en zijn mistlampen voor aan heeft.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n kaleuwtviooowl die niet harder rijdt dan stréépje 80?
Ik kan wel 90 hoor als ik wel.. Ik verdom het gewoonquote:Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
WTF![]()
Nou, daar ben je dan lekker mee
Het was mistigquote:Op zondag 25 januari 2009 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en zijn mistlampen voor aan heeft.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik rijd nacht lijndiensten en als ik zelf niet in grijp trekt het kadaver leeg gewoon naar 2000 toeren, ik zet hem heel vaak op manueel. Schakelen in de bocht of als je vol een put uit moet.Sta je weer stil.
Zelfs de oude Telligent-bakken van Mercedes schakelen beter.
Bij WD zijn de eerste 660 al afbestelt om plaatst te maken voor de 700 pk versiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:35 schreef dubidub het volgende:
2 nederlandse bedrijven hebben hem al besteld las ikGoeie shit. Vipergts jij reedt toch met een FH16 660?
TIP: Ga wat anders doen. De transportwereld is zieker dan ziek. Sowieso kom je zonder ervaring momenteel niet aan werk en ook met ervaring is het behelpen. Dus ik zou die digipas lekker bij de RDW laten liggen en werk zoeken waar de regels wel nageleefd worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Mja, weet niet zo goed wat ik nu moet gaan doen.Heb verder ook geen connecties in de transportwereld die me aan een baan zouden kunnen helpen. Denk dat ik in ieder geval maar een digitale tachograafpas ga aanvragen, dan hoef ik daar in ieder geval niet meer 6 weken op te wachten mocht ik onverhoopt werk tegen komen.
Volgens mij moet jij een andere baas zoeken!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TIP: Ga wat anders doen. De transportwereld is zieker dan ziek. Sowieso kom je zonder ervaring momenteel niet aan werk en ook met ervaring is het behelpen. Dus ik zou die digipas lekker bij de RDW laten liggen en werk zoeken waar de regels wel nageleefd worden.
Mja, het is sowieso tijdelijk werk, maar ik wil niet m'n C voor niets behaald hebben, want ik vind het wel leuk om te doen. Ik zou zo'n beetje alles wel willen doen (behalve op de vuilniswagen rijden).quote:Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TIP: Ga wat anders doen. De transportwereld is zieker dan ziek. Sowieso kom je zonder ervaring momenteel niet aan werk en ook met ervaring is het behelpen. Dus ik zou die digipas lekker bij de RDW laten liggen en werk zoeken waar de regels wel nageleefd worden.
ik kan binnenkort zoals het er naar uitziet met een opleiding in de zorg beginnen van vuilniscontainers via bloemen naar verstandelijk gehandicaptenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, in andere sectoren is lekker veel werk nu
ik zit tussen de busdeuren tegenwoordigquote:Op zondag 1 maart 2009 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan binnenkort zoals het er naar uitziet met een opleiding in de zorg beginnen van vuilniscontainers via bloemen naar verstandelijk gehandicapten
En jij dacht dat ik daar nog niet mee bezig was?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:04 schreef KosterT het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een andere baas zoeken!![]()
Maar ik ben het met je eens dat de regels niet overal nageleefd worden. Aan de ene kant ben ik als studentchauffeur daar heel blij mee, want daarom heb ik afgelopen week een paar werkdagen gemaakt van 17~18 uur. (Iets wat met digipas niet had gelukt: 's ochtends nog zonder schijf lossen/laden, en 'einde' dag schijf eruit en weer twee uur lossen/laden) Maar van mij weten ze dat als ik een week tijd heb, ik uren wil maken. Als ze zo ook met hun vaste chauffeurs zouden omgaan denk ik dat er weinig overblijven. Maar je hebt wel nog van zulke bedrijven, en die moet je mijden als de pest.
De transportwereld is misschien ziek, maar er zijn chauffeurs die krijg je voor geen goud uit de truck.
Ik had naar huis gebeld en me op laten halen als ik zou besluiten niet door te rijden in zo'n situatie.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef KosterT het volgende:
, maar toen vrijdag mn uren op waren ben ik toch mooi een nachtje blijven staan op een half uur van huis.
Twee pasjes is niet zo moeilijk hoor. Je eigen pasje en die van de baas of een planner.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef KosterT het volgende:
Idd, zeker als het om dat soort geintjes gaat als op twee pasjes rijden. Ik vraag me af hoe je uberhaupt aan een tweede komt. Ondanks de belachelijk hoge boetes van tegenwoordig wil ik nog best wel eens een kwartiertje over mijn tijd gaan als de rest een beetje schoon is, maar toen vrijdag mn uren op waren ben ik toch mooi een nachtje blijven staan op een half uur van huis. Ik ga geen nieuwe schijf erin doen of op een andere manier fraude plegen. Die zijn mij véééél te duur. En je bent echt ontzettend de lul als er dan iets gebeurd...
Ik ben geen full time chauffeur he, dus voor mij kan dat 5e nachtje er ook wel bij.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had naar huis gebeld en me op laten halen als ik zou besluiten niet door te rijden in zo'n situatie.
No way dat ik een half uurtje van huis niet thuis slaap.
Ah op die manier. Kunnen ze dus gelijk zien dat je keihard aan het frauderen bent.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Twee pasjes is niet zo moeilijk hoor. Je eigen pasje en die van de baas of een planner.
Ikzelf ben ook chauffeur en ook ik heb vaak mij niet aan de regels gehouden,ook na het vele malen melden dat het niet goed zat,vb,op maandag beginnen,en de week erna op vrijdag eindigen,zonder enige rustdag,ofwel,de wettelijke 24 uur.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef KosterT het volgende:
Idd, zeker als het om dat soort geintjes gaat als op twee pasjes rijden. Ik vraag me af hoe je uberhaupt aan een tweede komt. Ondanks de belachelijk hoge boetes van tegenwoordig wil ik nog best wel eens een kwartiertje over mijn tijd gaan als de rest een beetje schoon is, maar toen vrijdag mn uren op waren ben ik toch mooi een nachtje blijven staan op een half uur van huis. Ik ga geen nieuwe schijf erin doen of op een andere manier fraude plegen. Die zijn mij véééél te duur. En je bent echt ontzettend de lul als er dan iets gebeurd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |