abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54535475
ik ken een super leuke meid. Alleen weet ik niet wat ik er mee aan moet. Ze zit bij mij op de opleiding. Ken haar al een jaar. Alleen
ben ik sinds kort een beetje verliefd op haar geworden. We zijn veel samen op school (projecten) en op stage mail ik ook de hele dag door met haar. Nu
merk ik dat ik naar haar toe begin te trekken. Wil veel in haar buurt zijn omdat het mij een goed gevoel geeft (ze luistert naar mijn verhalen en lachen
ook veel samen) Nu zijn we onlangs op een stedentrip geweest met de opleiding. En had het idee dat ze toenadering zocht maar op het moment dat ik daar op
antwoord neemt ze weer afstand. Ook als ze uitgaat vraagt ze of ik ook wil komen (Alleen is het zo dat alle keren dat ik haar buitenschool opzocht ik knetterlam
was en dat ik mijzelf weer gigantisch voor lul zet)

Ik word knettergek van haar moet continu aan haar denken, alles wat ik tegenkom op een dag doet mij denken aan haar. Alleen durf ik het haar
niet te zeggen omdat ik bang ben dat het op niets uitloopt en dan ben ik ook een studiegenootje kwijt. Ze heeft op dit moment nog een uberjaloers vriendje
waar ze eigenlijk niet mee kan breken omdat zij bang is dat, ze haar vriendengroep daardoor kwijtraakt(geeft ze zelf wel aan). Iedere keer als ik haar
vraag om samen wat te ondernemen (uitnodigen feesten van vrienden, winkelen, lunchen en thuis uitnodigen) kapt ze af met de tekst "ja maar straks wordt die dictator <<insert naam>> kwaad op mij)

Ik weet gewoon niet meer wat ik kan doen en ik word daar zo moedeloos van.
Bier = Lekker
pi_54535649
Volgensmij wil ze je wel, maar wil ze ook dat je er wat moeite voor doet (vrouwen )
pi_54535738
+ dat het niet erg goed overkomt op haar dat elke keer dat je haar ziet tijdens het uitgaan dat je stomdronken bent
pi_54535781
Logisch, als ze echt interesse in je heeft, dan maakt ze het uit met haar huidige relatie. En als jij echt iets voor haar voelt, dan uit je dat tegen haar. En ik zie niet in hoe jullie niet meer studiegenoten kunnen zijn als zij jou afwijst?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_54535844
Een andere chick zoeken. Deze is al bezet. Klaar, slotje.
  zondag 11 november 2007 @ 21:08:49 #6
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_54535931
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij wil ze je wel, maar wil ze ook dat je er wat moeite voor doet (vrouwen )
Idd vrouwen he....
Mja ze is nog wel bezet.. Even op afstandje afwachten, of ze gaat zelf de fout in, en dan mag het weer
Klap eens in je handjes.
  zondag 11 november 2007 @ 21:41:14 #7
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_54536801
Je moet meer ijzer in je dieet hebben.
When all else fails, you always have delusion.
pi_54536893
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:59 schreef nightfalls het volgende:
+ dat het niet erg goed overkomt op haar dat elke keer dat je haar ziet tijdens het uitgaan dat je stomdronken bent

Eens, ik had onlagns een kennis van haar neergeslagen (op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden) maar dat was een afknapper en ik word er nog dagelijks mee geconfronteerd
Bier = Lekker
pi_54536936
Nooit mensen gaan idoliseren. Heb je alleen jezelf mee.
A little bit hateful
  zondag 11 november 2007 @ 21:54:27 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54537152
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Eens, ik had onlagns een kennis van haar neergeslagen (op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden) maar dat was een afknapper en ik word er nog dagelijks mee geconfronteerd

tvp dus
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_54537226
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:48 schreef Drankjewel het volgende:Ook als ze uitgaat vraagt ze of ik ook wil komen (Alleen is het zo dat alle keren dat ik haar buitenschool opzocht ik knetterlam
was en dat ik mijzelf weer gigantisch voor lul zet)
En dan die nick
[15:25] &lt;Scorpie&gt; inn0ruuk vind zelfs een schaap van achter nog sexy
[15:25] &lt;Inn0ruuK&gt; Is daar wat mis mee scorpie :)
  zondag 11 november 2007 @ 21:57:56 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54537265
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:56 schreef bac_hus het volgende:

[..]

En dan die nick
En de sig
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_54537366
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En de sig
ja mijn leven is 1 groot zuipfestijn maar dat staat los van die meid die ik leuk vind.
Bier = Lekker
  zondag 11 november 2007 @ 22:04:02 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54537415
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:01 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

ja mijn leven is 1 groot zuipfestijn maar dat staat los van die meid die ik leuk vind.
Waarom heb je der kennis neergemept eigenlijk. Hij zat aan haar ofzo?
pi_54537916
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waarom heb je der kennis neergemept eigenlijk. Hij zat aan haar ofzo?
ten eerste op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden, en meid in kwestie was niet in de buurt en het ging ook niet over haar.

Ik zei tegen die gozer " hee dikke ga eens op zij". Toen zei die bolle: ''er zijn maar 2 mensen die mij dik mogen noemen" en mijn antwoord was: "ik en je moeder?" En dat viel die jongen nogal zwaar en toen wou hij mij bij de keel grijpen. Dat viel bij mij niet in goede aarde en heb hem neergeslagen

maar ff ontopic aub.

Zie als ik haar wil ballen puur om het ballen, dan kan dat ook kwaadschiks maar ik houd er het liefst een relatie aan over

[ Bericht 3% gewijzigd door Drankjewel op 11-11-2007 22:28:34 ]
Bier = Lekker
pi_54538236
Ik vind die meid leuk. Als ik meer afstand van haar neem voel ik mij gewoon klote. Als ik juist op haar voorzet in ga doet ze een stap terug en voel ik mij ook klote. En er tussen in blijven zweven is ook geen optie.
Bier = Lekker
pi_54538354
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

ten eerste op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden, en meid in kwestie was niet in de buurt en het ging ook niet over haar.

Ik zei tegen die gozer " hee dikke ga eens op zij". Toen zei die bolle: ''er zijn maar 2 mensen die mij dik mogen noemen" en mijn antwoord was: "ik en je moeder?" En dat viel die jongen nogal zwaar en toen wou hij mij bij de keel grijpen. Dat viel bij mij niet in goede aarde en heb hem neergeslagen

maar ff ontopic aub.

Zie als ik haar wil ballen puur om het ballen, dan kan dat ook kwaadschiks maar ik houd er het liefst een relatie aan over
Held, zit je weer te zuipen?

Als je serieus bent, hou zelf dan eens wat afstand. Ze heeft al een vriendje en nu krijgt ze ook nog eens aandacht van jou en jij lijkt dat prima te vinden.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_54538586
oh, dear...

Je bent dus veel stomdronken en je hebt een vriend van haar geslagen.
Plaats je je eens in haar hoofd en leefwereld: je lijkt geen haar beter dan haar huidig vriendje...

Slotje derhalve.
pi_54538592
Onzin is een stukkie verderop, grapjas.
pi_54538615
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:33 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Held, zit je weer te zuipen?

Als je serieus bent, hou zelf dan eens wat afstand. Ze heeft al een vriendje en nu krijgt ze ook nog eens aandacht van jou en jij lijkt dat prima te vinden.
dat laatste was een grapje daarom ook " " die erbij. en nee ik zit op dit moment niet te zuipen.

Nou ja prima, het liefst zou ik ook een antwoord op mijn gedrag krijgen. Hoop natuurlijk positief maar als het negatief is dan is het ook prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar ze zit bij mij met best wel veel projecten en ik ben ook bang dat ik een maatje ga verliezen.
Bier = Lekker
pi_54538709
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef katerwater het volgende:
oh, dear...

Je bent dus veel stomdronken en je hebt een vriend van haar geslagen.
Plaats je je eens in haar hoofd en leefwereld: je lijkt geen haar beter dan haar huidig vriendje...

Slotje derhalve.
Nou ja, ik was vaak aangeschoten, en na het incident (paar weken geleden) ben ik niet meer zwaar aangeschoten/dronken geweest. Ik ben er zelf enorm van geschrokken want dit was de eerste keer in mijn leven dat ik iemand aanviel.
Bier = Lekker
  zondag 11 november 2007 @ 22:44:56 #22
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54538755
Gewoon broek omlaag en pompen. Als ze het niet waardeert merk je het vanzelf.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_54538960
Speltip 7: appelsap is ook lekker, maar je wordt niet 'knetterlam'.
pi_54538983
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

dat laatste was een grapje daarom ook " " die erbij. en nee ik zit op dit moment niet te zuipen.

Nou ja prima, het liefst zou ik ook een antwoord op mijn gedrag krijgen. Hoop natuurlijk positief maar als het negatief is dan is het ook prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar ze zit bij mij met best wel veel projecten en ik ben ook bang dat ik een maatje ga verliezen.
Dude, je gaat toch hier niet niet vragen wat mensen van je gedrag vinden? Niemand kan dat hier beoordelen op grond van wat postjes.

Jij wilt graag een meisje die al een vriendje heeft. Tja, als je daar lekker achteraan blijft lopen dan heeft zij geen reden om haar relatie uit te maken. Natuurlijk kun je dit blijven volhouden want dan zal de verliefdheid vanzelf wel overgaan maar daar zal je je niet fijn bij voelen. Het is dit of cold turkey afstand houden. En daar ga je je ook niet prettig bij voelen. Laat haar maar moeite voor jou doen. De laatste optie is wel dat het klote gevoel veel korter duurt.

Jij bent niet aan zet. Zij moet jou willen.
pi_54539212
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Dude, je gaat toch hier niet niet vragen wat mensen van je gedrag vinden? Niemand kan dat hier beoordelen op grond van wat postjes.

Jij wilt graag een meisje die al een vriendje heeft. Tja, als je daar lekker achteraan blijft lopen dan heeft zij geen reden om haar relatie uit te maken. Natuurlijk kun je dit blijven volhouden want dan zal de verliefdheid vanzelf wel overgaan maar daar zal je je niet fijn bij voelen. Het is dit of cold turkey afstand houden. En daar ga je je ook niet prettig bij voelen. Laat haar maar moeite voor jou doen. De laatste optie is wel dat het klote gevoel veel korter duurt.

Jij bent niet aan zet. Zij moet jou willen.

zij geeft wel steeds indicaties dat ze iets wil. En dat geeft mij zo'n klote gevoel. En idd, ze moet zelf eerst de knoop door hakken met die vriend van haar. ik kan daar alleen maar wachten op haar.

En palen met andere meiden om haar te vergeten werkt ook niet.
Bier = Lekker
pi_54539818
quote:

[..]

maar ff ontopic aub.

pi_54540028
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:59 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

zij geeft wel steeds indicaties dat ze iets wil. En dat geeft mij zo'n klote gevoel. En idd, ze moet zelf eerst de knoop door hakken met die vriend van haar. ik kan daar alleen maar wachten op haar.

En palen met andere meiden om haar te vergeten werkt ook niet.
Wanneer zij aangeeft dat ze meer met je wilt dat geeft helemaal geen klote gevoel. Wel dat ze er niet naar handelt. En jij wacht toch wel.

En doe nou niet alsof jij intussen zoveel andere meiden paalt.
pi_54540333
Je bent een raar ventje, en als ik haar was zou ik zoveel mogelijk afstand houden.

Dat is mijn feedback op je gedrag.
pi_54541537
hahahaha
Lambo of Rekt
pi_54541824
zij is degene die moet komen jij niet, als ze je echt leuk vind dumpt ze haar vriend wel

maar ik zie geen redenen voor haar om dat te doen
pi_54541886
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:20 schreef mnybag het volgende:
zij is degene die moet komen jij niet, als ze je echt leuk vind dumpt ze haar vriend wel

maar ik zie geen redenen voor haar om dat te doen

Mensen kom op niet zo negatief! die slechte dingen die ik doe zijn incidentjes. Daar staan natuurlijk veel positieve dingen tegenover. die noem ik hier niet op. ik kan mijzelf wel de hemel in prijzen maar zo ben ik niet. Ben een heel nuchter down to earth persoon.
Bier = Lekker
pi_54542049
Niet doen.

Zoiets is al riskant als ze niet eens een vriend had, het feit dat ze een vriend heeft is al helemaal een bevestiging dat dit nooit gaat lukken. Probeer niks, dan kan je de mooie vriendschap houden.

Even dat je het weet. Je zit waarschijnlijk zo erg in een wolkje dat je dit niet wilt geloven. Denk maar weer aan deze post zodra het fout is gegaan.
  maandag 12 november 2007 @ 02:11:56 #33
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54542158
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:24 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Mensen kom op niet zo negatief! die slechte dingen die ik doe zijn incidentjes. Daar staan natuurlijk veel positieve dingen tegenover. die noem ik hier niet op. ik kan mijzelf wel de hemel in prijzen maar zo ben ik niet. Ben een heel nuchter down to earth persoon.
Nuchter? Wanneer dan? Jij scheldt mensen uit -dikke, maakt niet uit hoe dik iemand is, is niet een amicale aanspreektitel voor iemand die jij niet kent-, jij paalt iemand, ook als de ander niet wil -grapjes daarover zijn in algemene zin niet leuk, en jouw tekst al helemaal niet- en dit alles onder het mom van 'ik was dronken'.
Wellicht maak je meer kans als je twee weken geen alcohol nuttigt, je regelmatig wast en minder deo gebruikt. Er is echter wel de kans dat jij haar, als jij in echte nuchtere toestand verkeert, niet meer leuk vindt. Dat zij jou leuk vindt, pleit niet voor haar.

Neem je eigen probleem serieus, dan doen wij het ook.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54542412
quote:

[..]

Dit is echt heldenmentaliteit.

Maar afijn, verliefde mannen zijn sowieso niet aantrekkelijk voor vrouwen. Laat staan als ze een relatie hebben. Op naar de volgende en deze uit je kop zetten.
  maandag 12 november 2007 @ 10:27:49 #35
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_54545092
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Ik vind mezelf erg slim.
pi_54545166
Nee, wordt niks.
pi_54545365
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef amaranta het volgende:
Nee, wordt niks.
dus eigenlijk zeg je dat ik moet aanpappen met een oost-europese chick die het zelfde uiterlijk heeft. aangezien ik de lat dan behoorlijk lager hang?
Bier = Lekker
pi_54545602
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef amaranta het volgende:
Nee, wordt niks.
Nee, ik zeg alleen dat je die chick van de OP moet laten varen.
pi_54545900
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee, ik zeg alleen dat je die chick van de OP moet laten varen.

als ik alle informatie op een rijtje zet, zie ik wel dat het 0% kans van slagen heeft bij haar. Alleen gevoelsmatig kan ik er moeilijk overheen zetten. Mijn hart gaat letterlijk harder kloppen als haar zie/hoor.
Bier = Lekker
  maandag 12 november 2007 @ 11:08:14 #40
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54546050
je denkt teveel met je pik. ze heeft al een vriendje... dus chill dude... dit wordt het helemaal niet.
pi_54546059
Playing hard to get
Altijd schuin afsnijden!
pi_54546987
Nu ben ik vannacht nog naar de kroeg geweest. En kreeg een meesterlijke ingeving en dacht ik ga die meid bellen en alles uitleggen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. ik heb haar vandaag gebeld om te vragen of ze morgen ook mee wil te lunchen om een paar persoonlijke zaken te bespreken.
Bier = Lekker
pi_54547538
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Drankjewel het volgende:
Nu ben ik vannacht nog naar de kroeg geweest. En kreeg een meesterlijke ingeving en dacht ik ga die meid bellen en alles uitleggen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. ik heb haar vandaag gebeld om te vragen of ze morgen ook mee wil te lunchen om een paar persoonlijke zaken te bespreken.
Oja, schitterend! Om vier uur 'snachts sms-jes van een ex ontvangen die dan serieus denkt dat je daarop zit te wachten.

Gelukkig heb je haar vannacht niet gebeld.
pi_54553069
quote:

[..]

maar ff ontopic aub.

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 12 november 2007 @ 16:44:53 #45
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54554432
Waarom breek je godverdomme zinnen
in het midden af?

Fucking hinderlijk
dat.

There is no rehab for stupidity.
pi_54554727
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Waarom breek je godverdomme zinnen
in het midden af?

Fucking hinderlijk
dat.

Sorry dit komt omdat ik op de havo niet meer mee mocht doen met de Nederlandse les. Ik had een potje typex op de lerares haar hoofd kapot gegooid. Dit ging per ongeluk aangezien ik de pispaal van de klas probeerde te raken.
Bier = Lekker
pi_54554909
quote:
Op maandag 12 november 2007 17:08 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Sorry dit komt omdat ik op de havo niet meer mee mocht doen met de Nederlandse les. Ik had een potje typex op de lerares haar hoofd kapot gegooid. Dit ging per ongeluk aangezien ik de pispaal van de klas probeerde te raken.
ik weet niet hoor maar na al je posts te hebben gelezen kom je best
intelligent over
op mij iig
  maandag 12 november 2007 @ 18:04:47 #48
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54555001
Na die laatste opmerking van TS ga ik toch ernstig twijfelen aan de serieusheid van dit topic (afgezien van de intelligentie van TS, die per post met 10 punten lijkt te dalen)...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_54555098
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:04 schreef Blind_Guardian het volgende:
Na die laatste opmerking van TS ga ik toch ernstig twijfelen aan de serieusheid van dit topic (afgezien van de intelligentie van TS, die per post met 10 punten lijkt te dalen)...
mensen reageren oftopic en dan plaats ik daar weer een reactie op. Kortom we verdwalen van het hoofdonderwerp dat vind ik zeer jammer.
Bier = Lekker
pi_54555565
quote:
Op maandag 12 november 2007 17:08 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

En daar ga je. Hai kloon
pi_54556263
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En daar ga je. Hai kloon

hoeze kloon? PM me maar even met die gedachtenkronkels van jou
Bier = Lekker
  maandag 12 november 2007 @ 19:25:01 #52
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54556272
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En daar ga je. Hai kloon
Inderdaad...
pi_54556386
Ontopic blijven, mensen. Wel of geen kloon vechten jullie maar per PM uit
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54556682
Als ik het allemaal zo lees is het op zich goed dat mensen zoals TS zich niet kunnen voortplanten , hulde aan dat meisje :p
pi_54556819
TS, niet handig om prive gegevens van een ander te plaatsen. Weg dus.
pi_54557113
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:49 schreef Emel het volgende:
TS, niet handig om prive gegevens van een ander te plaatsen. Weg dus.

Als iets onwaarschijnlijk is en te veel "toevalligheden" bevat gaat iedereen beweren dat het onwaar is. Aangezien zij mijn verleden niet kennen en alleen de gegevens hebben die ik ze geef moeten zij daar hun mening op baseren. Dus ik vergeef het die mensen die denken dat ik een kloon ben, ik heb jullie niet goed van informatie voorzien.

Maar mijn moeder zegt altijd: Als je iets niet hebt begrepen of dat het onduidelijk is vraag dan even door voordat je mischien te snel conclusies trekt, en daarbij iemand in verlegenheid brengt

[ Bericht 10% gewijzigd door Drankjewel op 12-11-2007 20:31:24 ]
Bier = Lekker
pi_54557946
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:00 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Als iets onwaarschijnlijk is en te veel "toevalligheden" bevat gaat iedereen beweren dat het onwaar is. Aangezien zij mijn verleden niet kennen en alleen de gegevens hebben die ik ze geef moeten zij daar hun mening op baseren. Dus ik vergeef het die mensen die denken dat ik een kloon ben, ik heb jullie niet goed van informatie voorzien. Maar mijn moeder zegt altijd: als iets niet duidelijk is moet je gewoon even doorvragen en pas op dat moment kun je zien dat iemand door de mand valt.
Ik stel voor dat we weer ontopic gaan. Wel of geen kloon discussie is klaar nu.
En TS, probeer wat duidelijker te zijn.
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:41:56 #58
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54567980
vind topic niet echt boeiend.pino20 had meer charisma. maar ts toch veel succes. heb niet veel meer toe te voegen. hoe is je gesprek met je vlammetje verlopen?
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:35:01 #59
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54568802
Goed, dan ga ik ook even ontopic in 3 korte zinnen:

Bezette meid.
Proberen te versieren.
Not done.

Je wacht maar tot ze zelf besluit dat ze die andere kerel laat zitten TS...
pi_54570135
Je zuipt, je slaat, hebt een grote mond tegen vreemden, je praat over "haar ballen" alsof het een of ander gebruiksvoorwerp is, en je wil haar van haar huidige vriend afnemen.

Wat ben je een zielig mannetje... sorry dat ik t zeg hoor. Geen enkel meisje verdient zo iemand.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_54570200
leuk topique!!
pi_54570849
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Walter81 het volgende:
Je zuipt, je slaat, hebt een grote mond tegen vreemden, je praat over "haar ballen" alsof het een of ander gebruiksvoorwerp is, en je wil haar van haar huidige vriend afnemen.
zo lijkt het bijna dat ik een stoere dude ben
Bier = Lekker
pi_54570949
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:41 schreef AcidBurner het volgende:
vind topic niet echt boeiend.pino20 had meer charisma. maar ts toch veel succes. heb niet veel meer toe te voegen. hoe is je gesprek met je vlammetje verlopen?
ik ga vanmiddag met haar lunchen en ik hoop dat ik de moed kan verzamelen om met haar over deze situatie te praten. Ik voel mijzelf al kut, en als ik het haar vertel kan het alleen maar een opluchting zijn.
Bier = Lekker
pi_54571407
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:12 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Stoer? Dat woord kwam niet bij me op eigenlijk...
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_54572665
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:12 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Bijna...
pi_54573768
Ben vanmiddag met haar te lunchen geweest. Het begon allemaal leuk en aardig het standaard gelul.
Maar aangezien ik totaal niet subtiel van onderwerp kan wisselen zei ik op mijn manier,Hee <insert naam> even to the point!En zij keek me wereldvreemd aan. Ik heb haar verteld dat ik haar een beetje heel erg leuk vind. De reactie was luchtig ze zei op een sarcastische manier ''oh dat was mij nog niet opgevallen''. Ze zei ook dat ze zich gevleid voelde maar dat ze op dit moment een relatie heeft en mij wel leuk vind, maar niet op
de manier die ik graag zou willen. Kortom een NONO. Na een korte stilte begon ik toch een beetje te zeiken op dat vriendje van haar. Dit was niet zo verstandig. Ik heb het idee dat ik dingen veel te veel op mijzelf betrek, als ik een antwoord hoor die ik niet wil horen voel ik mij als persoon aangevallen, en dan ga ik in de tegenaanval. We hebben nadat ik over haar vriendje begon te emmeren (klootzak, stuk tuig etc.) ook een hevige ruzie gekregen. Ik ben dan ook het restaurant uitgelopen zonder te betalen.
Bier = Lekker
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:27:19 #67
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_54573976
maar het is allemaal heel positief
haar vriend is een aso
jij ook
dus je bent in elk geval haar type

ik zou zeggen laat zien dat jij het alfa-mannetje bent en versla haar huidige vriend!

overigens ontopic wat kan, is dat ze niet te opschepperig wil doen over haar vriend, dus ipv te zegegn ik wil je niet omdat ik zo'n lekkere vent heb, zegt ze: ik wil je nie tomdat me vent je doodslaat.
zodat ze eigenlijk doet alsof zij je niet afwijst, maar haar vriend.

omdat ze het zelf dus eng vind je aftewijzen

daarbij denk ik dat nu al je kansen verkeken zijn als ik je laatste post lees
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_54574077
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:00 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Maar mijn moeder zegt altijd: Als je iets niet hebt begrepen of dat het onduidelijk is vraag dan even door voordat je mischien te snel conclusies trekt, en daarbij iemand in verlegenheid brengt
Hoi Baajguardian!
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:44:14 #69
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54574398
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef Drankjewel het volgende:
We hebben nadat ik over haar vriendje begon te emmeren (klootzak, stuk tuig etc.) ook een hevige ruzie gekregen. Ik ben dan ook het restaurant uitgelopen zonder te betalen.
Ik hoop dat je een gepeperde rekening krijgt en voor de rest van je leven vrijgezel blijft. Wat ben jij een ongemanierde, onbeschaafde holbewoner zeg
pi_54574711
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:44 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een gepeperde rekening krijgt en voor de rest van je leven vrijgezel blijft. Wat ben jij een ongemanierde, onbeschaafde holbewoner zeg
ja op dat moment gaf het een gevoel van opluchting. Maar nu voel ik mij klote en ze neemt ook niet op als ik haar probeer te bellen. Maar ik bel straks wel even met het stagebedrijf waar ze nu zit. Wat ben ik ook stom geweest maar op dat moment voelde het goed om het er allemaal even uit te klappen.
Bier = Lekker
pi_54574763
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

ja op dat moment gaf het een gevoel van opluchting. Maar nu voel ik mij klote en ze neemt ook niet op als ik haar probeer te bellen. Maar ik bel straks wel even met het stagebedrijf waar ze nu zit. Wat ben ik ook stom geweest maar op dat moment voelde het goed om het er allemaal even uit te klappen.
Ze trekt heus wel bij, gewoon blijven bellen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:14:08 #72
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54575082
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:59 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Ze trekt heus wel bij, gewoon blijven bellen.
Yeah right, als de acties die TS heeft uitgehaald bij die lunch waargebeurd zijn denk ik niet dat het verstandig is om nog contact met die meid te zoeken. Zou niet alleen nogal stalkerig zijn, maar ze heeft duidelijk te kennen gegeven dat ze haar vriend niet laat vallen of het nou een aso is of niet.
pi_54575306
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:14 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Yeah right, als de acties die TS heeft uitgehaald bij die lunch waargebeurd zijn denk ik niet dat het verstandig is om nog contact met die meid te zoeken. Zou niet alleen nogal stalkerig zijn, maar ze heeft duidelijk te kennen gegeven dat ze haar vriend niet laat vallen of het nou een aso is of niet.
Joh, dat waait echt wel over hoor. Ze zit toch bij TS op school?
pi_54575317
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef Drankjewel het volgende:
ze neemt ook niet op als ik haar probeer te bellen.
Nee joh? Goh. Wat raar.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:25:26 #75
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54575337
Wat een drama!
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54575402
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:14 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

probleem zit hem ook meer in feit dat ze bij mij in de project groep zit. En ook voor andere mensen in die groep is het van belang dat wij geen ruzie gaan uitvechten tijdens vergaderingen etc. Ik baal van het antwoord ik had niet zo moeten reageren maar ik ben ook niet kwaad op haar, want daar is gewoon geen reden voor. En ik heb naar haar stage gebeld en kreeg haar daar ook niet te pakken omdat ze eerder naar huis is gegaan.
Bier = Lekker
pi_54575833
Dus, als je als meisje zijnde vraagt of een mannelijk figuur mee uit gaat wil je hem batsen, de logica .
pi_54575862
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Hoi Baajguardian! [afbeelding]
Sorry Baaj, ik heb het topic nog eens doorgelezen, en het was niet mijn bedoeling je te beledigen
pi_54575917
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:23 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Joh, dat waait echt wel over hoor. Ze zit toch bij TS op school?
't waait niet over. Ze zullen elkaar gewoon nooit meer aankijken of spreken op school.

Mijn post op de vorige pagina bleek weer eens waarheid te zijn.
pi_54576164
Gewoon blijven stalken, dan zal het vast wel goed komen!
pi_54576285
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon blijven stalken, dan zal het vast wel goed komen!
Pcies, de aanhouder wint!
pi_54576759
Ik heb haar een mail gestuurd.

Beste <insert naam>,

ten eerste wil ik kwijt dat, ik mijzelf niet negatief mocht uitlaten over je vriend. Hij staat buiten de situatie. Ik vind jou leuk en jij voelt niet in die zin voor mij. En dat heb jij mij ook duidelijk gemaakt. Dus mijn excuses daarvoor.

Dat ik kwaad weg ben gelopen zonder te betalen is niet netjes en ik ben ook bereid om mijn deel van de lunch aan jou terug te betalen. Ik kan begrijpen dat jij nu erg kwaad op mij bent en daarom laat ik het nu rusten. En hoop dat jij binnenkort contact met mij opneemt om het verder uit te praten.

Met vriendelijke groet,

Drankjewel
Bier = Lekker
pi_54577004
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:22 schreef Drankjewel het volgende:

Beste <insert naam>,

ten eerste wil ik kwijt dat, ik mijzelf niet negatief mocht uitlaten over je vriend. Hij staat buiten de situatie. Ik vind jou leuk en jij voelt niet in die zin voor mij. En dat heb jij mij ook duidelijk gemaakt. Dus mijn excuses daarvoor.

Dat ik kwaad weg ben gelopen zonder te betalen is niet netjes en ik ben ook bereid om mijn deel van de lunch aan jou terug te betalen. Ik kan begrijpen dat jij nu erg kwaad op mij bent en daarom laat ik het nu rusten. En hoop dat jij binnenkort contact met mij opneemt om het verder uit te praten.

Met vriendelijke groet,

Drankjewel
Als ik deze situatie had zou ik voor ons beide afteraf betaald hebben.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54577029
Je praat wel heel formeel tegen je "toekomstige" vriendin.
Zelfs ook al heb je net een erge ruzie met haar gehad.. maarja. Jouw keuze.
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:30:08 #85
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54578507
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:22 schreef Drankjewel het volgende:

Beste <insert naam>,

Met vriendelijke groet,

Drankjewel
Berouw komt na de zonde. Jij hebt veel berouw van acties naar haar. In ieder geval kan jij nu stoppen met school, je kan een geweldig scenario voor een lange, heel lange, plot bij GTST gaan schrijven.

Clean up your act, en ga daarna eens nadenken over wat jij nou wil met vrouwen.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54578931
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:30 schreef Inekris het volgende:

[..]

Berouw komt na de zonde. Jij hebt veel berouw van acties naar haar. In ieder geval kan jij nu stoppen met school, je kan een geweldig scenario voor een lange, heel lange, plot bij GTST gaan schrijven.

Clean up your act, en ga daarna eens nadenken over wat jij nou wil met vrouwen.
het liefst wil ik een op sex gebasseerde relatie met een vrouw.
Bier = Lekker
pi_54579001
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus, als je als meisje zijnde vraagt of een mannelijk figuur mee uit gaat wil je hem batsen, de logica .

klopt
Bier = Lekker
pi_54579089
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:51 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

klopt
nee.
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:09:07 #89
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54580848
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, en de volgorde is verkeerd; eerst je als volwassene gedragen, daarna nadenken over wat jij wil in een relatie. Nu wil jij geen relatie, alle personen van het vrouwelijk geslacht zie jij als bedpartner. Ietwat kortzichtig. Volgens mij is de dame in kwestie beter af zonder jou. (En nogal wat andere dames ook).
pi_54581068
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Wie niet?
pi_54582745
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wie niet?
my point exactly!

on topic:

heb nog niets van haar gehoord na het incident. Ze is niet online maar als ik statuscheck via internet zie ik haar wel online in msn. Dus ik ben geblokt denk dat zij nog een beetje boos op mij is.
Bier = Lekker
pi_54582844
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

heb nog niets van haar gehoord na het incident. Ze is niet online maar als ik statuscheck via internet zie ik haar wel online in msn. Dus ik ben geblokt [afbeelding] denk dat zij nog een beetje boos op mij is.
Ok nu weet je hele msn-lijst dat je iemand aant stalken bent. Heb je al nagedacht over een schuilnaam en onderduikadressen?
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:29:59 #93
39114 Angst
pi_54582993
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

nee.
het ging onderandere over een parenclub
dan wel ja, dunkt me
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
pi_54583058
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:51 schreef Drankjewel het volgende:
klopt
Dus, dan maar voorraadje GHB inslaan hmm?
pi_54583193
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ok nu weet je hele msn-lijst dat je iemand aant stalken bent. Heb je al nagedacht over een schuilnaam en onderduikadressen?
hoezo? ik vul alleen het emailadres van die persoon in op een site. Hooguit krijgt ze wat spam binnen, Ze krijgt in ieder geval geen mail dat iemand haar status aan het opvragen is.
Bier = Lekker
pi_54583287
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Dus, dan maar voorraadje GHB inslaan hmm?
Sla haar liever met de vuist KO is goedkoper en geeft ook meer voldoening aangezien je het wijf ook echt verovert.
Bier = Lekker
pi_54583346
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:36 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

hoezo? ik vul alleen het emailadres van die persoon in op een site. Hooguit krijgt ze wat spam binnen, Ze krijgt in ieder geval geen mail dat iemand haar status aan het opvragen is.
Iedereen in je adreslijst krijg een mail dat jij de status hebt opgevraagd van iemand en dat zij dat ook kunnen doen op die site.
pi_54583418
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:41 schreef HuHu het volgende:

[..]

Iedereen in je adreslijst krijg een mail dat jij de status hebt opgevraagd van iemand en dat zij dat ook kunnen doen op die site.
weet wel zeker van niet ik log zelf nergens in met mijn msn gegevens. vul alleen email adres in op een site.
Bier = Lekker
pi_54583503
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:44 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

weet wel zeker van niet [afbeelding] ik log zelf nergens in met mijn msn gegevens. vul alleen email adres in op een site.
Dan weet ze in ieder geval zélf dat je nog steeds op alle manieren probeert contact te zoeken en het duidelijk níét kunt loslaten
pi_54583667
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:44 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

weet wel zeker van niet ik log zelf nergens in met mijn msn gegevens. vul alleen email adres in op een site.
Of course... en je wachtwoord.
pi_54583805
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:53 schreef HuHu het volgende:

[..]

niet waar alleen email van je slachtoffer en helemaal geen gegevens van mij

google op status checker en dan 1e hit
Bier = Lekker
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:59:14 #102
39114 Angst
pi_54583818
quote:

[..]

via dmsn heette dat geloof ik, kon het ook en dan werden er geen mailtjes gestuurd....
pi_54583921
heb contact met haar nu op MSN whoehoe!
Bier = Lekker
pi_54584000
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:04 schreef Drankjewel het volgende:
heb contact met haar nu op MSN whoehoe!
Nou gefeliciteerd! En is het al uitgepraat?
pi_54584097
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Nou gefeliciteerd! En is het al uitgepraat?
nee, we gaan morgen weer even praten op school
Bier = Lekker
pi_54584257
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:11 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

nee, we gaan morgen weer even praten op school
Wat zegt ze nu op MSN dan?
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:42:55 #107
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54584944
Edit: ga naar ONZ jij

[ Bericht 85% gewijzigd door Emel op 13-11-2007 20:56:22 ]
pi_54585254
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:17 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Wat zegt ze nu op MSN dan?
we hebben het over vandaag gehad, dat mijn reactie niet door de beugel kan. MAar we kennen elkaar al een tijdje en zij zei ook dat het zonde is om daardoor onze "vriendschap" te laten varen. En we moeten wel tot een werkende oplossing kunnen komen.
Bier = Lekker
pi_54585433
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:55 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

we hebben het over vandaag gehad, dat mijn reactie niet door de beugel kan. MAar we kennen elkaar al een tijdje en zij zei ook dat het zonde is om daardoor onze "vriendschap" te laten varen. En we moeten wel tot een werkende oplossing kunnen komen.
Eigenlijk is de best werkende oplossing met haar naar bed gaan. Dat haalt de druk van ketel en kunnen jullie voor de goede samenwerking op school gaan.
pi_54585676
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:01 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Eigenlijk is de best werkende oplossing met haar naar bed gaan. Dat haalt de druk van ketel en kunnen jullie voor de goede samenwerking op school gaan.
eensch maar dat wordt hem helaas niet en ik durf het de eerst komende tijd niet voor te stellen aan haar.
Bier = Lekker
pi_54586094
Ik ben gewoon blij dat zij nu officieel weet dat ik haar leuk vind (ze had het al opgemerkt aan mijn aparte gedrag van de laatste tijd ) dat voelt als een hele opluchting. En verder zie ik het wel hoe het nu gaat lopen op school. ik voel me in ieder geval een stuk beter nu aangezien ik mijn verliefdheid niet meer hoef te "verbergen"
Bier = Lekker
pi_54586528
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:12 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

eensch maar dat wordt hem helaas niet en ik durf het de eerst komende tijd niet voor te stellen aan haar.
Waarom zo kinderachtig daarover? Als je dat wilt moet je het gewoon vragen. Zeker nu, aangezien je toch niets meer te verliezen hebt.
pi_54587110
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:42 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Waarom zo kinderachtig daarover? Als je dat wilt moet je het gewoon vragen. Zeker nu, aangezien je toch niets meer te verliezen hebt.
Precies hier ben ik het helemaal mee eens. Het is beter om nu niet meer om de hete brij heen te draaien. Vraag haar morgen gewoon om met je te ballen. Ze zal heus niet denken dat je alleen maar op sex uit bent want je hebt haar vandaag nog gezegd dat je verliefd op haar bent. Het is belangrijk voor een vrouw om te weten dat je om haar geeft.
pi_54587664
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:04 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Precies hier ben ik het helemaal mee eens. Het is beter om nu niet meer om de hete brij heen te draaien. Vraag haar morgen gewoon om met je te ballen. Ze zal heus niet denken dat je alleen maar op sex uit bent want je hebt haar vandaag nog gezegd dat je verliefd op haar bent. Het is belangrijk voor een vrouw om te weten dat je om haar geeft.
Je zult het niet geloven, maar er zijn ook mensen die zeggen dat ze verliefd zijn om een vrouw in bed te krijgen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_54594191
Sorry maar als dit de manier is waarop je een vrouw wil "veroveren" dan heb je nog heel wat te leren.
pi_54594581
Maakt m'n morgen weer goed.
  woensdag 14 november 2007 @ 10:21:49 #117
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_54595175
Wát een verhaal.
. TS, ik denk dat je een gezonde relatie met deze meid wel op je buik kan schrijven.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 14 november 2007 @ 11:23:58 #118
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54596439
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Wát een verhaal.
. TS, ik denk dat je een gezonde relatie met deze meid wel op je buik kan schrijven.
TS wil geen gezonde relatie, naar eigen zeggen wil TS een op sex gebaseerde relatie.
pi_54601674
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Wát een verhaal.

nou ik heb vandaag weer met haar gesproken. En ik heb manier bedacht om te achterhalen wat zji nog echt van mij vind. Ik heb gevraagd een stuk over mij schrijven met daarin de dingen hoe ze mij ziet. Dit is natuurlijk voor in mijn portfolio.
Bier = Lekker
pi_54602188
Geef haar een Knuffelrock cd.
pi_54613021
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef Urquhart het volgende:
Geef haar een Knuffelrock cd.
ze houdt van jazz
Bier = Lekker
pi_54616906
hmm ik herken het wel waar je nu doorheen gaat, je bent emotioneel nog steeds wel gedeeltelijk afhankelijk van haar, dit gaat nog wel een tijdje duren denk ik hoor.

je zou contact kunnen verbreken en beginnen te realiseren dat het niks wordt, of je kan hoop blijven houden en haar overtuigen dat jij leuker bent als haar vriend, wat natuurlijk ook gewoon zo kan zijn.

maar je moet ook weer niet achter haar aan gaan lopen want dan is het voor haar helemaal makkelijk, iets met 2 walletjes enzo
  donderdag 22 november 2007 @ 18:34:52 #123
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_54786101
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Walter81 het volgende:

Wat ben je een zielig mannetje... sorry dat ik t zeg hoor. Geen enkel meisje verdient zo iemand.
Waarom niet
pi_54789539
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:08 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

ze houdt van jazz
Misschien kan je een beetje saxofoon voor haar spelen, wie weet wil ze dan ook op jouw saxofoontje blazen
pi_54790862
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Misschien kan je een beetje saxofoon voor haar spelen, wie weet wil ze dan ook op jouw saxofoontje blazen
die grap wilde ik eerder in dit topic al maken. Heb het maar niet gedaan omdat hij behoorlijk flauw is.
Bier = Lekker
pi_54791062
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:28 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

die grap wilde ik eerder in dit topic al maken. Heb het maar niet gedaan omdat hij behoorlijk flauw is.
He Drankje,

Doe eens een uitgebreide update?
pi_54791146
Ja, zijn er nog updates?
pi_54791313
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef Troubles. het volgende:

[..]

He Drankje,

Doe eens een uitgebreide update?

Ja momenteel is het vrij rustig...maar ik ga dit weekend op stap en ga naar de discotheek waar zij ook regelmatig te vinden is. Dus mischien heb ik na het weekend wat te melden
Bier = Lekker
pi_54791536
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:50 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Ja momenteel is het vrij rustig...maar ik ga dit weekend op stap en ga naar de discotheek waar zij ook regelmatig te vinden is. Dus mischien heb ik na het weekend wat te melden
Ik zou wel eerst wat moed indrinken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54801745
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik zou wel eerst wat moed indrinken.
Ik probeer dit weekend nuchter te blijven maar dat hangt af van mijn vrienden. Zij investeren graag in een avond waarin ik mijzelf compleet voor schut zet

(niet ontopic )

meer een alcohol belevenis waar ik trots op ben

. 2-3 maand geleden lag ik op straat te slapen met mij zatte hoofd. had net de borrelbus terug naar huis gemist kwamen een stel marokkanen op mij af. En ze stonden in een zwerm om mij heen en eentje tikte mij aan en zei: Jongen je moet niet slapen op straat, dat is niet veilig. Straks komen er een stel foute marokkanen aan en ben je de lul. Dus ik zo van Oke zal wel. Op een gegeven moment vroegen ze waar ik woonde, dus ik zo vertellen dat ik ergens woonde (ik had maar een woonplaats verzonnen, ik dacht van kunnen ze mijn huis in ieder geval niet stelen) Dus zij zeggen oh wij komen daar eigenlijk niet langs, maar je kan met ons meerijden. Dus ik dacht met mijn zatte hoofd "feest ik ga naar huis" dus ik stap in de bmw. en ze rijden mij keurig naar het dorp toe waar ik dus niet woon (had ik maar mijn juiste adres gegeven) en toen baalde ik echt. Heb ik mijn vader maar wakker gebeld en die heeft mij alsnog opgehaald

Conclusie: Marokkanen kunnen aardig zijn.
Bier = Lekker
pi_54801789
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:28 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Daarom maakte ik hem maar, ook flauwe grappen dienen gehoord te worden.
pi_54802238
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:28 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Ik probeer dit weekend nuchter te blijven maar dat hangt af van mijn vrienden. Zij investeren graag in een avond waarin ik mijzelf compleet voor schut zet
Ik constateer een foute conclusie. Je vrienden bepalen toch niet wat jij drinkt?
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:41:19 #133
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_54803290
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:50 schreef HuHu het volgende:

[..]

Ik constateer een foute conclusie. Je vrienden bepalen toch niet wat jij drinkt?
Natuurlijk wel, gratis bier is gratis bier.
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:53:10 #134
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_54803533
Wat een fantastisch topic!

Zaterdag lekker wat biertjes achterover tikken, tegen haar aankruipen op de dansvloer en schuren die slettebak.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:56:22 #135
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54803612
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:28 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

En dan horen wij het vanzelf?

Maar wat vind jij nou leuker? Die meid, of het drinken en jezelf voor schut zetten?
Als het dat laatste is, kan je je natuurlijk wel op een geweldige manier voo schut zetten, zonder dat zij er aanstoot aan neemt, eenserenade of zo. Bovendien sla je dan 2 vliegen in 1 klap
pi_54807772
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:41 schreef Biels het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, gratis bier is gratis bier.
Jij snapt het.
Bier = Lekker
pi_54807961
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:56 schreef Inekris het volgende:

[..]

En dan horen wij het vanzelf?

Maar wat vind jij nou leuker? Die meid, of het drinken en jezelf voor schut zetten?
Als het dat laatste is, kan je je natuurlijk wel op een geweldige manier voo schut zetten, zonder dat zij er aanstoot aan neemt, eenserenade of zo. Bovendien sla je dan 2 vliegen in 1 klap

Dit is een lastige vraag maar ik denk dat ik voor die meid kies. Ik heb al genoeg meegemaakt door de drank. En ik wil nu deze meid op een intense manier ervaren. Mijzelf voor schut zetten doe ik niet bewust, ik laat me door vrienden opruien en dat vind ik wel prima. Serenade is dan ook not done aangezien ik mijzelf erop moet voorbereiden.
Bier = Lekker
pi_54952738
oke ik weet het nu echt niet meer. De afgelopen dagen heb ik meer afstand genomen van die meid. Op school is nu ook een nieuwe meid gekomen die lichamelijk veel aantrekkelijker is. Ik kijk graag naar die meid om als ze voorbij loopt. Nu is het mij opgevallen dat die meid die ik leuk vind dat ook door heeft. Een vriendin van haar vroeg ook aan mij of ik die nieuwe meid wel leuk vond. (ik zei zo van ja best neukbaar) Nou dat is allemaal leuk en aardig. NU is het zo dat die meid die ik leuk vind steed contact op neemt via de mail en ook steeds foto;s van haar meestuurd foto's waar ze mooi op staat in plaats van die kijk mij lam in de kroeg chillen pica's.

Dus wat ik niet snap, ze wil niets met mij en heeft een vriend. Maar als ik op andere meiden geil begint ze juist aandacht van mij te vragen.

wat moet ik hier nou mee?
Bier = Lekker
pi_54952838
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef Drankjewel het volgende:
oke ik weet het nu echt niet meer. De afgelopen dagen heb ik meer afstand genomen van die meid. Op school is nu ook een nieuwe meid gekomen die lichamelijk veel aantrekkelijker is. Ik kijk graag naar die meid om als ze voorbij loopt. Nu is het mij opgevallen dat die meid die ik leuk vind dat ook door heeft. Een vriendin van haar vroeg ook aan mij of ik die nieuwe meid wel leuk vond. (ik zei zo van ja best neukbaar) Nou dat is allemaal leuk en aardig. NU is het zo dat die meid die ik leuk vind steed contact op neemt via de mail en ook steeds foto;s van haar meestuurd foto's waar ze mooi op staat in plaats van die kijk mij lam in de kroeg chillen pica's.

Dus wat ik niet snap, ze wil niets met mij en heeft een vriend. Maar als ik op andere meiden geil begint ze juist aandacht van mij te vragen.

wat moet ik hier nou mee?
Ze heeft concurrentie en dus wilt ze je? ofzo?

trouwens waarom probeer je vrouwen te begrijpen ... lukt gewoon niet
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54952930
Edit: Vast waar, maar niet relevant

[ Bericht 83% gewijzigd door Inekris op 30-11-2007 20:07:46 ]
pi_54955129
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef HuHu het volgende:
Edit: Vast waar, maar niet relevant
[ Bericht 83% gewijzigd door Inekris op 30-11-2007 20:07 ]
Ja, ga elkaar een beetje zitten modden...

Edit: Mod ik jou toch ook

[ Bericht 10% gewijzigd door Inekris op 30-11-2007 23:10:58 ]
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_54955352
tvp
pi_54955748
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ze heeft concurrentie en dus wilt ze je? ofzo?

trouwens waarom probeer je vrouwen te begrijpen ... lukt gewoon niet
oke maar ik kan er gewoon geen touw meer aanvast knopen. Waarom wil zij aandacht van mij op het moment dat ik naar andere dames kijkt. En op het moment dat ik haar weer aandacht geef dan wil ze het weer niet. ZEG GVD wat je wil HOER! Ik word hier zo moe van en het lukt mij maar niet om haar uit mijn hoofd te zetten.
Bier = Lekker
pi_54955811
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:23 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

oke maar ik kan er gewoon geen touw meer aanvast knopen. Waarom wil zij aandacht van mij op het moment dat ik naar andere dames kijkt. En op het moment dat ik haar weer aandacht geef dan wil ze het weer niet. ZEG GVD wat je wil HOER! Ik word hier zo moe van en het lukt mij maar niet om haar uit mijn hoofd te zetten.
hoe oud is ze? Ik schat dr niet ouder dan 17..
pi_54955946
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:25 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

hoe oud is ze? Ik schat dr niet ouder dan 17..

18 en over 2 weekjes 19
Bier = Lekker
pi_54955988
Nou zit ik er toch niet heel ver naast .
pi_54956095
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Sport_Life het volgende:
Nou zit ik er toch niet heel ver naast .
nee dat is waar, helaas is ze te oud om te kunnen veroveren met een Breezertje.
Bier = Lekker
pi_54956563
Biertje dan?!

Geintje
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:43:11 #149
198751 Traveler_West
Heb je die zelf bedacht?
pi_54958050
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:23 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Dude.. Het is een Meisje xD Probeer je haar serieus te begrijpen?
Bedenk dit: Als je haar GEEN aandacht geeft en naar andere meisjes kijkt, dan is ze in je geinterreseerd..
Als dat is wat je wil.. Ga dan vooral zo door.
Weetikveel, maar volgens mij speelt ze met je. Je bent een man. Dus dan laat je je toch niet bespelen -.-"
pi_54958528
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:43 schreef Traveler_West het volgende:

[..]

Weetikveel, maar volgens mij speelt ze met je. Je bent een man. Dus dan laat je je toch niet bespelen -.-"
Dit dus .. ze wilt aandacht van je, maar niks met je.
pi_54959106
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dit dus .. ze wilt aandacht van je, maar niks met je.
hoe kan ik hier het beste mee omgaan? ik weet het echt niet meer, dit allemaal maakt mij erg onzeker.
Bier = Lekker
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:01:02 #152
198751 Traveler_West
Heb je die zelf bedacht?
pi_54960000
Lol, als je interesse toont in andere meisjes dan wil ze je aandact? (daar lijkt het wel op)
Dus mss is het zo dat als je gwn interesse blijft tonen in andere meisjes dat zij je dan NOG meer om aandacht gaat vragen? Probeer het anders een week uit ofzo, kun je kijken wat er gebeurd als je dat doet..
pi_54963236
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

hoe kan ik hier het beste mee omgaan? ik weet het echt niet meer, dit allemaal maakt mij erg onzeker.
Gewoon lekker over dromen en af en toe de hand aan jezelf slaan, meer niet, want meer wil zij ook niet
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:08:13 #154
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_54968035
quote:

[..]

http://blockchecker.msnfanatic.com/

Oh kut, er was een tweede pagina.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_54968487
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

haar gewoon negeren? kuthoer?
pi_54980289
Wat was er precies mis met een potje ballen?

Blijft een leuk topic in 'actives'.
pi_55127018
Leuk topic. TS is een beetje alcoholist geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')