Ik heb de optocht moeten missen maar hij schijnt geweldig te zijn geweestquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:38 schreef teknomist het volgende:
Ik was er helaas niet bij, maar mijn vader heeft weer de 1e prijs in de categorie A-wagens gewonnen.![]()
[ afbeelding ]
Dat meisje dat door King Kong wordt vastgehouden is mijn nichtje trouwens.
Zondagavond was niet superdruk nee. Ik ben er ook bijtijds mee opgehouden trouwens.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
lag het aan mij of was het echt enorm rustig gisteren?
Kroon was leeg terwijl alleen het voorste stuk open was, provoost was ook leeg, zwijnshoofd was ook niet super druk... beetje tamme avond maar wel gewoon gezellig![]()
vanavond: dweilen kijken
Eik is de NVU behoorlijk links.quote:Demonstratie in Bergen op Zoom zaterdag 1 maart a.s. met als thema: “Grenzen dicht voor goedkope Oost-Europese arbeiders! Weg met de EU! Weg met het neo-liberalisme!”
Ik las gisteravond in BN de Stem dat ze weleens in West-Brabant wilden demonstreren, voor de verandering.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:09 schreef LXIV het volgende:
Als ik tijd heb ga ik ook kijken. Ben benieuwd. Weet iemand waarom ze BoZ uitgekozen hebben?
quote:
quote:BERGEN OP ZOOM - De politie in Bergen op Zoom heeft zaterdagmiddag 17 mensen gearresteerd tijdens de demonstratie van de extreemrechtse Nederlandse Volks Unie (NVU).
De groepering wilde zich met de demonstratie verzetten tegen het aantrekken van goedkope arbeidskrachten uit Oost-Europese landen.
Hoewel de sfeer grimmig was, bleven grote ongeregeldheden uit. De politie was met 130 agenten aanwezig om de demonstratie in goede banen te leiden. De mobiele eenheid, die twee pelotons had afgevaardigd, voerde eenmaal een charge uit.
Onder de arrestanten waren jongeren die stenen naar de demonstranten gooiden. Eén politieagent raakte daarbij lichtgewond.
Pff, beste binnenstad van het jaar en slechts een 2e plaats (met Roosendaal nota bene) als het om toerisme gaatquote:Eindhoven en Roosendaal in trek bij drugstoeristen
ROOSENDAAL - Roosendaal en Bergen op Zoom zijn in trek bij drugstoeristen. In 2007 bezochten maar liefst 1,3 miljoen Belgen en Fransen beide steden om hier wiet te kopen. West-Brabant is daarmee - na Maastricht - de tweede drugsregio in ons land. Dat blijkt uit de resultaten van een regionaal drugsbestrijdingsproject. Ondanks de toename van het aantal bezoekers, boeken de steden ook voorzichtig succes. Want de overlast blijkt over het afgelopen jaar juist verminderd.
Doen ze toch?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:52 schreef Spookje81 het volgende:
Pff is gewoon weer zo´n onrust stokend berichtje. IN plaats van er over te schrijven kan er beter wat aan gedaan worden.
Jullie hebben iig wel een voetbalclub die iets kanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Nou er was eindelijk eens wat te doen in Bergen?.
(Bergen is net als Almelo nl.)
Of checkpoint zoals in Terneuzen. Het schijnt dat je daar op sommige momenten een nummertje moet trekken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:38 schreef Spekk het volgende:
[..]
Jullie hebben iig wel een voetbalclub die iets kan.
Kan toch voor niemand een verassing zijn dat Bergen in trek is bij drugstoeristen. De oplossing is inderdaad, net als in Maastricht, een blow dorp
jeminee, wat een heisa.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:05 schreef ChefAgf het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=66dss71tnHE
Dank je.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:14 schreef teknomist het volgende:
Captain_Redbeard, nog gefeliciteerd.
Nog naar de begrafenis geweest btw?
Daar was het idd wel heel gezellig ja.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:04 schreef teknomist het volgende:
Ik heb mezelf die dag in de Ierse Pub geparkeerd.
Mijn toekomstige (quote:Op zondag 18 mei 2008 16:59 schreef teknomist het volgende:
Nog mensen naar het jazzweekend gegaan?
Ik ben er nog geweest 's middags.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:04 schreef teknomist het volgende:
Ik heb mezelf die dag in de Ierse Pub geparkeerd.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik ben er nog geweest 's middags.![]()
Mooi, als ik ooit wilde plannen krijg, dan weet ik wel een team in elkaar te smedenquote:
Als het allemaal van die nonsense-vragen zijn dan hoeft het voor mij niet. Ik wil concrete vragen en ik wil winnen! Dat meedoen belangrijker is dan winnen boeit me niet .quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bij een pub quiz moet je d.m.v het goed beantwoorden van zoveel mogelijk vragen punten verdienen, je kan overal vragen over krijgen van: "hoe heet de spits van het nederlands elftal? " tot: "wie deed de stem van nils holgerson in de tv-serie? "
kijk op de site van de ierse pub daar staat de uitlegmaar pub quizzen is volgens mij erg gezellig en je komt de gekste feiten te weten..
http://www.ocarolans.nl/index-3.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |