Idd vrouwen he....quote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij wil ze je wel, maar wil ze ook dat je er wat moeite voor doet (vrouwen)
quote:Op zondag 11 november 2007 20:59 schreef nightfalls het volgende:
+ dat het niet erg goed overkomt op haar dat elke keer dat je haar ziet tijdens het uitgaan dat je stomdronken bent
quote:Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Eens, ik had onlagns een kennis van haar neergeslagen (op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden) maar dat was een afknapper en ik word er nog dagelijks mee geconfronteerd
En dan die nickquote:Op zondag 11 november 2007 20:48 schreef Drankjewel het volgende:Ook als ze uitgaat vraagt ze of ik ook wil komen (Alleen is het zo dat alle keren dat ik haar buitenschool opzocht ik knetterlam
was en dat ik mijzelf weer gigantisch voor lul zet)
En de sigquote:
ja mijn leven is 1 groot zuipfestijnquote:
Waarom heb je der kennis neergemept eigenlijk. Hij zat aan haar ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 22:01 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
ja mijn leven is 1 groot zuipfestijnmaar dat staat los van die meid die ik leuk vind.
ten eerste op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden, en meid in kwestie was niet in de buurt en het ging ook niet over haar.quote:Op zondag 11 november 2007 22:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waarom heb je der kennis neergemept eigenlijk. Hij zat aan haar ofzo?
Held, zit je weer te zuipen?quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
ten eerste op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden, en meid in kwestie was niet in de buurt en het ging ook niet over haar.
Ik zei tegen die gozer " hee dikke ga eens op zij". Toen zei die bolle: ''er zijn maar 2 mensen die mij dik mogen noemen" en mijn antwoord was: "ik en je moeder?" En dat viel die jongen nogal zwaar en toen wou hij mij bij de keel grijpen. Dat viel bij mij niet in goede aarde en heb hem neergeslagen
maar ff ontopic aub.
Zie als ik haar wil ballen puur om het ballen, dan kan dat ook kwaadschiks maar ik houd er het liefst een relatie aan over![]()
dat laatste was een grapje daarom ook "quote:Op zondag 11 november 2007 22:33 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Held, zit je weer te zuipen?![]()
Als je serieus bent, hou zelf dan eens wat afstand. Ze heeft al een vriendje en nu krijgt ze ook nog eens aandacht van jou en jij lijkt dat prima te vinden.
Nou ja, ik was vaak aangeschoten, en na het incident (paar weken geleden) ben ik niet meer zwaar aangeschoten/dronken geweest. Ik ben er zelf enorm van geschrokken want dit was de eerste keer in mijn leven dat ik iemand aanviel.quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef katerwater het volgende:
oh, dear...![]()
Je bent dus veel stomdronken en je hebt een vriend van haar geslagen.
Plaats je je eens in haar hoofd en leefwereld: je lijkt geen haar beter dan haar huidig vriendje...
Slotje derhalve.
Dude, je gaat toch hier niet niet vragen wat mensen van je gedrag vinden? Niemand kan dat hier beoordelen op grond van wat postjes.quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
dat laatste was een grapje daarom ook "" die erbij. en nee ik zit op dit moment niet te zuipen.
Nou ja prima, het liefst zou ik ook een antwoord op mijn gedrag krijgen. Hoop natuurlijk positief maar als het negatief is dan is het ook prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar ze zit bij mij met best wel veel projecten en ik ben ook bang dat ik een maatje ga verliezen.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Dude, je gaat toch hier niet niet vragen wat mensen van je gedrag vinden? Niemand kan dat hier beoordelen op grond van wat postjes.
Jij wilt graag een meisje die al een vriendje heeft. Tja, als je daar lekker achteraan blijft lopen dan heeft zij geen reden om haar relatie uit te maken. Natuurlijk kun je dit blijven volhouden want dan zal de verliefdheid vanzelf wel overgaan maar daar zal je je niet fijn bij voelen. Het is dit of cold turkey afstand houden. En daar ga je je ook niet prettig bij voelen. Laat haar maar moeite voor jou doen. De laatste optie is wel dat het klote gevoel veel korter duurt.
Jij bent niet aan zet. Zij moet jou willen.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
ten eerste op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden, en meid in kwestie was niet in de buurt en het ging ook niet over haar.
Ik zei tegen die gozer " hee dikke ga eens op zij". Toen zei die bolle: ''er zijn maar 2 mensen die mij dik mogen noemen" en mijn antwoord was: "ik en je moeder?" En dat viel die jongen nogal zwaar en toen wou hij mij bij de keel grijpen. Dat viel bij mij niet in goede aarde en heb hem neergeslagen
maar ff ontopic aub.
Zie als ik haar wil ballen puur om het ballen, dan kan dat ook kwaadschiks maar ik houd er het liefst een relatie aan over![]()
Wanneer zij aangeeft dat ze meer met je wilt dat geeft helemaal geen klote gevoel. Wel dat ze er niet naar handelt. En jij wacht toch wel.quote:Op zondag 11 november 2007 22:59 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
zij geeft wel steeds indicaties dat ze iets wil. En dat geeft mij zo'n klote gevoel. En idd, ze moet zelf eerst de knoop door hakken met die vriend van haar. ik kan daar alleen maar wachten op haar.
En palen met andere meiden om haar te vergeten werkt ook niet.
quote:Op maandag 12 november 2007 01:20 schreef mnybag het volgende:
zij is degene die moet komen jij niet, als ze je echt leuk vind dumpt ze haar vriend wel
maar ik zie geen redenen voor haar om dat te doen
Nuchter? Wanneer dan? Jij scheldt mensen uit -dikke, maakt niet uit hoe dik iemand is, is niet een amicale aanspreektitel voor iemand die jij niet kent-, jij paalt iemand, ook als de ander niet wil -grapjes daarover zijn in algemene zin niet leuk, en jouw tekst al helemaal niet- en dit alles onder het mom van 'ik was dronken'.quote:Op maandag 12 november 2007 01:24 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Mensen kom op niet zo negatief! die slechte dingen die ik doe zijn incidentjes. Daar staan natuurlijk veel positieve dingen tegenover. die noem ik hier niet op. ik kan mijzelf wel de hemel in prijzen maar zo ben ik niet. Ben een heel nuchter down to earth persoon.
Dit is echt heldenmentaliteit.quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Eens, ik had onlagns een kennis van haar neergeslagen (op dat moment wist ik niet dat die 2 elkaar kenden) maar dat was een afknapper en ik word er nog dagelijks mee geconfronteerd
dus eigenlijk zeg je dat ik moet aanpappen met een oost-europese chick die het zelfde uiterlijk heeft. aangezien ik de lat dan behoorlijk lager hang?quote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef amaranta het volgende:
Nee, wordt niks.
Nee, ik zeg alleen dat je die chick van de OP moet laten varen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef amaranta het volgende:
Nee, wordt niks.
quote:Op maandag 12 november 2007 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat je die chick van de OP moet laten varen.
Oja, schitterend!quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Drankjewel het volgende:
Nu ben ik vannacht nog naar de kroeg geweest. En kreeg een meesterlijke ingeving en dacht ik ga die meid bellen en alles uitleggen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. ik heb haar vandaag gebeld om te vragen of ze morgen ook mee wil te lunchen om een paar persoonlijke zaken te bespreken.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
maar ff ontopic aub.
Sorryquote:Op maandag 12 november 2007 16:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Waarom breek je godverdomme zinnen
in het midden af?
Fucking hinderlijk
dat.
ik weet niet hoor maar na al je posts te hebben gelezen kom je bestquote:Op maandag 12 november 2007 17:08 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Sorrydit komt omdat ik op de havo niet meer mee mocht doen met de Nederlandse les. Ik had een potje typex op de lerares haar hoofd kapot gegooid. Dit ging per ongeluk aangezien ik de pispaal van de klas probeerde te raken.
mensen reageren oftopic en dan plaats ik daar weer een reactie op. Kortom we verdwalen van het hoofdonderwerp dat vind ik zeer jammer.quote:Op maandag 12 november 2007 18:04 schreef Blind_Guardian het volgende:
Na die laatste opmerking van TS ga ik toch ernstig twijfelen aan de serieusheid van dit topic (afgezien van de intelligentie van TS, die per post met 10 punten lijkt te dalen)...
En daar ga je. Hai kloonquote:Op maandag 12 november 2007 17:08 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Sorrydit komt omdat ik op de havo niet meer mee mocht doen met de Nederlandse les. Ik had een potje typex op de lerares haar hoofd kapot gegooid. Dit ging per ongeluk aangezien ik de pispaal van de klas probeerde te raken.
quote:Op maandag 12 november 2007 19:49 schreef Emel het volgende:
TS, niet handig om prive gegevens van een ander te plaatsen. Weg dus.
Ik stel voor dat we weer ontopic gaan. Wel of geen kloon discussie is klaar nu.quote:Op maandag 12 november 2007 20:00 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Als iets onwaarschijnlijk is en te veel "toevalligheden" bevat gaat iedereen beweren dat het onwaar is. Aangezien zij mijn verleden niet kennen en alleen de gegevens hebben die ik ze geef moeten zij daar hun mening op baseren. Dus ik vergeef het die mensen die denken dat ik een kloon ben, ik heb jullie niet goed van informatie voorzien. Maar mijn moeder zegt altijd: als iets niet duidelijk is moet je gewoon even doorvragen en pas op dat moment kun je zien dat iemand door de mand valt.
zo lijkt het bijna dat ik een stoere dude benquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Walter81 het volgende:
Je zuipt, je slaat, hebt een grote mond tegen vreemden, je praat over "haar ballen" alsof het een of ander gebruiksvoorwerp is, en je wil haar van haar huidige vriend afnemen.![]()
ik ga vanmiddag met haar lunchen en ik hoop dat ik de moed kan verzamelen om met haar over deze situatie te praten. Ik voel mijzelf al kut, en als ik het haar vertel kan het alleen maar een opluchting zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:41 schreef AcidBurner het volgende:
vind topic niet echt boeiend.pino20 had meer charisma. maar ts toch veel succes. heb niet veel meer toe te voegen. hoe is je gesprek met je vlammetje verlopen?
Stoer? Dat woord kwam niet bij me op eigenlijk...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:12 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
zo lijkt het bijna dat ik een stoere dude ben![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:12 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
zo lijkt het bijna dat ik een stoere dude ben![]()
Hoi Baajguardian!quote:Op maandag 12 november 2007 20:00 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Maar mijn moeder zegt altijd: Als je iets niet hebt begrepen of dat het onduidelijk is vraag dan even door voordat je mischien te snel conclusies trekt, en daarbij iemand in verlegenheid brengt
Ik hoop dat je een gepeperde rekening krijgt en voor de rest van je leven vrijgezel blijft. Wat ben jij een ongemanierde, onbeschaafde holbewoner zegquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef Drankjewel het volgende:
We hebben nadat ik over haar vriendje begon te emmeren (klootzak, stuk tuig etc.) ook een hevige ruzie gekregen. Ik ben dan ook het restaurant uitgelopen zonder te betalen.
ja op dat moment gaf het een gevoel van opluchting. Maar nu voel ik mij klote en ze neemt ook niet op als ik haar probeer te bellen. Maar ik bel straks wel even met het stagebedrijf waar ze nu zit. Wat ben ik ook stom geweest maar op dat moment voelde het goed om het er allemaal even uit te klappen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een gepeperde rekening krijgt en voor de rest van je leven vrijgezel blijft. Wat ben jij een ongemanierde, onbeschaafde holbewoner zeg
Ze trekt heus wel bij, gewoon blijven bellen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
ja op dat moment gaf het een gevoel van opluchting. Maar nu voel ik mij klote en ze neemt ook niet op als ik haar probeer te bellen. Maar ik bel straks wel even met het stagebedrijf waar ze nu zit. Wat ben ik ook stom geweest maar op dat moment voelde het goed om het er allemaal even uit te klappen.
Yeah right, als de acties die TS heeft uitgehaald bij die lunch waargebeurd zijn denk ik niet dat het verstandig is om nog contact met die meid te zoeken. Zou niet alleen nogal stalkerig zijn, maar ze heeft duidelijk te kennen gegeven dat ze haar vriend niet laat vallen of het nou een aso is of niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:59 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ze trekt heus wel bij, gewoon blijven bellen.
Joh, dat waait echt wel over hoor. Ze zit toch bij TS op school?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Yeah right, als de acties die TS heeft uitgehaald bij die lunch waargebeurd zijn denk ik niet dat het verstandig is om nog contact met die meid te zoeken. Zou niet alleen nogal stalkerig zijn, maar ze heeft duidelijk te kennen gegeven dat ze haar vriend niet laat vallen of het nou een aso is of niet.
Nee joh? Goh. Wat raar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef Drankjewel het volgende:
ze neemt ook niet op als ik haar probeer te bellen.
probleem zit hem ook meer in feit dat ze bij mij in de project groep zit. En ook voor andere mensen in die groep is het van belang dat wij geen ruzie gaan uitvechten tijdens vergaderingen etc. Ik baal van het antwoord ik had niet zo moeten reageren maar ik ben ook niet kwaad op haar, want daar is gewoon geen reden voor. En ik heb naar haar stage gebeld en kreeg haar daar ook niet te pakken omdat ze eerder naar huis is gegaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Yeah right, als de acties die TS heeft uitgehaald bij die lunch waargebeurd zijn denk ik niet dat het verstandig is om nog contact met die meid te zoeken. Zou niet alleen nogal stalkerig zijn, maar ze heeft duidelijk te kennen gegeven dat ze haar vriend niet laat vallen of het nou een aso is of niet.
Sorry Baaj, ik heb het topic nog eens doorgelezen, en het was niet mijn bedoeling je te beledigenquote:
't waait niet over. Ze zullen elkaar gewoon nooit meer aankijken of spreken op school.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:23 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Joh, dat waait echt wel over hoor. Ze zit toch bij TS op school?
Pcies, de aanhouder wint!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon blijven stalken, dan zal het vast wel goed komen!
Als ik deze situatie had zou ik voor ons beide afteraf betaald hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:22 schreef Drankjewel het volgende:
Ik heb haar een mail gestuurd.
Beste <insert naam>,
ten eerste wil ik kwijt dat, ik mijzelf niet negatief mocht uitlaten over je vriend. Hij staat buiten de situatie. Ik vind jou leuk en jij voelt niet in die zin voor mij. En dat heb jij mij ook duidelijk gemaakt. Dus mijn excuses daarvoor.
Dat ik kwaad weg ben gelopen zonder te betalen is niet netjes en ik ben ook bereid om mijn deel van de lunch aan jou terug te betalen. Ik kan begrijpen dat jij nu erg kwaad op mij bent en daarom laat ik het nu rusten. En hoop dat jij binnenkort contact met mij opneemt om het verder uit te praten.
Met vriendelijke groet,
Drankjewel
Berouw komt na de zonde. Jij hebt veel berouw van acties naar haar. In ieder geval kan jij nu stoppen met school, je kan een geweldig scenario voor een lange, heel lange, plot bij GTST gaan schrijven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:22 schreef Drankjewel het volgende:
Ik heb haar een mail gestuurd.
Beste <insert naam>,
ten eerste wil ik kwijt dat, ik mijzelf niet negatief mocht uitlaten over je vriend. Hij staat buiten de situatie. Ik vind jou leuk en jij voelt niet in die zin voor mij. En dat heb jij mij ook duidelijk gemaakt. Dus mijn excuses daarvoor.
Dat ik kwaad weg ben gelopen zonder te betalen is niet netjes en ik ben ook bereid om mijn deel van de lunch aan jou terug te betalen. Ik kan begrijpen dat jij nu erg kwaad op mij bent en daarom laat ik het nu rusten. En hoop dat jij binnenkort contact met mij opneemt om het verder uit te praten.
Met vriendelijke groet,
Drankjewel
het liefst wil ik een op sex gebasseerde relatie met een vrouw.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:30 schreef Inekris het volgende:
[..]
Berouw komt na de zonde. Jij hebt veel berouw van acties naar haar. In ieder geval kan jij nu stoppen met school, je kan een geweldig scenario voor een lange, heel lange, plot bij GTST gaan schrijven.
Clean up your act, en ga daarna eens nadenken over wat jij nou wil met vrouwen.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus, als je als meisje zijnde vraagt of een mannelijk figuur mee uit gaat wil je hem batsen, de logica.
Dat bedoel ik, en de volgorde is verkeerd; eerst je als volwassene gedragen, daarna nadenken over wat jij wil in een relatie. Nu wil jij geen relatie, alle personen van het vrouwelijk geslacht zie jij als bedpartner. Ietwat kortzichtig. Volgens mij is de dame in kwestie beter af zonder jou. (En nogal wat andere dames ook).quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
het liefst wil ik een op sex gebasseerde relatie met een vrouw.
Wie niet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
het liefst wil ik een op sex gebasseerde relatie met een vrouw.
my point exactly!quote:
Ok nu weet je hele msn-lijst dat je iemand aant stalken bent. Heb je al nagedacht over een schuilnaam en onderduikadressen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
heb nog niets van haar gehoord na het incident. Ze is niet online maar als ik statuscheck via internet zie ik haar wel online in msn. Dus ik ben geblokt [afbeelding] denk dat zij nog een beetje boos op mij is.
het ging onderandere over een parenclubquote:
Dus, dan maar voorraadje GHB inslaan hmm?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:51 schreef Drankjewel het volgende:
klopt
hoezo? ik vul alleen het emailadres van die persoon in op een site. Hooguit krijgt ze wat spam binnen, Ze krijgt in ieder geval geen mail dat iemand haar status aan het opvragen is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok nu weet je hele msn-lijst dat je iemand aant stalken bent. Heb je al nagedacht over een schuilnaam en onderduikadressen?
Sla haar liever met de vuist KO is goedkoper en geeft ook meer voldoening aangezien je het wijf ook echt verovert.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dus, dan maar voorraadje GHB inslaan hmm?
Iedereen in je adreslijst krijg een mail dat jij de status hebt opgevraagd van iemand en dat zij dat ook kunnen doen op die site.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:36 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
hoezo? ik vul alleen het emailadres van die persoon in op een site. Hooguit krijgt ze wat spam binnen, Ze krijgt in ieder geval geen mail dat iemand haar status aan het opvragen is.
weet wel zeker van nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:41 schreef HuHu het volgende:
[..]
Iedereen in je adreslijst krijg een mail dat jij de status hebt opgevraagd van iemand en dat zij dat ook kunnen doen op die site.
Dan weet ze in ieder geval zélf dat je nog steeds op alle manieren probeert contact te zoeken en het duidelijk níét kunt loslatenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:44 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
weet wel zeker van niet [afbeelding] ik log zelf nergens in met mijn msn gegevens. vul alleen email adres in op een site.
Of course... en je wachtwoord.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:44 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
weet wel zeker van nietik log zelf nergens in met mijn msn gegevens. vul alleen email adres in op een site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |