Nee man. Voetbal praat is natuurlijk altijd een beetje slap lullen, maar die van der Gijp maakt het verschil tussen de studio en de kroeg wel errug klein. Zit maar een beetje te lachen, lijkt geer en goor wel.quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en van mij mag Van der Gijp vaste gast worden in plaats van Youri...
Henk Bres? Oh wacht...quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
wie is die man met dat hageneze kapsel?
Heb je die snor al gespot?quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
wie is die man met dat hageneze kapsel?
mooi hequote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef TC03 het volgende:
Van Gaal in zijn roflstoel, blijft melig.
Dit in tegenstelling tot Youri? Die gast zit elke uitzending z'n basiscursus Coaching tentoon te spreiden. Voegt helemaal niets toe, om Van der Gijp kan je tenminste nog lachen...quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Nee man. Voetbal praat is natuurlijk altijd een beetje slap lullen, maar die van der Gijp maakt het verschil tussen de studio en de kroeg wel errug klein. Zit maar een beetje te lachen, lijkt geer en goor wel.
oh is hij datquote:Op zondag 11 november 2007 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog dat hij kritiek had op Ten Cate
Ten Cate; Ik ken hem niet. Wie is deze man?
Babs; Ton Ojers.
Ten Cate; Ton Ojers?
Babs; Amateurtrainer.
Ten Cate;![]()
Ik ben het 'niet altijd' met je eens, maar hier kan ik me compleet in vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Blijf die Ton Ojers een ontzettende eikel vinden.
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ben het 'niet altijd' met je eens, maar hier kan ik me compleet in vinden.
Idd zeg, wat een vreselijk irritante ventquote:Op zondag 11 november 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ze zijn al overgestapt naar Ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 23:00 schreef RayMania het volgende:
Vinden jullie het ook al zo lang over PSV gaan? Bleh.
Wees maar niet bang, het gaat alweer gewoon over Ajax hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 23:00 schreef RayMania het volgende:
Vinden jullie het ook al zo lang over PSV gaan? Bleh.
zal me helemaal niets verbazen als Erwin gepresenteerd wordtquote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Erwin Koeman
Dat wordt de komende 2 a 3 jaar een plek buiten de top 3 voor PSV dan.
In tegenstelling tot Feyenoord de laatste twee jaar heeft PSV wel een goede selectiequote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Erwin Koeman
Dat wordt de komende 2 a 3 jaar een plek buiten de top 3 voor PSV dan.
Halve finale EK is ook niet slecht hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Eerste succes voor Dick Advocaat in 10 jaar ofzo?
die gast is 80e keus ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
zal me helemaal niets verbazen als Erwin gepresenteerd wordt
Niet grappig, Houniet.quote:
Het vandaag over elke club en nog is het niet goed?quote:Op zondag 11 november 2007 23:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet grappig, Houniet.
Geef als Ajacied gewoon toe dat ze het programma wat gevarieerder mogen maken.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Het programma is nu goed gevarieerd. Feyenoord - Ajax, PSV - AZ, Advocaat, LA Galaxy, nieuwe trainer PSV, ruzie Ajax, Koster, penalty Feyenoord. Niet zeuren hoorquote:Op zondag 11 november 2007 23:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet grappig, Houniet.
Vandaag valt het nog redelijk mee iddquote:Op zondag 11 november 2007 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het vandaag over elke club en nog is het niet goed?
Wat niet wegneemt dat Erwin Koeman niet in staat is het volle potentieel uit de groep te halen en niet in staat is een groep te motiveren, dat zou hem ook bij Psv niet lukken vermoed ik.quote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Feyenoord de laatste twee jaar heeft PSV wel een goede selectie.
...quote:Op zondag 11 november 2007 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Foppe de Haan naar de VS whaha
De meeste jasjes van hem zijn van het merk Kenzo, mooi zijden spul en stervensduur.quote:Op zondag 11 november 2007 23:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar koopt Hugo zijn jasjes en blousjes altijd
zuchtquote:Op zondag 11 november 2007 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een gaaf idee die friese kop van Foppe in de states
En de blousjes ?quote:Op zondag 11 november 2007 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
De meeste jasjes van hem zijn van het merk Kenzo, mooi zijden spul en stervensduur.
Ik heb er ook zo eentje.
Geen idee.quote:
Ik wil dat EK toch niet als succes bestempelen, de dagen na de uitschakeling was Dick onvindbaarquote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Halve finale EK is ook niet slecht hoor.
Gek hequote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil dat EK toch niet als succes bestempelen, de dagen na de uitschakeling was Dick onvindbaar
als ze dit vol kunnen blijven houden vind ik het best...............maar heb mn twijfelsquote:Op zondag 11 november 2007 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het vandaag over elke club en nog is het niet goed?
Het was gewoon een teringzooi bij ajax de afgelopen tijd tuurlijk ga je daar over het praten.quote:Op zondag 11 november 2007 23:27 schreef djstoffel het volgende:
[..]
als ze dit vol kunnen blijven houden vind ik het best...............maar heb mn twijfels
Ik ging al kijken of er iemand in de gang liep.quote:Op zondag 11 november 2007 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik hoorde weer de piepschoenen
bij rtv noordholland is hij analist. En als laatste heeft hij een team getraind bij de copa amsterdam geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Waar traint die Ojers eigenlijk? Vond hem niet echt veel toevoegen, maar schijnbaar is dat een soort analist op een regionale omroep.
ga terug naar de golfbaan..................... en bemoei je niet met voetbalzaken . Mischien voel je je wel verbonden met de club omdat er ook een paar van die figuren in het bestuur zitten. wie weet.quote:Op zondag 11 november 2007 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat DJ Stoffel weer met de stopwatch in de hand exact getimed heeft hoe vaak en hoeveel het woord Ajax vandaag ter sprake is gekomen.
Ik heb het idee dat het vandaag wel meeviel en dat de andere clubs evenveel, zo niet meer aandacht kregen.
quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ga terug naar de golfbaan..................... en bemoei je niet met voetbalzaken . Mischien voel je je wel verbonden met de club omdat er ook een paar van die hete aardappel eters in het bestuur zitten. wie weet.
Je bent in ieder geval niet in staat om een bericht op de juiste waarde te schatten.
Overdrijven is ook een vak!
Ga lekker ergens anders provoceren mongool!
[..]
ga terug naar de golfbaan..................... en bemoei je niet met voetbalzaken . Mischien voel je je wel verbonden met de club omdat er ook een paar van die figuren in het bestuur zitten. wie weet.
Je bent in ieder geval niet in staat om een bericht op de juiste waarde te schatten.
Ga lekker ergens anders provoceren ..............
Hij traint al lang niet meer, hij is analist.quote:Op zondag 11 november 2007 23:50 schreef djstoffel het volgende:
waarom traint hij nog steeds op amateur niveau dan?
Normaliter is 'ie alleen wat leuker.quote:Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Pritt het volgende:
Wat is Ton Ojers toch een held!
Ik zit al jaren elke week te genieten op RTVNH van Ton nu mag eindelijk heel Nederland ervan genieten!
Vandaag viel het wel meequote:Op zondag 11 november 2007 23:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet grappig, Houniet.
ga terug naar de golfbaan..................... en bemoei je niet met voetbalzaken . Mischien voel je je wel verbonden met de club omdat er ook een paar van die figuren in het bestuur zitten. wie weet.
Ga lekker ergens anders provoceren ..............
tsjah maar voetbal insite haalt hans kraaj junior weer eens van stal wat betekent dat hun ook moeite hadden om een gast te vinden. Er is zoveel media dat zich bezighoud met voetbal en ook nog eens twee praatprogramma's op zondagavond.quote:Op maandag 12 november 2007 00:43 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ze van die b-gasten uitnodigen in een week dat er zoveel gebeurde.
Nou, wat mij betreft hadden ze het dan lekker zonder gasten gedaan en wat telefoontjes. Doe Ojer en die Gijp voegen niets toe. 0,0quote:Op maandag 12 november 2007 00:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
tsjah maar voetbal insite haalt hans kraaj junior weer eens van stal wat betekent dat hun ook moeite hadden om een gast te vinden. Er is zoveel media dat zich bezighoud met voetbal en ook nog eens twee praatprogramma's op zondagavond.
Ton is geniaal ook op de radio ook altijd genieten op zaterdagmorgen, helaas zit ie alleen nog in blokje van laatste 10 minuten. Ok hij is sarcastisch maar ik lig altijd in een deuk.quote:Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Waar traint die Ojers eigenlijk? Vond hem niet echt veel toevoegen, maar schijnbaar is dat een soort analist op een regionale omroep.
Ik denk dat hij zijn kerstboom niet mocht meenemen van de NOS.quote:Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Normaliter is 'ie alleen wat leuker.
Dat vind ik knap. Die aflevering van gisteren is nog nergens op uitzendinggemist.nl te vinden. Of je hebt m' gewoon opgenomen?quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken.
De herhaling is net geweest swaquote:Op maandag 12 november 2007 15:08 schreef Fizd het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. Die aflevering van gisteren is nog nergens op uitzendinggemist.nl te vinden. Of je hebt m' gewoon opgenomen?
Hij wordt maandags gewoon herhaarld op tv, geloof 13.20quote:Op maandag 12 november 2007 15:08 schreef Fizd het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. Die aflevering van gisteren is nog nergens op uitzendinggemist.nl te vinden. Of je hebt m' gewoon opgenomen?
Ah godver, that's nice. Ik woon namelijk in het buitenland dus daar heb ik geen benul van.quote:Op maandag 12 november 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij wordt maandags gewoon herhaarld op tv, geloof 13.20
Je hebt tegenwoordig radioos met beeld dat noemen ze een TVquote:Op maandag 12 november 2007 15:08 schreef Fizd het volgende:
[..]
En, al wat wijzer geworden?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heb gemaild
Ton is gewoon een voetbalgod in het Amsterdamse amateurvoetbal, het leuke is dat Ton tenminste gewoon ze mening geeft over profs, omdat ie weet dat ie toch nooit met ze hoeft te merken, de "analysten" van tegenwoordig zijn zelfs WERKZAAM bij BVO's, of anders wel afhankelijk, hoe kan je dan ongezouten kritiek geven?quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken. Enge man die Ojers, Denkt dat ie de voetbalgod is. Ik hou van Amsterdamse bluf. Maar er zijn grenzen. Wel mooie beelden van van der Gijp.
hehe jij ook alquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Door een technische storing is de aflevering van Studio Voetbal nog niet online. De NOS is hiervan op de hoogte gesteld en zij hopen het zo spoedig mogelijk online te hebben.
met vriendelijke groet,
Esther Laan
Webredacteur Omroep.nl
Jeejquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:38 schreef maril het volgende:
NOS Studio Voetbal
21.58-22.48 uur (Ned3):
Opiniërend voetbalprogramma
waarin presentator Jack van Gelder
en de analytici Hugo Borst en
Youri Mulder Oranjedoelman- en
aanvoerder Edwin van der Sar als
gast ontvangen.
Van der Sar is recordinternational,
met na Nederland-Luxemburg
122 interlands.
Het aanstaande EK is zijn laatste
grote evenement als international.
Hij debuteerde in juni 1995 tegen
Wit Rusland, woensdag de laatste
tegenstander van Oranje in de
EK-kwalificatiereeks.
quote:
Sorry, keek op rtl 4quote:
De teller staat nu op 24.quote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Girth het volgende:
"zal'k maar zeggen"
Nergens, door een technische storing is die aflevering van 11-11 nog steeds niet op de site te bekijken..quote:Op zondag 18 november 2007 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is de uitzending van vorige week terug te zien?
Hier precies zoquote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Is het nu afgelopen? Ik heb er niks van kunnen zien.. rr zit een gat van een uur in TVGids.nl
22:30 - 22:55
NOS Studio Voetbal
Nederland 3 Gewijzigd of aangevuld programma Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
23:55 - 23:40
Dit was het nieuws
Nederland 3 Waarschuw mij voor dit programma Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
Dat hoef je niet elke week te melden hoor dat je de herh. gaat kijkenquote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef tong80 het volgende:
Zo te lezen niet echt boeiend. Toch maar naar de herhaling kijken zometeen.
Dan is het gelijk met VI op RTL. De NOS vond het nodig het tijdstip te veranderenquote:Op maandag 19 november 2007 13:30 schreef Pritt het volgende:
Tong waarom kijk jij altijd maandag? Zondagavond wordt anders te laat voor je oude lichaam?
inderdaad, jammer zalk k maar zeggenquote:Op maandag 19 november 2007 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het gelijk met VI op RTL. De NOS vond het nodig het tijdstip te veranderen
En Derksen zou Derksen niet zijn als dit niet de veertigste keer was dat hij dit zeiquote:Op maandag 19 november 2007 14:07 schreef DrDentz het volgende:
"Als er ergens een zak geld ligt, is Dick niet meer te houden." ~ Johan Derksen
Moet jij toch niet erg vinden gezien je avatar..quote:
Ohjaquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet jij toch niet erg vinden gezien je avatar..
Zeer interessante gasten, met alle plannen en proefballonnen in het achterhoofd, helemaal omdat de 1e divisie nu ook vertegenwoordigd is. Hopen dat Hugo flink tegengas geeft!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:03 schreef maril het volgende:
NOS Studio Voetbal
21.58-22.48 uur (Ned3):
Opiniërend voetbalprogramma
waarin presentator Jack van Gelder
en de analytici Hugo Borst en
Youri Mulder deze keer
Michael van Praag, president-
commissaris van de Eredivisie CV,
en Frans Derks, voorzitter van de
coöperatie Eerste Divisie als gast
ontvangen. Van Praag was jarenlang
voorzitter van Ajax, Derks van
Dordrecht '90. Beiden zijn scheids-
rechter geweest.
Gesproken wordt over actuele
voetbalonderwerpen, zoals de plannen
voor een nieuwe competitie-opzet
en de komende verdeling van de
televisierechten.
Uiteraard wordt ook stilgestaan
bij de Europese successen van
Guus Hiddink en Leo Beenhakker,
de loting voor de kwalificatie
voor het WK van 2010 en de
vraag of Nederland het WK 2018
kan organiseren.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat gedraagt Hugo zich maar onbeschoft.
DIE Derks vind ik veel denigrerender.quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Totaal geen respect tonen voor die Derks...
het zit al achter de decoder!quote:Op zondag 25 november 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
Eng die van Praag. Wil het voetbal achter de decoder. Reken maar dat dat gaat geveuren dan
Ik snap alleen niet wat ie bedoelt. Wat is een "decoder" ? Digitale tv ? Daar zit het live voetbal nu toch ook al lang ?quote:Op zondag 25 november 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
Eng die van Praag. Wil het voetbal achter de decoder. Reken maar dat dat gaat geveuren dan
Pay per view bedoelt ie... Betalen per wedstrijd.quote:Op zondag 25 november 2007 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat ie bedoelt. Wat is een "decoder" ? Digitale tv ? Daar zit het live voetbal nu toch ook al lang ?
En er dan snel overheen lullenquote:Op zondag 25 november 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
van Praag wist daar dus niks van
dingen laten onderzoeken die niet kunnen is gewoon weggegooid geld
Welja ? Is dat in Nederland niet het geval dan ?quote:Op zondag 25 november 2007 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pay per view bedoelt ie... Betalen per wedstrijd.
Nee, hier betaal je voor "algemeen" toegang. Als je Tele2 hebt via Versatel kan je alle wedstrijden zien, als je Tele2 via UPC Digital hebt zijn er 2 live kanalen (meestal de grote clubs).quote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Welja ? Is dat in Nederland niet het geval dan ?Hier in België heb je bij Belgacom TV gewoon verschillende opties. Een abonnement waarbij je al de matchen kunt zien , eentje waarbij je alle matchen van één club kunt zien , of van één club enkel op verplaatsing, of eentje waarbij je gewoon per match die je wil zien betaalt ...
Zoiets is toch normaal en in elk land het geval ?
Hoe wil je erachter komen wat de ideale uitzendtijd is voor samenvattingen indien je dat niet onderzoekt? Daarnaast: dat iets -nu- wettelijk niet kan wil niet zeggen dat het 'morgen' ook niet kan hequote:Op zondag 25 november 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
van Praag wist daar dus niks van
dingen laten onderzoeken die niet kunnen is gewoon weggegooid geld
Nederland was 1 van de eerste landen welke volledig bekabeld is geworden en we kennen het pay per view principe dus eigenlijk niet. Een aantal jaar terug had @home met zap-tv een pay per view. Duurde een 1/2 jaar of zo en toen was het op de fles. PPV zit Nederland niet op te wachten.quote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Welja ? Is dat in Nederland niet het geval dan ?Hier in België heb je bij Belgacom TV gewoon verschillende opties. Een abonnement waarbij je al de matchen kunt zien , eentje waarbij je alle matchen van één club kunt zien , of van één club enkel op verplaatsing, of eentje waarbij je gewoon per match die je wil zien betaalt ...
Zoiets is toch normaal en in elk land het geval ?
Hangt er vanaf hoe die PPV werkt natuurlijk. Nu neemt iemand een (duur?) abonnement en krijgt daarmee ALLE matchen te zien natuurlijk. Die stap is natuurlijk voor sommigen "te groot". Stel dat je de boel verkoopt aan een digitale kabelaanbieder, dan kan die een abonnement verkopen waarmee je alles te zien krijgt aan dezelfde prijs van nu , en daarnaast een paar andere , goedkopere, pakketten aanbieden. (alle matchen van één bepaalde club, alle matchen op verplaatsing van één bepaalde club, aparte matchen aanbieden, ...) Iemand wil misschien niet betalen om een heel seizoen te kijken , maar wil op een middag waarbij hij vrienden of familie op bezoek heeft misschien wel samen naar Ajax-PSV dat net live is kunnen kijken ?quote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Nederland was 1 van de eerste landen welke volledig bekabeld is geworden en we kennen het pay per view principe dus eigenlijk niet. Een aantal jaar terug had @home met zap-tv een pay per view. Duurde een 1/2 jaar of zo en toen was het op de fles. PPV zit Nederland niet op te wachten.
Het heeft niet te maken met de technologie achter de Digitale TV, hier is het ook gewoon mogelijk om bijvoorbeeld een filmpje, televisieserie of concert PPV te bekijken.quote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar ik begrijp uit jullie uitleg dat de Digitale TV bij jullie op technisch vlak nog niet zo ver ontwikkeld verkocht wordt als hier ?![]()
Best vreemd dat ze het niet gebruiken als de technologie toch voorhanden is eigenlijk. Misschien wordt het dan inderdaad wel van hogerhand niet toegelaten.quote:Op maandag 26 november 2007 00:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het heeft niet te maken met de technologie achter de Digitale TV, hier is het ook gewoon mogelijk om bijvoorbeeld een filmpje, televisieserie of concert PPV te bekijken.
Die mogelijkheid is er alleen niet voor een losse voetbalwedstrijd.
Ik weet alleen niet of Tele2 ervoor kiest om die mogelijkheid hier niet te gebruiken of dat het van hogerhand af niet toegelaten wordt.
Gelukkig was ik dus niet de enige die daar zo over dacht.quote:Op zondag 25 november 2007 23:15 schreef Fukjoeman het volgende:
Saaiste studio voetbal in tijden
Op filmgebied is het heel simpel: uit het verleden blijkt dat het niet aanslaat in Nederland. Men vroeg overigens minimaal 5 euro per film dus naar de videotheek lopen was goedkoperquote:Op maandag 26 november 2007 00:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Best vreemd dat ze het niet gebruiken als de technologie toch voorhanden is eigenlijk. Misschien wordt het dan inderdaad wel van hogerhand niet toegelaten.
Waarom zou ik PPV'en als ik voor (minder dan (want ik heb tv digitaal)) 7 euro pm wedstrijden kan bekijken?quote:U kunt kiezen uit de volgende abonnementsvormen:
* Los abonnement op Tele2 Voetbal voor ¤ 6,95 per maand.
* TV Digitaal Totaal in combinatie met Tele2 Voetbal voor
¤ 14,95 per maand. U krijgt ¤ 1,95 combinatiekorting per maand.
* Sport1 in combinatie met Tele2 Voetbal zonder extra abonnementskosten voor ¤ 14,95 per maand.
* Sport1 én Film1 in combinatie met Tele2 Voetbal zonder extra abonnementskosten voor
¤ 22,95 per maand.
Dat is net de reden waarom het niet aanslaat natuurlijk. Ik ben ervan overtuigd dat als men een prijs van 1 of 2 ¤ per wedstrijd zou aanrekenen dat het een succes zou zijn ...quote:Op maandag 26 november 2007 06:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Op filmgebied is het heel simpel: uit het verleden blijkt dat het niet aanslaat in Nederland. Men vroeg overigens minimaal 5 euro per film dus naar de videotheek lopen was goedkoper
Voetbal wordt hier gewoon op de kabel aangeboden via (extra te betalen) sportkanalen.
Voorbeeld van athome: http://www.home.nl/tele2voetbal
[..]
Waarom zou ik PPV'en als ik voor (minder dan (want ik heb tv digitaal)) 7 euro pm wedstrijden kan bekijken?
zeker, dat is ook makkelijk mobiel af te rekenen, sms je sturen, code terug invoeren en wedstrijd kijken! Zo simpel moet het zijn!quote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is net de reden waarom het niet aanslaat natuurlijk. Ik ben ervan overtuigd dat als men een prijs van 1 of 2 ¤ per wedstrijd zou aanrekenen dat het een succes zou zijn ...
Jij volgt Sparta al jarenlang niet?quote:Op maandag 26 november 2007 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Loser Borst
"Laten we het over echt voetbal gaan hebben"
Terwijl Sparta al jarenlang anti-voetbal speelt
Vloet staat inderdaad bekend om zijn aanvallende en attractieve voetbalquote:
Sparta speelt verre van top (niet voor niets rechterrijtje hehquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vloet staat inderdaad bekend om zijn aanvallende en attractieve voetbal![]()
De beste speler speelde vaak niet omdat hij het beste tot zijn recht kwam op de punt naar voren, maar Sparta speelde met de punt naar achteren.
Absoluut. Maar zelfs 1 a 2 euro is te hoog. Je hebt gezien dat ik postte:quote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is net de reden waarom het niet aanslaat natuurlijk. Ik ben ervan overtuigd dat als men een prijs van 1 of 2 ¤ per wedstrijd zou aanrekenen dat het een succes zou zijn ...
Dat TV digitaal zijn een 100 zenders + 50 radiozenders in digitale kwaliteit en kost 9,95 per maand.quote:TV Digitaal Totaal in combinatie met Tele2 Voetbal voor ¤ 14,95 per maand.
Inderdaad, kan ik ook weer eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk weer een studio Ajax.
Zwitserland is niet aan de andere kant van de wereld.quote:Op zondag 2 december 2007 12:06 schreef maril het volgende:
Ik hoop niet dat Tom Egberts de presentator is vanavond aangezien Jack in zwitserland is.
Hij verdient er gewoon 2 hoorquote:
Zat Jack wel in Zwitserland ? Hij leverde wel commentaar vanmiddag maar dat kan net zo goed vanuit Nederland geweest zijn? (of was ie ergens in beeld daar?)quote:Op zondag 2 december 2007 12:06 schreef maril het volgende:
Ik hoop niet dat Tom Egberts de presentator is vanavond aangezien Jack in zwitserland is.
Met z'n geniale "je hebt vrouwen nodig om de beker te poetsen"quote:Op zondag 2 december 2007 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zat Jack wel in Zwitserland ? Hij leverde wel commentaar vanmiddag maar dat kan net zo goed vanuit Nederland geweest zijn? (of was ie ergens in beeld daar?)
vuurwerkquote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij verdient er gewoon 2 hoor.
Fysiek sterk bedoelde hij.quote:Op zondag 2 december 2007 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
De landen liggen ons niet want ze zijn sterk.
als jij Frank was wat zou jij dan doen? bij de AH gaan werkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom heb ik gekozen voor het trainersvak? Omdat ik niks anders kan dan voetbal!
Waarom geven die voetballers nooit toe dat ze in de voetbalwereld blijven hangen omdat dat het enige is waar ze verstand van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |