He Drankje,quote:Op donderdag 22 november 2007 22:28 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
die grap wilde ik eerder in dit topic al maken. Heb het maar niet gedaan omdat hij behoorlijk flauw is.
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef Troubles. het volgende:
[..]
He Drankje,
Doe eens een uitgebreide update?![]()
Ik zou wel eerst wat moed indrinken.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:50 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Ja momenteel is het vrij rustig...maar ik ga dit weekend op stap en ga naar de discotheek waar zij ook regelmatig te vinden is. Dus mischien heb ik na het weekend wat te melden
Ik probeer dit weekend nuchter te blijvenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst wat moed indrinken.
Daarom maakte ik hem maar, ook flauwe grappen dienen gehoord te worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:28 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
die grap wilde ik eerder in dit topic al maken. Heb het maar niet gedaan omdat hij behoorlijk flauw is.
Ik constateer een foute conclusie. Je vrienden bepalen toch niet wat jij drinkt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:28 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Ik probeer dit weekend nuchter te blijvenmaar dat hangt af van mijn vrienden. Zij investeren graag in een avond waarin ik mijzelf compleet voor schut zet
![]()
Natuurlijk wel, gratis bier is gratis bier.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik constateer een foute conclusie. Je vrienden bepalen toch niet wat jij drinkt?
En dan horen wij het vanzelf?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:28 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Ik probeer dit weekend nuchter te blijvenmaar dat hangt af van mijn vrienden. Zij investeren graag in een avond waarin ik mijzelf compleet voor schut zet
![]()
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gratis bier is gratis bier.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:56 schreef Inekris het volgende:
[..]
En dan horen wij het vanzelf?
Maar wat vind jij nou leuker? Die meid, of het drinken en jezelf voor schut zetten?
Als het dat laatste is, kan je je natuurlijk wel op een geweldige manier voo schut zetten, zonder dat zij er aanstoot aan neemt, eenserenade of zo. Bovendien sla je dan 2 vliegen in 1 klap![]()
Ze heeft concurrentie en dus wilt ze je? ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef Drankjewel het volgende:
oke ik weet het nu echt niet meer. De afgelopen dagen heb ik meer afstand genomen van die meid. Op school is nu ook een nieuwe meid gekomen die lichamelijk veel aantrekkelijker is. Ik kijk graag naar die meid om als ze voorbij loopt. Nu is het mij opgevallen dat die meid die ik leuk vind dat ook door heeft. Een vriendin van haar vroeg ook aan mij of ik die nieuwe meid wel leuk vond. (ik zei zo van ja best neukbaar) Nou dat is allemaal leuk en aardig. NU is het zo dat die meid die ik leuk vind steed contact op neemt via de mail en ook steeds foto;s van haar meestuurd foto's waar ze mooi op staat in plaats van die kijk mij lam in de kroeg chillen pica's.
Dus wat ik niet snap, ze wil niets met mij en heeft een vriend. Maar als ik op andere meiden geil begint ze juist aandacht van mij te vragen.
wat moet ik hier nou mee?
Ja, ga elkaar een beetje zitten modden...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef HuHu het volgende:
Edit: Vast waar, maar niet relevant
[ Bericht 83% gewijzigd door Inekris op 30-11-2007 20:07 ]
oke maar ik kan er gewoon geen touw meer aanvast knopen. Waarom wil zij aandacht van mij op het moment dat ik naar andere dames kijkt. En op het moment dat ik haar weer aandacht geef dan wil ze het weer niet. ZEG GVD wat je wil HOER! Ik word hier zo moe van en het lukt mij maar niet om haar uit mijn hoofd te zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze heeft concurrentie en dus wilt ze je? ofzo?
trouwens waarom probeer je vrouwen te begrijpen ... lukt gewoon niet
hoe oud is ze? Ik schat dr niet ouder dan 17..quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:23 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
oke maar ik kan er gewoon geen touw meer aanvast knopen. Waarom wil zij aandacht van mij op het moment dat ik naar andere dames kijkt. En op het moment dat ik haar weer aandacht geef dan wil ze het weer niet. ZEG GVD wat je wil HOER! Ik word hier zo moe van en het lukt mij maar niet om haar uit mijn hoofd te zetten.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:25 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hoe oud is ze? Ik schat dr niet ouder dan 17..
nee dat is waar, helaas is ze te oud om te kunnen veroveren met een Breezertje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Sport_Life het volgende:
Nou zit ik er toch niet heel ver naast.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:23 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
oke maar ik kan er gewoon geen touw meer aanvast knopen. Waarom wil zij aandacht van mij op het moment dat ik naar andere dames kijkt. En op het moment dat ik haar weer aandacht geef dan wil ze het weer niet. ZEG GVD wat je wil HOER! Ik word hier zo moe van en het lukt mij maar niet om haar uit mijn hoofd te zetten.
Dit dus .. ze wilt aandacht van je, maar niks met je.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:43 schreef Traveler_West het volgende:
[..]
Weetikveel, maar volgens mij speelt ze met je. Je bent een man. Dus dan laat je je toch niet bespelen -.-"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |