abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:22:54 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56678827
Ik ben eigenlijk geen echte Bergenaar. Mijn vrouw en dochter zijn er geboren, ik woon er zelf al een aantal jaren, maar als mensen me vragen waarik vandaan kom zeg ik nog altijd 'Den Bosch
The End Times are wild
pi_56681183
Mwa, Bergenaren zijn echt niet gesloten. Ik heb met de vastenavend met genoeg onbekende mensen een praatje gemaakt. En ik zit al jaren op kamers dus ik heb geen Brabantse tongval (meer). Ze willen alleen niet dat hetzelfde gebeurd als in Maastricht. Maastricht werd beroemd om zijn gezellige carnaval waardoor de helft van de mensen nu van buitenaf komt. Een vriendin van me werd in cafe's half aangerand en de sfeer was ver beneden pijl. Bergen wil niet dat dit bij hun ook gebeurd en dus is het carnaval van Bergen op Zoom niet bekent. Het is al druk en gezellig genoeg zonder mensen van buitenaf. Hoe lullig ook...
pi_56733300
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:38 schreef teknomist het volgende:
Ik was er helaas niet bij, maar mijn vader heeft weer de 1e prijs in de categorie A-wagens gewonnen.

[ afbeelding ]

Dat meisje dat door King Kong wordt vastgehouden is mijn nichtje trouwens.
Ik heb de optocht moeten missen maar hij schijnt geweldig te zijn geweest
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56733329
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
lag het aan mij of was het echt enorm rustig gisteren?
Kroon was leeg terwijl alleen het voorste stuk open was, provoost was ook leeg, zwijnshoofd was ook niet super druk... beetje tamme avond maar wel gewoon gezellig

vanavond: dweilen kijken
Zondagavond was niet superdruk nee. Ik ben er ook bijtijds mee opgehouden trouwens.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56844763
Bekijk hier hoe ik de Fok! stok terug haal uit Roosendaal:

FOK! Stok door NL-spel deel 70 *O* Roosendaal *O*
Lelijke @@p!
pi_56844997
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_56872923
.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 07:07:06 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57075964
Demonstratie in Bergen op Zoom zaterdag 1 maart a.s. met als thema: “Grenzen dicht voor goedkope Oost-Europese arbeiders! Weg met de EU! Weg met het neo-liberalisme!”

Volksgenoten,

Het gaat helemaal niet goed met ons land. Nederland gaat gebukt onder een neo-liberale multikul en een regering die ervoor zorgt dat de armen armer worden en de rijken rijker.

Door de grenzen open te stellen voor Oost-Europeanen komen niet alleen hardwerkende Oost-Europeanen onze landsgrenzen binnen maar ook criminele bendes. Deze Oost-Europeanen zorgen ervoor dat de Nederlanders die op de laagste ladder van de samenleving staan of laaggeschoolde arbeid verrichten, nu nog moeilijker aan het werk komen of ontslagen worden omdat goedkopere Oost-Europeanen hun banen innemen. In plaats van de ‘lege vacatures’ op te vullen in onze groeiende economie worden deze werkwillige Oost-Europeanen gebruikt als pressiemiddel door bazen om hun personeel nog harder te laten werken en dan het liefst voor nog minder loon en met het dreigement dat men anders een goedkope Oost-Europeaan in dienst neemt.. Voldoende praktijkvoorbeelden van Nederlanders hebben mij de afgelopen tijd bereikt die hun baan op deze manier verloren hebben door de komst van een Oost-Europeaan.

Deze regering, maar ook de vorige, heeft totaal geen interesse wat de Nederlander voor problemen ondervindt in de multiculturele “prachtwijken” zoals Minister Ella Vogelaar deze noemt. Onze bewindslieden wonen namelijk zelf in prachtige villawijken en willen de problemen van de volkswijken niet kennen!

Men kan wel zeggen dat er niet of nauwelijks werkloosheid is in Nederland, maar de mensen die gedwongen zijn om te gaan werken (werken voor een uitkering) en de mensen met een minimumloon kunnen nog amper rondkomen vanwege het stijgen van allerlei prijzen van het levensonderhoud. Met de komst van de euro is alles gewoonweg duurder geworden maar het loon of de uitkering is niet gestegen. Terwijl wij iedere keer moeten lezen over astronomische bedragen van topmanagers en gouden handdrukken van vertrekkende directeuren.

Nederland moet weer een eigen visie en beleid gaan ontwikkelen en zich niet gedragen als een onderdanig juffershondje binnen de EU. We hebben niet voor niets “NEE” gezegd tegen de Europese grondwet en wij zouden ons moeten gedragen als onafhankelijk land binnen de EU en niet als een kleine provincie van de EU!

In de Nederlandse grondwet artikel 1: Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan’.

Nederlanders! Steun onze gerechtvaardigde eisen en sluit u aan bij de Nederlandse Volks-Unie (NVU) of wordt abonnee op Wij Europa. Daarmee steunen jullie ook onze en jullie strijd voor het behoud van ons volk en vaderland en voor een beter en sociaal rechtvaardig Nederland. Demonstreer mee op zaterdag 1 maart a.s. om onze eisen kracht bij te zetten!

Wil je de demonstratie financieel ondersteunen dan kan dit ook op Girorekeningnummer 94.86.42.8, t.n.v. M.J.A. Boerboom, Arnhem. O.v.v. demo 1 maart 2008.
--------------------------------------------------------------------------------

Aanvang demonstratie 13.00 uur tot 17.30 uur

De route zal zijn:

• [ ] Stationsplein,

• [ ] Oude Stationsweg
    ,

• [ ] Bredasestraat,

• [ ] Wouwsestraatweg,

• [ ] Mimosastraat,

• [ ] Kastanjelaan,

• [ ] Rooseveltlaan,

• [ ] Jacob Obrechtlaan,

• [ ] Zuid-Oostsingel,

• [ ] Stationsplein
    .

Toespraken worden gehouden: Stationsplein en Seringpark.

Lijst van verboden symbolen en tekens en regels:

Hakenkruis, SS runen, cijferlettercombinatie 18, 88, Blood & Honour (BH)
    C18, wolfsangel, triskel of Zuid-Afrikaanse AWB partij insigne.
    Het vermommen d.m.v. sjaals en/of capuchons is verboden. Ook allerlei andere zaken met betrekking tot gezichtsbedekking. Blikjes en flesjes, maar ook gevechtshandschoenen, helmen, messen en andere scherpe voorwerpen zijn tijdens de demonstratie niet toegestaan.
    Zorg ervoor dat IEDEREEN een id-kaart bij zich heeft. Daar kan naar gevraagd worden.

Met vriendelijke groet,

Partijvoorzitter NVU
    Constant Kusters

Postbus 4053
    6803 EB Arnhem
    026-3217539
    E-mail: voorzitter@nvu.info
    www.nvu.info
  • pi_57076181
    Lachen, ik ga kijken.

Die NVU is altijd een abjecte en pathetische bedoeling, jammer dat extreemlinks altijd moet rotzooien...
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      zaterdag 1 maart 2008 @ 09:09:51 #160
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_57076357
    Als ik tijd heb ga ik ook kijken. Ben benieuwd. Weet iemand waarom ze BoZ uitgekozen hebben?
    The End Times are wild
    pi_57076405
    quote:
    Demonstratie in Bergen op Zoom zaterdag 1 maart a.s. met als thema: “Grenzen dicht voor goedkope Oost-Europese arbeiders! Weg met de EU! Weg met het neo-liberalisme!
    Eik is de NVU behoorlijk links. Links gaat links bevechten straks.

Damn, ik ben nog steeds wakker van de coke.
    pi_57081107
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 09:09 schreef LXIV het volgende:
    Als ik tijd heb ga ik ook kijken. Ben benieuwd. Weet iemand waarom ze BoZ uitgekozen hebben?
    Ik las gisteravond in BN de Stem dat ze weleens in West-Brabant wilden demonstreren, voor de verandering.
    Life is Music
    pi_57082235
    Oh vandaar. Ik zag vrijdag vanuit de bus allemaal rode graffiti op de muren van de V&D.
    Leuzen tegen fascisme maar ik wist niet waar het over ging.

Vandaag gezellig in BoZ dus. .
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:03:31 #164
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_57084225
    Ik was zonet in de stad en heb het allemaal gezien. Er waren minstens 40 ME-ers aanwezig. Twee ME-ers voor iedere demonstrant dus. Toen we wegliepen kwamen er nóg twee busjes vol ME aangelopen. Ook hing er de hele middag een helicopter boven de stad, die zal er ook mee te maken gehad hebben denk ik.
    Verder gebeurde er neit zoveel. Je kon ook niet zoveel zien, met moeite kon je achter de haag van ME-ers een demonstrant ontwaren.
    The End Times are wild
    pi_57084823
    Tering, ik zat midden in een charge.
      † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 18:55:45 #166
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57086609
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:33 schreef teknomist het volgende:
    quote:
    BERGEN OP ZOOM - De politie in Bergen op Zoom heeft zaterdagmiddag 17 mensen gearresteerd tijdens de demonstratie van de extreemrechtse Nederlandse Volks Unie (NVU).
    De groepering wilde zich met de demonstratie verzetten tegen het aantrekken van goedkope arbeidskrachten uit Oost-Europese landen.

Hoewel de sfeer grimmig was, bleven grote ongeregeldheden uit. De politie was met 130 agenten aanwezig om de demonstratie in goede banen te leiden. De mobiele eenheid, die twee pelotons had afgevaardigd, voerde eenmaal een charge uit.
    Onder de arrestanten waren jongeren die stenen naar de demonstranten gooiden. Eén politieagent raakte daarbij lichtgewond.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:01:56 #167
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_57086748
    130 agenten plus twee pelotons ME plus een helicopter. Het heeft heel wat gekost, dat middagje.
    The End Times are wild
      zaterdag 1 maart 2008 @ 22:14:35 #168
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_57092568
    Ben blij dat ik niet in berge was
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 21:48:28 #169
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57136932
    quote:
    Eindhoven en Roosendaal in trek bij drugstoeristen

ROOSENDAAL - Roosendaal en Bergen op Zoom zijn in trek bij drugstoeristen. In 2007 bezochten maar liefst 1,3 miljoen Belgen en Fransen beide steden om hier wiet te kopen. West-Brabant is daarmee - na Maastricht - de tweede drugsregio in ons land. Dat blijkt uit de resultaten van een regionaal drugsbestrijdingsproject. Ondanks de toename van het aantal bezoekers, boeken de steden ook voorzichtig succes. Want de overlast blijkt over het afgelopen jaar juist verminderd.
    Pff, beste binnenstad van het jaar en slechts een 2e plaats (met Roosendaal nota bene) als het om toerisme gaat
      maandag 3 maart 2008 @ 23:52:49 #170
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_57140593
    Pff is gewoon weer zo´n onrust stokend berichtje. IN plaats van er over te schrijven kan er beter wat aan gedaan worden.

Wat is eigenlijk het eerst volgend evenement? Want de topic titel is ook al weer voorbij.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_57141170
    Nou er was eindelijk eens wat te doen in Bergen? .
    (Bergen is net als Almelo nl.)
    I´m back.
      † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 06:01:23 #172
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57142822
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 23:52 schreef Spookje81 het volgende:
    Pff is gewoon weer zo´n onrust stokend berichtje. IN plaats van er over te schrijven kan er beter wat aan gedaan worden.
    Doen ze toch?
    Er komt een Blowsada bij Hoogerheide
    pi_57147484
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
    Nou er was eindelijk eens wat te doen in Bergen? .
    (Bergen is net als Almelo nl.)
    Jullie hebben iig wel een voetbalclub die iets kan .

Kan toch voor niemand een verassing zijn dat Bergen in trek is bij drugstoeristen. De oplossing is inderdaad, net als in Maastricht, een blow dorp
      dinsdag 4 maart 2008 @ 15:21:39 #174
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_57150741
    Voetbal wie wil daar nou iets mee hebben

Geef mij maar weer de krabbenfoor en de ommegang. Dat zijn tenminste boeiende evenementen
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_57180121
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:33 schreef teknomist het volgende:

http://www.youtube.com/watch?v=sGJ3SJB_sMM
    Lelijke @@p!
    pi_57180143
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 12:38 schreef Spekk het volgende:

[..]

Jullie hebben iig wel een voetbalclub die iets kan .

Kan toch voor niemand een verassing zijn dat Bergen in trek is bij drugstoeristen. De oplossing is inderdaad, net als in Maastricht, een blow dorp
    Of checkpoint zoals in Terneuzen. Het schijnt dat je daar op sommige momenten een nummertje moet trekken.
    Lelijke @@p!
    pi_57334349
    quote:
    jeminee, wat een heisa.
    Lelijke @@p!
    pi_57334379
    Captain_Redbeard, nog gefeliciteerd.

Nog naar de begrafenis geweest btw?
    pi_57334494
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:14 schreef teknomist het volgende:
    Captain_Redbeard, nog gefeliciteerd.

Nog naar de begrafenis geweest btw?
    Dank je.

Uiteraard

[ Bericht 8% gewijzigd door Captain_Redbeard op 12-03-2008 20:26:33 ]
    Lelijke @@p!
    pi_58627850

Nog iemand met koninginnedag wat zooi gekocht?
    Tijdje geleden, Ik weet het, maar ik vond het dermate gezellig die dag in Bergen dat ik 'savonds maar naar Stb ben uitgeweken I know..
    No. I'm not part of the show.
    pi_58632053
    Ik heb mezelf die dag in de Ierse Pub geparkeerd.
    pi_58632483
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 20:04 schreef teknomist het volgende:
    Daar was het idd wel heel gezellig ja.
    pi_58745426
    Nog mensen naar het jazzweekend gegaan? Ik ben gisteren nog geweest. Erg gezellig! Ik wilde nog naar New Cool Collective gaan vandaag maar die had ik al eerder gezien en had niet zo'n zin meer...

Overigens vind ik wel dat het jazzweekend steeds meer blues en minder jazz wordt bij de kroegentocht.
    pi_58745491
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef Cylvia het volgende:

[..]

Daar was het idd wel heel gezellig ja.
    Daar is het altijd gezellig
    pi_58745648
    Tijd voor een meet in de Ierse Pub.
    pi_58748279
    quote:
    Op zondag 18 mei 2008 16:59 schreef teknomist het volgende:
    Nog mensen naar het jazzweekend gegaan?
    Mijn toekomstige ( ) schoonouders gingen, ben zelf niet gegaan..het andere bezigheden.
    Life is Music
      maandag 19 mei 2008 @ 13:10:18 #188
    165164 Tha_Bartman
    And so it goes.
    pi_58760206
    Ierse pub is denk ik de gezelligste kroeg van Bergen op dit moment, al meot i kzeggen dat ik me de laatste keer in de geen flauw idee ook goed vermaakt heb (maar dat kan aan de alcohol gelegen hebben )
    Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
    pi_58870663
    ////edit
    pi_58880968
    Bergen op Zoom is een leuke stad! Mn oom en tante wonen er, maar k woon aan de andere kant van t land
    pi_58946882
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 20:04 schreef teknomist het volgende:
    Ik ben er nog geweest 's middags.

En ik ben nog wezen kijken bij de muziek in het Markiezenhof, waar het overigens erg gezellig was.
    Lelijke @@p!
    pi_58950668
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik ben er nog geweest 's middags.
    Ik ook
    Het was gewoon een verkapte FOK-meet.
    pi_58973025
    Ik ben gevraagd om een keer mee te doen met de pub quiz van de Ierse pub. Weet iemand of dat wat is?
    Lelijke @@p!
    pi_58973456
    Ik heb echt geen idee. Het is iedere woensdagavond, dat weet ik wel Ik zou het gewoon doen, misschien ist wel heel gezellig.
    pi_58973664
    Ik ga met je mee dan, C.
      donderdag 29 mei 2008 @ 11:51:33 #196
    165164 Tha_Bartman
    And so it goes.
    pi_58984590
    Bij een pub quiz moet je d.m.v het goed beantwoorden van zoveel mogelijk vragen punten verdienen, je kan overal vragen over krijgen van: "hoe heet de spits van het nederlands elftal? " tot: "wie deed de stem van nils holgerson in de tv-serie? "

kijk op de site van de ierse pub daar staat de uitleg maar pub quizzen is volgens mij erg gezellig en je komt de gekste feiten te weten..

http://www.ocarolans.nl/index-3.html
    Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
    pi_59001000
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 21:43 schreef teknomist het volgende:
    Ik ga met je mee dan, C.
    Mooi, als ik ooit wilde plannen krijg, dan weet ik wel een team in elkaar te smeden
    Lelijke @@p!
    pi_59001055
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
    Bij een pub quiz moet je d.m.v het goed beantwoorden van zoveel mogelijk vragen punten verdienen, je kan overal vragen over krijgen van: "hoe heet de spits van het nederlands elftal? " tot: "wie deed de stem van nils holgerson in de tv-serie? "

kijk op de site van de ierse pub daar staat de uitleg maar pub quizzen is volgens mij erg gezellig en je komt de gekste feiten te weten..

http://www.ocarolans.nl/index-3.html
    Als het allemaal van die nonsense-vragen zijn dan hoeft het voor mij niet. Ik wil concrete vragen en ik wil winnen! Dat meedoen belangrijker is dan winnen boeit me niet .

Maar verder ben ik niet competitief ingesteld of zo
    Lelijke @@p!
      vrijdag 30 mei 2008 @ 09:55:02 #199
    165164 Tha_Bartman
    And so it goes.
    pi_59006556
    er zullen vast ook serieuze vragen tussen zitten.. een pub quiz vereist gewoon kennis over vanalles.. van de stompzinnigste feiten tot specialistische kennis..:P

en er is ook drank bij zo'n quiz dus je antwoorden zullen er niet beter op worden dus als je wil winnen moet je zorgen dat je de BOB bent gok ik
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 mei 2008 @ 09:57:44 #200
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_59006606
    toen ik dinsdag op de markt liep waren ze een of andere stellage aan het opbouwen. Wat is er te doen?

of ze waren 'm aan het afbreken, dat zou ook nog kunnen. Indien dat het geval is: wat was er te doen?
    Nothing lasts forever but the certainty of change
    pi_59028824
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 09:57 schreef Tokus het volgende:
    toen ik dinsdag op de markt liep waren ze een of andere stellage aan het opbouwen. Wat is er te doen?

of ze waren 'm aan het afbreken, dat zou ook nog kunnen. Indien dat het geval is: wat was er te doen?
    Geen idee, ik vroeg het me ook af ja.
    Life is Music
    pi_59030025
    Ali B schijnt daar vanavond op te treden.
      donderdag 5 juni 2008 @ 20:10:31 #203
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_59153338
    Het was dat weekend ProefMei. Een waarschijnelijk jaarlijks wordend evenement (dit was de 1e keer).
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_59871755
    * schop

Muziek op Wilhelminaveld gaat weer van start, ik dacht vandaag maar sommigen zeggen volgende week, check het nog wel even
    pi_59872373
    dat was wel een hele kutschop
    Wilhelminaveldje is vet.
    Life is Music
    pi_59872456
    Ik heb hier trouwens nergens gelezen dat BoZ nr.1 binnenstad van Nederland is.
    Of heb ik dat ergens vet gemist?
    pi_59873378
    Naast de snelweg bij de Schans in Halsteren staat ook zo een bord.
    Life is Music
    pi_59873424
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:16 schreef Fredo55 het volgende:
    dat was wel een hele kutschop
    Hoezo? Wilhelminaveld is toch vet?
    En is pas volgende week.
    pi_59873506
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef Fredo55 het volgende:
    Naast de snelweg bij de Schans in Halsteren staat ook zo een bord.
    Ja, vanaf Woensdrecht op de fiets zag ik het enkele weken geleden ook al.
    Maar die Bergenaren hier zien dat natuurlijk niet eens meer he? .
    pi_59873543
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 20:08 schreef Noodly het volgende:

[..]

Hoezo? Wilhelminaveld is toch vet?
    En is pas volgende week.
    Ik bedoelde omdat het een maand geleden is dat er hier gepost is, zo een ''schop'' komt altijd hard aan.
    Nieuwe snelweg is mooi geworden, nu nog ''even'' doortrekken naar Dinteloord.
    Life is Music
    pi_59873611
    http://www.bestebinnenstad2007.nl/nieuws.asp

Ik zal morgen es die peperbusbouwplaat downloaden dan. .
    pi_59875622
    Gruwelijk, die ga ik ook downloaden.
    Life is Music
      † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 09:44:31 #213
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_60335618
    quote:
    Welkom op de 44e Bourgondische Krabbenfoor

In 2008 is deze grootste zomerse jaarmarkt van Bergen op Zoom op donderdag 24, vrijdag 25 en zaterdag 26 juli. Zondag 27 juli is de Dag van de Markies. Ook dit jaar is er volop kunst, cultuur en muziek te beleven. Er is ondermeer een Pasar Malam en voor diegenen die de stad eens van bovenaf willen bekijken zijn er helicoptervluchten. Of geniet van de gezelligheid in en rondom de horeca... kortom, genoeg mogelijkheden voor vier dagen vermaak.

Zaterdag van 22.30 tot 00.30 http://www.666-rocks.nl/index-2.html
    pi_60337322
    Vanmiddag even naar de krabbefoor.
    Life is Music
    pi_60375761
    Die attractie op de Grote Markt is echt zó vet.
    Ben er gistermiddag in geweest, maar ik las gister toevallig dat met dezelfde atractie 2 doden zijn gevallen in Frankrijk.
    Life is Music
    pi_60378380
    Het was gisteren erg gezellig!
    pi_60426654
    quote:
    Op zondag 27 juli 2008 15:13 schreef teknomist het volgende:
    Het was gisteren erg gezellig!
    Ben even door de Steenbergsestraat gefietst toen ik m'n dvd'tje moest terugbrengen.
    Zag er idd gezellig uit.
    pi_60432082
    quote:
    Op zondag 27 juli 2008 12:39 schreef Fredo55 het volgende:
    Die attractie op de Grote Markt is echt zó vet.
    Ben er gistermiddag in geweest, maar ik las gister toevallig dat met dezelfde atractie 2 doden zijn gevallen in Frankrijk.
    Held! .
    pi_60441816
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 23:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Held! .
    Ik zou eerst met mijn zusje gaan maar ze durfde achteraf niet meer.
    Moest ik wel in mn eentje, mooi uitzicht heb je daar boven.
    Life is Music
    pi_60866646
    Schopje.
    En wat voor één.
    Life is Music
    pi_60866893
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:53 schreef Fredo55 het volgende:
    Schopje.
    En wat voor één.

quote:
    sekerrs leipe dhitt> justian & J.J zijn by my op sgool gwst hun zijn egt facking goed:D
    LOL
    Hihi....
    pi_60867497
    Ik ken die gasten niet.
    Life is Music
    pi_60870426
    Tof dat ze Bergen op Zoom ook even spellen. .
    pi_60870436
    .
    I´m back.
    pi_60870469
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 02:47 schreef Ryan3 het volgende:
    .
    Das egt leipe shit, niggah. .
    pi_60870542
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 02:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Das egt leipe shit, niggah. .
    Gnigni. .
    I´m back.
    pi_60900806
    Mensen!! ik heb nog een gratis op te halen stoel.. wel beetje kapot enzo, randjes los, versleten je kent het wel.. en die grijze zitzak op de achtergrond mag ook gratis mee.. bij interesse doe ff pm'en.
    (ophalen in BoZ) liefst vandaag nog en anders van de week in de avonduren.

pi_61109860
    Nah, ik zoek nog een bank voor op mijn kamer.
    Life is Music
    pi_61128250
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:53 schreef Fredo55 het volgende:
    Schopje.
    En wat voor één.
    pi_62643457
    Ja, áls ik om wiet ging..ging ik naar de Sahara.
    Ik zal het niet missen ofzo..
    Life is Music
    pi_62664965
    Slecht nieuws inderdaad.
      zondag 25 januari 2009 @ 17:57:32 #233
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_65392300
    Gaan er nog mensen naar het neuzebal?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_65394469
      zondag 25 januari 2009 @ 19:06:39 #235
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65394485
    Wow, wat een stilte hier!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_65395560
    De Sahara is definitief 4 maanden gesloten?
    Tevens een tvp.
    Life is Music
    pi_65396617
    Alleen de Kinky Corner is nog open geloof ik...
      zondag 25 januari 2009 @ 20:08:19 #238
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65396726
    Ach, jullie komen er vast wel op een andere manier aan
    pi_65397195
    Ik lig er niet wakker van.
      zondag 25 januari 2009 @ 20:25:14 #240
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65397325
    Ik ook niet. Snap het hele idee wel
      zondag 25 januari 2009 @ 20:59:50 #241
    180193 Biefstuk
    Medium gebakken
    pi_65398458
    Neuzenbal
    Mijn zus neemt me er mee naar toe.
    Samen met mijn vriendin, haar man en hun dochter zijn we er waarschijnlijk
    Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
    pi_65398972
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef teknomist het volgende:
    Ik lig er niet wakker van.
    Ik ook niet hoor.
    Alleen in de zomer kwam ik er heel af en toe.
    Life is Music
      † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 01:56:28 #243
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_65408155
    Wat zijn de drukke kroegen? Waar is het het leukst?
    pi_65410730
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 01:56 schreef Loedertje het volgende:
    Wat zijn de drukke kroegen? Waar is het het leukst?
    Dat ligt eraan in welke leeftijdscategorie ik bij jou moet denken?

Zelf ben ik vaak te vinden in 't Locomotiefke, Oosterwaal, 't Dobbertje, de Markies en het Zwijnshoofd.
      † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 13:13:56 #245
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_65452454
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 09:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat ligt eraan in welke leeftijdscategorie ik bij jou moet denken?

Zelf ben ik vaak te vinden in 't Locomotiefke, Oosterwaal, 't Dobbertje, de Markies en het Zwijnshoofd.
    In die laatste 2 kom ik ook wel (en het Hemeltje was wel grappig )
    Voor de rest zijn de namen mij niet echt bijgebleven vandaar mijn vraag
    pi_65472410
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
    Ach, jullie komen er vast wel op een andere manier aan
    Juist, gewoon naar Roosendaal of Goes, maar toch is het kut dat ze ze allemaal willen sluiten.
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 januari 2009 @ 23:28:35 #247
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_65475906
    shit, dit weekend begint het weer zeker? Komen weer al die zatlappen hier voorbij, naar de stoelemat...
    pi_65476538
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 23:28 schreef Tokus het volgende:
    shit, dit weekend begint het weer zeker? Komen weer al die zatlappen hier voorbij, naar de stoelemat...
    Nah...
    Dit weekend zitten ze massaal in de snoekenfuik.
    Sinds maandag schijnt de boel hier al afgesloten. Te sneu. .

Maar ik heb nog werkelijk niemand gehoord over de Tour de France he? Gewoon negeren he? Arrogante BoZ-ers. .
    pi_65477451
    Tour de France in Bergen op Zoom?

contradictio in terminis
    pi_65477630
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 00:27 schreef teknomist het volgende:

contradictio in terminis
    Dude, wil je een Woensdrechttopic dan? .
    pi_65481552
    Nee, dank je.
    pi_65515550
    quote:

contradictio in terminis
    In 2010 in Woensdrecht.
    Volgend weekend wk veldrijden in Woensdrecht.
    I´m back.
      donderdag 29 januari 2009 @ 08:19:19 #253
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65517300
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 22:04 schreef Noodly het volgende:

[..]

Juist, gewoon naar Roosendaal of Goes, maar toch is het kut dat ze ze allemaal willen sluiten.
    Roosendaal zal ook zo gaan sluiten
    pi_65521097
    quote:

contradictio in terminis
    I hope.
    Life is Music
    pi_65527809
    pi_65537585
    quote:
    Hier lopen wat vrienden van me ehbo vant weekend.. had ook graag gewilt maar zat er niet in helaas.
    Waar een wil is is een weg :D
    pi_65537631
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef quicklove het volgende:

[..]

Hier lopen wat vrienden van me ehbo vant weekend.. had ook graag gewilt maar zat er niet in helaas.

zin in neuzebal
    Waar een wil is is een weg :D
      † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 04:14:03 #258
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_65615326
    Weer thuis, (en nee, ik heb geen idee waar ik ben geweest..de hamburger bij het Zwijnshoofd was lekker alleen binnen was het megasaai)
    pi_65617530
    Vastenoavend
    pi_65619424
    Ik vind de verbouwing bij het Zwijnshoofd echt geen verbetering.
      † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 12:44:34 #261
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_65619659
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 12:36 schreef teknomist het volgende:
    Ik vind de verbouwing bij het Zwijnshoofd echt geen verbetering.
    Idd. Er waren veel mensen die dat vonden.

Agge mar leut eb o.i.d.

pi_65620016
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Idd. Er waren veel mensen die dat vonden.

Agge mar leut eb o.i.d.

Life is Music
      zondag 1 februari 2009 @ 12:58:02 #263
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65620095
    Ik ben geen carnaval fan
    pi_65620171
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 12:58 schreef automatic_ het volgende:
    Ik ben geen carnaval fan
    Ik ook niet echt.
    Mijn woonplaats is dan ook Tholen.
    Life is Music
      zondag 1 februari 2009 @ 13:08:15 #265
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65620454
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 13:00 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Ik ook niet echt.
    Mijn woonplaats is dan ook Tholen.
    Ik hoor tot de gemeente Roosendaal
    pi_65620972
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik hoor tot de gemeente Roosendaal
    Heeft Roosendaal geen eigen topic?
      zondag 1 februari 2009 @ 13:31:17 #267
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65621340
    Volgens mij niet, maar qua afstand woon ik wel dichter bij BoZ
      zondag 1 februari 2009 @ 13:32:53 #268
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65621413
    pi_65622068
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
    Volgens mij niet, maar qua afstand woon ik wel dichter bij BoZ
    Heerle?
      zondag 1 februari 2009 @ 13:48:59 #270
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_65622096
    Ja
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 februari 2009 @ 14:07:52 #271
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_65622834
    nou de blaasorkesten zijn weer volop voor m'n deur bezig...
      zondag 1 februari 2009 @ 19:11:13 #272
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_65632537
    Wat is er in het zwijnshoofd verbouwt? Ik ben er nog niet geweest.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_65634436
    Het was weer leuk vandaag.
    pi_65634520
    Weet iemand ook wat ze van plan zijn met de bossen tussen halsteren en bergen op zoom?
    als je op de ligneweg rij zie je dat ze links alle bomen aan het plat gooien zijn / hebben plat gegooit.
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
    pi_65635351
    Ik kom die kant nooit, maar misschien heeft het wel te maken met de nieuwbouwwijk de schans.
    Life is Music
    pi_65636725
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 20:38 schreef Fredo55 het volgende:
    Ik kom die kant nooit, maar misschien heeft het wel te maken met de nieuwbouwwijk de schans.
    Nee dat heeft daar niets mee te maken. In die wijk woon ik namelijk, dus anders zou ik dat wel weten.
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
      † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 21:17:42 #277
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_65646848
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Chinless het volgende:
    Weet iemand ook wat ze van plan zijn met de bossen tussen halsteren en bergen op zoom?
    als je op de ligneweg rij zie je dat ze links alle bomen aan het plat gooien zijn / hebben plat gegooit.
    Uitbreiding van Vrederust?
      † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 16:58:20 #279
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_65661846
    quote:
    HOOGERHEIDE - De politie heeft zondagmiddag tijdens het WK Veldrijden in Hoogerheide een verwarde man opgepakt. De 49-jarige inwoner van Chaam reed met een gestolen racefiets over het parcours.
    De man bleek uit een psychiatrische instelling in Breda te zijn ontsnapt. Hij verklaarde op het politiebureau dat hij graag aan het WK wilde meedoen en dat hij zijn kansen op de titel vrij hoog inschatte.

Hij zou er slechts één dag voor getraind hebben. De 'veldrijder' is weer teruggebracht naar de kliniek in Breda.
    pi_65662575
    TT klopt trouwens niet meer.
      † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 17:27:32 #281
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_65662837
    2009 : Vastenavend...da's pas vekansie!

Me zijn mar weer 's weg
    Vastenavend, wa d'n tijd...
    Latte dage lekker dure
    Asselewoensdag is nog wijd
    G'oef nie te schere, nie te lijne
    Zet gewòòn oew maske n'op!
    Dweile doen ik alzeleve n'ak de kans zie
    VASTENAVEND, DA'S PAS VEKANSIE
    Dweile doen ik alzeleve n'ak de kans zie
    Me zijn mar weer 's weg!

Ik ston 's op de Vismart in d'n één of andere tent
    Da's pas vekansie!
    Ge mag nie vrij kampere n'ier, da zee 'n pliesiegent
    Mar ik mag 't nog gedoge...

De Gròòte Mart is soms inéés 'n ijsbaan of 'n strand
    Da's pas vekansie!
    Ik ston lest, van de zomer, mè m'n schaatse n'in 't zand
    En toen a'k vaneiges botjes...

Ik eb 'n keer 'n luukse Binneschelde-kroez gedaan
    Da's pas vekansie!
    Ge kun vanaf 't Scheld dan zo de Peperbus zien staan
    Nou, dan witte dagge vaart et...

M'n kinders zijn vanmorrege mè d'n maske n'opgestaan
    Da's pas vekansie!
    Ze wouwe nie op wintersport of naar de zon toe gaan
    Want ze gaan zo gèère dweile...
      † In Memoriam † donderdag 5 februari 2009 @ 11:45:14 #282
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_65761341
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Chinless het volgende:
    'Te veel gekapt en niemand zag het aankomen'

quote:
    Kaalslag in de omgeving van fort De Roovere en De Melanen lijdt tot heftige protesten.

HALSTEREN - "Ik kom er niet meer. Ik heb er slapeloze nachten van gehad", zegt Kees van Erp. Hij was jarenlang betrokken bij Fort Roovere.

Als ambtenaar van Staatsbosbeheer. Nu werkt hij nog voor de Brabantse Milieufederatie. Boos, verdrietig, geschokt zijn woorden die hij gebruikt als hij het over de rigoureuze ingreep rond het fort heeft.

"Het fort is juist zo goed in stand gebleven doordat het wat lastig bereikbaar was. Dat je het iets meer zichtbaar maakt, prima. Maar daarvoor hoef je dít niet te doen", zegt Van Erp, die al in '58 voor het behoud van het fort knokte. "Toen om het te beschermen tegen mogelijk grondafgravingen. Halsteren heeft ooit geld van het ministerie gekregen voor het behoud. Maar dan moest er wel elk jaar een beheersplan worden gemaakt. Dat heb ik jaren gedaan."

Talrijke inwoners van vooral Halsteren waren vorige week boos. En ondertussen gaat het door. Nu ook aan de andere kant van de Ligneweg. "We kappen daar deze week. Niet om bos te laten verdwijnen, maar om het bos groeikansen te bieden", zeggen wethouder Sander Siebelink en de Bergse ambtenaar Kees de Korte in koor. Uitdunnen betekent overigens wel dat ongeveer tweederde van de bomen wordt gekapt. Aan de rand iets meer. En ook daar verdwijnt het lage struikgewas.

De gemeente Bergen op Zoom is geschrokken van de reacties en organiseert daarom komend weekeinde een extra wandeling voor geïnteresseerden. Om te laten zien hoe mooi het straks gaat worden.

Maar op het stadskantoor zijn ze ervan overtuigd dat de burger én raadsleden het hadden kunnen weten. Er waren immers informatieavonden gehouden. Zelfs rondwandelingen voor belangstellenden.

Het Halsterse PvdA-raadslid Ad van der Wegen is mee geweest en zegt achteraf: "Ik heb wel begrepen dat er heel wat zou gebeuren, maar dat het zó drastisch zou zijn, nou nee...."

De officieus erkende bomenspecialisten van de Bergse gemeenteraad Yvonne Kammeijer (D66) en Louis van der Kallen (BSD) zijn ronduit boos. Kammeijer: "Het is telkens hetzelfde: de burger wordt compleet verrast door de zeer rigoureuze manier waarop de gemeente omgaat met de bossen. Weinig informatie vooraf en wel heel erg drastisch."

"Reken maar dat ik heel wat meer spektakel had gemaakt als ik dit had geweten. Ik kan het niet bewijzen, maar ik heb sterk de indruk dat de gemeente zo veel kapt om het onderhoud van de bossen te financieren. De gemeente ontkent."

Gemiddeld houdt de gemeente jaarlijks 8.500 euro over aan de verkoop van hout. Het onderhoud kost tien keer meer.

Het raadslid houdt z'n hart vast voor de toekomst. "Als ze nu zo kappen dat de wortels blijven zitten, gaat het onderhoud een vermogen kosten. Verwijderen ze de wortelstelsels, dan ben ik ban voor verzakkingen en uiteindelijk aantasting van het fort."

Zijn het krokodillentranen? Kon iemand voorzien dat er negen hectare zou worden gekapt en dat het mes diep in de omliggende bosschages zoals De Melanen zou gaan? Op basis van de officiële kaart van het plangebied, valt op te maken dat er een veelvoud is gekapt van hetgeen aangekondigd was. "Ja", zegt ambtenaar Kees de Korte, "als je alleen kijkt naar de bomen die benoemd zijn. Maar iedereen kon weten dat - als je grachten gaat uitdiepen - er meer zou moeten verdwijnen."

Doel van de hele operatie is herstel van de situatie van 1784. Maar hoeveel mensen weten hoe het er in 1784 uitzag? Niet veel wandelaars uit Halsteren en al evenmin veel raadsleden. De bosnota van de gemeente verschaft al evenmin helderheid. Zwart op wit staat er over Fort de Roovere: "Er vinden geen rigoureuze ingrepen plaats." De cursivering is van de gemeente zelf.

Stond het dan in het gezamenlijk plan van de de Buitensteden, Bergen op Zoom en Roosendaal. Nee.

In het bestemmingsplan dan? Ook niet. Er is een nieuw plan in voorbereiding, maar dan zónder al die gekapte bomen.

De officiële aankondiging van de gemeente, op de gemeentelijke info-pagina, verschaft evenmin helderheid. "Hoewel we ons best hebben gedaan, is er blijkbaar toch iets niet goed overgekomen", geeft de betrokken wethouder aarzelend toe. Is het een kwestie van Halsteren 'pakken' zoals Halsterenaren suggereren op de internetsite van BN/DeStem? Nee, want de plannen voor het herstel van het fort stammen al uit de periode dat Halsteren nog een zelfstandige gemeente was. Kees van Erp: "Wijlen wethouder Sinke van Halsteren was de grote voorvechter van het herstel van het fort. Maart die ging lang niet zo ver in z'n plannen. Je hoeft heus niet zoveel om te hakken om het fort zichtbaar te maken."

Volgens hem is het nu niks meer. "Bijzondere natuurwaarden zijn onnodig vernietigd en cultuurhistorisch ga je terug op basis van een ontwerptekening. Maar kijk op oude prenten. Daar zie je forten mét bomen", aldus Van Erp. Kijk naar Sluis, zegt-ie. Of naar Willemstad. Daar staan immers ook bomen bij de fortificaties.

De gemeente daarentegen keek naar Woudrichem. Dat is het voorbeeld. Daar is wel drastisch gekapt.

De gemeente gaat het zaterdag nog eens goed uitleggen voor belangstellenden. Vanaf 10.00 uur is er een rondwandeling door het gebied. Wie meewil, kan zich aanmelden bij Kees de Korte van de gemeente Bergen op Zoom. Ook zijn er informatieborden beloofd.
      † In Memoriam † zondag 15 februari 2009 @ 23:26:58 #283
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_66110982
    Het was weer gezellig gisteren.
      maandag 23 februari 2009 @ 12:02:02 #285
    165164 Tha_Bartman
    And so it goes.
    pi_66368973
    wat een jaar weer dit jaar heerlijk in oosterwaal,de kroon, de saeck mooie avonden weer
    nog 2 dagen

net was de herhaling van kruispunt op tv en dat ging over carnaval maar veel over bergen op zoom en ook zwart wit beelden van een oude optocht enzo

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8973961&md5=b9e8138fb97d03330c93ed754c44e126

deze uitzending is het vanaf een minuut of 9
      maandag 6 juli 2009 @ 22:12:16 #286
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_70719738
    Is er nog iemand vorige zondag naar de Maria Ommegang gaan kijken en toevallig ook nog foto's gemaakt?

Ik liep zelf mee en zoek foto's

alvast bedankt.
    forum.opeenshadikhet.nl
      † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 00:02:28 #287
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
      dinsdag 7 juli 2009 @ 18:52:12 #288
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_70750070
    Bijdehand de bekende sites zoals die en bndestem had ik al gekeken anders zou ik hier geen oproep plaatsen!
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_70760763
    Berge.

Nee, ik ben niet geweest.
    Life is Music
    pi_73138912
    Hoi,

Even een vraag aan de inwoners van BoZ.

We hebben geld gespaard en zijn op zoek naar een groter huis.
    Momenteel wonen we al een aantal jaren in een van de omringende dorpen, huurhuis en prima maar heel erg te klein. Trouwens, helemaal niet zo prima.

Enfin, we zijn een week of wat geleden gaan kijken naar een op de foto aardig huis. Maar liefst vijf slaapkamers etc maar wat bleek? Het staat in Gageldonk-west.

Met alle respect en rap de autoraampjes dicht, maar daar gaan we dus niet wonen.
    (Ondanks de info van Ryan, moest en zou ik dat huis gaan bekijken maar Ik ben me werkelijk de kolere geschrokken van de buurt. )

Kent iemand hier het Groene Gordijn? Ik zie het hele idee enorm zitten aan de hand van het makelaarsblaadje, maar we hebben het nog niet gezien.
    pi_73141316
    Stali bedoelt de wijk die op het terrein van de Cort Heyligerskazerne is gebouwd.
    Iemand daar info over; of misschien woont er iemand van Fok!?
    I´m back.
      zondag 27 september 2009 @ 08:46:30 #292
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_73141407
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 08:13 schreef Ryan3 het volgende:
    Stali bedoelt de wijk die op het terrein van de Cort Heyligerskazerne is gebouwd.
    Iemand daar info over; of misschien woont er iemand van Fok!?
    De omgeving van de voormalige Cort Heyligerskazerne is ook helemaal niks. Hoe het op het terrein zelf is weet ik niet, maar dat gebied is niet groot genoeg om niks van de omgeving te merken.

Als je in BOZ wil wonen moet je dat eigenlijk ten noorden van de spoorlijn doen. Dat is het beste gebied. Alles wat er onder ligt is verpauperd of dreigt de komende 20 jaar te verpauperen.
    The End Times are wild
      † In Memoriam † zondag 27 september 2009 @ 09:20:49 #293
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_73141618
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
    Hoi,

Even een vraag aan de inwoners van BoZ.

Enfin, we zijn een week of wat geleden gaan kijken naar een op de foto aardig huis. Maar liefst vijf slaapkamers etc maar wat bleek? Het staat in Gageldonk-west.

Met alle respect en rap de autoraampjes dicht, maar daar gaan we dus niet wonen.
    (Ondanks de info van Ryan, moest en zou ik dat huis gaan bekijken maar Ik ben me werkelijk de kolere geschrokken van de buurt. )

Je doelt waarschijnlijk op mensen die je op straat zag? Alsof je in het centrum van Rotterdam terecht kwam?

De huizen zijn idd spotgoedkoop en best ruim
    pi_73143346
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 09:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je doelt waarschijnlijk op mensen die je op straat zag? Alsof je in het centrum van Rotterdam terecht kwam?

De huizen zijn idd spotgoedkoop en best ruim
    Leuk dat die mensen een eigen buurtje hebben maar ik wil echt niet tussen de hoofddoeken gaan wonen.
    Wat een vijandigheid ook als je door die buurt rijdt. .
    Er staan precies drie leuke huizen, maar dan wordt je een gevangene van je eigen huis, denk ik.

Het Groene Gordijn vind ik op papier een gaaf project, maar ik hoop niet dat we van de week in een of andere bouwput terecht komen en dat het alweer tegenvalt.
      † In Memoriam † zondag 27 september 2009 @ 12:14:02 #295
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_73144192
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 11:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Leuk dat die mensen een eigen buurtje hebben maar ik wil echt niet tussen de hoofddoeken gaan wonen.
    Wat een vijandigheid ook als je door die buurt rijdt. .
    Er staan precies drie leuke huizen, maar dan wordt je een gevangene van je eigen huis, denk ik.

Het Groene Gordijn vind ik op papier een gaaf project, maar ik hoop niet dat we van de week in een of andere bouwput terecht komen en dat het alweer tegenvalt.
    Ik kan je uit ervaring vertellen dat als je je open stelt de problemen die je denkt te krijgen uitblijven maar dat is een keuze die je zelf moet maken. Het Groene Gordijn ken ik niet, zal eens informeren rondom mij
    pi_73144924
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 12:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat als je je open stelt de problemen die je denkt te krijgen uitblijven maar dat is een keuze die je zelf moet maken. Het Groene Gordijn ken ik niet, zal eens informeren rondom mij
    Het zal gerust wel een vooroordeel zijn hoor, maar liever niet. .

Denk wel dat je het kent want het ligt ook in Gageldonk. Het is die oude Cort Heyligerskazerne.
    Aan de weg zie je er niets van maar daar hebben ze schijnbaar een woonpark van gemaakt.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 september 2009 @ 12:53:02 #297
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_73145020
    "Het groene gordijn"? Is dat een hint voor de komende carnaval, dat ze wat meer groen er in willen?
    pi_73145410
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 12:53 schreef Tokus het volgende:
    "Het groene gordijn"? Is dat een hint voor de komende carnaval, dat ze wat meer groen er in willen?
    Het klinkt wel zo inderdaad. .

Maar ze hebben het zo genoemd vanwege al het groen.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 september 2009 @ 13:12:12 #299
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_73145529
    ja dat snap ik
    maar ik zou niet aan die kanten willen wonen, eigenlijk. Wat hierboven ook al gezegd is, alles onder het spoor is aan het verpauperen. (ik woon zelf in het centrum).
    pi_73145832
    Je woont daar ook tegenover een moskee. Overigens kun je niet boven of onder het spoor wonen omdat het spoor verticaal op de kaart ligt. Maar goed, ik snap wat er bedoelt wordt. Maar ten westen van het spoor heb je ook niet al te frisse buurten (Zeekant, 't Fort). Ik woon zelf net naast ten oosten van het spoor in een goede buurt. Dus zo zwart-wit is het niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')