Dan wordt het tijd dat ze als gast het hok in komt en volledig uit haar dak gaat zonder SL, hebben wij weer wat te cossenquote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moeten wel wat overlaten voor Flens anders staat ze op een droogje.![]()
Die naam alleen al (uit Brians mond), lammetjestheequote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, neem je een extra neut....of lammetjesthee.![]()
Als hij de finale zou halen. Ik vind het echt gewoon een schatje. Het is geen relnicht hoor. Beetje druk met praatjes, maar eigenlijk gewoon poepig.quote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Janice kon toch niet eerder dan december??
vermoeden is erquote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Scandalous het volgende:
Komt Janice echt vanavond? (kom net thuis en lees net over de boetes)
Je zou bijna denken dat ze het al weet.quote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
Amanda: Hou op.. ga weg.. ik wil je nooit meer zien!! (over Janice)
quote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Die naam alleen al (uit Brians mond), lammetjesthee![]()
Ik wil mijn 100ste verjaardag niet in het teken van DGK vieren![]()
Ze heeft wel heel veel zelfkennis voor een '19 jarige' Ze zei pas ook nog dat ze zo''n vredelievend karakter had.quote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien voor Amanny, ze wil toch een lingerielijn uitbrengen en ze kan heel goed tekenen(zegt ze zelf)
Zal wel Jan zijn voor de intimi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |