Op hoop van zegen, dit is poging 3 onderhand....quote:Op maandag 12 november 2007 17:51 schreef STAP01 het volgende:
Zijn hier nog mensen? Fok doet heel raar?
Het zou toch te gek zijn als Lieke een boete zou krijgen en Huub wil haar weer is gaan helpen net zo als in de 6-2 eerder Brian die duwt Huub richting Dennix Huub geeft Dennix een zet van jou moet ik niet hebben ik wil Lieke helpen hoe kan je dan een boete krijgen.quote:Op maandag 12 november 2007 18:28 schreef jassy het volgende:
ze hebben de beelden gezien en 4 mensen krijgen een boete. Amanda en Brian sowieso. Nadia en Dennix schijnbaar niet.
Huub en Lieke hebben dus ook een boete gehad.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
De FEBO hoort dit gesprek nu ook... dit is toch hét teken dat Brian eruit moet!! De rest zit daar gewoon opgesloten met een psychopaat!!
ach, dit is een typische Brian reactie trouwens.quote:Op maandag 12 november 2007 18:31 schreef 2live het volgende:
Brian is de FEBO aan het overtuigen van het feit dat hij levensgevaarlijk is lijkt mij.
brian is een lopende tijdbom daar.quote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
De FEBO hoort dit gesprek nu ook... dit is toch hét teken dat Brian eruit moet!! De rest zit daar gewoon opgesloten met een psychopaat!!
Of hij speelt heel slim en wordt er nu uitgezet met behoud van inleg en eventuele jack-pot.....quote:Op maandag 12 november 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
Bij Brian is het licht volledig uitgegaan, hij volkomen van het pad af.quote:Op maandag 12 november 2007 18:32 schreef Sonique het volgende:
brian ziet het licht?
Boetes....boeien zegquote:Op maandag 12 november 2007 18:39 schreef Desii het volgende:
op de bank verzamelen
Dan gaat ie maar lekker naar huis....quote:Op maandag 12 november 2007 18:36 schreef Clank het volgende:
Brian wil afstand hebben.. de verkeerde gevoelens zitten te hoog. Hij wil niet getriggerd worden.
Dat ze op de bank moesten dusquote:Op maandag 12 november 2007 18:39 schreef mazaru het volgende:
Er stond weer iets op de plasma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |