Het is niet trollend bedoeld.quote:
Ik zit niet op de Bunnikside, maar vanuit het uit-vak direct rechts. (en nee, niet voorin…)quote:Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zit toch op de Bunnikside?
Maar je hebt dus ook geen beelden gezien en toch weet je het zo zeker, ook al voordat Nijhuis het zei vreemd.
[..]
Ik zie niet in waarom je er na de wedstrijd over door moet blijven zeuren.
Alsof ik daar niet van houd? Ik ben dol gepassioneerde en hardwerkende spelers die niet alles over hun kant laten gaan. Maar ik heb het specifiek over de incidenten van gisteren waarbij het veel te fel ging. Jij hebt de reacites van Van Dijk misschien niet gezien, vershillende Utrecht spelers moesten er bij komen om hem tot bedaren te brengen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is niet trollend bedoeld.
Er zijn ook clubs waar ze wel van hardwerkende spelers houden, die de grens opzoeken en er wel eens overheen kunnen gaan. Daar word bloed, zweet en tranen het motto is (de Mijnstreek & Utrecht als voorbeelden).
Je bent niet de man die steeds zijn middelvinger naar me opstak?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zit niet op de Bunnikside, maar vanuit het uit-vak direct rechts. (en nee, niet voorin…)
Ik ben ook benieuwd.quote:Zag dus goed dat Pieters iig geraakt werd door Dingsdag, dat het een elleboog was bleek later pas n.a.v. de reacties, een close-up van de elleboog heb ik (nog) niet gezien, hopelijk vanavond op de regionale TV.
Nah, bij supporters van Heerenveen kijk ik amper die kant op.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent niet de man die steeds zijn middelvinger naar me opstak?
Ik heb zelf nog geen beelden. Maar van mijn manager! kreeg ik te horen dat het een elleboob was. Hij heeft de wedstrijd in herhalling in zijn geheel gezien.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn er beelden van de elleboog.
Of gaan we af op Willem van Hanegem, die moet het met zijn scherpe ogen wel goed gezien hebben natuurlijk
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, bij supporters van Heerenveen kijk ik amper die kant op.
Dan zijn we het toch eens. Want jullie speelden geweldig in de tweede helft en het was zonde dat door al dat gedoe de wedstrijd in een ander daglicht kwam te staan. Voortaan de eerste helft ook zo doen!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch blijft het jammer dat door al die ophef het zeer goede voetbal in de tweede helft wordt overschaduwd.
Dus... Het is nog steeds niet te vergelijken met die laffe elleboog van dinsdag. Zolang het verbaal blijft, en binnen het zedelijke zie ik er geen probleem in.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt de reacites van Van Dijk misschien niet gezien, vershillende Utrecht spelers moesten er bij komen om hem tot bedaren te brengen.
Willem jongen, degenen die al jaren bij de FC komen zijn dik tevreden met het spel dit seizoen, en daar gaat het om, wat de rest van Nederland erover denkt interesseert ons niet.quote:Het weekeinde begon voor mij op een prachtige manier. Op het veld van de Kuip mochten Eddy Treijtel, Ove Kindvall, Paul Bosvelt en ik het eeuwfeest van Feyenoord inluiden. Ik vond het machtig.
Het was niet de eerste keer dat ik op die plaats stond, maar het blijft fascinerend om zo’n volle Kuip om je heen te voelen. Dat daarna de wedstrijd voor een supporter van Feyenoord wat tegenviel, was jammer. Erg jammer zelfs. Ik had niet gedacht, dat Feyenoord zo weinig tegenspel zou bieden aan PSV, dat toch niet meer dan aardig voetbalde.
Van mijn eigen wedstrijd, zondag met FC Utrecht thuis tegen Heerenveen, was ik vooraf al opgetogen. We hadden goed getraind en ik dacht dat er kansen voor ons zouden zijn om deze wedstrijd gewoon te winnen.
We begonnen slecht, maar na wat gemopper in de rust, pikten mijn spelers het in de tweede helft erg goed op. Mijn ploeg, mijn spelers dus hč, laat gewoon erg aardig voetbal zien. Voor alle duidelijkheid: dat doen die jongens dus zelf, ik heb ze alleen maar het vertrouwen gegeven.
Het zou mooi zijn als FC Utrecht daarvoor eens de credits krijgt.FC Utrecht speelt niet het beste, maar wel het mooiste voetbal van de eredivisie. Da’s toch aardig met een van de goedkopere selecties.
Zondag probeerde scheidsrechter Nijhuis roet in ons eten te gooien. Wij kregen vijf gele kaarten voor twaalf overtredingen en Heerenveen kreeg er maar liefst eentje voor slechts 24 overtredingen. Zij mochten slaan en trappen, wij mochten niks. Ik raakte daar zwaar geļrriteerd over.
Op een gegeven moment vond ik mezelf terug in het veld. Dat mag niet en dat snap ik. Ik was aanstekers aan het oprapen. Die zag ik liggen toen ik op weg was naar reserve Rossini om hem te zeggen dat hij moest invallen als die penalty erin geschoten zou worden. Wat een onzin om daar ophef over te maken.
De grensrechter begon meteen met zijn vingertje te wijzen. Zó arrogant. Het ging uiteindelijk mis omdat ik Nijhuis een ‘lulhannes’ noemde. Toen moest ik naar de tribune van deze jongeman. Ongelooflijk vind ik dat. Wij bereiden ons voor in Nederland op de tweede helft van de competitie.
Die scheidsrechters gingen helemaal naar Turkije om zich op te laden. Nou, het pakte allemaal wat verkeerd uit, als ik naar de beslissingen van het afgelopen weekeinde kijk. Vooral Nijhuis zat er vaak naast en daarom noemde ik hem een lulhannes. Ik vind dat dat best mag. Of had ik misschien ‘sukkel’ moeten zeggen?
Na afloop werd ik geconfronteerd met twee verslaggevers: Ragnar Niemeijer van Langs de Lijn en Mark van Rijswijk van RTL. Ook twee lulhannessen eerste klas, ze snappen niks van voetbal en trekken rare conclusies. De één roept dat ik al lang van het veld gestuurd had moeten worden en de ander zegt dat Utrecht niet won omdat ik er te lang over deed om van het veld te gaan.
Deze gasten zouden zich eens moeten verdiepen in het voetbal zelf in plaats van in randzaken. Maar daar nemen ze de moeite niet voor omdat ze te lui zijn. Door dat soort gasten doe ik na afloop liever geen persconferenties.
Waarom zou ik me tegenover die lulhannessen moeten verantwoorden? Maar goed, mijn kwaadheid is weer over. Komend weekeinde spelen we thuis tegen Roda JC. Mijn spelers en mijn technische staf gaan deze dagen hun uiterste best doen om klaar te zijn voor die wedstrijd.
Die willen we namelijk graag op een aantrekkelijke wijze winnen. Ik hoop dat de heren scheidsrechters en journalisten zich ook een beetje voorbereiden, misschien wordt het dan nog wat.
Hij heeft altijd gezegd dat de enige reden is dat ie FC Utrecht is komen trainen, dat men na een tijd zal zeggen : ‘’die gasten kunnen weldegelijk goed voetballen’’quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:15 schreef MaxPower het volgende:
Wat een zeurkous zeg. Dat Willem zich op zijn leeftijd nog druk moet maken over erkenning en over de journalisten. Die houding dat het hem allemaal niks interesseert is dus gespeeld.
Maar hij heeft wel gelijk dat Utrecht mooi voetbalt. Eindelijk, na al die jaren Adelaar en Booy waarin het niet om aan te zien was.
Been kreeg geen voorwaardelijke schorsing (alleen die boete), wie wordt er nou voorgetrokken ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:30 schreef SCH het volgende:
Wat een dom stuk van Van Hanegem, wie is er nou arrogantDie man denkt echt dat hij boven alles verheven is en blijkbaar vindt de KNVB dat ook gezien die non-straf. Echt ongelooflijk. Zo verandert er nooit wat.
Maar goed, Willem kan er niks aan doen, hij kan het spel helemaal niet volgen met zijn paar procent zicht dus logisch dat ie op het veld gaat staan om het wat beter te kunnen zien.
Van Hanegem voor wie de wedstrijd stil gelegd moest worden en die weigerde naar de tribune gegaan. De KNVB zegt: geen probleem hoor coaches, dat mogen jullie best doen, je mag de volgende wedstrijd weer rustig op de bank. Echt schandaligquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Been kreeg geen voorwaardelijke schorsing (alleen die boete), wie wordt er nou voorgetrokken ?
Of je een t-shirt uit de kleedkamer moet halen of de speler in Brazilė moet zoeken is wel een beetje verschil hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Al willen ze hun T-shirt nog wel eens vergeten
Zoeken? Hij moet een club zoeken. Zijn kastje is en blijft leeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Of je een t-shirt uit de kleedkamer moet halen of de speler in Brazilė moet zoeken is wel een beetje verschil he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |