altijd zo strak..quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doen die pofkoppen van die idiote kleren aan?
schReeuwmanquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Het is net een verschrikkelijke sneeuwman
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:40 schreef happyme28 het volgende:
Als ze normaal zou zingen, was het nog wat. Dit ging nergens over.
Dat was het ook.quote:
Ze vinden het goehoeeeehoeehooeeeHOOOEEEEoeeeeeeeeeeeeeeeeoeee-oedquote:
quote:
"dit is mijn droom"quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schattig meisje... jammer dat ze zo geobsedeerd is door de roem
Ze is best wel pittig. Dat mag ik welquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Ik vind d'r lief.
Toen Do haar single 'Heaven' opnam, was ze geen 15, ik vind het dus een rare vergelijking.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet trouwens niet of ze ooit écht naar Do hebben geluisterd, maar die heeft niet zulke valse noten.
Imho zou je haar zonder twijfel door moeten laten gaan indien je d'r echt net als Do vindt.
Volgens mij dacht ze dat ze onmiddelijk door zou gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Fien is behoorlijk wanhopig. Eerst onwijs arrogant en dan gaan janken bij wat opbouwende kritiek. Jammer hoor.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:46 schreef HuubTuub het volgende:
Fien lijkt me er ook eentje die halverwege de serie zwanger wordt.
Ik vind haar echt verschrikkelijk irritant. Ik had gehoopt dat ze niet kon zingen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef Greys het volgende:
Waar is de Reageer-knop gebleven als je niet ingelogd bent?![]()
Ik ben overigens acuut fan van de dame met de zilveren borsten
Idd. lekker dingquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schattig meisje... jammer dat ze zo geobsedeerd is door de roem
Luciano Pavarotti vergeten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Een idool KAN NIET IEMAND ZIJN VAN TWEEHONDERD KILOGRAM! Waarom snappen mensen dat niet?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
Van mij mag ze best door.
Ja, Aretha Franklin en Queen Latifa zijn idd ook helemaal niemand...quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Een idool KAN NIET IEMAND ZIJN VAN TWEEHONDERD KILOGRAM! Waarom snappen mensen dat niet?
Wat lullig? Gewoon een stom wijf die de deur wordt gewezen.quote:
En ze jankt heel irritantquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:51 schreef De_Brandweer het volgende:
Fien heb ook best tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |