Ach, aan de andere kant is en blijft het een om niks gegeven strafschop natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 14:23 schreef Urquhart het volgende:
Vooraf gezien was een 2-2 teleurstellend. Maar als je met de rust 1-0 achterstaat, en vervolgens ook nog met 10 man moet gaan voetballen kan ik hier mee leven.
Idd. Steek wel weer gewoon ff een penalty gepakt. Wazzup met Luque en Suarez, die hadden ruzie ofzo?quote:
Ja door Mols die over z'n eigen voeten valt.quote:Op zondag 11 november 2007 14:24 schreef Roeni3 het volgende:
Moeten maar blij zijn met 2-2, geloof ik. Hoewel je die voorsprong gvd niet meer mocht weggeven.
Als ze Emanuelson voor een mooi bedrag aan Roma kunnen verkopen, horen ze mij ook niet klagen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:26 schreef toma het volgende:
mooi resultaat. Jammer dat we door de scheids worden genaaid zodat Feyenoord nog langs zij komt. Maar gezien de hele wedstrijd was dat wel verdiend.
En Emanuelson mogen ze van mij gewoon ontslaan. Als je denkt dat je in de blessure tijd even 3 man kan passeren in je eigen strafschopgebied dan ben je echt een mongool.
Oh jij was er bij in de kleedkamer zo te horen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar jongens over Luque en Suarez wat een teringlijers zijn die twee zegdankzij door hun moesten wij uiteindelijk met 10 spelen verdomme
![]()
Met een beetje aanzetten hadden we gewoon hier 1-3 moeten winnen.
Ben benieuwd naar dat Suarez/Luque verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor een goal van Siem de Jong zondag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |