altijd zo strak..quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doen die pofkoppen van die idiote kleren aan?
schReeuwmanquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Het is net een verschrikkelijke sneeuwman
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:40 schreef happyme28 het volgende:
Als ze normaal zou zingen, was het nog wat. Dit ging nergens over.
Dat was het ook.quote:
Ze vinden het goehoeeeehoeehooeeeHOOOEEEEoeeeeeeeeeeeeeeeeoeee-oedquote:
quote:
"dit is mijn droom"quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schattig meisje... jammer dat ze zo geobsedeerd is door de roem
Ze is best wel pittig. Dat mag ik welquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Ik vind d'r lief.
Toen Do haar single 'Heaven' opnam, was ze geen 15, ik vind het dus een rare vergelijking.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet trouwens niet of ze ooit écht naar Do hebben geluisterd, maar die heeft niet zulke valse noten.
Imho zou je haar zonder twijfel door moeten laten gaan indien je d'r echt net als Do vindt.
Volgens mij dacht ze dat ze onmiddelijk door zou gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Fien is behoorlijk wanhopig. Eerst onwijs arrogant en dan gaan janken bij wat opbouwende kritiek. Jammer hoor.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:46 schreef HuubTuub het volgende:
Fien lijkt me er ook eentje die halverwege de serie zwanger wordt.
Ik vind haar echt verschrikkelijk irritant. Ik had gehoopt dat ze niet kon zingen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef Greys het volgende:
Waar is de Reageer-knop gebleven als je niet ingelogd bent?![]()
Ik ben overigens acuut fan van de dame met de zilveren borsten
Idd. lekker dingquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schattig meisje... jammer dat ze zo geobsedeerd is door de roem
Luciano Pavarotti vergeten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Een idool KAN NIET IEMAND ZIJN VAN TWEEHONDERD KILOGRAM! Waarom snappen mensen dat niet?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
Van mij mag ze best door.
Ja, Aretha Franklin en Queen Latifa zijn idd ook helemaal niemand...quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Een idool KAN NIET IEMAND ZIJN VAN TWEEHONDERD KILOGRAM! Waarom snappen mensen dat niet?
Wat lullig? Gewoon een stom wijf die de deur wordt gewezen.quote:
En ze jankt heel irritantquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:51 schreef De_Brandweer het volgende:
Fien heb ook best tieten
Dat was dan ook echt een popidool.quote:
Oh jawel hoor, hij is biquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef BigFire het volgende:
Fienonder het bureau gaan heeft ook geen zin met Gordon
Ze is helemaal niet afgekraakt hooequote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit soort emotiewisselingen horen toch gewoon bij haar leeftijd en de puberteit. Ik vind het beetje jammer dat ze hierdoor zo afgekraakt wordt.
Dat ventje van 1.58 past er wel onderquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef BigFire het volgende:
Hij is anders verliefd op een vrouw nu.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef BigFire het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Nou ja, in Nederland is men idd kortzichtig genoeg om iemand die goed zingt maar te zwaar is weg te sturen, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Aretha Franklin en Queen Latifa zijn idd ook helemaal niemand...![]()
Paul potts weegt zeker ook 60 kiloquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
U hebt gezocht op fascist:quote:
Ze zoeken hier een popidool, en dat zijn het ook niet echt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, in Nederland is men idd kortzichtig genoeg om iemand die goed zingt maar te zwaar is weg te sturen, dat klopt wel.
Oh, dan heb ik zeker over de reacties als 'ophoepelen' 'jankert' heengelezen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet afgekraakt hooe
Ik ben in elk geval fan!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, in Nederland is men idd kortzichtig genoeg om iemand die goed zingt maar te zwaar is weg te sturen, dat klopt wel.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:54 schreef BVO het volgende:
AMARANTAAAAAAAA! Wanneer ben je nou uitgerekend?.
quote:
Ik volg ff Amaranta's voorbeeld:quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze zoeken hier een popidool, en dat zijn het ook niet echt.
geeft niet, misschien morgen, gekken getal 11-11quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry..... heel veel succes en mag het maar snel beginnen
Eerder pijpen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:59 schreef BigFire het volgende:
en die 16 jarige moet niet rijpen? [afbeelding] [afbeelding]
uiteraardquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
En het lekkere sletje krijgt het voordeel van de twijfel
idool (het ~, idolen)quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik volg ff Amaranta's voorbeeld:
U hebt gezocht op popmuziek:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
pop·mu·ziek (de ~ (v.))
1 hedendaagse populaire muziek => pop
Wat populair is, is gewoon wat de gek koopt.
Die kruk zong aardig!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:59 schreef Karina het volgende:
Die gozer vond ik nou niet zo geweldig eigenlijk.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:00 schreef Svensational het volgende:
Over twee weken de theaterronde [afbeelding] [afbeelding]!
Nog een half uur hoor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:00 schreef Noodly het volgende:
Het ontbrak wel aan Gordons cynisme vanavond. Teveel kritiek van 'de kijker'? [afbeelding]
Ik lees daarin nergens dat iemand die dik is en goed kan zingen niet aanbeden kan worden om dat zingen. We zoeken hier geen miss Nederland, jeweetsquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
idool (het ~, idolen)
1 afgod
2 aanbeden figuur
Nog twee wekenquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
Weer 3 totaal oninteressante mensen die toch niet kunnen zingen.
Je lijkt Mien wel. Dikke mensen scoren nu eenmaal minder als idool, face it.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lees daarin nergens dat iemand die dik is en goed kan zingen niet aanbeden kan worden om dat zingen. We zoeken hier geen miss Nederland, jeweets.
Inderdaadquote:
de Heer is al overalquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn God, moet "de heer" nu overal bijgehaald worden?
Dat dacht ik ook te horen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:05 schreef veldmuis het volgende:
Een limburgs accent? Ik dacht dat het italiaans was?
Ga eens op bezoek bij een krakershol daar vind je ze volop.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:07 schreef Karina het volgende:
Haar man is best wel leuk.
ze dacht dat het de auditie was voor Extreme MakeOverquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:07 schreef Svensational het volgende:
OMG, zoiets wil je toch niet op een poster aan je muur hebben hangen?
Vind ik ook, sneu kind, haar man is wel lief voor haar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een zielig meisje is dit.
Dochtertje is ook schattig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:07 schreef Karina het volgende:
Haar man is best wel leuk.
Kon het niet verstaan want ben nu doof hahahaquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:10 schreef Karina het volgende:
Zong ze nou niggers say what they like?
Daar komt je request.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:09 schreef amaranta het volgende:
Waarom zingt ze niet Oh Lord Oh Lord
quote:
Ik dacht dat het alarm afging.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:09 schreef Together het volgende:
Wat een geschreeuw.
Gordon ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alarm afging.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |