abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54791062
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:28 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

die grap wilde ik eerder in dit topic al maken. Heb het maar niet gedaan omdat hij behoorlijk flauw is.
He Drankje,

Doe eens een uitgebreide update?
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_54791146
Ja, zijn er nog updates?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54791313
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef Troubles. het volgende:

[..]

He Drankje,

Doe eens een uitgebreide update?

Ja momenteel is het vrij rustig...maar ik ga dit weekend op stap en ga naar de discotheek waar zij ook regelmatig te vinden is. Dus mischien heb ik na het weekend wat te melden
Bier = Lekker
pi_54791536
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:50 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Ja momenteel is het vrij rustig...maar ik ga dit weekend op stap en ga naar de discotheek waar zij ook regelmatig te vinden is. Dus mischien heb ik na het weekend wat te melden
Ik zou wel eerst wat moed indrinken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54801745
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik zou wel eerst wat moed indrinken.
Ik probeer dit weekend nuchter te blijven maar dat hangt af van mijn vrienden. Zij investeren graag in een avond waarin ik mijzelf compleet voor schut zet

(niet ontopic )

meer een alcohol belevenis waar ik trots op ben

. 2-3 maand geleden lag ik op straat te slapen met mij zatte hoofd. had net de borrelbus terug naar huis gemist kwamen een stel marokkanen op mij af. En ze stonden in een zwerm om mij heen en eentje tikte mij aan en zei: Jongen je moet niet slapen op straat, dat is niet veilig. Straks komen er een stel foute marokkanen aan en ben je de lul. Dus ik zo van Oke zal wel. Op een gegeven moment vroegen ze waar ik woonde, dus ik zo vertellen dat ik ergens woonde (ik had maar een woonplaats verzonnen, ik dacht van kunnen ze mijn huis in ieder geval niet stelen) Dus zij zeggen oh wij komen daar eigenlijk niet langs, maar je kan met ons meerijden. Dus ik dacht met mijn zatte hoofd "feest ik ga naar huis" dus ik stap in de bmw. en ze rijden mij keurig naar het dorp toe waar ik dus niet woon (had ik maar mijn juiste adres gegeven) en toen baalde ik echt. Heb ik mijn vader maar wakker gebeld en die heeft mij alsnog opgehaald

Conclusie: Marokkanen kunnen aardig zijn.
Bier = Lekker
pi_54801789
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:28 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

die grap wilde ik eerder in dit topic al maken. Heb het maar niet gedaan omdat hij behoorlijk flauw is.
Daarom maakte ik hem maar, ook flauwe grappen dienen gehoord te worden.
pi_54802238
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:28 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Ik probeer dit weekend nuchter te blijven maar dat hangt af van mijn vrienden. Zij investeren graag in een avond waarin ik mijzelf compleet voor schut zet
Ik constateer een foute conclusie. Je vrienden bepalen toch niet wat jij drinkt?
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:41:19 #133
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_54803290
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:50 schreef HuHu het volgende:

[..]

Ik constateer een foute conclusie. Je vrienden bepalen toch niet wat jij drinkt?
Natuurlijk wel, gratis bier is gratis bier.
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:53:10 #134
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_54803533
Wat een fantastisch topic!

Zaterdag lekker wat biertjes achterover tikken, tegen haar aankruipen op de dansvloer en schuren die slettebak.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:56:22 #135
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54803612
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:28 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

En dan horen wij het vanzelf?

Maar wat vind jij nou leuker? Die meid, of het drinken en jezelf voor schut zetten?
Als het dat laatste is, kan je je natuurlijk wel op een geweldige manier voo schut zetten, zonder dat zij er aanstoot aan neemt, eenserenade of zo. Bovendien sla je dan 2 vliegen in 1 klap
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54807772
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:41 schreef Biels het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, gratis bier is gratis bier.
Jij snapt het.
Bier = Lekker
pi_54807961
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:56 schreef Inekris het volgende:

[..]

En dan horen wij het vanzelf?

Maar wat vind jij nou leuker? Die meid, of het drinken en jezelf voor schut zetten?
Als het dat laatste is, kan je je natuurlijk wel op een geweldige manier voo schut zetten, zonder dat zij er aanstoot aan neemt, eenserenade of zo. Bovendien sla je dan 2 vliegen in 1 klap

Dit is een lastige vraag maar ik denk dat ik voor die meid kies. Ik heb al genoeg meegemaakt door de drank. En ik wil nu deze meid op een intense manier ervaren. Mijzelf voor schut zetten doe ik niet bewust, ik laat me door vrienden opruien en dat vind ik wel prima. Serenade is dan ook not done aangezien ik mijzelf erop moet voorbereiden.
Bier = Lekker
pi_54952738
oke ik weet het nu echt niet meer. De afgelopen dagen heb ik meer afstand genomen van die meid. Op school is nu ook een nieuwe meid gekomen die lichamelijk veel aantrekkelijker is. Ik kijk graag naar die meid om als ze voorbij loopt. Nu is het mij opgevallen dat die meid die ik leuk vind dat ook door heeft. Een vriendin van haar vroeg ook aan mij of ik die nieuwe meid wel leuk vond. (ik zei zo van ja best neukbaar) Nou dat is allemaal leuk en aardig. NU is het zo dat die meid die ik leuk vind steed contact op neemt via de mail en ook steeds foto;s van haar meestuurd foto's waar ze mooi op staat in plaats van die kijk mij lam in de kroeg chillen pica's.

Dus wat ik niet snap, ze wil niets met mij en heeft een vriend. Maar als ik op andere meiden geil begint ze juist aandacht van mij te vragen.

wat moet ik hier nou mee?
Bier = Lekker
pi_54952838
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef Drankjewel het volgende:
oke ik weet het nu echt niet meer. De afgelopen dagen heb ik meer afstand genomen van die meid. Op school is nu ook een nieuwe meid gekomen die lichamelijk veel aantrekkelijker is. Ik kijk graag naar die meid om als ze voorbij loopt. Nu is het mij opgevallen dat die meid die ik leuk vind dat ook door heeft. Een vriendin van haar vroeg ook aan mij of ik die nieuwe meid wel leuk vond. (ik zei zo van ja best neukbaar) Nou dat is allemaal leuk en aardig. NU is het zo dat die meid die ik leuk vind steed contact op neemt via de mail en ook steeds foto;s van haar meestuurd foto's waar ze mooi op staat in plaats van die kijk mij lam in de kroeg chillen pica's.

Dus wat ik niet snap, ze wil niets met mij en heeft een vriend. Maar als ik op andere meiden geil begint ze juist aandacht van mij te vragen.

wat moet ik hier nou mee?
Ze heeft concurrentie en dus wilt ze je? ofzo?

trouwens waarom probeer je vrouwen te begrijpen ... lukt gewoon niet
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54952930
Edit: Vast waar, maar niet relevant

[ Bericht 83% gewijzigd door Inekris op 30-11-2007 20:07:46 ]
pi_54955129
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef HuHu het volgende:
Edit: Vast waar, maar niet relevant
[ Bericht 83% gewijzigd door Inekris op 30-11-2007 20:07 ]
Ja, ga elkaar een beetje zitten modden...

Edit: Mod ik jou toch ook

[ Bericht 10% gewijzigd door Inekris op 30-11-2007 23:10:58 ]
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_54955352
tvp
pi_54955748
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ze heeft concurrentie en dus wilt ze je? ofzo?

trouwens waarom probeer je vrouwen te begrijpen ... lukt gewoon niet
oke maar ik kan er gewoon geen touw meer aanvast knopen. Waarom wil zij aandacht van mij op het moment dat ik naar andere dames kijkt. En op het moment dat ik haar weer aandacht geef dan wil ze het weer niet. ZEG GVD wat je wil HOER! Ik word hier zo moe van en het lukt mij maar niet om haar uit mijn hoofd te zetten.
Bier = Lekker
pi_54955811
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:23 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

oke maar ik kan er gewoon geen touw meer aanvast knopen. Waarom wil zij aandacht van mij op het moment dat ik naar andere dames kijkt. En op het moment dat ik haar weer aandacht geef dan wil ze het weer niet. ZEG GVD wat je wil HOER! Ik word hier zo moe van en het lukt mij maar niet om haar uit mijn hoofd te zetten.
hoe oud is ze? Ik schat dr niet ouder dan 17..
pi_54955946
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:25 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

hoe oud is ze? Ik schat dr niet ouder dan 17..

18 en over 2 weekjes 19
Bier = Lekker
pi_54955988
Nou zit ik er toch niet heel ver naast .
pi_54956095
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Sport_Life het volgende:
Nou zit ik er toch niet heel ver naast .
nee dat is waar, helaas is ze te oud om te kunnen veroveren met een Breezertje.
Bier = Lekker
pi_54956563
Biertje dan?!

Geintje
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:43:11 #149
198751 Traveler_West
Heb je die zelf bedacht?
pi_54958050
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:23 schreef Drankjewel het volgende:

[..]

Dude.. Het is een Meisje xD Probeer je haar serieus te begrijpen?
Bedenk dit: Als je haar GEEN aandacht geeft en naar andere meisjes kijkt, dan is ze in je geinterreseerd..
Als dat is wat je wil.. Ga dan vooral zo door.
Weetikveel, maar volgens mij speelt ze met je. Je bent een man. Dus dan laat je je toch niet bespelen -.-"
pi_54958528
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:43 schreef Traveler_West het volgende:

[..]

Weetikveel, maar volgens mij speelt ze met je. Je bent een man. Dus dan laat je je toch niet bespelen -.-"
Dit dus .. ze wilt aandacht van je, maar niks met je.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')