quote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Meerdere, ik speel voornamelijk voor een aantal regisseurs. Speel nu in Den Haag voor ToneelwerkT (Spaanse Ruiters), ben net begonnen met Odia aan Wilhelmina (maart volgend jaar op de planken) en ga binnenkort auditie doen voor een grote voorstelling in Delft, in de reguliere programmering van Theater de Veste.
Daarnaast speel ik in een cabaretduo (WDDD), wat voornamelijk voorstellingen op maat speelt voor bedrijven. Ook geven wij workshops (bijvoorbeeld improvisatie) via een aantal trainingsbureaus [afbeelding].
Heb afgelopen jaar (mei) Festen gespeeld met theatergezelschap Rood.
Nope, ik moet zondagmiddag dansenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie gaat er zondag ook naar scheveningen naar de strandrace
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Nope, ik moet zondagmiddag dansen [afbeelding]
Is dat weer met die crossbikes?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie gaat er zondag ook naar scheveningen naar de strandrace
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik moet wel [afbeelding]
Ben ook present bij de Intocht van de enige echte op zaterdag [afbeelding]
Zie het linkje in mijn vorige postquote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat voor soort doe je?
Trouwens kom er nu pas achter dat m@x een vrouw is volgens het profiel dus hierbij van harte welkom
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Zie het linkje in mijn vorige post [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:36 schreef m@x het volgende:
Actie foto's? Eh, nee, dacht het niet [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Is dat weer met die crossbikes?
Ander keertje misschienquote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke okegewone foto's dan
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Ander keertje misschien [afbeelding]
Lijkt me echt geweldig, acteren (of musical doen)! Helaas kan ik me op het internet nog niet eens anders voordoen dan ik benquote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ratmen over waar/wat hij allemaal speelt...
Oh, dat is altijd leuk als ze op hun bek gaan.quote:
Je kan ook de tv aanzetten, vanaf 14.15 op RTL7 geloof ik. Zie je het ws een stuk beter en je wordt niet gezandstraaldquote:Op donderdag 15 november 2007 11:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oh, dat is altijd leuk als ze op hun bek gaan.
Misschien dat ik wel ga kijken als ik niets beters te doen heb, maar er is nog altijd Fok!
tuurlijk weer ik dat nog welquote:Op donderdag 15 november 2007 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Mensen die de Veronica Strandrace van vroeger nog kunnen herinneren? Toen kwam nog heel motorrijdend Nederland naar Scheveningen toe en stonden overal waar je kon kijken de motoren op rijen opgestald.. Had niet het idee dat dat met de nieuwe opzet van Red Bull ook nog zo is, maar we gaan t weekend wel even rondkijken
* JortK gaat zeker kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je wat ook altijd leuk was die vliegshows boven de Boulevard. En deden ze ook niet iets met vrachtwagen racen? Daar staat me ook nog iets van bij.
Dat waren nog eens leuke activiteiten tijdens het winterseizoen. En dan nu zielig gaan lopen doen omdat er 1 dag een stuk of 500 motoren over het strand razen van 13.00 tot 17.00 uur.
Vroeger de Dakar oefeningstages.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je wat ook altijd leuk was die vliegshows boven de Boulevard. En deden ze ook niet iets met vrachtwagen racen? Daar staat me ook nog iets van bij.
Dat waren nog eens leuke activiteiten tijdens het winterseizoen. En dan nu zielig gaan lopen doen omdat er 1 dag een stuk of 500 motoren over het strand razen van 13.00 tot 17.00 uur.
In een verticale positie horizontaal vliegenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:38 schreef Atreidez het volgende:
Ja, en die vliegshowsDat was idd gaaf, maar volgens mij was dat toch echt met wat warmer weer, lente ofzo? Stonden dan ook een hoop vliegtuigen op de boulevard opgesteld. En F16's laag over zee of in zo'n verticale positie horizontaal vliegen, en mobiele brigade landingen uit een heli op het strand. Maarja t maakte lawaai he, en daar kunnen de oudjes in het uiterjoon zo moeilijk tegen
Wow, dat is lang geleden. Nostalgiiiiiieeeeeeeee. Bij mijn vader op zijn schouders naar al dat motorgeweld kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Mensen die de Veronica Strandrace van vroeger nog kunnen herinneren? Toen kwam nog heel motorrijdend Nederland naar Scheveningen toe en stonden overal waar je kon kijken de motoren op rijen opgestald.. Had niet het idee dat dat met de nieuwe opzet van Red Bull ook nog zo is, maar we gaan t weekend wel even rondkijken
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Birra het volgende:
Ik ben op zoek naar een sportschool waar je 's avonds mag sporten, ookal ben je onder de 18.
Omgeving Wateringse veld/Leyweg.
Kan ik dat hier vragen?
Iedereen kan acteren, de een alleen iets beter dan de anderquote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig, acteren (of musical doen)! Helaas kan ik me op het internet nog niet eens anders voordoen dan ik ben![]()
Elke vrouw kan fakenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Iedereen kan acteren, de een alleen iets beter dan de ander.
Als het nodig is jaquote:
Bij mij altijdquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En nu speel je niet meer? Wat zonde!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb een tijdje lessen gevolgd bij het Koorenhuis en dat is dus wel echt waar.
Gewoon je bankpas of creditcard gebruiken!quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:09 schreef Elegy het volgende:
Hoedanook moet ik toch maar even een krabbersetje bij de Halfords halen. Hoewel ik eigenlijk niet echt de illusie heb dat het in Nederland ooit nog eens goed gaat vriezen
Zonde idd maar had er gewoon geen tijd meer voor. Nu zou ik wel weer wat willen gaan doen maar niet bij het Koorenhuis, veel te duur.quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En nu speel je niet meer? Wat zonde!
Mijn volledige leven is 1 groot toneelquote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Idd, btje improvisatie is nooit weg.. Zoiezo, een krabberset, hoeveel onderdelen heb je wel niet nodigquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:10 schreef AirwiN het volgende:
Gewoon je bankpas of creditcard gebruiken!
Een drama?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Mijn volledige leven is 1 groot toneel
Oké, daar zit wat in.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
M'n dochter zit bij Trias in Rijswijk. Naar mijn idee hebben ze daar veel hetzelfde als bij het Koorenhuis, iig voor kinderenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Nu zou ik wel weer wat willen gaan doen maar niet bij het Koorenhuis, veel te duur.
Ach Wijkgenootje toch, dat klinkt wel heel sneuquote:
Ik heb net even op hun site zitten neuzen maar voor volwassenen hebben ze alleen muziek en zang. Dat kan ik mijn medemens echt niet aandoenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
M'n dochter zit bij Trias in Rijswijk. Naar mijn idee hebben ze daar veel hetzelfde als bij het Koorenhuis, iig voor kinderen, alleen niet zo duur.
Wat doe je dit weekendquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach Wijkgenootje toch, dat klinkt wel heel sneu![]()
Weet je wat; als ik je eens tegenkom, zal ik níet faken!![]()
Dat was ons al duidelijk geworden door die geveinsde lovestory met RATMEN natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Oké, daar zit wat in.
Ik kan wél heel goed liegen. En verhalen verzinnen (en daar bedoel ik geen verhaaltjes voor mijn kinderen mee). Maar dat heb ik na mijn puberteit zoveel mogelijk afgezworen.
Dus ik maak ook geen kans bij Lovechild?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ons al duidelijk geworden door die geveinsde lovestory met RATMEN natuurlijk...![]()
Geveinsdquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ons al duidelijk geworden door die geveinsde lovestory met RATMEN natuurlijk...![]()
Ik zag vanochtend wel een scooter onderuit gaan. Reed op de weg die vanuit Laak naar Delft en bij de brug kwam er bij de stoplichten (ik stond gewoon te wachten voor rood) een scooter die net iets te enthousiast door de bocht ging. Kan best vonken zo'n dingquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:40 schreef m@x het volgende:
Hier ook geen gekrab, maar dat is ook niet zo ongebruikelijk met een fietsWel veel wit gezien onderweg naar het station. Zou het dan eindelijk winter worden
Ik doe het soms wel eens expresquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis altijd leedvermaak om mensen onder uit te zien gaan als het glad is. Kan me nog wel een paar flinke bijna-valpartijen herinneren toen ik nog met de fiets naar school ging.
Tegenwoordig doe ik alleen 180's met de autoKlein inschattingsfoutje met de bocht nemen toen het had gesneeuwd....gelukkig stonden er geen auto's geparkeerd en stond ik alleen ineens met mn neus de verkeerde kant op.
Och...het weekend heeft toch twéé dagen?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus ik maak ook geen kans bij Lovechild?![]()
![]()
Nou zeg! En vanwaar dit wantrouwen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh wat jammer zeg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:49 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb net even op hun site zitten neuzen maar voor volwassenen hebben ze alleen muziek en zang. Dat kan ik mijn medemens echt niet aandoen
Dan zie ik je zondagquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Och...het weekend heeft toch twéé dagen?!![]()
Je kan dit weekend ook zaterdag, ik kan niet, moet repeterenquote:
En Yoni, wat dacht je van vanavondquote:Op zondag 11 november 2007 18:37 schreef Yoni het volgende:
@ m@x: we gaan binnenkort wel een keertje samen de kroeg in
Kijk aan, Elegy; alle kans om elkaar uitgebreid te leren kennen dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je kan dit weekend ook zaterdag, ik kan niet, moet repeteren.
Wat klinkt dat knusquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk aan, Elegy; alle kans om elkaar uitgebreid te leren kennen dus![]()
Er staat toevallig geen stukje Rijswijk op die kaartquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Door een tijdelijke bankon ik niet eerder aan de nieuwe haagsche locatiemap beginnen dus hij komt zo spoedig mogelijk online
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Er staat toevallig geen stukje Rijswijk op die kaart [afbeelding]
ik wel ik woon in een eengezinswoning vlak bij de duinenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik woon 1 hoog dus maak me niet zo veel zorgen
We zien wel
Mijn prioriteit is op dit moment boos zijn op CSI, ben nu helemaal depri. Btje mensen eruit schrijven...de hufters.
Ik ben vijf jaar kok geweest ...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Heeft iemand ervaring met een kookcursus in de omgeving van Den Haag? Ik ken wel wat adressen maar ik zou graag persoonlijke ervaring willen horen.
Ik kom net terug uit de stad en heb een fantastische avond gehadquote:
Je kan het proberen via de site Den Haag Studentenstadquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:58 schreef Ebinissia het volgende:
helluw mensjes,
ik had even een vraagje en hoop dat er iemand is die mij daarmee kan helpen.
mijn vriend en ik zitten er aan te denken om in Den haag te gaan wonen, nu studeren we alletwee nog maar zijn wel op zoek naar een twee kamer appartementje oid, hoe zit het met dat soort woningen voor studerende mensen in Den haag, de meeste verhuurders (wat ik tot nu toe tegen ben gekomen dan) vragen namelijk een vast inkomen en stufi geld natuurlijk daar niet voor.
iemand enig idee, ervaring ermee of n handige website oid.. thanks!
xx
Wellicht via Huisbel.nlquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:58 schreef Ebinissia het volgende:
helluw mensjes,
ik had even een vraagje en hoop dat er iemand is die mij daarmee kan helpen.
mijn vriend en ik zitten er aan te denken om in Den haag te gaan wonen, nu studeren we alletwee nog maar zijn wel op zoek naar een twee kamer appartementje oid, hoe zit het met dat soort woningen voor studerende mensen in Den haag, de meeste verhuurders (wat ik tot nu toe tegen ben gekomen dan) vragen namelijk een vast inkomen en stufi geld natuurlijk daar niet voor.
iemand enig idee, ervaring ermee of n handige website oid.. thanks!
xx
Ja eh, wrijf het er maar in. Ik ga vanavond lekker wel op padquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit de stad en heb een fantastische avond gehad.
http://www.jongeren.vestia.nlquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:58 schreef Ebinissia het volgende:
...
Dan ken je vast wel een leuk adressje voor een kookcursus!quote:
Dat is wel een hele echte. Wij gaan volgende week in Rijswijk kijken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja ja hij is er weer hoor!
[ afbeelding ]
Kon vandaag al vanaf 10.00 uur live meegenieten vanuit mn bed van de aankomst. Daarna even in de Reinkenstraat wat plaatjes wezen schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |