* Downloads aanslingert *quote:Op zondag 11 november 2007 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
vasteloavend![]()
![]()
en jannes hoeft daar niet op te treden hoor, net zoals de rest van die apres-ski muziek![]()
bij vasteloavend hoort beppie,big benny,de schintaler en frans theunis en meer van zulks![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef Yestuuur het volgende:
als je Carnaval een naam zou moeten geven, is Jannes toch echt het meest geschikt
is beide in ieder geval zeer triestquote:Op zondag 11 november 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die denken dat Jannes carnaval is!!!!!
quote:Op zondag 11 november 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
Dan is die er alvast voor de vele vreselijk dagen die komen ivm carnaval. Want je wordt er toch dood mee gegooidquote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef LekkerWijf het volgende:
Als je niks met carnaval hebt, hoe komt het dan in je op om op 11-11 een anti carnaval topic te openen?![]()
Stel je niet aan man, over 3 maanden gaat brabant/limburg 4 dagen plat.quote:Op zondag 11 november 2007 17:54 schreef wise het volgende:
[..]
Dan is die er alvast voor de vele vreselijk dagen die komen ivm carnaval. Want je wordt er toch dood mee gegooid.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
carnaval is meer dan alleen maar simpelweg bier drinken hoorquote:Op zondag 11 november 2007 17:54 schreef Netsplitter het volgende:
Carnaval is een simpel excuus om te "mogen" zuipen, meer niet.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ben je aan het kotsen op carnaval menneke?![]()
Plaatsvervangende schaamte...quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalsmuziek![]()
Volwassenen die zich verkleden![]()
Polonaise![]()
Ja precies, ik heb er ook nooit zin in tot het zover is en dan ben ik nergens meer weg te slaan. Het is wel altijd lastig i.v.m. een outfit, ik begin er pas over na te denken als het zover isquote:Op zondag 11 november 2007 23:11 schreef Le-Penseur het volgende:
Net 11/11 gevierd.
Ik snap best wat sommigen tegen carnaval hebben. Als je er niet middenin staat, lijkt 't ook belachelijk. Maar als diegenen eens echt carnaval zouden vieren in het zuiden en de echte sfeer zouden meemaken, zouden ze best eens van mening kunnen veranderen.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
vasteloavend![]()
![]()
en jannes hoeft daar niet op te treden hoor, net zoals de rest van die apres-ski muziek![]()
bij vasteloavend hoort beppie,big benny,de schintaler en frans theunis en meer van zulks![]()
Second that.quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalsmuziek![]()
Polonaise![]()
Ik had graag willen gaan maar ik moest werken.... Ik zat op de bank om 14:00 uur... toen begon het even keihard te hagelen... een klein lachje kon ik niet onderdrukkenquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef nattermann het volgende:
Carnaval![]()
Gisteren was weer geweldig op het Vrijthof
quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalsmuziek![]()
Polonaise![]()
Dat dus,quote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef nattermann het volgende:
Carnaval![]()
Gisteren was weer geweldig op het Vrijthof
Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:09 schreef Dalamar het volgende:
ruim de helft van mensen in het zuiden hebben een hekel aan carnaval. We vallen gewoon niet zo op als het carnavaltuig de straat op gaat.
Wat een verknipte ideeën hebben mensen van carnaval zeg....quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:44 schreef Damzkieee het volgende:carnaval.
Je buurvrouw neuken in een boerenkiel kan het hele jaar, maar dan durven ze niet
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:15 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Wat een verknipte ideeën hebben mensen van carnaval zeg....
quote:
echt hequote:Op woensdag 14 november 2007 05:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Prachtig al die commentaren op Carnaval van mensen die het nog nooit gevierd hebben en het niet kunnen. Het feest moet in je bloed zitten en anders zul je het nooit begrijpen.
Voor mij is carnaval![]()
![]()
Herken de Hollander.. Geniaal is dat. Net of ze een zwaailamp op hun hoofd hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 06:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
echt he![]()
als je er niet mee opgegroeid bent zul je het ook nooit begrijpen,dan is het idd alleen maar een zuipfeest...
wij deden ook altijd herken de hollander,altijd leuk om te zien,ze doen wel mee maar op een of andere manier ziet het er altijd heel raar uit...je haalt ze er allemaal tussenuit![]()
Same herequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Ik woon onder de rivierenmaar ik probeer het ieder jaar te ontvluchten. Tot nutoe is dat aardig gelukt
rot feest
![]()
Van Koninginnedag begrijp ik nog minder jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:27 schreef AdBlocker het volgende:
Niet nodig om als Noordeling te spuwen op Zuiderlingen met hun carnaval. Laat ze toch lekker!
(waarom zijn koninginnedag, suikerfeesten, etc etc verder wel "toegestaan")
Neuh, dat is het geeneens, ik ken hordes mensen die er niet mee zijn opgegroeid (waaronder ik) en speciaal naar Brabant gaan om carnaval te vieren. 't is gewoon een prachtig feestquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:47 schreef Devolution het volgende:
Inderdaad'ruim de helft'
Onder allochtonen misschien wel, omdat het toch een feest is waar je mee opgegroeid 'moet' zijn om het te kunnen waarderen
Whehequote:
Als ze die cliche's nou eens niet zo waar zou makenquote:
Dat is de kloterij nou net. Wanneer het carnaval is is is het als niet-vierder vrijwel onmogelijk om je ervan te distantiëren. Overal word je geconfronteerd met feestvierende, dronken mongolen en van die baggermuziek.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:25 schreef jpjedi het volgende:
Ach de anti`s hier geven mij hetzelfde gevoel als dat een moslim Kerstmis afkraakt. Het boeit me niet zoveel. Als je er niet van houd dan blijf je toch boven de sloot?
Onderzoek carnaval 2007: http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/5951quote:
Zou best wel eens kunnen. Maar het is zich ook meer aan het concentreren lijkt het. Prinsenbeek is carnaval booming en 5 kilometer verder in Breda is het altijd een dooie boel geweest.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Onderzoek carnaval 2007: http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/5951
En ik quote:
"Uit onderzoek van het Eindhovens Dagblad en BN / De Stem blijkt iets anders. Nog maar 30 procent van de mensen viert het dit jaar.
Vorig jaar was het percentage hossende mensen nog 44%. Ook zouden de optochten veel minder bezoekers trekken. Is carnaval op z’n retour?"
wat?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Prinsenbeek breekt elk jaar records met optocht deelnemers 20.000+, er is carnavalsles op school en de kandidaat prinsen staan in de rij. Er zijn 120 carnavalsclubs geregistreerd en de kinderoptocht is met 120 deelnemertjes groter dan de grote optocht met 105 deelnemers.
goed geformuleerd.quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalsmuziek![]()
Polonaise![]()
Ik ga daar ook elk jaar heen! Als je kijkt naar het aantal inwoners moet bijna iedereen daar wel mee doen. Zelfs veel huizen zijn daar versierd voor carnaval (grote maskers op de ramen, serpentine overal...).quote:Prinsenbeek breekt elk jaar records met optocht deelnemers 20.000+, er is carnavalsles op school en de kandidaat prinsen staan in de rij. Er zijn 120 carnavalsclubs geregistreerd en de kinderoptocht is met 120 deelnemertjes groter dan de grote optocht met 105 deelnemers.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:36 schreef Wembeldy het volgende:
[..]
Ik ga daar ook elk jaar heen! Als je kijkt naar het aantal inwoners moet bijna iedereen daar wel mee doen. Zelfs veel huizen zijn daar versierd voor carnaval (grote maskers op de ramen, serpentine overal...).
http://youtube.com/watch?v=Nlw_1lYPi5Qquote:Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is veel mooier dan in Limburg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |