quote:Op maandag 12 november 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
net tijdens fok-lock:
amanda: iedereen weet dat ik geen blad voor mn mond heb
huud: ik ben benieuwd hoe hoog de boetes vanavond zullen zijn
Toch een boete voor de schlemieltjes?quote:Op maandag 12 november 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Jassy, FOK is geen doorkomen aan.![]()
Amanda tegen Naad: Ik werd gek achter , iedereen weet hoe ik dan ben.
Als Brian en ik geen jackpot meer hebben heeft het geen zin om hier nog langer te zijn.
Zou dat kunnen betekenen dat Brian toch niet gaat winnen?![]()
![]()
Ach nee, er komt weer een nieuwe twist oid, ze kunnen nu vaast en zeker door goed gedrag en TV maken hun jackpot opkrikken of zoiets......quote:Op maandag 12 november 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Jassy, FOK is geen doorkomen aan.![]()
Amanda tegen Naad: Ik werd gek achter , iedereen weet hoe ik dan ben.
Als Brian en ik geen jackpot meer hebben heeft het geen zin om hier nog langer te zijn.
Zou dat kunnen betekenen dat Brian toch niet gaat winnen?![]()
![]()
sorry mensen tis tog egt de fok die zo raar doetquote:Op maandag 12 november 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Erica nu echt hysterica?![]()
Ze willen H,L en J in tijdnood brengen zodat de Live show niet door kan gaan vrijdag.
Het gevoel van de Big Bang wordt steeds sterker.
Inderdaad! En die boetes maken toch geen enkele indruk? Er moeten mensen verwijderd worden (Brian en Amanda) dàt moet er gebeuren...quote:Op maandag 12 november 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Van binnen en van buiten verrot
En nog nep ook.. Nephaar,nepwenkbrauwen,neptieten,nepnagels,neprelatie..Nog wat vergeten?quote:Op maandag 12 november 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Van binnen en van buiten lelijk
Hebben ze nu niks van het groepsgesprek begrepen of laten ze het er gewoon op aankomen. Ik zit met mijn oren te klapperen namelijk.quote:Op maandag 12 november 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
Ze gaan de live show verzieken en blijven doorgaan met Lieke bashen.
amanda terrorsquad aldus D. Mooi Febo lees je ff mee??
Ze heeft er al een.Voor het gebruiken van een oogpotlood van Amanda.quote:Op maandag 12 november 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke krijgt dus ook haar eerste boete........
Joh echt? Misschien omdat ze haar extentions eruit heeft laten trekken door Brian en DOB weer moet komen om dat te herstellen?quote:Op maandag 12 november 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke krijgt dus ook haar eerste boete........
Schattig dat Amanda blijkbaar denkt dat een knikker hersenen heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft volgens Amanda de hersens van een knikker
maar dat is toch simpelquote:Op maandag 12 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze nu niks van het groepsgesprek begrepen of laten ze het er gewoon op aankomen. Ik zit met mijn oren te klapperen namelijk.
Ik weet echt niet wat ik hoor. Dat gesprek in de jacuzzi gaat alleen maar over het beige van Huub en Lieke. Blijkbaar mag dat allemaal gewoon doorgaan. Het groepsgesprek heeft dus geen enkele zin gehad.quote:Op maandag 12 november 2007 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig dat Amanda blijkbaar denkt dat een knikker hersenen heeft.
Bij deze denk ik dat Amanda de hersenen heeft van een kapotgestylde extension, maar ja, wie ben ik?
Hahaha idd, die is echt zwanger, ze is nog dikker geworden dan dat ze al was...!quote:Op maandag 12 november 2007 17:43 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat jaap onder de douche stond..Maar het is naad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |