En Yoni, wat dacht je van vanavondquote:Op zondag 11 november 2007 18:37 schreef Yoni het volgende:
@ m@x: we gaan binnenkort wel een keertje samen de kroeg in
Kijk aan, Elegy; alle kans om elkaar uitgebreid te leren kennen dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je kan dit weekend ook zaterdag, ik kan niet, moet repeteren.
Wat klinkt dat knusquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk aan, Elegy; alle kans om elkaar uitgebreid te leren kennen dus![]()
Er staat toevallig geen stukje Rijswijk op die kaartquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Door een tijdelijke bankon ik niet eerder aan de nieuwe haagsche locatiemap beginnen dus hij komt zo spoedig mogelijk online
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Er staat toevallig geen stukje Rijswijk op die kaart [afbeelding]
ik wel ik woon in een eengezinswoning vlak bij de duinenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik woon 1 hoog dus maak me niet zo veel zorgen
We zien wel
Mijn prioriteit is op dit moment boos zijn op CSI, ben nu helemaal depri. Btje mensen eruit schrijven...de hufters.
Ik ben vijf jaar kok geweest ...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Heeft iemand ervaring met een kookcursus in de omgeving van Den Haag? Ik ken wel wat adressen maar ik zou graag persoonlijke ervaring willen horen.
Ik kom net terug uit de stad en heb een fantastische avond gehadquote:
Je kan het proberen via de site Den Haag Studentenstadquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:58 schreef Ebinissia het volgende:
helluw mensjes,
ik had even een vraagje en hoop dat er iemand is die mij daarmee kan helpen.
mijn vriend en ik zitten er aan te denken om in Den haag te gaan wonen, nu studeren we alletwee nog maar zijn wel op zoek naar een twee kamer appartementje oid, hoe zit het met dat soort woningen voor studerende mensen in Den haag, de meeste verhuurders (wat ik tot nu toe tegen ben gekomen dan) vragen namelijk een vast inkomen en stufi geld natuurlijk daar niet voor.
iemand enig idee, ervaring ermee of n handige website oid.. thanks!
xx
Wellicht via Huisbel.nlquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:58 schreef Ebinissia het volgende:
helluw mensjes,
ik had even een vraagje en hoop dat er iemand is die mij daarmee kan helpen.
mijn vriend en ik zitten er aan te denken om in Den haag te gaan wonen, nu studeren we alletwee nog maar zijn wel op zoek naar een twee kamer appartementje oid, hoe zit het met dat soort woningen voor studerende mensen in Den haag, de meeste verhuurders (wat ik tot nu toe tegen ben gekomen dan) vragen namelijk een vast inkomen en stufi geld natuurlijk daar niet voor.
iemand enig idee, ervaring ermee of n handige website oid.. thanks!
xx
Ja eh, wrijf het er maar in. Ik ga vanavond lekker wel op padquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit de stad en heb een fantastische avond gehad.
http://www.jongeren.vestia.nlquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:58 schreef Ebinissia het volgende:
...
Dan ken je vast wel een leuk adressje voor een kookcursus!quote:
Dat is wel een hele echte. Wij gaan volgende week in Rijswijk kijken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja ja hij is er weer hoor!
[ afbeelding ]
Kon vandaag al vanaf 10.00 uur live meegenieten vanuit mn bed van de aankomst. Daarna even in de Reinkenstraat wat plaatjes wezen schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |