abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54555070
Brian is bang dat als hij doorflipt dat hij tot moordacties overgaat.
pi_54555077
Amanda wil liever weglopen dan dat Brian naar een andere kooi gaat.Hij gaat eerdaags doorflippen.
pi_54555085
Amanda zegt nu dat als Brian bang is dat hij doorsnapt.. dat ze dan liever met hem buiten is dan in de villa.
pi_54555090
brian omschrijft dat hij zoooveel frustratie heeft. Amanda vind dat totaal niet prettig. Brian is er bang voor dat hij op een gegeven moment zoo zwaar doorflipt dat hij mensen gaat vermoorden en dat hij van de ene gevangenis (DGK) naar de andere gevangenis (De Bajes).

Amanda zegt, dat er op deze manier ook niets van hun jackpot en borg overblijft. Zoals het nu gaat en je bloed zit zo hoog, waar zijn we dan mee bezig?

Amanda: Dan ben ik liever met jou buiten dan dat ik hier zit. Snap je wat ik bedoel? Zo zit het mij ook niet lekker.
pi_54555091
dubbel
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 12 november 2007 @ 18:24:48 #56
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54555094
Ow, klinkt lekker. Brian heeft de beelden nog op zijn netvlies staan van dat ie aan zijn haar werd getrokken door 2 gasten. Er hoeft maar een klein ding te gebeuren en hij gaat over op moordacties. Word vast gezellig tijdens het eten
pi_54555100
hahaha.......
tot moordaktie overgaan

amanda:het is toch erg dat anderen maken dat jij je zo gaat voelen
ze snapt niet dat dat probleem bij Brian ligt.....hij zit in een spel en weet het spel NIET te spelen....de problemen die bij hem zelf liggen met zijn agresie moet hij zelf eens onder ogen zien en niet op anderen afschuiven
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54555103
LIjkt me op dit moment ook veiliger voor de rest als Brian nu de villa verlaat!!!
  maandag 12 november 2007 @ 18:25:18 #59
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54555107
OK dus...

Script is een vrijwillige exit voor amanda en brian (eigenlijk natuurlijk niet, maar om de valse schijn omhoog te houden is het vrijwillig. Net als dat van Natasia gewoon exit was onder het mom vrijwillig...)
pi_54555130
er begint een tweespalt te komen tussen Amanda en brian op deze manier

Brian is kwaad op Nadia...hij vind Nadia de aanstichtster van het geheel
pi_54555131
Nadia krijgt geen boete is blij. Brian heeft beelden gezien en hij wordt er niet vrolijk van. Brian vind het heel erg wat hij naar anderen toe heeft gedaan. Brian vind dat hij zelf niet spoort. Hij vind dat hij veel te snel op lieke reageert en hij heeft geen controle over zichzelf.

Nadia huppelt leuk rond. Als hun willen knallen moeten ze er ons niet in meenemen.
pi_54555135
Ik weet niet of dit hier al eerder heeft gestaan maar ik ga niet alles terug lezen het is mijn te traag. Van VOL

http://goudenkooi.headlin(...)rek-met-de-redactie/
pi_54555138
ze hebben de beelden gezien en 4 mensen krijgen een boete. Amanda en Brian sowieso. Nadia en Dennix schijnbaar niet.
Huub en Lieke hebben dus ook een boete gehad.
pi_54555144
Laat Brian nou maar eens recht in Nadia haar gezicht zeggen dat zij het vrijdagavond uit heeft zitten lokken
  maandag 12 november 2007 @ 18:29:33 #65
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54555149
quote:
Op maandag 12 november 2007 17:51 schreef STAP01 het volgende:
Zijn hier nog mensen? Fok doet heel raar?
Op hoop van zegen, dit is poging 3 onderhand....
Hoe laat zou die brief zo ongeveer komen?
be nice or go away
pi_54555158
Brian is de FEBO aan het overtuigen van het feit dat hij levensgevaarlijk is lijkt mij.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54555159
Brian praat echt héél eng nu!! Hij ziet beelden hoe hij dingen gaat doen.. die beelden willen niet weggaan. Hij wil niet de confrontatie opzoeken hij is bang voor wat hij zou kunnen doen
  maandag 12 november 2007 @ 18:32:35 #68
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54555163
brian ziet het licht?
pi_54555164
Nadia is zelf ook bang dat ze een boete krijgt. Waarschijnlijk zullen ze het wel weten. Zeker weten dat er vanavond een brief komt!
pi_54555172
De FEBO hoort dit gesprek nu ook... dit is toch hét teken dat Brian eruit moet!! De rest zit daar gewoon opgesloten met een psychopaat!!
pi_54555196
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:28 schreef jassy het volgende:
ze hebben de beelden gezien en 4 mensen krijgen een boete. Amanda en Brian sowieso. Nadia en Dennix schijnbaar niet.
Huub en Lieke hebben dus ook een boete gehad.
Het zou toch te gek zijn als Lieke een boete zou krijgen en Huub wil haar weer is gaan helpen net zo als in de 6-2 eerder Brian die duwt Huub richting Dennix Huub geeft Dennix een zet van jou moet ik niet hebben ik wil Lieke helpen hoe kan je dan een boete krijgen.

Laat het ons maar zien dan.
pi_54555202
Brian wil afstand hebben.. de verkeerde gevoelens zitten te hoog. Hij wil niet getriggerd worden.
pi_54555229
Brian: Het is wachten tot het echt mis is en dan is het een 'point of no return'...
pi_54555230
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
De FEBO hoort dit gesprek nu ook... dit is toch hét teken dat Brian eruit moet!! De rest zit daar gewoon opgesloten met een psychopaat!!
Alles voor de kijkcijfers
  maandag 12 november 2007 @ 18:38:09 #75
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54555232
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:31 schreef 2live het volgende:
Brian is de FEBO aan het overtuigen van het feit dat hij levensgevaarlijk is lijkt mij.
ach, dit is een typische Brian reactie trouwens.

Als hij de schuld in de schoenen krijgt, z'n verantwoordelijkheid voor z'n toekomstige acties alsvast bij de andere (de febo) te leggen, onder het motto: 'Ik heb het nog gezegt', en daarmee een vrijkaartje krijgen.

Vooralsnog lijkt alles weer, heel onvoldoenend, met een sisser af te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')