Een menneke die amper een maand ofzo in het eerste speelt ?quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Misschien een beetje overtrokken van mijn kant, maar ik heb hem echt de hele wedstrijd niet gezien in positieve zin, en juist in dit soort wedstrijden hoort zo'nspeler er te staan.
Maar goed, nevermind verder.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Rossoneri het volgende:
Zeer zwak dat RTL het niet eens over de penalty heeft!!! Bij elke wedstrijd heb je het over een penalty en laat je em zien, maar omdat iedereen kon zien dat het duidelijk een schwalbe was laten ze em natuurlijk niet zienKut feyenoord commentators ook daar!
U riep?quote:Op zondag 11 november 2007 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als iemand daar niet om mag lachen ben jij het, calimero
quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tyfushoer, die kanker-De Guzman!
Ajax onmachtig?quote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Wat een frustraties hier. De Ajacieden zijn duidelijk verdrietig dat ze in alle opzichte onmachtig waren vandaag.
Sterkte.
Onmachtig en toch een punt meegenomen uit rotterdam. Heerlijkquote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Wat een frustraties hier. De Ajacieden zijn duidelijk verdrietig dat ze in alle opzichte onmachtig waren vandaag.
Sterkte.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax onmachtig?
Sorry, jullie hadden tegen 10 man de hulp van de scheids nodig om op gelijke hoogte te komen en dan noem je ons onmachtig?.
Aaaah, lekker logisch hoor..
Als m'n oma wieltjes had gehad, had ik haar als winkelwagentje kunnen gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef TC03 het volgende:
Ach, als Feyenoord scherper was geweest
Terwijl zij toch echt de verliezers van vandaag zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gezellig weer die kanker kneuzen hier in het topic...
Ach, thuis tegen het grote Ajax gelijk spelen is al heet wat voor die kneusjes.quote:Op zondag 11 november 2007 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terwijl zij toch echt de verliezers van vandaag zijn.
En dan nog niet kunnen winnenquote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Sterkte.
Ik reageerde op de als-retoriek van Bon Jovi met een ander alsje.quote:Op zondag 11 november 2007 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als m'n oma wieltjes had gehad, had ik haar als winkelwagentje kunnen gebruiken.
Na 4x achter elkaar voor schut te zijn gezet, kan ik mij daar ook wel weer iets bij voorstellen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, thuis tegen het grote Ajax gelijk spelen is al heet wat voor die kneusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |