quote:
Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:[..]
Dat is net de reden waarom het niet aanslaat natuurlijk. Ik ben ervan overtuigd dat als men een prijs van 1 of 2 ¤ per wedstrijd zou aanrekenen dat het een succes zou zijn ...
Absoluut. Maar zelfs 1 a 2 euro is te hoog. Je hebt gezien dat ik postte:
quote:
TV Digitaal Totaal in combinatie met Tele2 Voetbal voor ¤ 14,95 per maand.
Dat TV digitaal zijn een 100 zenders + 50 radiozenders in digitale kwaliteit en kost 9,95 per maand.
Dus voor Tele2 voetbal betaal ik in principe 5 euro per maand met eigenlijk de garantie dat ik altijd 4x ajax, 4x feyenoord en 4x psv kan kijken. Dus een voetballiefhebber zonder voorkeur voor team kan 'de top 3' 16x in actie zien in 1 maand (tenzij ze tegenelkaar moeten) voor 5 euro. 1 a 2 euro per wedstrijd zou 16 a 32 euro betekenen. STEL ik wil alleen 1 van die 3 zien ben ik voor 4 wedstrijden 5 euro kwijt.
Om mensen voor PPV warm te maken zul je toch echt ruim onder de 0,50 eurocent moeten per wedstrijd.
En dan snijdt @home zichzelf in de vingers met hun pakket icm TV digitaal.
In mijn ogen is PPV dus gewoon niet meer mogelijk in Nederland: het is te duur tov wat we nu hebben en onrendabel als het de concurrentie met digitale tv aan moet gaan. PPV wordt pas interessant als digitale TV dusdanig duurder wordt dat er mensen gaan afhaken. En dat zie ik nog niet gebeuren.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*