Waar ben je nu dan?quote:Op zondag 11 november 2007 03:02 schreef tha_dark het volgende:
Ik kan nu alvast wennen voor als ik een keer met de combi mee wil naar Rotterdam.
Moet morgen namelijk al om half 9 klaar zitten voor de wedstrijd! (kut tijdsverschil!)
quote:'Duels VVV tegen Ajax en PSV mogen niet in Gladbach gespeeld worden'
(Gepost door RvN)
Volgens de Duitse krant Rheinische Post krijgt VVV komende week te horen dat het de competitieduels tegen Ajax en PSV niet in Gladbach mag afwerken. De Venlose club wilde de duels in het stadion van Borussia Monchengladbach afwerken omdat in De Koel slechts 6000 supporters aanwezig kunnen zijn. KNVB en Ajax en PSV hadden toestemming gegeven, maar de Duitse overheid zal geen toestemming geven volgens de Rheinische Post. Niet alleen wordt de komst van hooligans gevreesd, maar aangezien de Duitse competitie stil ligt tijdens de duels van VVV tegen Ajax en PSV, is er het risico dat ook Duitse hooligans op de duels afkomen. De kosten van de veiligheid en de benodigde maatregelen om het stadion te laten voldoen aan de Nederlandse voorwaarden, zouden het daarbij financieel niet al te interessant maken.
Die is van mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
bonjovi hier iets om jou bezig te houden tijdens het wachten op de wedstrijd:
[ afbeelding ]
whehehehheheeheheheh![]()
![]()
sorry
Ik droomde dat ik Huntelaar wasquote:Op zondag 11 november 2007 09:54 schreef Rumille het volgende:
Ik droomde dat de wedstrijd werd uitgesteld wegens teveel regen.
...
Ik droomde dat wij samen in 010 waren en De Ridder naast ons kwam zitten.............quote:
Ik droomde dat fok een Gang bang op je had gehoudenquote:Op zondag 11 november 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik droomde dat wij samen in 010 waren en De Ridder naast ons kwam zitten.............![]()
okidokiiiiiquote:Op zondag 11 november 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ] SuperrrrSunday: Even allemaal lezen! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 11:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik droomde dat fok een Gang bang op je had gehouden
Ben na de 1e helft toch weg, dus van mij zul je geen last hebben (hooguit als Ajax 3-0 voorstaat en Feyenoord al 2 rode kaarten heeft bij rustquote:Op zondag 11 november 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 11:49 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Van der Wiel, Heitinga, Vertonghen; Gabri, Maduro, Emanuelson; Suarez, Huntelaar, Luque.
Bank: Gentenaar, Kennedy, Urzaiz, Rommedahl, Schilder, Colin, De Jong.
Feyenoord: Timmer; Lucius, Hofland, Bahia, De Cler; Lee, De Guzman, Sahin, Van Bronckhorst; Bruins, Makaay.
Bank: Mulder, Danny Buijs, Slory, Mols, Greene, Wijnaldum, Jordi Buijs.
Beste medicijn is een overwinning van Ajax!quote:Op zondag 11 november 2007 12:08 schreef toma het volgende:
vanaf vrijdag tot en met nu met 40 gr. koorts op bed gelegen maar gelukkig gaan we vandaag winnen!
Colinquote:Op zondag 11 november 2007 12:08 schreef S-Two het volgende:
Denk ook dat Vertonghen achterin speelt, verder een goede opstelling ja. En ook op de bank nog jongens die de wedstrijd een nieuwe wending kunnen geven.
Klopt, altijd als Rommedahl erin komt scoort hij nog of geeft hij een assistquote:Op zondag 11 november 2007 12:08 schreef S-Two het volgende:
Denk ook dat Vertonghen achterin speelt, verder een goede opstelling ja. En ook op de bank nog jongens die de wedstrijd een nieuwe wending kunnen geven.
Join the clubquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef Max-Westerman het volgende:
zenuwen zenuwen zenuwen zenuwen
Whehe. *pakt scheldwoordenboek*quote:Op zondag 11 november 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
joh,quote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef Max-Westerman het volgende:
zenuwen zenuwen zenuwen zenuwen
schat, wat ik ook probeerquote:Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef toma het volgende:
emanuelson VERSCHRIKKELIJK die lul zet geen stap te veel en verdedigd totaal niet mee.
die zijn wel goed, kijk maar hier :quote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef kleinzusje het volgende:
doelen jullie ook op de shit streams ????
je moet VLC gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2007 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
schat, wat ik ook probeer![]()
Geen ene stream werkt![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef ericajax het volgende:
een nummer 10 lijkt me wel handig
quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef ericajax het volgende:
een nummer 10 nieuw elftal lijkt me wel handig
Gabri is fel zit goed in de duels. Emanuelson moet mee gaan verdedigen want als je 4 man voorin laat hangen dan maak je het jezelf wel heel moeilijk.quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef denthemen het volgende:
Waarom Gabri een 7? Hij is de oorzaak van de tegengoal.. Emanuelson zal waarschijnlijk een taak hebben om voorin te blijven.. Aanvallend vind ik hem de betere..
Maar wat mij opvalt, feyenoord valt aan, bal wordt weggekopt/geschoten, meteen komt hij bij een feyenoord speler terecht. Ajax valt aan, bal wordt weggekopt/geschoten, wéér komt hij bij feyenoord
quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef MaxC het volgende:
Gabri speelt aardig maar dekte twee keer heel slecht Gio, daar ontstond die goal ook uit
Het laatste wat Emanuelson moet gaan doen is meeverdedigen man, heb jij uberhaupt wel verstand van voetbal? Het middenveld wordt overlopen, dan moet je daar niet iemand weg gaan halen!quote:Op zondag 11 november 2007 13:28 schreef toma het volgende:
[..]
Gabri is fel zit goed in de duels. Emanuelson moet mee gaan verdedigen want als je 4 man voorin laat hangen dan maak je het jezelf wel heel moeilijk.
Rommedahl? Waarom? heb je niets aan op dit moment denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 13:29 schreef BadRabbit het volgende:
Graag Rommedahl erin en meer rust in het spel![]()
Hij verliest blijkbaar graag. Wat je zou kunnen doen is Luque als soort van 10 gebruiken, en Rommedahl op rechts zetten. Maar dan voetbal je achterin wel erg op het randje, want dat zou betekenen dat er een verdediger af zou moeten.quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Rommedahl? Waarom? heb je niets aan op dit moment denk ik.
Juist wel, hij kan tenminste een bal voorgeven en het overzicht bewaren. Bovendien is hij op snelheid iedereen de baas, en aangezien we niet op de helft van de tegenstander spelen lijkt me dat een uitstekend wapen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Rommedahl? Waarom? heb je niets aan op dit moment denk ik.
Suarez of Luque eruit, zijn onzichtbaar en kunnen nu niets betekenen voor Ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hij verliest blijkbaar graag. Wat je zou kunnen doen is Luque als soort van 10 gebruiken, en Rommedahl op rechts zetten. Maar dan voetbal je achterin wel erg op het randje, want dat zou betekenen dat er een verdediger af zou moeten.
Snelheid met deze kleine ruimtes? Voorzetten? Die hoge langzame kloteballetjes?quote:Op zondag 11 november 2007 13:32 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Juist wel, hij kan tenminste een bal voorgeven en het overzicht bewaren. Bovendien is hij op snelheid iedereen de baas, en aangezien we niet op de helft van de tegenstander spelen lijkt me dat een uitstekend wapen.
Ja iddquote:Op zondag 11 november 2007 13:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Yes, haal de enige twee spelers eruit die iets kunnen creeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |