quote:Op maandag 12 november 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
net tijdens fok-lock:
amanda: iedereen weet dat ik geen blad voor mn mond heb
huud: ik ben benieuwd hoe hoog de boetes vanavond zullen zijn
Toch een boete voor de schlemieltjes?quote:Op maandag 12 november 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Jassy, FOK is geen doorkomen aan.![]()
Amanda tegen Naad: Ik werd gek achter , iedereen weet hoe ik dan ben.
Als Brian en ik geen jackpot meer hebben heeft het geen zin om hier nog langer te zijn.
Zou dat kunnen betekenen dat Brian toch niet gaat winnen?![]()
![]()
Ach nee, er komt weer een nieuwe twist oid, ze kunnen nu vaast en zeker door goed gedrag en TV maken hun jackpot opkrikken of zoiets......quote:Op maandag 12 november 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Jassy, FOK is geen doorkomen aan.![]()
Amanda tegen Naad: Ik werd gek achter , iedereen weet hoe ik dan ben.
Als Brian en ik geen jackpot meer hebben heeft het geen zin om hier nog langer te zijn.
Zou dat kunnen betekenen dat Brian toch niet gaat winnen?![]()
![]()
sorry mensen tis tog egt de fok die zo raar doetquote:Op maandag 12 november 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Erica nu echt hysterica?![]()
Ze willen H,L en J in tijdnood brengen zodat de Live show niet door kan gaan vrijdag.
Het gevoel van de Big Bang wordt steeds sterker.
Inderdaad! En die boetes maken toch geen enkele indruk? Er moeten mensen verwijderd worden (Brian en Amanda) dàt moet er gebeuren...quote:Op maandag 12 november 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Van binnen en van buiten verrot
En nog nep ook.. Nephaar,nepwenkbrauwen,neptieten,nepnagels,neprelatie..Nog wat vergeten?quote:Op maandag 12 november 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Van binnen en van buiten lelijk
Hebben ze nu niks van het groepsgesprek begrepen of laten ze het er gewoon op aankomen. Ik zit met mijn oren te klapperen namelijk.quote:Op maandag 12 november 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
Ze gaan de live show verzieken en blijven doorgaan met Lieke bashen.
amanda terrorsquad aldus D. Mooi Febo lees je ff mee??
Ze heeft er al een.Voor het gebruiken van een oogpotlood van Amanda.quote:Op maandag 12 november 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke krijgt dus ook haar eerste boete........
Joh echt? Misschien omdat ze haar extentions eruit heeft laten trekken door Brian en DOB weer moet komen om dat te herstellen?quote:Op maandag 12 november 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke krijgt dus ook haar eerste boete........
Schattig dat Amanda blijkbaar denkt dat een knikker hersenen heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft volgens Amanda de hersens van een knikker
maar dat is toch simpelquote:Op maandag 12 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze nu niks van het groepsgesprek begrepen of laten ze het er gewoon op aankomen. Ik zit met mijn oren te klapperen namelijk.
Ik weet echt niet wat ik hoor. Dat gesprek in de jacuzzi gaat alleen maar over het beige van Huub en Lieke. Blijkbaar mag dat allemaal gewoon doorgaan. Het groepsgesprek heeft dus geen enkele zin gehad.quote:Op maandag 12 november 2007 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig dat Amanda blijkbaar denkt dat een knikker hersenen heeft.
Bij deze denk ik dat Amanda de hersenen heeft van een kapotgestylde extension, maar ja, wie ben ik?
Hahaha idd, die is echt zwanger, ze is nog dikker geworden dan dat ze al was...!quote:Op maandag 12 november 2007 17:43 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat jaap onder de douche stond..Maar het is naad..
Op hoop van zegen, dit is poging 3 onderhand....quote:Op maandag 12 november 2007 17:51 schreef STAP01 het volgende:
Zijn hier nog mensen? Fok doet heel raar?
Het zou toch te gek zijn als Lieke een boete zou krijgen en Huub wil haar weer is gaan helpen net zo als in de 6-2 eerder Brian die duwt Huub richting Dennix Huub geeft Dennix een zet van jou moet ik niet hebben ik wil Lieke helpen hoe kan je dan een boete krijgen.quote:Op maandag 12 november 2007 18:28 schreef jassy het volgende:
ze hebben de beelden gezien en 4 mensen krijgen een boete. Amanda en Brian sowieso. Nadia en Dennix schijnbaar niet.
Huub en Lieke hebben dus ook een boete gehad.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
De FEBO hoort dit gesprek nu ook... dit is toch hét teken dat Brian eruit moet!! De rest zit daar gewoon opgesloten met een psychopaat!!
ach, dit is een typische Brian reactie trouwens.quote:Op maandag 12 november 2007 18:31 schreef 2live het volgende:
Brian is de FEBO aan het overtuigen van het feit dat hij levensgevaarlijk is lijkt mij.
brian is een lopende tijdbom daar.quote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
De FEBO hoort dit gesprek nu ook... dit is toch hét teken dat Brian eruit moet!! De rest zit daar gewoon opgesloten met een psychopaat!!
Of hij speelt heel slim en wordt er nu uitgezet met behoud van inleg en eventuele jack-pot.....quote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
Bij Brian is het licht volledig uitgegaan, hij volkomen van het pad af.quote:Op maandag 12 november 2007 18:32 schreef Sonique het volgende:
brian ziet het licht?
Boetes....boeien zegquote:Op maandag 12 november 2007 18:39 schreef Desii het volgende:
op de bank verzamelen
Dan gaat ie maar lekker naar huis....quote:Op maandag 12 november 2007 18:36 schreef Clank het volgende:
Brian wil afstand hebben.. de verkeerde gevoelens zitten te hoog. Hij wil niet getriggerd worden.
Dat ze op de bank moesten dusquote:Op maandag 12 november 2007 18:39 schreef mazaru het volgende:
Er stond weer iets op de plasma
Ze willen het erop aan laten komen, dat Brian een moord pleegt, dan hebben ze een wereldprimeur. En de mensen die eventueel het slachtoffer van die gek worden, who cares?quote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
Heb je hem gezien toen bij de terugkomst van Huub in de villa??quote:Op maandag 12 november 2007 18:39 schreef Taurus het volgende:
Wat een idioot is die Brian. Zo'n aansteller, hij is echt niet gevaarlijk hoor, geloof ik geen zak van. Tis gewoon 'n ghettogangstah-wannabeDomme zak.
Sterker nog.......dat betekent geen winnaar, dat scheelt toch een miljoentje.quote:Op maandag 12 november 2007 18:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ze willen het erop aan laten komen, dat Brian een moord pleegt, dan hebben ze een wereldprimeur. En de mensen die eventueel het slachtoffer van die gek worden, who cares?![]()
Precies, kom op zeg, op die manier zou hij met alles weg kunnen komen omdat hij toch gewaarschuwd heeft...quote:Op maandag 12 november 2007 18:41 schreef Taurus het volgende:
Moet je dat nou bang zien kijken, stomme aansteller. Echt 'n toneelspeler hoor, hij wil gewoon aan streamers en op tv laten zien dat hij zich heel slecht voelt etc. maar dat hij niets kan doen aan die agressieve buien, bah. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen apengedrag, ook hij, hij doet het volbewust en heeft echt niet een of ander agressief gen waar hij geen controle over heeft
Ik ben stomverbaasd..............quote:
En waarom Lieke vraag ik me af?quote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Belachelijk!!! Huub en Lieke dezelfde boete als Brian??!!!
Wat zou Lieke nu gedaan hebben dat in vergelijking met Huub, Brian en Amanda dat net zo erg was, ze krijgt immers dezelfde boete.quote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef Meganog het volgende:
Boetes:
Amanda Lieke Hub Brian
1000 euro borg
100000 euro van de jackpot
Jaap krijgt een complimentje en 100 cps
Een miljonair die eruit wordt gezet kan vervangen worden door een nieuwe...
Het is gewoon schandalig... de hele avond zit ze uit te lokken en dat KUTWIJF komt er mee weg.quote:Op maandag 12 november 2007 18:46 schreef AnTjUh het volgende:
zag je dat gluiperige lachje bij nadia
zum kotzen
Dat doet ie al, 'je weet hoe ik dan doe', 'je weet hoe ik dan ben', 'niet zo doen mannie want je weet wat er dan gebeurd'quote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, kom op zeg, op die manier zou hij met alles weg kunnen komen omdat hij toch gewaarschuwd heeft...![]()
Toch wel weer een kleine troost dat we weten dat Huub Brian een knal voor zijn harses heeft gegeven omdat die weer aan Lieke zatquote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Belachelijk!!! Huub en Lieke dezelfde boete als Brian??!!!
Klaar voor aktie Ruud... ik heb wel zin om de villa daar te verbouwen....quote:Op maandag 12 november 2007 18:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die kutnaad geen boeteDie heeft de boel aan het schijten gemaakt.
![]()
Ja, is toch ook wel logisch. Je mag zuigen....maar niet agressief worden, dat is al een jaar zoquote:Op maandag 12 november 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig... de hele avond zit ze uit te lokken en dat KUTWIJF komt er mee weg.
quote:Op maandag 12 november 2007 18:37 schreef Clank het volgende:
Brian: Het is wachten tot het echt mis is en dan is het een 'point of no return'...
Ik steeds meer om te huilen.... wat een losers daar op de redaktie.quote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het onderhand echt om te lachen.
Daar kan ik ook niet over uit!!!quote:Op maandag 12 november 2007 18:50 schreef akveor het volgende:
Totaal niets meegenomen van wat Brian heeft geflikt de dagen daarvoor...
SCHANDALIG.
Dat mocht toch?quote:Op maandag 12 november 2007 18:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Tja.. die heeft Brian aan zijn haar getrokken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |