Dat is allebei niet waar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:08 schreef BonJovi het volgende:
mijn topic was eerder met betere TT
En in geval van zelfde tijd naar topicnummer kijken.quote:
En als je ipv Ismael Urzaiz Urzaiz doet? Of als het langer kan, El Tanque?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't nog geprobeerd, past niet@Rumille.
Denk Suarez en Luque andersom, toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Ogararu Heitinga Van der Wiel Vertonghen
Gabri Maduro Emanuelson
Luque Huntelaar Suarez
Ik verzin 't niet zelf natuurlijk, m'n bron is Ajax netwerkquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk Suarez en Luque andersom, toch?
Mag hopen dat we gewoon met een '10' spelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Ogararu Heitinga Van der Wiel Vertonghen
Gabri Maduro Emanuelson
Luque Huntelaar Suarez
Dat zal in de wedstrijd zelf ook wel een paar keer wisselen, dus zoveel maakt het ook weer niet uit hoe het hier beschreven staat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Siem de Jong ipv emanuelson.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jups, maar wel weer redelijk op de weg terugquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Vermaelen, nog steeds geblesseerd toch?
Toch niet gedeeld 1e he?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
Morgen nog steeds aan kop!
quote:
Gelukkig maar. Als vd Wiel of Heitinga nu wegvalt hebben we volgens mij best een probleem. Spannend zeg morgen, ik ben echt mega-benieuwd wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jups, maar wel weer redelijk op de weg terug
quote:In een partijtje op een klein veld grijpt Ismael Urzaiz verdedigend in. Heijblok kijkt waar de bal naartoe gaat.
Multifunctioneel, wat een klasbak is het toch ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Urzaiz kan ook uit de weg in de verdediging, getuige zijn rugnummer:
[ afbeelding ]
En laten we deze niet vergeten:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:30 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik ben blij dat hij nog geblesseerd is...anders had ik het mezelf moeilijk kunnen vergeven...
Ik reed vanmiddag bijna Edgar Davids aan...![]()
...Bij nader inzien....Hij wildde zijn dikke Mercedes er voor douwen maar ik gaf hem geen ruimte....
Sorry....
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:31 schreef Rumille het volgende:
HEB JIJ EDGAR ONTMOET?
Jezus Christus, mag ik je aanraken?
Het had gekund....quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
kzie het al voor me Supporter blesseerd Davids
Ik vroeg het niet aan jou, ik vroeg het aan Jezusquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:38 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
ehhh....ja...als dat je opwint wil ik je daarmee wel een plezier doen hoor....als je bepaalde lichaamsdelen maar met rust laat.....
als Buijs het was had je hem wel aangereden mag ik hopenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Het had gekund....
Waar het niet dat zijn model Mercedes..( ik denk iets van 600 nog wat) waarschijnlijk iets sterker is dan mijn auto....
Maar goed...ik ben van ellende maar aan de drank gegaan in de hoop dat de tijd sneller gaat,....![]()
Ik houd van een schone auto, maar als ik hem dan toch moet vervuilen , dan graag met het bloed van die kutkakkerlak....ik had 3 keer voor en achteruit gereden en daarna een sticker van ACFA CBS op zijn voorhoofd geplakt en hem vol in zijn bek gerocheld...wat een tyfus jong is dat zeg...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
als Buijs het was had je hem wel aangereden mag ik hopen
Ok...Waarom zou je Jezus Christus willen aanraken als IK Davids heb ontmoet????quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou, ik vroeg het aan JezusZo belangrijk ben je echt niet.
Je herkent jezelf erin?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben je lam ofzo Rumille? Gaat echt nergens over met jou.
Hear Hear....en we nemen er nog een....quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
flauwerd.quote:
appeltje, eitje, wat ik je brom.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:58 schreef F1Bas het volgende:
Eitje morgen.
geen zorgen ik heb me eigen goed vermaakt vandaagquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
bonjovi hier iets om jou bezig te houden tijdens het wachten op de wedstrijd:
[ afbeelding ]
whehehehheheeheheheh![]()
![]()
sorry
Dat is voor jou dagelijkse kost, jij gekke wodkapolak.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
ik ben blij dat ik niet naar die wedstrijd ga, anders moet ik een nachtje doorhalen.
morgen 12:30 de klassieker, 15:00 Inter-Lazio, 20:15 uitwedstrijd Slavia en de volgende ochtend vrolijk om 05:30 weer vrolijk opstaan. Hoe ga ik dat managen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is voor jou dagelijkse kost, jij gekke wodkapolak.
Geen alcohol drinken, dan is een paar wedstrijdjes kijken echt niet moeilijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
morgen 12:30 de klassieker, 15:00 Inter-Lazio, 20:15 uitwedstrijd Slavia en de volgende ochtend vrolijk om 05:30 weer vrolijk opstaan. Hoe ga ik dat managen?
niet, gewoon doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
morgen 12:30 de klassieker, 15:00 Inter-Lazio, 20:15 uitwedstrijd Slavia en de volgende ochtend vrolijk om 05:30 weer vrolijk opstaan. Hoe ga ik dat managen?
Dat was gisteren al te zienquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef twi het volgende:
Komt zo een stukje over Luque (en Makaay) op RTL4 geloof ik.
Je zou bijna dronken dat ik denk ben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
dat is net zoals Yahtzee spelen zonder dobbelstenen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geen alcohol drinken, dan is een paar wedstrijdjes kijken echt niet moeilijk.
Of Koos Alberts zonder rolstoel.quote:Op zondag 11 november 2007 00:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dat is net zoals Yahtzee spelen zonder dobbelstenen.
kijk, wij kunnen samen een biertje drinken, dat zie ik nu al!quote:
een maarquote:Op zondag 11 november 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
kijk, wij kunnen samen een biertje drinken, dat zie ik nu al!
als je ooit naar Praag gaat, kan je altijd een PM'etje sturen. Ik ben niet zo moeilijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
no bullshitquote:Op zondag 11 november 2007 00:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan?
Gewoon een wedstrijdje tegen dat tuig uit rotterdam toch?
quote:Op zondag 11 november 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
als je ooit naar Praag gaat, kan je altijd een PM'etje sturen. Ik ben niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trust me ben dan druk bezig met die dames daar dan laat ik je zien wat gay is
AFC AJAX
neuh dank je, ik hoef dat niet te zien.quote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]trust me ben dan druk bezig met die dames daar dan laat ik je zien wat gay is
Even mijn wekker zetten, dan nog even kroeg in (zwaar naar de klote de trein in dus). Morgen knallen!quote:Op zondag 11 november 2007 00:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
neuh dank je, ik hoef dat niet te zien.
quote:Luque: "Sfeer bij Koster is relaxter"
Evenals ploeggenoot Gabri is Albert Luque zeer te spreken over Adrie Koster. De sfeer binnen de selectie van Ajax is onder de interim-coach verbeterd, zo liet de aanvaller weten in een interview met de NOS.
"Ten Cate is serieuzer en strenger. Onder Koster is de sfeer losser en heeft een speler meer vrijheid", aldus Luque, die afgelopen zomer de overstap naar de Amsterdam ArenA maakte.
Overigens bevestigde de Spanjaard dat ook Feyenoord in augustus interesse toonde. Voormalig ploeggenoot Roy Makaay nam zelfs contact op met zijn collega. "Maar ik ben een Catalaan. Heel mijn familie was vroeger fan van Cruijff. Daarom heb ik besloten om voor Ajax te kiezen", zo legt de voormalig aanvaller van Newcastle United uit.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Nee, Makaay, de Cler en Gio werken op vrijwilligersbasis bij ons wou je zeggenquote:Op zondag 11 november 2007 02:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net of 010 zijn salaris had kunnen betalen. Pffff
nog even een jointje roken en naar bed, trustequote:Op zondag 11 november 2007 02:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zitten jullie nou weer zo stoer te doen over hoeveel bier je opheb... zielig zeg.
Over Ajax graag!
no you ddon't!quote:
Waar ben je nu dan?quote:Op zondag 11 november 2007 03:02 schreef tha_dark het volgende:
Ik kan nu alvast wennen voor als ik een keer met de combi mee wil naar Rotterdam.
Moet morgen namelijk al om half 9 klaar zitten voor de wedstrijd! (kut tijdsverschil!)
quote:'Duels VVV tegen Ajax en PSV mogen niet in Gladbach gespeeld worden'
(Gepost door RvN)
Volgens de Duitse krant Rheinische Post krijgt VVV komende week te horen dat het de competitieduels tegen Ajax en PSV niet in Gladbach mag afwerken. De Venlose club wilde de duels in het stadion van Borussia Monchengladbach afwerken omdat in De Koel slechts 6000 supporters aanwezig kunnen zijn. KNVB en Ajax en PSV hadden toestemming gegeven, maar de Duitse overheid zal geen toestemming geven volgens de Rheinische Post. Niet alleen wordt de komst van hooligans gevreesd, maar aangezien de Duitse competitie stil ligt tijdens de duels van VVV tegen Ajax en PSV, is er het risico dat ook Duitse hooligans op de duels afkomen. De kosten van de veiligheid en de benodigde maatregelen om het stadion te laten voldoen aan de Nederlandse voorwaarden, zouden het daarbij financieel niet al te interessant maken.
Die is van mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
bonjovi hier iets om jou bezig te houden tijdens het wachten op de wedstrijd:
[ afbeelding ]
whehehehheheeheheheh![]()
![]()
sorry
Ik droomde dat ik Huntelaar wasquote:Op zondag 11 november 2007 09:54 schreef Rumille het volgende:
Ik droomde dat de wedstrijd werd uitgesteld wegens teveel regen.
...
Ik droomde dat wij samen in 010 waren en De Ridder naast ons kwam zitten.............quote:
Ik droomde dat fok een Gang bang op je had gehoudenquote:Op zondag 11 november 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik droomde dat wij samen in 010 waren en De Ridder naast ons kwam zitten.............![]()
okidokiiiiiquote:Op zondag 11 november 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ] SuperrrrSunday: Even allemaal lezen! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 11:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik droomde dat fok een Gang bang op je had gehouden
Ben na de 1e helft toch weg, dus van mij zul je geen last hebben (hooguit als Ajax 3-0 voorstaat en Feyenoord al 2 rode kaarten heeft bij rustquote:Op zondag 11 november 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 11:49 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Van der Wiel, Heitinga, Vertonghen; Gabri, Maduro, Emanuelson; Suarez, Huntelaar, Luque.
Bank: Gentenaar, Kennedy, Urzaiz, Rommedahl, Schilder, Colin, De Jong.
Feyenoord: Timmer; Lucius, Hofland, Bahia, De Cler; Lee, De Guzman, Sahin, Van Bronckhorst; Bruins, Makaay.
Bank: Mulder, Danny Buijs, Slory, Mols, Greene, Wijnaldum, Jordi Buijs.
Beste medicijn is een overwinning van Ajax!quote:Op zondag 11 november 2007 12:08 schreef toma het volgende:
vanaf vrijdag tot en met nu met 40 gr. koorts op bed gelegen maar gelukkig gaan we vandaag winnen!
Colinquote:Op zondag 11 november 2007 12:08 schreef S-Two het volgende:
Denk ook dat Vertonghen achterin speelt, verder een goede opstelling ja. En ook op de bank nog jongens die de wedstrijd een nieuwe wending kunnen geven.
Klopt, altijd als Rommedahl erin komt scoort hij nog of geeft hij een assistquote:Op zondag 11 november 2007 12:08 schreef S-Two het volgende:
Denk ook dat Vertonghen achterin speelt, verder een goede opstelling ja. En ook op de bank nog jongens die de wedstrijd een nieuwe wending kunnen geven.
Join the clubquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef Max-Westerman het volgende:
zenuwen zenuwen zenuwen zenuwen
Whehe. *pakt scheldwoordenboek*quote:Op zondag 11 november 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
joh,quote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef Max-Westerman het volgende:
zenuwen zenuwen zenuwen zenuwen
schat, wat ik ook probeerquote:Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef toma het volgende:
emanuelson VERSCHRIKKELIJK die lul zet geen stap te veel en verdedigd totaal niet mee.
die zijn wel goed, kijk maar hier :quote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef kleinzusje het volgende:
doelen jullie ook op de shit streams ????
je moet VLC gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2007 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
schat, wat ik ook probeer![]()
Geen ene stream werkt![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef ericajax het volgende:
een nummer 10 lijkt me wel handig
quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef ericajax het volgende:
een nummer 10 nieuw elftal lijkt me wel handig
Gabri is fel zit goed in de duels. Emanuelson moet mee gaan verdedigen want als je 4 man voorin laat hangen dan maak je het jezelf wel heel moeilijk.quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef denthemen het volgende:
Waarom Gabri een 7? Hij is de oorzaak van de tegengoal.. Emanuelson zal waarschijnlijk een taak hebben om voorin te blijven.. Aanvallend vind ik hem de betere..
Maar wat mij opvalt, feyenoord valt aan, bal wordt weggekopt/geschoten, meteen komt hij bij een feyenoord speler terecht. Ajax valt aan, bal wordt weggekopt/geschoten, wéér komt hij bij feyenoord
quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef MaxC het volgende:
Gabri speelt aardig maar dekte twee keer heel slecht Gio, daar ontstond die goal ook uit
Het laatste wat Emanuelson moet gaan doen is meeverdedigen man, heb jij uberhaupt wel verstand van voetbal? Het middenveld wordt overlopen, dan moet je daar niet iemand weg gaan halen!quote:Op zondag 11 november 2007 13:28 schreef toma het volgende:
[..]
Gabri is fel zit goed in de duels. Emanuelson moet mee gaan verdedigen want als je 4 man voorin laat hangen dan maak je het jezelf wel heel moeilijk.
Rommedahl? Waarom? heb je niets aan op dit moment denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 13:29 schreef BadRabbit het volgende:
Graag Rommedahl erin en meer rust in het spel![]()
Hij verliest blijkbaar graag. Wat je zou kunnen doen is Luque als soort van 10 gebruiken, en Rommedahl op rechts zetten. Maar dan voetbal je achterin wel erg op het randje, want dat zou betekenen dat er een verdediger af zou moeten.quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Rommedahl? Waarom? heb je niets aan op dit moment denk ik.
Juist wel, hij kan tenminste een bal voorgeven en het overzicht bewaren. Bovendien is hij op snelheid iedereen de baas, en aangezien we niet op de helft van de tegenstander spelen lijkt me dat een uitstekend wapen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Rommedahl? Waarom? heb je niets aan op dit moment denk ik.
Suarez of Luque eruit, zijn onzichtbaar en kunnen nu niets betekenen voor Ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hij verliest blijkbaar graag. Wat je zou kunnen doen is Luque als soort van 10 gebruiken, en Rommedahl op rechts zetten. Maar dan voetbal je achterin wel erg op het randje, want dat zou betekenen dat er een verdediger af zou moeten.
Snelheid met deze kleine ruimtes? Voorzetten? Die hoge langzame kloteballetjes?quote:Op zondag 11 november 2007 13:32 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Juist wel, hij kan tenminste een bal voorgeven en het overzicht bewaren. Bovendien is hij op snelheid iedereen de baas, en aangezien we niet op de helft van de tegenstander spelen lijkt me dat een uitstekend wapen.
Ja iddquote:Op zondag 11 november 2007 13:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Yes, haal de enige twee spelers eruit die iets kunnen creeren.
Terechte wissel dusquote:Op zondag 11 november 2007 13:49 schreef Sora het volgende:
net iedereen afgeven op die wissel en dan nu juichen omdat de wissel scoortmaar goed, blijkbaar hebben suarez en luque lopen rellen in de kleedkamer
die komt er niet meer in.quote:Op zondag 11 november 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Ideale scenario: Urzaiz 90+3
zit niks anders opquote:
Done that. Idd een hele leipe wedstrijd, we mogen niet klagen over 2-2 denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 14:22 schreef toma het volgende:
fluit maar af
Ach, aan de andere kant is en blijft het een om niks gegeven strafschop natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 14:23 schreef Urquhart het volgende:
Vooraf gezien was een 2-2 teleurstellend. Maar als je met de rust 1-0 achterstaat, en vervolgens ook nog met 10 man moet gaan voetballen kan ik hier mee leven.
Idd. Steek wel weer gewoon ff een penalty gepakt. Wazzup met Luque en Suarez, die hadden ruzie ofzo?quote:
Ja door Mols die over z'n eigen voeten valt.quote:Op zondag 11 november 2007 14:24 schreef Roeni3 het volgende:
Moeten maar blij zijn met 2-2, geloof ik. Hoewel je die voorsprong gvd niet meer mocht weggeven.
Als ze Emanuelson voor een mooi bedrag aan Roma kunnen verkopen, horen ze mij ook niet klagen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:26 schreef toma het volgende:
mooi resultaat. Jammer dat we door de scheids worden genaaid zodat Feyenoord nog langs zij komt. Maar gezien de hele wedstrijd was dat wel verdiend.
En Emanuelson mogen ze van mij gewoon ontslaan. Als je denkt dat je in de blessure tijd even 3 man kan passeren in je eigen strafschopgebied dan ben je echt een mongool.
Oh jij was er bij in de kleedkamer zo te horen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar jongens over Luque en Suarez wat een teringlijers zijn die twee zegdankzij door hun moesten wij uiteindelijk met 10 spelen verdomme
![]()
Met een beetje aanzetten hadden we gewoon hier 1-3 moeten winnen.
Ben benieuwd naar dat Suarez/Luque verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor een goal van Siem de Jong zondag..
Wat was er nou precies tussen die twee?quote:Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar jongens over Luque en Suarez wat een teringlijers zijn die twee zegdankzij door hun moesten wij uiteindelijk met 10 spelen verdomme
![]()
Met een beetje aanzetten hadden we gewoon hier 1-3 moeten winnen.
Emanuelson speelde naar behoren op het middenveld maar 1 ding is zeker, het is totaal geen back!quote:Op zondag 11 november 2007 14:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ze Emanuelson voor een mooi bedrag aan Roma kunnen verkopen, horen ze mij ook niet klagen.
niet zeiken, jullie kwamen goed weg met die klote schwalbequote:Op zondag 11 november 2007 14:28 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd met het punt... Maar toch vind ik dat er maar één ploeg was die verdiende te winnen, en dat was niet Ajax.
Ik zeik niet, tuurlijk kwamen we goed weg met die penalty, maar dat neemt niet weg dat Feyenoord de betere ploeg was.quote:Op zondag 11 november 2007 14:30 schreef toma het volgende:
[..]
niet zeiken, jullie kwamen goed weg met die klote schwalbe
inderdaad ik ookquote:Op zondag 11 november 2007 14:29 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd waar die ruzie over ging
In de eerste helft zeker. In de tweede helft was het tot aan het moment dat Ogararu was gewoon om het even. Dat Feyenoord met een man meer dan weer aan komt zetten... Maar die penalty was gewoon heel goedkoop.quote:Op zondag 11 november 2007 14:28 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd met het punt... Maar toch vind ik dat er maar één ploeg was die verdiende te winnen, en dat was niet Ajax.
Nee hoor, ik ben er ook tevreden mee. Voor rust was het gewoon bagger. Na rust begonnen we verbazend goed, en was wel even teleurgesteld bij die 2-2. Maar daarna zat die 2-3 door omstandigheden er niet meer in, en mogen we hier gewoon blij mee wezen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
Ben ik nou 1 van de weinige die blij is met een punt? Weggespeeld worden en ze hebben nog maar een punt
over het salaris van luquequote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Dus Luque en Suarez maakte ruzie ofzo?
Ik kan ermee leven, maar blij zijn? Als we gewoon met 11 man de wedstrijd uit hadden kunnen spelen, hadden het gewoon 3 punten geweest.quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
Ben ik nou 1 van de weinige die blij is met een punt? Weggespeeld worden en ze hebben nog maar een punt
Achteraf gezien ben ik zeker blijquote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
daarin heb je helemaal gelijk.quote:Op zondag 11 november 2007 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zeik niet, tuurlijk kwamen we goed weg met die penalty, maar dat neemt niet weg dat Feyenoord de betere ploeg was.
Dat is zo, maar Ajax heeft na rust 20 minuutjes redelijk gespeeld en door een schutterende verdediging werd het 1-2. Maar voor de rest heeft Ajax toch niks klaargespeeld.quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
In de eerste helft zeker. In de tweede helft was het tot aan het moment dat Ogararu was gewoon om het even. Dat Feyenoord met een man meer dan weer aan komt zetten... Maar die penalty was gewoon heel goedkoop.
Ja dacht ik ook, maar wie bracht "ruzie" de wereld in dan, Evert?quote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef toma het volgende:
[..]
daarin heb je helemaal gelijk.
Maar hoezo ruzie? ik heb daar helemaal niets van meegekregen? Ik dacht dat t tactische wissels waren.
Tja eigenlijk kunnen we er toch wel blij mee zijnquote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
Zo verschrikkelijk veel open kansen heeft Feyenoord ook niet gehad. Veel gevaar in de 16, maar op de kansen van Slory na viel dat ook wel mee. Huntelaar had er ook 3 in kunnen prikken.quote:Op zondag 11 november 2007 14:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Ajax heeft na rust 20 minuutjes redelijk gespeeld en door een schutterende verdediging werd het 1-2. Maar voor de rest heeft Ajax toch niks klaargespeeld.
Sja, als Slory zijn vizier op scherp had staan had het ook 4-2 kunnen zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk veel open kansen heeft Feyenoord ook niet gehad. Veel gevaar in de 16, maar op de kansen van Slory na viel dat ook wel mee. Huntelaar had er ook 3 in kunnen prikken.
Feyenoord had vooral tot aan de 16 het spel in handen. Ons middenveld werd in de 1e helft keer op keer overlopen.
Dat komt omdat De Bleeckere een schele mongool is die onder een vrachtwagen mag komen. Wat een idioot slechte wedstrijd heeft die gefloten zeg.quote:Op zondag 11 november 2007 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Huntelaar kreeg trouwens geen een vrije trap mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |