Nog een half uur hoor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:00 schreef Noodly het volgende:
Het ontbrak wel aan Gordons cynisme vanavond. Teveel kritiek van 'de kijker'? [afbeelding]
Ik lees daarin nergens dat iemand die dik is en goed kan zingen niet aanbeden kan worden om dat zingen. We zoeken hier geen miss Nederland, jeweetsquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
idool (het ~, idolen)
1 afgod
2 aanbeden figuur
Nog twee wekenquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
Weer 3 totaal oninteressante mensen die toch niet kunnen zingen.
Je lijkt Mien wel. Dikke mensen scoren nu eenmaal minder als idool, face it.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lees daarin nergens dat iemand die dik is en goed kan zingen niet aanbeden kan worden om dat zingen. We zoeken hier geen miss Nederland, jeweets.
Inderdaadquote:
de Heer is al overalquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn God, moet "de heer" nu overal bijgehaald worden?
Dat dacht ik ook te horen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:05 schreef veldmuis het volgende:
Een limburgs accent? Ik dacht dat het italiaans was?
Ga eens op bezoek bij een krakershol daar vind je ze volop.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:07 schreef Karina het volgende:
Haar man is best wel leuk.
ze dacht dat het de auditie was voor Extreme MakeOverquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:07 schreef Svensational het volgende:
OMG, zoiets wil je toch niet op een poster aan je muur hebben hangen?
Vind ik ook, sneu kind, haar man is wel lief voor haar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een zielig meisje is dit.
Dochtertje is ook schattig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:07 schreef Karina het volgende:
Haar man is best wel leuk.
Kon het niet verstaan want ben nu doof hahahaquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:10 schreef Karina het volgende:
Zong ze nou niggers say what they like?
Daar komt je request.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:09 schreef amaranta het volgende:
Waarom zingt ze niet Oh Lord Oh Lord
quote:
Ik dacht dat het alarm afging.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:09 schreef Together het volgende:
Wat een geschreeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |