M'n hoop is snel vervlogenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:21 schreef Piles het volgende:
Hopen dat er ook nog wat zinnigs uitkomt
Zou ze 'r haar geverfd hebben ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef k_man het volgende:
Het cliché van domme blondjes wordt hier wel behoorlijk goed ontkracht...
En toch is het waarquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef pekel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze rechten op wo-niveau studeert eigenlijk. [ afbeelding ].
Oh ik wel. Ze zal wel vooral sterk scoren in de "mondelinge examens" vooral afgenomen in een kamertje met een docent alleen ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef pekel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze rechten op WO-niveau studeert eigenlijk. [ afbeelding ].
Agh zulke huppelkutjes lopen er genoeg rond hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef pekel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze rechten op wo-niveau studeert eigenlijk. [ afbeelding ].
geb. 21 september 1985quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
Groep 7 ? Hoe jong is dat meisje?
22quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
22.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
Dat over die inburgeringscursus. Ja, dat was wel geinig. Ze doet het niet slecht, maar het blijft natuurlijk een meisje met tietjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende:
Ze maakte wel een leuk grapje. Ik zou d'r doen.
Had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Echt wat een ontzettend onintelligent wijf!
Wel een lekkere doos overigens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt je er ook niet druk over maken, doos. Of heeft die kunstenares gezegd dat ze die kunst maakte om moslims te bashen?
Dan moet je eerst zorgen dat je uitgehuwelijkt wordtquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende: Ik zou d'r doen.
Ik weet niet of jij veel intelligenter overkomt als jij daar zou zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Echt wat een ontzettend onintelligent wijf!
En sterk zaad hebben voor dat te produceren elftalquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Dan moet je eerst zorgen dat je uitgehuwelijkt wordt
liefie_ heeft overal een mening over hoor, heb je nog nooit een post of reaktie van haar gelezen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij veel intelligenter overkomt als jij daar zou zitten.
Dat zie ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En sterk zaad hebben voor dat te produceren elftal.
en tenslotte nog een breezer voor elke keer binnendringenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En sterk zaad hebben voor dat te produceren elftal.
Nee, ik post niet zo vaak in slowchat topics.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
liefie_ heeft overal een mening over hoor, heb je nog nooit een post of reaktie van haar gelezen?
Zo'n beetje de grappigste opmerking van vanavondquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
Vooralsnog kleurt ze best leuk bij m'n keuken.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer wel.
Vooralsnog kleurt ze best leuk bij m'n keuken.
En een onwijs goede reactie/meningquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
liefie_ heeft overal een mening over hoor, heb je nog nooit een post of reaktie van haar gelezen?
Ik ben even oud (nou oke een maand ouder) een een stuk slimmerquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik post niet zo vaak in slowchat topics.![]()
Give her a break, ze is pas 21 ofzo. Ik weet niet of Raoul Heertje en Jan Jaap van der Wal ook zo goedgebekt waren toen ze even oud waren als zij nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |