Je mag er altijd De ...-kroeg van makenquote:
Borrelnootjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:07 schreef Grulez het volgende:
Iets tegen de hoofdpijn?
Mjuh...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:39 schreef sjimz het volgende:
Ik ben weer een weekend vrij en gelijk weer een dode in mijn gebiedje.
Man (19) doodgestoken op straat in A'dam
Belachelijk dat dit weer kan gebeuren![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:12 schreef SCH het volgende:
Hallo - ik heb even niemand neergestoken om sjimz zijn weekend een beetje minder saai te maken
Suikerpinda's.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:20 schreef Beschouw het volgende:
Hoi.
Is er ook iets anders te krijgen dan borrelnootjes?
Ja, lekker. Doe maarquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:21 schreef SCH het volgende:
Blokjes oude kaas?
Zijn er ook Tuc-koekjes?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
* SCH zet blokjes oude kaas voor Beschouw, whiskey voor golfer, suikerpinda's voor engcatjuh en limonade voor sjimz neer
Als je je snackhand maar in bedwang houdt.quote:
Geef mij maar Theequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
* SCH zet blokjes oude kaas voor Beschouw, whiskey voor golfer, suikerpinda's voor engcatjuh en limonade voor sjimz neer
Dankjewel vriend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
Je gaat je tegoed doen aan het theezakje? Of is die voor je vriendin?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef mij maar Thee
En hot krokantjes![]()
Het laatstequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je gaat je tegoed doen aan het theezakje? Of is die voor je vriendin?
Maar als je dr nu al een theezakje geeft, wat wordt dan het huwelijksgeschenk?quote:
een riem om te plompzakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar als je dr nu al een theezakje geeft, wat wordt dan het huwelijksgeschenk?
UIteraardquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je je snackhand maar in bedwang houdt.
quote:
Lekker hoor, maar ik hou het nog even bij een kopje espresso, zo op de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:21 schreef borisz het volgende:
Frankyal azijn ingeslagen voor morgen om op te drinken ?
El Tanquequote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef borisz het volgende:
Sjimmie wie hebben wij daar ook al weer voor ?![]()
Zou mooi zijn voor het Schoen Opeten topicquote:
Zullen we dan gaan rellen, heb je teminste wat te doenquote:
Liever whiskey?quote:
Geniaal!quote:Als ik mezelf vergelijk met mensen die het minder hebben, dan heb ik het ontzettend goed.
Doe je wel vaker wat samen met je unihockeyteam?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef VoreG het volgende:
Eerst eten met het team (American Steakhouse) en daarna groot feessie.
Au demain !
Nee, onlangs gespeeld. Ook hier na 90 minuten 1-1.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:59 schreef Rumille het volgende:
Hehe, Kozakken Boys zit samen met AFC Ajax in de Hoofdklasse B.
Misschien verliest Ajax dán wel.
Heequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:50 schreef RayMania het volgende:
Hey!
Je kan anders via Planet voor 4,50 of zo een weekend voetbal via internet kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
Iemand die weet hoe je snel een abonnement bij Sport1 kan fiksen?
Het VBL-columnhoekje deel 11
Heb je digitale TV?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
Iemand die weet hoe je snel een abonnement bij Sport1 kan fiksen?
Het VBL-columnhoekje deel 11
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:33 schreef borisz het volgende:
zo het 'beste' bier ter wereld openen
Lastig hè, een naam overtypenquote:
* Blawh gaat nu lekker in een bad, dat is een hemel voor een brak en moe persoon.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:45 schreef Grulez het volgende:
heerlijk moe en brak. wat kan dat soms toch lekker zijn.
nu nog visite?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:29 schreef appelsientje het volgende:
Zo, de wijn staat koud, bier staat koud, chips ligt klaar...
Ik ben klaar voor de visite voor vanavond
die wil ik ook nog graag een keertje zienquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:30 schreef appelsientje het volgende:
Oja zijn net terug van, Alles is liefde....
Was wel een grappige film
aardige sinterklaasfilm inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:30 schreef appelsientje het volgende:
Oja zijn net terug van, Alles is liefde....
Was wel een grappige film
Jij niet weten wat lidwoorden zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef borisz het volgende:
Die gebruikte ik al paar dagen geleden
Ik niet weten jij bedoeldquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij niet weten wat lidwoorden zijn?
Bah.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef borisz het volgende:
Die gebruikte ik al paar dagen geleden
Ik ga met genoeg mensen om die daar ook niet aan doen, dus ik snap m wel :quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij niet weten wat lidwoorden zijn?
Die gebruikte ik al een paar dagen geleden moet het toch zijnquote:
Dat doe ik welquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef borisz het volgende:
Het is een ramp vanavond qua letters vergeten of omdraaien dus let er maar niet op
ik blijf erbij dat Best bij Bavaria vandaan komt....quote:
last van het Heras virusquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
####J####e ####k#a###n o##o###k al########le####ma##al## h##########e##kj##es ##tu##ssen####### je w###########o###or##d##en ##z##et##t###en,### b##################ori####sz##.# #i#s ##o#ok####### h##e###e#l l####e#uk!########
's middags kan et best wel meevallen met de regen, maar het wordt wel erg koud!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:34 schreef SCH het volgende:
Zometeen Henning Mankell kijken, voetbal neem ik wel op
Bidden voor mooi weer morgen, ik moet de hele middag een zwerver in de stad spelen in het Sint Maartensverhaal
Heras buitenbeveiliging. Om mn * te beschermenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
Ik krijg de helft van de mantel van Sint Maartenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
's middags kan et best wel meevallen met de regen, maar het wordt wel erg koud!!
Van Wikipedia (dus niet 100% betrouwbaar)quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat Best bij Bavaria vandaan komt....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bavaria_(bier)quote:Naast de bieren onder eigen merk levert Bavaria Albert Heijn Malt aan Albert Heijn. Best Bier en Jaeger Bier wordt geproduceerd voor budget-supermarkten. Ook levert Bavaria Brouwmeester aan de Aldi.
Nooit nagezocht, maar dit sterkt mij wel in m'n vermoedenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Wikipedia (dus niet 100% betrouwbaar)
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bavaria_(bier)
Zijn de Tuc-Koekjes op?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH zet rijstwafels voor Bluezz neer
is dat een lekker ding die Sint Maarten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik krijg de helft van de mantel van Sint Maarten
Hier is het vooral Bavaria. Dommelsch en Grolsch behoren tot mijn minst favorieten. Maar het is niet zo dat als ik in een kroeg kom waar ze Dommelsch en/of Grolsch schenken ik geen bier drinkquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Ik heb het niet echt met Bavaria, doe mij dan maar Grolsch.
Heineken is ook niet te zuipen
Hier standaard Grolsch, maar Bav is ook prima (en goedkoper...).quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Ik heb het niet echt met Bavaria, doe mij dan maar Grolsch.
Heineken is ook niet te zuipen
Oranjeboom is dan ook opgedoekt door Interbrew, zegt genoeg lijkt mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:51 schreef borisz het volgende:
UIt de tap is toch alles wat lekkerder en wat meer te zuipen, maar met dommelsch heb je mij niet als klant.:P
Dat is echt slecht, net zoals oranjeboom
daarom smaken beide nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Ook levert Bavaria Brouwmeester aan de Aldi.
Als dat ene leuke meisje er is, zal ik zeker gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Grulez het volgende:
Zal ik gaan?
ehhquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat ene leuke meisje er is, zal ik zeker gaan.
Jij player!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt dus niemand op het oog..quote:
dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt dus niemand op het oog..
Ik probeerde je alleen maar op te peppen![]()
jawel man. vrouwenjager van hoolsquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als het over meisjes gaat zou ik niet naar Bos luisteren.
Vrouwenwegjager zul je bedoelenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
jawel man. vrouwenjager van hools![]()
M-M komt niet zo vaak meer neequote:
Mwa misschien doe ik dat wel en reageer ik hier nu misschien te serieus opquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
je moet jezelf niet onderschatten bos![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
M-M komt niet zo vaak meer nee
Ik heb toch al gezegd dat ik er zal zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
FB is hiernaastquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:58 schreef Rumille het volgende:
Aanvoerder vindt dat mijn reacties nergens over gaan.
D'r stond meisje.quote:Op zondag 11 november 2007 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik er zal zijn
Het is zondag en kutweer.quote:Op zondag 11 november 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
Shit, helemaal vergeten dat het Sint-Maarten is. Geen snoep of mandarijnen voorradig hier voor het geval de kindertjes hier aanbellen.
Zouden ze ook genoegen nemen met wat gefrituurde kipkluiven?
Maak maar wat boterhammen met kaas. Jeugd snoept al genoeg.quote:Op zondag 11 november 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
Shit, helemaal vergeten dat het Sint-Maarten is. Geen snoep of mandarijnen voorradig hier voor het geval de kindertjes hier aanbellen.
bij ons gaan de mandarijnen meestal harder dan de twix edquote:Op zondag 11 november 2007 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maak maar wat boterhammen met kaas. Jeugd snoept al genoeg.
Sint Maarten op Super Sunday, gaat in heel Nederland morgen om 19.10 de belquote:Op zondag 11 november 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
En niemand gaat open doenquote:Op zondag 11 november 2007 00:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Sint Maarten op Super Sunday, gaat in heel Nederland morgen om 19.10 de bel
Een vrouw van middelbare leeftijdquote:
Nee, niet echt eigenlijk, maar mensen stonden te trappelen..quote:Op zondag 11 november 2007 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt weer tijd over?
Spannend hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 00:40 schreef RayMania het volgende:
Morgen Editie 3 van de Tunes Quiz. Heeft tien maanden geduurd.
Coolquote:Op zondag 11 november 2007 00:40 schreef RayMania het volgende:
Morgen Editie 3 van de Tunes Quiz. Heeft tien maanden geduurd.
Dankje, eindelijk weer eens een lekker nederlands pilsje!quote:Op zondag 11 november 2007 03:05 schreef dndiek het volgende:
* dndiek pleurt een biertje voor de neus van tha_dark neer
Hoe is het in Argentinië?
Tot Juni denk ik. En tot nu toe nog geen wedstrijden kunnen meemaken helaas maar dat gaat er zeker nog van komen!quote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef dndiek het volgende:
Hoe lang zit je nog daar?
Heb je al de nodige voetbalwedstrijden daar meegepikt?
Dan doen we er nog eentje!quote:Op zondag 11 november 2007 04:15 schreef Grulez het volgende:
Zo maar eens slapen denk ik.... Eentje moet daarentegen nog wel kunnen
kan je die kerkdiensten tegenwoordig niet gewoon downloaden?quote:Op zondag 11 november 2007 10:08 schreef tong80 het volgende:
Waar blijft Appelsientje. De kerk wacht niet.
Gewoon even een streampje pakken of een podcast luisterenquote:Op zondag 11 november 2007 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan je die kerkdiensten tegenwoordig niet gewoon downloaden?
Ik had het ook over de lokale tijdquote:Op zondag 11 november 2007 11:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
12:00 Uur al.
Moment van de waarheid.
Is het tijdsverschil met Rusland geen 2 uur?quote:
Hangt er af of je in Moskou zit of in Vladiwostokquote:Op zondag 11 november 2007 11:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het tijdsverschil met Rusland geen 2 uur?
Dus 12.00 uur is 14.00 uur
O ja tuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 11:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Hangt er af of je in Moskou zit of in Vladiwostok![]()
Same here!quote:
niet te veel plezier natuurlijkquote:
Ich auchquote:Op zondag 11 november 2007 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Ik hou het bij het radioverslag vandaag.
De belangrijkste wedstrijd is al gespeeld hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 14:30 schreef pascalheister het volgende:
planet voetbal maar even aangeschaft voor vanmiddag
mooie uitslag iddquote:Op zondag 11 november 2007 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
De belangrijkste wedstrijd is al gespeeld hoor.
Hoeveel kinderen zijn nu rijp voor de jeugdpsychiater na die traumatische ervaring?quote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef SCH het volgende:
Sint Maarten is weer thuis. Het was geweldig weer en heerlijk gespeeld voor veel kinderen.
Voor hoeveel jongetjes heb je je cape uitgetrokken?quote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef SCH het volgende:
Sint Maarten is weer thuis. Het was geweldig weer en heerlijk gespeeld voor veel kinderen.
Hoe makkelijk voorspelbaar is het soms toch.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat er op korte termijn een vacature is voor een trainer bij Sparta.
De oerknalquote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef SCH het volgende:
Weer een vliegtuig door de geluidsbarriere hierboven - was een keiharde knal
2 F16'squote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef SCH het volgende:
Yup, volgens mij iets boven Utrecht gebeurt, vlak daarna hoorde ik ze overvliegen en in Almere zijn er ramen door gesneuveld.quote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef SCH het volgende:
achja almere hequote:Op zondag 11 november 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
Het was echt een gigantische klap, ongelooflijk. Het hele huis trilde hier.
Topcoach idd.quote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef SCH het volgende:
Wat is die Koster toch een verademing in vergelijking met Ten Cate
Tuurlijk. Streekderby Abbenbroek-SCO'63, de nummers laatst en 1 uit de derde klasse. Uitslag 1-1. Was wel leuk.quote:Op zondag 11 november 2007 17:13 schreef tong80 het volgende:
Ha beschouw. Nog een wedstrijdje bezocht ?
Spong of Mosckowicz?quote:Op zondag 11 november 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Zo beelden van Advocaat. Schijnt leuk te zijn volgens LDL.
Eng, ik opende het topic zonder deze post te zien. Jouw post en het topic in dezelfde minuut geopend!quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eng, ik opende het topic zonder deze post te zien. Jouw post en het topic in dezelfde minuut geopend!
Nou he, het is me wat...quote:Op zondag 11 november 2007 19:52 schreef fotoloog het volgende:
toestanden weer...
fotoloog in hoolsquote:Op zondag 11 november 2007 19:52 schreef fotoloog het volgende:
toestanden weer...
Ik had dorstquote:
Hier ook nietquote:
de buurtkinderen kwamen in een grote groep rond 6 uur, dus daar waren we weer snel vanafquote:
Ouwe snoepkontenquote:Op zondag 11 november 2007 20:14 schreef golfer het volgende:
We zitten het, vanmiddag nog even bij een bezinepomp gehaalde, snoep maar lekker zelf op te eten hier.
Zie het nu pas, maar hier trilde ik ook behoorlijk idd!quote:Op zondag 11 november 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
Het was echt een gigantische klap, ongelooflijk. Het hele huis trilde hier.
Hier ook niet.. en hier komen ze ook nietquote:
Hebben wij gelukkig geen last van, die onzin.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hier ook niet.. en hier komen ze ook niet
Hoezo onzin ? Zijn van die leuke dingen uit mijn jeugd. Lampionnen maken en dan in het donker met een heel orkest voorop de stad in. Overal ligtjes en kaarsen huizen die extra verlicht worden en lang opblijven. Zingen over je moeder die te dik is en ruilen als je al een lollie hebt. Thuis gekomen je helemaal misselijk eten aan de zoetigheid.quote:Op zondag 11 november 2007 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hebben wij gelukkig geen last van, die onzin.
Zal ik ze dan maar even plaatsen?quote:Op zondag 11 november 2007 21:14 schreef SCH het volgende:
tong80
weet helaas niet meer hoe ik foto's op fok moet zetten
[img] url van het plaatje [/img]quote:Op zondag 11 november 2007 21:14 schreef SCH het volgende:
tong80
Wat geweldig om Sint Maarten zo te verdedigen
Wij speelden vanmiddag met de theatergroep op de Sint Maartensviering op het Domplein voor zo'n 100 kindertjes en hun ouders. Helemaal geweldig. Ik was de bedelaar die de helft van de mantel van Sint Maarten kreeg.
Ikke welquote:Op zondag 11 november 2007 21:14 schreef SCH het volgende:
Wij speelden vanmiddag met de theatergroep op de Sint Maartensviering op het Domplein voor zo'n 100 kindertjes en hun ouders. Helemaal geweldig. Ik was de bedelaar die de helft van de mantel van Sint Maarten kreeg.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:57 schreef Bjoro het volgende:
SCHitterende foto !
bij ons was het ook leuk...veel verlichting, veel lampionnen, veel kids....en maud, die alleen maar op mijn arm wilde zitten, niets heeft gezongen en toch wel wat snoepjes heeft gekregen.
Door de regen en hagel, waren haar handjes zooooooooo koud !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |