* Downloads aanslingert *quote:Op zondag 11 november 2007 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
vasteloavend![]()
![]()
en jannes hoeft daar niet op te treden hoor, net zoals de rest van die apres-ski muziek![]()
bij vasteloavend hoort beppie,big benny,de schintaler en frans theunis en meer van zulks![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef Yestuuur het volgende:
als je Carnaval een naam zou moeten geven, is Jannes toch echt het meest geschikt
is beide in ieder geval zeer triestquote:Op zondag 11 november 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die denken dat Jannes carnaval is!!!!!
quote:Op zondag 11 november 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
Dan is die er alvast voor de vele vreselijk dagen die komen ivm carnaval. Want je wordt er toch dood mee gegooidquote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef LekkerWijf het volgende:
Als je niks met carnaval hebt, hoe komt het dan in je op om op 11-11 een anti carnaval topic te openen?![]()
Stel je niet aan man, over 3 maanden gaat brabant/limburg 4 dagen plat.quote:Op zondag 11 november 2007 17:54 schreef wise het volgende:
[..]
Dan is die er alvast voor de vele vreselijk dagen die komen ivm carnaval. Want je wordt er toch dood mee gegooid.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
carnaval is meer dan alleen maar simpelweg bier drinken hoorquote:Op zondag 11 november 2007 17:54 schreef Netsplitter het volgende:
Carnaval is een simpel excuus om te "mogen" zuipen, meer niet.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ben je aan het kotsen op carnaval menneke?![]()
Plaatsvervangende schaamte...quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalsmuziek![]()
Volwassenen die zich verkleden![]()
Polonaise![]()
Ja precies, ik heb er ook nooit zin in tot het zover is en dan ben ik nergens meer weg te slaan. Het is wel altijd lastig i.v.m. een outfit, ik begin er pas over na te denken als het zover isquote:Op zondag 11 november 2007 23:11 schreef Le-Penseur het volgende:
Net 11/11 gevierd.
Ik snap best wat sommigen tegen carnaval hebben. Als je er niet middenin staat, lijkt 't ook belachelijk. Maar als diegenen eens echt carnaval zouden vieren in het zuiden en de echte sfeer zouden meemaken, zouden ze best eens van mening kunnen veranderen.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
vasteloavend![]()
![]()
en jannes hoeft daar niet op te treden hoor, net zoals de rest van die apres-ski muziek![]()
bij vasteloavend hoort beppie,big benny,de schintaler en frans theunis en meer van zulks![]()
Second that.quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalsmuziek![]()
Volwassenen die zich verkleden![]()
Polonaise![]()
Ik had graag willen gaan maar ik moest werken.... Ik zat op de bank om 14:00 uur... toen begon het even keihard te hagelen... een klein lachje kon ik niet onderdrukkenquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef nattermann het volgende:
Carnaval![]()
Gisteren was weer geweldig op het Vrijthof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |