Je mag er altijd De ...-kroeg van makenquote:
Borrelnootjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:07 schreef Grulez het volgende:
Iets tegen de hoofdpijn?
Mjuh...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:39 schreef sjimz het volgende:
Ik ben weer een weekend vrij en gelijk weer een dode in mijn gebiedje.
Man (19) doodgestoken op straat in A'dam
Belachelijk dat dit weer kan gebeuren![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:12 schreef SCH het volgende:
Hallo - ik heb even niemand neergestoken om sjimz zijn weekend een beetje minder saai te maken
Suikerpinda's.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:20 schreef Beschouw het volgende:
Hoi.
Is er ook iets anders te krijgen dan borrelnootjes?
Ja, lekker. Doe maarquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:21 schreef SCH het volgende:
Blokjes oude kaas?
Zijn er ook Tuc-koekjes?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
* SCH zet blokjes oude kaas voor Beschouw, whiskey voor golfer, suikerpinda's voor engcatjuh en limonade voor sjimz neer
Als je je snackhand maar in bedwang houdt.quote:
Geef mij maar Theequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
* SCH zet blokjes oude kaas voor Beschouw, whiskey voor golfer, suikerpinda's voor engcatjuh en limonade voor sjimz neer
Dankjewel vriend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
Je gaat je tegoed doen aan het theezakje? Of is die voor je vriendin?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef mij maar Thee
En hot krokantjes![]()
Het laatstequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je gaat je tegoed doen aan het theezakje? Of is die voor je vriendin?
Maar als je dr nu al een theezakje geeft, wat wordt dan het huwelijksgeschenk?quote:
een riem om te plompzakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar als je dr nu al een theezakje geeft, wat wordt dan het huwelijksgeschenk?
UIteraardquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je je snackhand maar in bedwang houdt.
quote:
Lekker hoor, maar ik hou het nog even bij een kopje espresso, zo op de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:21 schreef borisz het volgende:
Frankyal azijn ingeslagen voor morgen om op te drinken ?
El Tanquequote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef borisz het volgende:
Sjimmie wie hebben wij daar ook al weer voor ?![]()
Zou mooi zijn voor het Schoen Opeten topicquote:
Zullen we dan gaan rellen, heb je teminste wat te doenquote:
Liever whiskey?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |