Als die erin was gegaan had hij inderdaad ontslagen mogen worden. Hoe kun je in hemelsnaam zo uitverdedigen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat had die tyfus Furby ons de das om kunnen doen in de laatste minuten![]()
Met het tweede ben ik eens, het eerste is onzin. Huntelaar heeft nog twee enorme kansen gehad, en die pingel was een presentje. Dus het zat er dus best in, zelfs met 10 man.quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
En kom op mensen we moeten toch echt blij zijn met een punt. Meer zat er écht niet in én verdiende we ook niet.
Sja, je kan zeggen dat de scheidsrechter Feyenoord geholpen heeft, wat natuurlijk ook zo is. Maar dat neemt niet weg dat een winst voor Ajax echt zwaar onverdiend zou zijn geweestquote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
En kom op mensen we moeten toch echt blij zijn met een punt. Meer zat er écht niet in én verdiende we ook niet.
quote:Koster: voorval Suarez/Luque intern bespreken
In de rust haalde Adrie Koster Suarez en Luque uit de basis. Volgens Tele2 waren de twee op de vuist gegaan in de kleedkamer. Na afloop liet coach Adrie Koster weten dat er iets is voorgevallen dat volgens hem niet door de beugel kon. Daarom heeft hij het tweetal eruit gehaald. 'Verder ga ik er inhoudelijk niet op in. Wij gaan intern bespreken wat de gevolgen zijn.' Door de twee wissels kwam Ajax in de slotfase bij een blessure van Ogararu uiteindelijk nog met tien man te staan.
quote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef RayMania het volgende:
Achteraf wel blij met de 2-2, vooraf had ik er zeker weten voor getekend. Na die 1-2 natuurlijk gehoopt dat het zo bleef, maar met het uitvallen van Ogararu had ik er al een slecht gevoel bij.
Eerste helft was dramatisch, komt ook omdat Feyenoord fel was en goed speelde. Gelukkig een betere tweede helft, goede wissels (al dan niet bewust of door ruzie) en twee goeie goals. Jammer dat die rebound nog kwam na het stoppen van die penalty, maar dat kan gebeuren.
Baal ontzettend van die kans van Huntelaar na de 1-2. Die had er echt in moeten zitten, dan was de wedstrijd zeker weten over geweest. Huntelaar speelde trouwens een hele slechte wedstrijd; niks lukte, geen bal kon hij aannemen, bij toeval verloor hij die bal aan Rommedahl (die scoorde).
Op naar volgende week.
Nou ik stond aardig te schelden en te tieren toen ie dat deed....de doodsverwensingen laat ik maar even achterwegequote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Als die erin was gegaan had hij inderdaad ontslagen mogen worden. Hoe kun je in hemelsnaam zo uitverdedigen?
quote:
Er is niks lekkerder dan onverdiend van Feyenoord winnen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, je kan zeggen dat de scheidsrechter Feyenoord geholpen heeft, wat natuurlijk ook zo is. Maar dat neemt niet weg dat een winst voor Ajax echt zwaar onverdiend zou zijn geweest.
Lekkerder dan 0-4?quote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Er is niks lekkerder dan onverdiend van Feyenoord winnen.
Wat een kneuzenquote:
Die wordt wel ter orde geroepen door Martin.quote:Op zondag 11 november 2007 14:47 schreef dronkeykong het volgende:
Suarez moet zich eens wat positiever gaan opstellen, laatste tijd erger ik me rot aan die egoisme, schwalbes en grote bek tegen de rest van het team.
Die kans van KJH net na de 1-2, oefff. Als die erin zat was het over.quote:Op zondag 11 november 2007 14:49 schreef twi het volgende:
We hebben trouwens door het ontbreken van Davids gewoon niet de body op het middenveld om het van 5 middenvelders te winnen. Dat kan met Heitinga en Davids erbij misschien (al vond ik Maduro fysiek sterk spelen), maar je komt met zo'n 4-5-1 van de tegenstander dan gewoon in de problemen. Elke bal was voor Feyenoord. Als dan ook nog eens elk duel wordt verloren, dan krijg je dus het spelbeeld van de 1e helft.
De laatste 25 minuten kan ik Ajax niet kwalijk nemen. De inzet was prima (m.u.v. Urby in blessuretijd 2x) en we hadden zelfs nog 2 keer kunnen scoren.
Ja, natuurlijk. Als Ajax die bal er na de twee kansen van Slory nog had ingeschoten, had dat een van de mooiste Feyenoord - Ajaxen geweest. Weet ik veel wie er bij die grote uitslagen toen het dikwijls 5-0, 0-5, 1-5 etc. hebben gescoord, maar die goal van Maduro zal je altijd blijven herinneren als Ajacied (net als die van Obiku voor Feyenoorders in 't Olympisch).quote:
Ja ik denk dat het dan ongeveer de zelfde uitslag was geworden als vorig jaarquote:Op zondag 11 november 2007 14:50 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die kans van KJH net na de 1-2, oefff. Als die erin zat was het over.
Het middenveld was de afgelopen wedstrijden bij Feyenoord zweer zwak, dus je kan je afvragen of Ajax genoeg heeft aan alleen Davids... Ze missen Sneijder gewoon zo erg.quote:Op zondag 11 november 2007 14:49 schreef twi het volgende:
We hebben trouwens door het ontbreken van Davids gewoon niet de body op het middenveld om het van 5 middenvelders te winnen. Dat kan met Heitinga en Davids erbij misschien (al vond ik Maduro fysiek sterk spelen), maar je komt met zo'n 4-5-1 van de tegenstander dan gewoon in de problemen. Elke bal was voor Feyenoord. Als dan ook nog eens elk duel wordt verloren, dan krijg je dus het spelbeeld van de 1e helft.
De laatste 25 minuten kan ik Ajax niet kwalijk nemen. De inzet was prima (m.u.v. Urby in blessuretijd 2x) en we hadden zelfs nog 2 keer kunnen scoren.
Sneijder mis je voetballend, maar het ging met name om de afvallende bal na het duel. Daar zijn spelers als Davids, Gabri, Heitinga en de laatste tijd Maduro de spelers voor.quote:Op zondag 11 november 2007 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het middenveld was de afgelopen wedstrijden bij Feyenoord zweer zwak, dus je kan je afvragen of Ajax genoeg heeft aan alleen Davids... Ze missen Sneijder gewoon zo erg.
Oké. Maar goed, mooie klassiekert en deze wedstrijd bewijst maar weer dat er maar 1 klassieker is. Die wedstrijdjes tegen die provinciale clubjes boeien niet.quote:Op zondag 11 november 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Als Ajax die bal er na de twee kansen van Slory nog had ingeschoten, had dat een van de mooiste Feyenoord - Ajaxen geweest. Weet ik veel wie er bij die grote uitslagen toen het dikwijls 5-0, 0-5, 1-5 etc. hebben gescoord, maar die goal van Maduro zal je altijd blijven herinneren als Ajacied (net als die van Obiku voor Feyenoorders in 't Olympisch).
beetje voorbarig. Er kan nog zooooooooooo veel gebeuren qua transfers of blessuresquote:Op zondag 11 november 2007 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV, Ajax en Feyenoord dus.
Allen doen mee tot de laatste speeldag.
quote:Op zondag 11 november 2007 14:52 schreef dronkeykong het volgende:
Creatieve middenvelder wordt er zeker gemist. In de winter verwacht ik toch een vervanger.
De zondag is nu voorbij, wie interesseert zich een fuck wat die twee wannabe-clubjes in Alkmaar of Eindhoven uitspoken. Waar wordt 't uberhaupt gespeeldquote:Op zondag 11 november 2007 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké. Maar goed, mooie klassiekert en deze wedstrijd bewijst maar weer dat er maar 1 klassieker is. Die wedstrijdjes tegen die provinciale clubjes boeien niet.
Nou koop er dan nog maar 1 extra want blessuregevoelige spelers hebben we zat in deze ploeg...quote:
True maar Ajax en Feyenoord zullen zich nog wel gaan versterken in de winterstop. Maar zoals Feyenoord vandaag speelde moeten we gewoon weer rekening met hun houden. Tenminste als ze deze lijn doortrekken.quote:Op zondag 11 november 2007 14:53 schreef toma het volgende:
[..]
beetje voorbarig. Er kan nog zooooooooooo veel gebeuren qua transfers of blessures
Klopt inderdaad, ik vond het verfrissend om te zien dat dat goed ging bij Feyenoord. En ook vreemd want tegen Excelsior, De Graafschap en Twente slaagde Feyenoord daar niet in. Ik denk dat men bij Ajax de rol van Davids niet moet overschatten. Want met alleen Davids is Ajax er echt niet.quote:Op zondag 11 november 2007 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Sneijder mis je voetballend, maar het ging met name om de afvallende bal na het duel. Daar zijn spelers als Davids, Gabri, Heitinga en de laatste tijd Maduro de spelers voor.
Kreeg Feyenoord de bal, kon het direct vooruit omdat er 4 a 5 spelers om de man in balbezit heen staan die diep kunnen gaan (Bruins, DeGuzman, Van Bronckhorst, Lee, Sahin)
Ik ben een beetje schizofreen over Aissati. Voetbaltechnisch mag 'ie prima komen, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een PSVV smurf.quote:
Tegen Twente is het vreemd, maar tegen De Graafschap en Excelsior toch niet? Ajax is toch een voetballende ploeg met een 3-mans middenveld en zelfs nog 3 man daarvoor. Dan heeft Feyenoord veel meer ruimte om te voetballen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ik vond het verfrissend om te zien dat dat goed ging bij Feyenoord. En ook vreemd want tegen Excelsior, De Graafschap en Twente slaagde Feyenoord daar niet in. Ik denk dat men bij Ajax de rol van Davids niet moet overschatten. Want met alleen Davids is Ajax er echt niet.
Ik vind het mooi om te zien dat Feyenoord qua spel bij vlagen echt fantastisch speeltquote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True maar Ajax en Feyenoord zullen zich nog wel gaan versterken in de winterstop. Maar zoals Feyenoord vandaag speelde moeten we gewoon weer rekening met hun houden. Tenminste als ze deze lijn doortrekken.
Volgens mij is elke wedstrijd dit jaar fantastisch voor jullie als je het vergelijkt met vorig jaarquote:Op zondag 11 november 2007 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien dat Feyenoord qua spel bij vlagen echt fantastisch speelt. Wat een contrast met vorig jaar
.
Ik vond Vermaelen dom bij die wedstrijd die we met 3-2 verloren twee jaar terug, zo vlak voor rust. Maar dit? God zij dank stond daar Slory en niet Makaay.quote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef dronkeykong het volgende:
Moet zeggen dat me hartslag nu weer aardig in normale doen is...pffff ben zowaar uigeblust net of ik 90 minuten zelf in het veld heb gestaan.
Vooral bij die stomme actie van Furby sloeg me hart 220bpm....
Dat had ik twee keer bij die acties van geweldenaar Sloryquote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef dronkeykong het volgende:
Moet zeggen dat me hartslag nu weer aardig in normale doen is...pffff ben zowaar uigeblust net of ik 90 minuten zelf in het veld heb gestaan.
Vooral bij die stomme actie van Furby sloeg me hart 220bpm....
Scherpquote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Volgens mij is elke wedstrijd dit jaar fantastisch voor jullie als je het vergelijkt met vorig jaar
Valt mee, maar het werd iig geen 0-4.quote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Volgens mij is elke wedstrijd dit jaar fantastisch voor jullie als je het vergelijkt met vorig jaar
Toen was het al zwart voor me ogen dus ik kreeg het niet mee. Me vriendin moest me weer terug op aarde brengen....quote:Op zondag 11 november 2007 15:03 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat had ik twee keer bij die acties van geweldenaar Slory![]()
joh.quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef dronkeykong het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat Bossen beter fluit bij psv...
quote:Op zondag 11 november 2007 15:07 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme tering ogararu vies vuil tering mietje, ga gewoon lopen kankeren op dat middenveld ipv in de kleedkamer zitten maakt dat nou uit!
Ja, al gaat hij nou gewoon een beetje in de weg lopen i.p.v. in die kleedkamer te gaan zittenquote:
Ik bedoel dat die de wedstrijd wel laat gaan en geen kaarten trekt zoals die kutbelgquote:
Ja, lekker met een hersenschudding. Heft 'ie daarna de buitenspelval op omdat hij er niet helemaal bij is, dan is 'ie ook ineens weer een kutspeler. Ga toch weg man, kanker lekker op Luque en Suarez die elkaar in de kleedkamer naar de strot vliegen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, al gaat hij nou gewoon een beetje in de weg lopen i.p.v. in die kleedkamer te gaan zitten
Koster had dat anders moeten oplossen, bestraf ze maar na de wedstrijd... je weet op voorhand al dat het gevaarlijk is om zo vroeg in de wedstrijd 2 man te wisselen, zeker in de Klassieker.quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef zjroentje het volgende:
Ik kneep 'm wel ff toen Van der Wiel er af moest. Oh noes, nu kan Colin er wel eens inkomen.
Prachtig dat Koster dan gewoon een aanvallende middenvelder inbrengt.![]()
Die wissel zorgde wel voor de 1-1, maargoed.quote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Koster had dat anders moeten oplossen, bestraf ze maar na de wedstrijd... je weet op voorhand al dat het gevaarlijk is om zo vroeg in de wedstrijd 2 man te wisselen, zeker in de Klassieker.
Als ze elkaar echt naar de keel zijn gevlogen dan is het meer dan terecht ze eruit te halen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Koster had dat anders moeten oplossen, bestraf ze maar na de wedstrijd... je weet op voorhand al dat het gevaarlijk is om zo vroeg in de wedstrijd 2 man te wisselen, zeker in de Klassieker.
Idd en zo denderend speelden beide toch niet.quote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ze elkaar echt naar de keel zijn gevlogen dan is het meer dan terecht ze eruit te halen.
Hij zal ze er niet uit hebben gehaald omdat ze "oelewapper" tegen elkaar hebben gezegd.quote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ze elkaar echt naar de keel zijn gevlogen dan is het meer dan terecht ze eruit te halen.
Nee, als je consequent bent doe je het zoals hij nu deed.quote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Geldt ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is toch wel zuur hoor, je had gewoon met de drie punten weg kunnen lopen daar.
Ja en misschien was het wel 1-4 geworden als Luque en Suarez erin gebleven waren.quote:Op zondag 11 november 2007 15:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die wissel zorgde wel voor de 1-1, maargoed.
Dan is het de taak van de trainer om autoriteit te tonen. Laat het ze maar na de wedstrijd uitvechten... ik geloof niet dat dit was gebeurd als Ten Cate er nog was (verder ben ik tevreden hoor met Koster, ben blij dat Ten Cate weg is).quote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt er ook niet 1 wisselen, want dan voelt de ander zich benadeeld. Of je laat ze beiden staan en toont geen karakter, of je haalt ze er beiden vanaf. Het is gewoon pure pech dat Van der Wiel er af moest. Ogararu kan er verder weinig aan doen dat hij zo hard met z'n achterhoofd op de grond knalde. De overtreding van Van Bronckhorst die eraan vooraf ging was trouwens wel goed voor zijn tweede gele kaart. Maar die klotebelg heeft zeker alleen een fetisj voor gele kaarten, rode zijn hem om het even...quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, als je consequent bent doe je het zoals hij nu deed.
Dat is boeiend, ja, want als AZ van PSV wint staan we straks nog gewoon eerste. Liever dat, dan dat PSV nu ook nog eens op ons uitloopt.quote:
Het was een puike thuisfluiter.quote:Op zondag 11 november 2007 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt er ook niet 1 wisselen, want dan voelt de ander zich benadeeld. Of je laat ze beiden staan en toont geen karakter, of je haalt ze er beiden vanaf. Het is gewoon pure pech dat Van der Wiel er af moest. Ogararu kan er verder weinig aan doen dat hij zo hard met z'n achterhoofd op de grond knalde. De overtreding van Van Bronckhorst die eraan vooraf ging was trouwens wel goed voor zijn tweede gele kaart. Maar die klotebelg heeft zeker alleen een fetisj voor gele kaarten, rode zijn hem om het even...
Als Ogararu er niet uit moest had ik het nog maar moeten zien. Tot die tijd was Ajax namelijk sterker.quote:
Als PSV wint, staan we niet eerste. Nouja, heel veel is die eerste plek op het moment ook niet waard met gelijke punten. Wint AZ, dan is de achterstand van AZ 8 puntjes en betekent het dat ze weer langzaam terug komen. Zie ik liever ook niet. PSV mag er van mij nog eentje in schoppen, dat het 1-1 wordt. Liever dus 0-0 inplaats van 0-1, en daardoor dus niet boeiend.quote:Op zondag 11 november 2007 15:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is boeiend, ja, want als AZ van PSV wint staan we straks nog gewoon eerste. Liever dat, dan dat PSV nu ook nog eens op ons uitloopt.
ik hoop dat Luque hem op zijn bek sloeg ivm met die schwalbe die Suarez maaktequote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef Cheiron het volgende:
Als er echt ruzie was heeft Koster gewoon goed gehandeld.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is toch wel zuur hoor, je had gewoon met de drie punten weg kunnen lopen daar.
Dat heeft hij altijd, ik begrijp dat niet. Het is altijd duidelijk te zien dat hij wordt vastgehouden en owrdt neergetrokken, maar hij krijgt ze nooit mee.quote:Op zondag 11 november 2007 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
Wat was Huntelaar kut zeg. Maar wat was het probleem van de scheids met Huntelaar. Hij werd keer op keer neergetrokken, maar er werd geen 1 gefloten.
En dat is? Ik vond het aardig spelen vanmiddag.quote:Op zondag 11 november 2007 16:06 schreef Doc het volgende:
Anderen zien nu langzamerhand ook wat ik al een tijdje over Urby zeg ...
soms speelt hij wel aardig dat deed hij vandaag ook. Maar dan houdt hij zn kop er niet bij waardoor dat Ajax bijna de kop kost. Je kunt geen 3 man passeren in je eigen strafschop gebied, dat kan in de F'jes wel maar niet tijdens Fey-Ajax.quote:Op zondag 11 november 2007 16:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En dat is? Ik vond het aardig spelen vanmiddag.
Waarom? Je ziet dat het werkt, Feyenoord kreeg een penalty met een duidelijkere schwalbe.quote:Op zondag 11 november 2007 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik hoop dat Luque hem op zijn bek sloeg ivm met die schwalbe die Suarez maakte
Ik zie Luquequote:Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef denthemen het volgende:
Kan iemand zeggen welke Avatar ik nu heb? Want ik zie zelf nog steeds dat plaatje van die 0-4 maar het moet iets van Luque zijn, en zo staat ie ook in mijn profiel
Hoe en wat moet ik doen om het te kunnen zien?quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef toma het volgende:
ik zie die van luque. Dan heb je denk ik zo ingesteld dat je geen webicons ziet.
Even Ctrl-F5 doen danquote:Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef denthemen het volgende:
Kan iemand zeggen welke Avatar ik nu heb? Want ik zie zelf nog steeds dat plaatje van die 0-4 maar het moet iets van Luque zijn, en zo staat ie ook in mijn profiel
goed citerenquote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Houniet het volgende:
Ogararu heeft waarschijnlijk een lichte hersensschudding, Suarez en Luque inderdaad ruzie gehad.
waarschijnlijk is bij Ajax gewoon geblesseerd inmiddels.quote:
Dat is dat hij niet kan verdedigen en dat hij te vaak kostbbare fouten maakt.quote:Op zondag 11 november 2007 16:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En dat is? Ik vond het aardig spelen vanmiddag.
het was leuk. maar nu begint het mij te irriteren. elke Nederlandse scheids weet inmiddels dat Suarez zich makkelijk laat vallen. er zullen nog wel wedstrijden komen waarin Suarez onderuit wordt geschopt en we dus geen penalty krijgen. hij moet daar mee kappen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Je ziet dat het werkt, Feyenoord kreeg een penalty met een duidelijkere schwalbe.
Bron? Luque en Suarez vlogen elkaar vorige week nog in de armen na die goal.quote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Houniet het volgende:
Ogararu heeft een hersensschudding, Suarez en Luque inderdaad ruzie gehad.
Ik heb een gifje gezien waarin het lijkt dat maduro op de hakken van Mols gaat staan, ik ga om 7 uur nog maar eens goed kijken.quote:Op zondag 11 november 2007 16:47 schreef F1Bas het volgende:
Heb niks kunnen zien van de wedstrijd. Heeft iemand een gifje ofzo van de penalty? Ik hoorde alweer een Feyenoorder roepen dat het een terrechte penalty was.
Bron Ajax netwerk.quote:Koster: voorval Suarez/Luque intern bespreken
In de rust haalde Adrie Koster Suarez en Luque uit de basis. Volgens Tele2 waren de twee op de vuist gegaan in de kleedkamer. Na afloop liet coach Adrie Koster weten dat er iets is voorgevallen dat volgens hem niet door de beugel kon. Daarom heeft hij het tweetal eruit gehaald. 'Verder ga ik er inhoudelijk niet op in. Wij gaan intern bespreken wat de gevolgen zijn.' Door de twee wissels kwam Ajax in de slotfase bij een blessure van Ogararu uiteindelijk nog met tien man te staan.
Adrie Koster @ Langs de Lijn. hij bevestigde het niet maar zo kwam het er wel uitquote:Op zondag 11 november 2007 16:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bron? Luque en Suarez vlogen elkaar vorige week nog in de armen na die goal.
Bovendien schijnt er ook nog een verdediger bij te komen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:55 schreef F1Bas het volgende:
Nu nog even volhouden, straks met Davids en een extra aanvallende middenvelder moeten we toch kampioen kunnen worden!
Dat is ook wel nodig.quote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bovendien schijnt er ook nog een verdediger bij te komen.
Dat dan weer niet, we hebben de hele 1e helft achter de feiten aangelopen en in de 2e helft liepen we op gegeven moment achter de feiten aan omdat Ogararu eruit moest.quote:Op zondag 11 november 2007 16:59 schreef HeatWave het volgende:
maar Ajax verdiende gewoon de 3 punten..
Inderdaad, daarom kan ik er met mijn pet niet bij dat sommige roepen dat ze blij zijn met dat puntje.quote:Op zondag 11 november 2007 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Schandalig gewoon, die belg zijn arrogante kutsmoel hoef ik nooit meer te zien, we hebben al marchanderende blindeteringhonden genoeg in Nederland lopen om zo'n grafjosti echt niet nodig te hebben.
Op basis van "de verhalen" meteen Suarez geel geven omdat ie valt, KJH mocht niets en tegen KJH mocht alles en die penalty was het goedkoopste cadeautje van het jaar.
Puur op basis van voetbal was f'noord sterker vandaag, maar Ajax verdiende gewoon de 3 punten..
Luque zat aan het begin van de 2e helft op de bank. Suarez niet gezien/niet op gelet.quote:Op zondag 11 november 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel grappig als ze allebei gewisseld werden in de rust bleven ze ook allebei achter in de kleedkamer en moesten ze allebei douchen. Of zouden ze apart gedoucht hebben?
Als de belg geen penalty geeft is het gewoon 1-2 en win je, klaar. F'noord was sterker maar verzuimde te scoren en Ajax deed wat het moest doen. Zo jammer dat (overigens was ie de hele dag waardeloos) KJH die 3-1 niet maakt.quote:Op zondag 11 november 2007 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, we hebben de hele 1e helft achter de feiten aangelopen en in de 2e helft liepen we op gegeven moment achter de feiten aan omdat Ogararu eruit moest.
Had hij erin gebleven hadden we wel gewonnen, want we waren op dat moment sterker.
En dat Slory die 3-2 (en 4-2) niet maaktquote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de belg geen penalty geeft is het gewoon 1-2 en win je, klaar. F'noord was sterker maar verzuimde te scoren en Ajax deed wat het moest doen. Zo jammer dat (overigens was ie de hele dag waardeloos) KJH die 3-1 niet maakt.
Dit is wel gezien door een Feyenoord bril.quote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef Merkie het volgende:
Omdat Ajax 70 minuten lang niks in te brengen had.
Die maakt ie toch ook niet? Dat hoort gewoon bij voetbal, die penalty niet...quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
En dat Slory die 3-2 (en 4-2) niet maakt.
Niet alleen door hem hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dit is wel gezien door een Feyenoord bril.
Vind je? Eerste helft (zijn al 45 minuten) was het eenrichtingsverkeer, en na het uitvallen van Ogararu kon Ajax ook weinig meer doen. Buiten die eerste 20 minuten van de tweede helft is Ajax toch nauwelijks aan aanvallen toegekomen?quote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dit is wel gezien door een Feyenoord bril.
Ik reageerde op dat jij zei dat het jammer was dat KJH die 3-1 niet maaktequote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die maakt ie toch ook niet? Dat hoort gewoon bij voetbal, die penalty niet...
Was wel lekkerquote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef roepdeman het volgende:
Hoe was het op de tribunes?
Jasza bezoekt ook eens een uitwedstrijdquote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef Jasza het volgende:
Trouwens wat een pannekoeken zaten er naast het uitvak op de 2e ring
Ja die maten van me kwamen pas om half 10 op Bijlmerquote:Op zondag 11 november 2007 17:23 schreef PLAE@ het volgende:
Pauper Jasper, jezelf niet eens de 1e trein in kunnen duwen?
Klopt, maargoed Klaas moet die bal gewoon maken, dan lopen we 20 minuten te feesten hehequote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jasza bezoekt ook eens een uitwedstrijd
Maarja, teringzooi. Beroofd van de overwinning. Toch geen goed gevoel over.
Dat laatste hier ook idd, 2 uurtjes slaap is niet alles hehequote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Silenus het volgende:
Ik heb me de 1e trein in laten duwen, er stond een bolle achter me die me bijna door het poortje perforeerde. Op zich geen ramp, ik was nog bezopen en kon amper op m'n poten staan.
En nu ben ik thuis en totally wasted.
pleur op man je kan wel provoceren maar zulke mensen geven juist geen actionquote:Op zondag 11 november 2007 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
BJ wat was nou de beste lekkerste man op het veld in jouw ogen?
Boehoequote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die belg heeft f'noord 1 punt gegeven!.
Je kan beter zijn, maar je moet zelf scoren en niet een schijtbelg je laten helpen...
OMGquote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die belg heeft f'noord 1 punt gegeven!.
Je kan beter zijn, maar je moet zelf scoren en niet een schijtbelg je laten helpen...
Ja, dat wel, maar waar gaat het om? Om doelpunten en daar had Ajax er 2 van en jullie maar 1. Die lelijke Lucius mist verdomme ook nog en het is dat Gabri net te laat startte.quote:Op zondag 11 november 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boehoe. Feyenoord was gewoon beter.
Die 4 keer dat Ajax over de middenlijn was gekomen deden ze het idd vrij aardigquote:Op zondag 11 november 2007 18:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar waar gaat het om? Om doelpunten en daar had Ajax er 2 van en jullie maar 1. Die lelijke Lucius mist verdomme ook nog en het is dat Gabri net te laat startte.
En van wegspelen is al helemaal geen sprake zeg, jullie hadden een overwicht op het middenveld, maar Ajax was aanvallend niet de mindere. Dat die Slory nou 2 kansen mist, dat is jullie eigen schuld. Dat die Belg zich liet intimideren door de Kuip was zijn falen.
Het is dat PSV ook gelijk speelt anders was ik helemaal pissig geweest op die grafbelg...
Siem speelde kut vandaag, afwachtend, niet hard genoeg nog, ja hij scoort wel maargoed verder liep ie nogal te kloten vond ik.quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef BonJovi het volgende:
Davids, Leonardo en Vermaelen hopelijk aan het eind van deze maand terug![]()
en Steek en Siem zijn helden
Mooi dat je daar nog even over begint. Suarez kreeg van die zwakzinnige tering belg meteen een gele kaart omdat ie viel in de 16, hij werd gewoon neergelgd, maar omdat hij Suarez was, puur op "instructie". Geeft mooi aan wat een waardeloze lafhartige hond hij is. Maar wees blij dat jullie voor het eerst in jaren weer eens ietsjes beter waren hoor, knap tegen 10 man en een verzwakt Ajax. Wees trots op dat ene onterecht verkregen puntjequote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMG
Jullie hebben gewoon extreme mazzel gehad vandaag, ga nou niet alles op 1 blunder van de scheids gooien.
En houden jullie je nou maar stil, de schwalbekoning speelt bij jullie.
Kan je nagaan en dan nog 2-2 maken, hoe waardeloos waren jullie dan eigenlijk?quote:Op zondag 11 november 2007 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die 4 keer dat Ajax over de middenlijn was gekomen deden ze het idd vrij aardig.
Een punt vind ik op basis van het spelbeeld nog een beetje weinig voor Feyenoord. Tegen 10 man creëerde Feyenoord overigens rond het eind van de wedstrijd twee 100% kansen, die hadden er ook gewoon ingemoeten. Dat Slory ze er dan niet inschiet kan je Feyenoord verder niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je nagaan en dan nog 2-2 maken, hoe waardeloos waren jullie dan eigenlijk?
komop, f'noord was beter, maar 2-2 was teveel. Ajax is genaaid, klaar.
Jullie hebben ook extreme mazzel gehad. Zoals ik al zei, behoudens de 2 kansen van Slory heeft Feyenoord geen enkele verschrikkelijk grote kans gehad. Gevaarlijk tot de 16, veel beter op het middenveld in de 1e helft & met 10 tegen 11.quote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMG
Jullie hebben gewoon extreme mazzel gehad vandaag, ga nou niet alles op 1 blunder van de scheids gooien.
En houden jullie je nou maar stil, de schwalbekoning speelt bij jullie.
Zo kan je het misschien uitleggen. Maar kansen moet je maken, en dat deed KJH niet, en slory bij jullie niet. EN op basis van gemaakte goals had Ajax 3 punten moeten hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 18:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een punt vind ik op basis van het spelbeeld nog een beetje weinig voor Feyenoord.
Wat een frustratie allemaal, wel logisch natuurlijk, maar op basis van het spelbeeld is een punt voor Ajax meer een gewonnen punt dan twee verloren punten tochquote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef twi het volgende:
[..]
Jullie hebben ook extreme mazzel gehad. Zoals ik al zei, behoudens de 2 kansen van Slory heeft Feyenoord geen enkele verschrikkelijk grote kans gehad. Gevaarlijk tot de 16, veel beter op het middenveld in de 1e helft & met 10 tegen 11.
En dan nog mochten jullie in je handen knijpen met die 2-2
De topictitel zegt genoegquote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo kan je het misschien uitleggen. Maar kansen moet je maken, en dat deed KJH niet, en slory bij jullie niet. EN op basis van gemaakte goals had Ajax 3 punten moeten hebben.
Je kan heel luchtig over die penalty doen, zou ik misschien andersom ook doen, maar het feit is dat f'noord het punt te danken heeft aan de scheids.
Op basis van het spelbeeld win je geen wedstrijden.quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een frustratie allemaal, wel logisch natuurlijk, maar op basis van het spelbeeld is een punt voor Ajax meer een gewonnen punt dan twee verloren punten toch?
Dat Feyenoord het te danken heeft aan de scheids is zo, maar dan nog vind ik dat niet zo boeiend aangezien Feyenoord zonder die penalty denk ik ook wel de 2-2 had gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2007 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo kan je het misschien uitleggen. Maar kansen moet je maken, en dat deed KJH niet, en slory bij jullie niet. EN op basis van gemaakte goals had Ajax 3 punten moeten hebben.
Je kan heel luchtig over die penalty doen, zou ik misschien andersom ook doen, maar het feit is dat f'noord het punt te danken heeft aan de scheids.
Waarom denk je dat? De 3-2 was waarschijnlijker dan de 2-2, en die 2-2 kregen jullie al in de schoot geworpen. De 3-2 konden jullie op eigen kracht niet maken, dus waarom de 2-2 wel?quote:Op zondag 11 november 2007 18:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord het te danken heeft aan de scheids is zo, maar dan nog vind ik dat niet zo boeiend aangezien Feyenoord zonder die penalty denk ik ook wel de 2-2 had gemaakt.
Goh, maar het spelbeeld kan wel aangeven welke ploeg het meeste recht had op overwinning en dat vind ik nog steeds Feyenoord. Maar goed, blijven jullie maar weken doorzeuren over de gemiste 1-3 van KJH en de penalty, ik vind het allemaal best aangezien Feyenoord gewoon goed speelde en met dit spel een grote kans maakt op de titel. Groter dan die van Ajax.quote:Op zondag 11 november 2007 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Op basis van het spelbeeld win je geen wedstrijden.
Geloof dat maar lekker, voorlopig moeten jullie nog lekker naar Amsterdam komen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh, maar het spelbeeld kan wel aangeven welke ploeg het meeste recht had op overwinning en dat vind ik nog steeds Feyenoord. Maar goed, blijven jullie maar weken doorzeuren over de gemiste 1-3 van KJH en de penalty, ik vind het allemaal best aangezien Feyenoord gewoon goed speelde en met dit spel een grote kans maakt op de titel. Groter dan die van Ajax.
Nou, ik vond een 2-2 waarschijnlijker dan 3-2. Ajax was in de aanval zo onmachtig, die twee goals van Ajax waren nou ook niet echt mooi uitgespeelde aanvallen ofzo. Zeker de goal van De Jong was een kadootje.quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? De 3-2 was waarschijnlijker dan de 2-2, en die 2-2 kregen jullie al in de schoot geworpen. De 3-2 konden jullie op eigen kracht niet maken, dus waarom de 2-2 wel?
Hou oud is hij nou helemaal? En hij scoort makkelijk wat erg mooi meegenomen is bij een middenvelder.quote:Op zondag 11 november 2007 18:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Siem speelde kut vandaag, afwachtend, niet hard genoeg nog, ja hij scoort wel maargoed verder liep ie nogal te kloten vond ik.
Dat maakt niet uit, maar hij speelde vandaag niet bestquote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hou oud is hij nou helemaal? En hij scoort makkelijk wat erg mooi meegenomen is bij een middenvelder.
Het maakt denk ik ook niet veel uit wie er meer recht had op de overwinning. Persoonlijk denk ik dat een gelijkspel het meest terecht was en ik denk dat beide ploegen daar ook mee kunnen leven. Ajax had een goede kans op 3-1 en we hadden pech met Ogararu, normaal gesproken overkomt je zoiets niet, dat je noodgedwongen met 10 man moet spelen omdat je niet meer mag wisselen, dat is gewoon pech, zeker als dat in de klassieker gebeurd. Daardoor kreeg Feyenoord in de slotfase nog kansen op 3-2.quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh, maar het spelbeeld kan wel aangeven welke ploeg het meeste recht had op overwinning en dat vind ik nog steeds Feyenoord. Maar goed, blijven jullie maar weken doorzeuren over de gemiste 1-3 van KJH en de penalty, ik vind het allemaal best aangezien Feyenoord gewoon goed speelde en met dit spel een grote kans maakt op de titel. Groter dan die van Ajax.
Dat lijkt me wel een juiste conclusie.quote:Op zondag 11 november 2007 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het maakt denk ik ook niet veel uit wie er meer recht had op de overwinning. Persoonlijk denk ik dat een gelijkspel het meest terecht was en ik denk dat beide ploegen daar ook mee kunnen leven. Ajax had een goede kans op 3-1 en we hadden pech met Ogararu, normaal gesproken overkomt je zoiets niet, dat je noodgedwongen met 10 man moet spelen omdat je niet meer mag wisselen, dat is gewoon pech, zeker als dat in de klassieker gebeurd. Daardoor kreeg Feyenoord in de slotfase nog kansen op 3-2.
quote:gvd kankerzooi, heb er totaal geen andere woorden voor. ajax heeft totaal 15 min gevoetbalt, voor de rust hadden we gewoon al met 4/5-0 voor moeten staan. als je zoooooveel kansen mist, incl die van Slory roep je het op jezelf af. Zonde, ZONDE dat we niet die 3 punten hebben door gepruts met de afmaak. en mja die pingel bij Mols, als die niet gegeven werdt had ie hem later gegeven voor die overtreding van urby dus zoveel maakt dat ook weer niet uit. Overigens echt ZIELIG dat joden publiek. hele wedstrijd hun teringbek dicht, scoren, 1 min t zelfde liedje zingen, wordt het 2-2 en ze zijn weer stil , leuk hé die successupporters. Slory krijgt van mij vandaag een 1! hoe kun je dat verprutsen. joden mogen blij zijn met 1 punt.
Aan de ene kant was een gelijkspel wel terecht, omdat Feyenoord het verzuimde om te scoren en Ajax naar een dikke nederlaag te schieten.quote:Op zondag 11 november 2007 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het maakt denk ik ook niet veel uit wie er meer recht had op de overwinning. Persoonlijk denk ik dat een gelijkspel het meest terecht was en ik denk dat beide ploegen daar ook mee kunnen leven. Ajax had een goede kans op 3-1 en we hadden pech met Ogararu, normaal gesproken overkomt je zoiets niet, dat je noodgedwongen met 10 man moet spelen omdat je niet meer mag wisselen, dat is gewoon pech, zeker als dat in de klassieker gebeurd. Daardoor kreeg Feyenoord in de slotfase nog kansen op 3-2.
Ach, als wij ze vorig jaar allemaal maakten(kansen) dan was het vorig jaar 0-10quote:Op zondag 11 november 2007 18:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Aan de ene kant was een gelijkspel wel terecht, omdat Feyenoord het verzuimde om te scoren en Ajax naar een dikke nederlaag te schieten.
Aan de andere kant was het veldspel van Feyenoord gewoon klassen beter, we wonnen alles duels, het hele middenveld van Ajax werd overklast en Feyenoord kreeg zoveel kansen dat ze er wel minimaal 6 in hadden kunnen schieten.
Moeilijk te zeggen, ik ben in elk geval niet tevreden.
quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tyfushoer, die kanker-De Guzman!
hadden ze hem maar de benen gebroken vandaag.quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Één post later:quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef Rumille het volgende:
Valt me mee dat de meeste Feyenoord en Ajax supporters hier redelijk sportief zijn en hun eigen zwaktes bespreken ipv zeuren over die kutjoden of kutkakkerlakken. Tenminste, van wat ik heb gezien.
Vink mooi. Van wat ik heb gezien en gehoord, mogen wij zowel tevreden zijn met een 2-2 (Feyenoord beter) maar ook ontevreden (onterechte penal, Huntelaar mist kansen).
Zelfde bij Feyenoord.
[ afbeelding ]
Bij Feyenoord zijn ze altijd blij met een punt tegen Ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef BonJovi het volgende:
De Guzman juichen alsof ze voorkomen how sad
Ach als een speler van ons dat zou doen dan zouden we het prachtig vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 18:58 schreef Silenus het volgende:
Ik snap ook niet waarom ie ging provoceren. We scholden hem toch niet uit?
Wat een rare knakker.
quote:
Omdat 'ie voor het eerst in zeven wedstrijden ofzo niet scoort?quote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef HeatWave het volgende:
KJH is het ook ff kwijt trouwens, heb het nare voorgevoel dat die al rond is met een club...
Idd lekker overdreven weer. Akkoord of niet, ze moeten er ook nog met Ajax uit zien te komen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat 'ie voor het eerst in zeven wedstrijden ofzo niet scoort?
Ok, hij is niet de messias maar hij loopt gewoon 1 op 1 hoor.
Blijft inderdaad weinig over aan verdedigers op deze manier.quote:Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef F1Bas het volgende:
Van der Wiel ook weer 2-4 weken weg, hebben we nog verdedigers?
Voordeel is dat de eerst volgende wedstrijd pas over 2 weken is.quote:
Toch moeten we hem maar even kennis laten maken met Davids.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef Fides het volgende:
De Guzman gaf wel mooi de assist op de 1-2.
Stam is inmiddels ook al weer wat dikker gewordenquote:Op zondag 11 november 2007 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
Al die blessures...
Misschien Stam maar even opbellen.
precies wat een heldquote:Op zondag 11 november 2007 19:34 schreef F1Bas het volgende:
Steek gewoon 4 van de 4 penalties gestopt dit seizoen![]()
Rightquote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef HeatWave het volgende:
KJH is het ook ff kwijt trouwens
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.quote:
De 0-4 zit nog diep bij hem.quote:Op zondag 11 november 2007 19:39 schreef roepdeman het volgende:
hmm ik vatte die actie van de guzman niet :s uit de slow motion kon je duidelijk opmaken dat hij de woorden What The Fuck uitspreekt, maar ik heb geen idee waarom :s zo niet nodig
hij krijgt het nog wel terug en wat the hell? Slory bedreigd door zn eigen fans hoe zielig??
Eigenlijk helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het niet zo op Ajax zoals jullie weten, maar wat een verademing is die Adrie Koster zeg...
Zegt gewoon waar het op staat. Haalt Luque en Suarez er gewoon in zo'n wedstrijd uit. 100x beter in die dingen dan HtC.
En dan is hij het ook meteen kwijt na de laatste weken alleen gescoord te hebben?quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.
hij heeft nog wat oud zeer denk ikquote:Op zondag 11 november 2007 19:39 schreef roepdeman het volgende:
hmm ik vatte die actie van de guzman niet :s uit de slow motion kon je duidelijk opmaken dat hij de woorden What The Fuck uitspreekt, maar ik heb geen idee waarom :s zo niet nodig
HW zegt dan toch ook 'ff'.quote:Op zondag 11 november 2007 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan is hij het ook meteen kwijt na de laatste weken alleen gescoord te hebben?![]()
Vorige keer penalty missen enzo, het is ook meer een gevoel hoor...quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.
quote:TIFO Team overklast alles.
zondag 11-11-2007-
De TIFO actie van heden middag was de grootste ooit in Nederland vertoond.
Het bestuur van de FSV dankt alle vrijwilligers die deze actie hebben doen slagen.
Van concurentie is geen sprake meer.
Jammer voor de rest.
Uit deze uitspraak valt dat ook te merken.quote:
Die actie van Gio op Ogararu was geen rood waard natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 19:45 schreef kevin6188 het volgende:
Kut-Urby, kut-scheids, spijtig van Huntelaar en uiteindelijk toch wel blij met een puntje. Gematigd tevreden. Gio had best rood mogen krijgen voor die domme actie op Ogararu, dan loop je gewoon weg met de zege. Maar onze Belg was nogal geïntimideerd en volgestopt met instructies vanuit Zeist. Schiet niet op. Toppers kunnen best gefloten worden door buitenlanders, maar de Klassieker niet.
Al met al toch wel weer een leuke dag gehad.
Stekelaarquote:Op zondag 11 november 2007 20:11 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi trouwens dat Stekelenburg een gebaar maakte naar het uitvak dat 'ie die pingel wel ff ging stoppen.
Maduroquote:Op zondag 11 november 2007 20:18 schreef koningdavid het volgende:
2-2, best een redelijke uitslag en echt veel zat er ook niet in.
Steek: lekker gekeept
Maduro: speelde erg sterk vond ik, lijkt terug te zijn.
Urby: NOOIT meer in de verdediging. Op het middenveld vond ik hem nog wel redelijk spelen.
Rommedahl: Effectief is ie wel.
Heitinga & V.d. Wiel: Prima gedaan.
Bakircioglu: Zijn eerste goede wedstrijd bij Ajax moet ik nog zien, eerlijk gezegd.
Idd, was gewoon een botsing.quote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef Fides het volgende:
[..]
Die actie van Gio op Ogararu was geen rood waard natuurlijk.
Nee, maar wel geel. En dat was z'n 2de geweest.quote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef Fides het volgende:
[..]
Die actie van Gio op Ogararu was geen rood waard natuurlijk.
Maar als Huntelaar of Luque iets dergelijks doen, is het geweldig en zijn het helden zeker ?quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Iep iep aloquote:Op zondag 11 november 2007 20:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar als Huntelaar of Luque iets dergelijks doen, is het geweldig en zijn het helden zeker ?
De Guzman
Godzijdank komt Vermaelen bijna weer terug.quote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef Nashje het volgende:
Medische staf heeft ook weer een topdag gehad. Nog 2 nieuwe pacienten erbij.
Even tellen, hoeveel pure verdedigers hebben we nog over. 2 ofzo? En ze willen alleen maar een opvolger voor Stam halen. Doe er nog maar 2 bij.
Dat heeft er niets maar dan ook niets mee te makenquote:
Raar he.quote:Op zondag 11 november 2007 20:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets maar dan ook niets mee te maken
Maar gasten als Montana die altijd dergelijke acties van Huntelaar ofzo prijzen, staan tevens het hardst te janken als een speler van een andere club het doet.
Wat vind je daar zo raar aan? Jij vindt dit cool van De Guzman maar vindt het ook stom als Huntelaar het doet. Dat heet voorkeur voor een club.quote:Op zondag 11 november 2007 20:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets maar dan ook niets mee te maken
Maar gasten als Montana die altijd dergelijke acties van Huntelaar ofzo prijzen, staan tevens het hardst te janken als een speler van een andere club het doet.
Dat vraag ik me nou af. Op de training wordt er ook nooit wat van een belabberde voorzet of iets dergelijks gezegt.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef Trancelocator het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat Urby dit soort capriolen blijft uithalen. Hij wordt toch zeker wel gecorrigeerd? Ik heb nooit willen geloven dat er drugs in het spel is, maar zo onderhand...
Heb je wel gelijk in, maar ik beoordeel hem ook niet op de wedstrijd van vandaag. Hij komt gewoon snelheid of een actie tekort om aan de buitenkant te spelen, ik wil hem wel eens op '10' zien.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef kevin6188 het volgende:
Bakircioglu kan je niet veel kwalijk nemen, die stond een kwartier lang rechtsback te spelen en snapte er niets van. Slachtoffer van de omstandigheden, totaal geen ritme. Geef hem even de tijd.
Een menneke die amper een maand ofzo in het eerste speelt ?quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Misschien een beetje overtrokken van mijn kant, maar ik heb hem echt de hele wedstrijd niet gezien in positieve zin, en juist in dit soort wedstrijden hoort zo'nspeler er te staan.
Maar goed, nevermind verder.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Rossoneri het volgende:
Zeer zwak dat RTL het niet eens over de penalty heeft!!! Bij elke wedstrijd heb je het over een penalty en laat je em zien, maar omdat iedereen kon zien dat het duidelijk een schwalbe was laten ze em natuurlijk niet zienKut feyenoord commentators ook daar!
U riep?quote:Op zondag 11 november 2007 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als iemand daar niet om mag lachen ben jij het, calimero
[ afbeelding ]
Ajax onmachtig?quote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Wat een frustraties hier. De Ajacieden zijn duidelijk verdrietig dat ze in alle opzichte onmachtig waren vandaag.
Sterkte.
Onmachtig en toch een punt meegenomen uit rotterdam. Heerlijkquote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Wat een frustraties hier. De Ajacieden zijn duidelijk verdrietig dat ze in alle opzichte onmachtig waren vandaag.
Sterkte.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax onmachtig?
Sorry, jullie hadden tegen 10 man de hulp van de scheids nodig om op gelijke hoogte te komen en dan noem je ons onmachtig?.
Aaaah, lekker logisch hoor..
Als m'n oma wieltjes had gehad, had ik haar als winkelwagentje kunnen gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef TC03 het volgende:
Ach, als Feyenoord scherper was geweest
Terwijl zij toch echt de verliezers van vandaag zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gezellig weer die kanker kneuzen hier in het topic...
Ach, thuis tegen het grote Ajax gelijk spelen is al heet wat voor die kneusjes.quote:Op zondag 11 november 2007 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terwijl zij toch echt de verliezers van vandaag zijn.
En dan nog niet kunnen winnenquote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Sterkte.
Ik reageerde op de als-retoriek van Bon Jovi met een ander alsje.quote:Op zondag 11 november 2007 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als m'n oma wieltjes had gehad, had ik haar als winkelwagentje kunnen gebruiken.
Na 4x achter elkaar voor schut te zijn gezet, kan ik mij daar ook wel weer iets bij voorstellen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, thuis tegen het grote Ajax gelijk spelen is al heet wat voor die kneusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |