Scherp.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff deel 18 van gemaakt. Wel een EXTREEM matige OP. Minpuntje.
dat is het nooit met mr stubnitzquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef kut_klo0n het volgende:
was t weer een theekransje op de dansvloer?
vorige x wel helaas. doe mij maar studio 80quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is het nooit met mr stubnitz
studio 80 is altijd zo warm en druk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:22 schreef kut_klo0n het volgende:
[..]
vorige x wel helaas. doe mij maar studio 80--> minimaal feestmaal zdag
powerzone = kutquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:19 schreef Houniet het volgende:
ik heb zaterdag een feest in The Powerzone. iemand daar wel eens geweest?
ben wel eens benieuwd eigenlijk
want?quote:
kutfeesten (benny rodrigues, benny rodrigues, benny rodrigues) en echt abnormaal erg kutpubliek over het algemeen. maar da's mijn meningquote:
Inderdaad, zo'n mooie stad en dan zo'n matige OPquote:Op donderdag 15 november 2007 14:24 schreef Grumpey het volgende:
karige OP zeg...is wel es beter geweest
Je mag wel bij mij op me kamer hoor meisjequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Rianne84 het volgende:
Ik wil ook zelfstandigschiet niet op hier...
quote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef anti-virus het volgende:@ lienlien.
Een vriendinnetje van me heeft een soort gelijk iets gehad op de munt.
Fiets meesleuren naar waterlooplein, en daar de fietsenmakerman/stalletje lief aan kijken en hij slijpt 'm zo voor je eraf.
Ja ik weet, maar van de dam naar waterloo is wel een eindje slepen met een zware fietsquote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef anti-virus het volgende:@ lienlien.
Een vriendinnetje van me heeft een soort gelijk iets gehad op de munt.
Fiets meesleuren naar waterlooplein, en daar de fietsenmakerman/stalletje lief aan kijken en hij slijpt 'm zo voor je eraf.
De mac bike zit op het meester visserplein, dus net voor het waterlooplein (of er achter jaquote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
waar zit deze fietsenmakerman? Ik woon vlak bij het waterlooplein en ben wel toe aan werkende remmen...![]()
Inderdaad, je kunt in dat soort gevallen gewoon ook beter gelijk een nieuwe fiets kopen. Zaken als diefstal en de sleutel in je slot laten zitten moet je nou eenmaal incalculeren bij het dagelijks gebruik van je fiets.quote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar van de dam naar waterloo is wel een eindje slepen met een zware fiets
Ik ben al naar m'n ouders gegaan om een ander wrakje op te halen, maar die fietst helemaal niet fijn en het is gewoon zonde om een goede fiets daar maar te laten staanquote:Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt in dat soort gevallen gewoon ook beter gelijk een nieuwe fiets kopen. Zaken als diefstal en de sleutel in je slot laten zitten moet je nou eenmaal incalculeren bij het dagelijks gebruik van je fiets..
Alleen 'fietsverhuur damstraat' toch?quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Grumpey het volgende:
er zit ook een fietsmaker/macbike in de damstraat.
Ok, dan ga ik daar wel heenquote:Op maandag 19 november 2007 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik heb mijn fiets er ooit laten repareren, half jaar geleden. Lijkt me niet dat ie nu niet meer repareert
thanksquote:Op maandag 19 november 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
De mac bike zit op het meester visserplein, dus net voor het waterlooplein (of er achter ja) op de hoek van de Jodenbreestraat
Waar vind je die fietsendieven tegenwoordig?quote:Op maandag 19 november 2007 13:54 schreef Lotjeb het volgende:
Een vriendin van mijn had eens hetzelfde probleem. We zijn toen naar de fietsenmaker bij het Binnengasthuis gegaan en die wist wel een oplossing... Hij ging mee naar buiten, sprak een fietsendief aan en met behulp van een paperclip was het slot in 10 seconden open![]()
Volgens mij heeft hij geen winkel (of misschien wel, wie weet) maar hij heeft een stalletje als je langs de voorkant van het stadhuis fietst.quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
waar zit deze fietsenmakerman? Ik woon vlak bij het waterlooplein en ben wel toe aan werkende remmen...![]()
Ga een paar keer bij OMHP kijken tijdens collegeuren, dan kom je er sbnel achter.quote:Op maandag 19 november 2007 17:40 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen winkel (of misschien wel, wie weet) maar hij heeft een stalletje als je langs de voorkant van het stadhuis fietst.
En hoe herken je idd een fietsendief?
Vraag het de fietsenmakerquote:Op maandag 19 november 2007 14:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waar vind je die fietsendieven tegenwoordig?
alleen als je heel veel geld biedtquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef kut_klo0n het volgende:
hey ts, heb je toevallig nog kaarten over voor Stubnitz
50 voor 2quote:Op donderdag 29 november 2007 10:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alleen als je heel veel geld biedt
Lekker dom. Ik had in mijn tijd al veel te veel uren onderwijs vergeleken met de kennis die ik in die tijd opdeed. Wat een tijdverspilling en wat een verveling was dat toen zeg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:07 schreef anti-virus het volgende:dankuuuu!
Neen heur, ik behoor niet meer bij de 14 jarige kindjes die tegen de 1040 uren zijn.
zullen we het over die tyfus regen hebben dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat het hier nog eens over iets anders dan uitgaan?.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:54 schreef lienelien het volgende:
Stel, je laat joggingbroeken bedrukken. Zo'n 25 stuks. Vanmiddag zet je ze in het huis (op de gang) van een vriendin neer, je wil ze vanavond weer meenemen. Vervolgens hebben huisgenoten van haar het slimme idee om 'die zakken spul' buiten te zetten en zo ben je ¤355 aan broeken kwijt die nét van de drukker af kwamen
Gemeente nog gebeld of we wellicht op de vuilstortplaats mochten komen kijken, maar dat kon niet helaas
Waarom wordt het vuilnis in het centrum dan ook 's avonds zo laat nog opgehaald en niet de volgende ochtend?![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:08 schreef lienelien het volgende:
ja ik dacht, dan gaat het hier eens even over wat anders dan uitgaan
Al ik met mijn fiets-staat-op-slot+steutels-zijn-foessie het ook wel even op een ander onderwerp wist te brengen.
Uiteindelijk trouwens naar de mac bike bij waterloo gelopen (in de damstraat kon 'ie/wilde 'ie 'm niet opmaken) ¤5 voor het openslijpen, ¤15 voor een nieuw slot en ¤3 voor het te lui zijn om op te halen en 3 dagen wachten daarmee
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat het hier nog eens over iets anders dan uitgaan?.
quote:De baan is open van 11 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds (tot 6 januari).
B&L is stoerquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAmsterdam
Owja, ga eindelijk zelfstandig wonen
In Bos en Lommer
Er was er wel eentje bij mijn Dirk op het Sierpleinquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef anti-virus het volgende:
Weet er iemand iets over een overval op de Bilderdijkstraat vandaag?
Op dit moment? Zwager woont daar....quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
What the fuck is er aan de hand op de Albert Cuyp?
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op dit moment? Zwager woont daar....
Maar die zal wel op z'n werk zitten.
-edit-
De Albert Cuypmarkt is vrijdag de rest van de dag waarschijnlijk gesloten voor het publiek. Dit is besloten omdat de veiligheid van bezoekers door de harde wind niet te garanderen is.
In de nacht van donderdag op vrijdag kwamen drie verlichtingsbogen door de harde wind naar beneden. Die zijn weer bevestigd, maar daarna werd besloten de markt alsnog te sluiten. Er wordt nu gewacht op een expert uit Brabant. Hij moet controleren of de bogen juist zijn bevestigd.
Marktkooplui overwegen een schadeclaim tegen het stadsdeel omdat ze door de sluiting inkomsten mislopen.
misschien om de mensen tegen te houden ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.
zag het op AT5 staan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.
Waarvan van wie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Pauper demonstratie op de Dam vandaag, ME staat al klaar, zal wel weer uit de hand lopen met die gasten
Vandaag ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef Pritt het volgende:
Lekker weertje om te fietsen door Amsterdam vandaag.
Staatsloterij gaat nu iets op Dam doen hè? Volgens mij niet zo heel erg bijzonder. En de meeste andere feesten lijken zo erg op elkaar. Of heb ik het mis.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef Principessa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw? Wij hebben nog niets geregeld...![]()
eigen feestje geven en daarna afterparty in de bunkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef Principessa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw? Wij hebben nog niets geregeld...![]()
Houdt dus eigenlijk in dat ik nu al een kamer moet gaan huren en 'm dan een paar maandjes leeg laat staan?quote:
Inschrijven had ik al gedaan, maar bedankt voor het advies.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:15 schreef Grumpey het volgende:
nee, dat houd in dat je nu alvast inschrijft bij studentenwoningweb.nl en bij kamernet enzo. Als je al een kamer paar maandjes eerder kan krijgen, dan mag je jezelf een gelukkig man noemen maar zonder via via contacten zou ik daar niet op rekenen. Reken minimaal op een half jaartje wachttijd voor de meest basic-kamers.
Vraag ik mij ook af....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:20 schreef Ared het volgende:
Iemand enig idee of je in of rond Amsterdam al op natuurijs kunt schaatsen? Ik heb geen zin om op de Jaap Ede baan te gaan staan als er ook ergens een bevroren vijvertje of een ondergelopen veldje met natuurijs beschikbaar is...
nee, helaas..... was in 1997 echt gaaf om zo massaal over de grachten te kunnen schaatsenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef Grumpey het volgende:
Als het hard genoeg vriest dan zetten ze het verversings-mechanisme uit zodat het water niet meer stroomt, waardoor het kan vastvriezen. De Prinsengracht en de Herengracht blijven dan wel gewoon open voor vaarverkeer, maar de Keizersgracht vriest dan dicht voor schaatsers
Maar goed, zover is het niet gekomen deze keer..
Que? je hebt het over het suien van de grachten, of wat?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef Grumpey het volgende:
Als het hard genoeg vriest dan zetten ze het verversings-mechanisme uit zodat het water niet meer stroomt,
Ja, waarschijnlijk het spuien. Maar welke grachten opengehouden worden en welke eens in de 10 jaar gereserveerd worden om te kunnen schaatsen weet ik niet. Ik heb op de Nassaukade en de Prinsengracht geschaatst.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Que? je hebt het over het suien van de grachten, of wat?
oja, een p vergetenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:33 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk het spuien. Maar welke grachten opengehouden worden en welke eens in de 10 jaar gereserveerd worden om te kunnen schaatsen weet ik niet. Ik heb op de Nassaukade en de Prinsengracht geschaatst.
hej maar vaas nie so sjiek as de onsequote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:37 schreef DuTank het volgende:
Ej, wij in Rosmalen hebben ook een P.C.Hoofstraat!
Oh you smart ass! And nuchterder dan ik blijkbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:22 schreef lienelien het volgende:
Dan mist die straat toch echt een letter.
cola is tofquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:26 schreef Principessa het volgende:
[..]
Oh you smart ass! And nuchterder dan ik blijkbaar![]()
Ja, P.C.Hooftstraat bedoelde ik natuurlijk, maar je bent niet achterlijk of wel? Ooh Amsterdammer, dus eigenlijk wel! Hahahahha-haaa-ha....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:22 schreef lienelien het volgende:
Dan mist die straat toch echt een letter.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, P.C.Hooftstraat bedoelde ik natuurlijk, maar je bent niet achterlijk of wel? Ooh Amsterdammer, dus eigenlijk wel! Hahahahha-haaa-ha....
Ik vind het aannemelijker dat jij achterlijk bent en daardoor wellicht niet wist dat het pc hooftstr was ipv hoof en daardoor een vergelijking zag die er niet is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, P.C.Hooftstraat bedoelde ik natuurlijk, maar je bent niet achterlijk of wel? Ooh Amsterdammer, dus eigenlijk wel! Hahahahha-haaa-ha....
Goh, interessááánt!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:49 schreef DuTank het volgende:
Typfoutje moet kunnen. Dat is menselijk. Zoek des noods maar op: P.C.Hooftstraat in Rosmalen.
Ik heb het even voor je gedaan:
P C Hooftstraat 1
5242CH ROSMALEN
http://www.tntpost.nl/voorthuis/site/zoeken/postcode/
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:21 schreef DuTank het volgende:
hou je kk bek
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef DuTank het volgende:
Serieus, hoe fucking bijdehand kun je zijn zeg... Niks boven Brabant!
http://nl.youtube.com/watch?v=hiRacdl02w4quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:15 schreef DuTank het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6gPvR-uKPZA
Nou blijf daar dan, goochemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef DuTank het volgende:
Serieus, hoe fucking bijdehand kun je zijn zeg... Niks boven Brabant!
Dat ziet er toch niet uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Enne, bedoel je soms typefoutje?
maar het is wel zoquote:Op zondag 6 januari 2008 08:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit.
Doe eens even normaal...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:21 schreef DuTank het volgende:
hou je kk bek
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Doe eens even normaal...
Ik bedoel.. Je mag best iemand afzeiken, geen enkel probleem mee. Maar als je niet de verstandelijke vermogens hebt om dat te doen en alleen maar loos kunt schelden heb ik liever dat je niets schrijft.
Ik woon daar niet zo ver vanaf. Zitten hele leuke straten daar, maar ook duidelijk mindere.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:47 schreef Pritt het volgende:
Wat een prachtige discussie!
Iemand ervaringen met omgeving Heemstedestraat? Ik heb daar een potentieel huisje.
en vergeet Slijterij Overmars niet, die hebben een enorme collectie malt whiskyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:09 schreef Grumpey het volgende:
hoofddorppleinbuurt is zeker niet een van de slechtste buurten van amsterdam hoor....veel fijne winkeltjes voor alles wat je nodig hebt op dat plein en de Dirk in de buurt.
Ik ben zelf niet zo'n hele grote junk en ken er daarom niet zo heel veel maar tot nu toe nog geen een met die eisen tegengekomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:59 schreef kut_klo0n het volgende:
weet iemand een goede coffeeshop in Amsterdam waar ze voornamelijk
elektronische muziek draaien? (minimal, techno). TS misschien?
mijn huisquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:59 schreef kut_klo0n het volgende:
weet iemand een goede coffeeshop in Amsterdam waar ze voornamelijk
elektronische muziek draaien? (minimal, techno). TS misschien?
hehe heeel misschien wel, alleen wel in noordquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zoek vanaf april een nieuwe kamer.
Teovallig iemand die er 1tje over heeft?
Er zitten er genoeg ja maar ik wil laten bestellenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Er zit er één bij sloterplas na de halte der kinderenstraat als je met de 1 gaat. daar bij dat tankstation. naam vh plein vergeten, maar behoorlijk OK tent.
niet lekker?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef De_Ananas het volgende:
Smerige hoerige kut afzetters van die Del Norde besteldienst
Ach.. als het alleen de drank is..quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:59 schreef Pritt het volgende:
Sinds ik in Amsterdam woon ben ik wel een redelijke alcoholist geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik wel iets achterovergegooid heb. Toch een slechte invloed die stad.
dan heb je lekker doorgeredenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:43 schreef lienelien het volgende:
Ik ben net in 30 minuten van de arena naar cs gefietst. En nu ben ik moe..
Nou ja het is nog wel te doen...je hebt voor het grootste gedeelte redelijk goeie fietspaden...maar idd je moet door trappen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan heb je lekker doorgereden
AMC bedoel je dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:19 schreef lienelien het volgende:
Mja, maar volgende week mag ik nog 2x en de week daarna 3 dagen achter elkaar. Om 9u daar zijn.. Echt een ideale tentamenlocatie
Nee ik weet het verschil wel tussen amc en omgeving arenaquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
AMC bedoel je dan?
van daar naar t centrum fietsen is echt saai
ah oke, wist niet dat ze daar nu ook tentamens hielden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ik weet het verschil wel tussen amc en omgeving arena
Ik had eerst idd in de iwo-zalen daar tentamens, maar nu in tennishal borchland. Meer dan 10 minuten lopen vanaf de stantvliet/arena, dus dan maar fietsen vana huis
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah oke, wist niet dat ze daar nu ook tentamens hielden.
ik zou overigens gewoon met de metro en de fiets gaan
hehequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:05 schreef lienelien het volgende:
Inderdaad, dan moet he tenminste altíjd een takke eind met de fiets/ ov
strippen stempelen en geen strippenkaart hebben ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:11 schreef Roellio het volgende:
Je kunt je fiets toch meenemen in de metro!
Ik ben niet blind, diegene levert ook aan huis, eikel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zitten er genoeg ja maar ik wil laten bestellen
intelligente opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:57 schreef Jasza het volgende:
Wat doet die gast met die psv avatar hier in dit topic ?
Mischien woont hij/zij in Amsterdam, maar is PSV fan...kan best hoor...er zijn zelfs mensen die in Amsterdam wonen en totaal niks geven om voetbal...echt waar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:57 schreef Jasza het volgende:
Wat doet die gast met die psv avatar hier in dit topic ?
Mafkezen allemaalquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mischien woont hij/zij in Amsterdam, maar is PSV fan...kan best hoor...er zijn zelfs mensen die in Amsterdam wonen en totaal niks geven om voetbal...echt waar.
Zegt iemand met Sjonnie Heitinga in zn avatar.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:28 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Zegt iemand met Sjonnie Heitinga in zn avatar.
Het is een halve Chineesquote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Ja hij is een mafkees, maar wel een held voor ons Ajacieden![]()
Ik als rasechte-Amsterdammer voel me iig vrij verbonden met hem, ookal komtie hier oorspronkelijk niet vandaan
quote:Wij kunnen je meedelen dat je de 1e kandidaat bent voor de woonruimte Weesperstraat 15 C, 1018 DN Amsterdam
Ik sta sinds februari 2005 ingeschreven en toen zat ik in de 5de klasquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:46 schreef Pritt het volgende:
Hoelang heb je daar voor op de lijst moeten staan?
Half het klakkies topics noteertquote:
Hehe, meer mensen die ook zo snugger waren om zich in te schrijven in de 5e. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen tegen mensen, maar vaak krijg je zo'n antwoord als: 'komt wel keer'quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:47
Ik sta sinds februari 2005 ingeschreven en toen zat ik in de 5de klas
Ik had me toen eigenlijk ook gelijk moeten inschrijven voor een woning, daar is de wachtrij 6 jaar ofzo voorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hehe, meer mensen die ook zo snugger waren om zich in te schrijven in de 5e. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen tegen mensen, maar vaak krijg je zo'n antwoord als: 'komt wel keer'
Ik weet nog niet of ik er ga wonenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Half het klakkies topics noteert.
Ik mag hopen van niet voor hemquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:59 schreef lienelien het volgende:
dat is toch zeker niet de weesperflat?
Nee, dat was 12 meter.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:31 schreef Grumpey het volgende:
je woont nu in 9m2 van de weesperflat bedoel je.
Een villa!quote:
Niet een hele verkeerde investering, toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef Coastertommm het volgende:
Bij mij op school zitten er echt veel mensen bij wie hun ouders 'even' een huis voor ze hebben gekocht
hadden ze dat maar gedaan, hadden ze veel winst mee gemaakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef Coastertommm het volgende:
Bij mij op school zitten er echt veel mensen bij wie hun ouders 'even' een huis voor ze hebben gekocht
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:34 schreef vandam het volgende:
..een berichtje voor Amsterdammers! Vond een spel Damrax, waarbij je aandelen kan kopen in jouw wijk.
Lijkt je dat leuk? Dan móét je site checken: http://www.damrax.nl
Je kan speelgeld winnen door slim te handelen in wijkaandelen. Dit speelgeld kun je verzilveren door aandelen weer te verkopen.
dat 'vond' je zomaar even en dus besloot je je hier te registreren?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:34 schreef vandam het volgende:
..een berichtje voor Amsterdammers! Vond een spel Damrax, waarbij je aandelen kan kopen in jouw wijk.
Lijkt je dat leuk? Dan móét je site checken: http://www.damrax.nl
Je kan speelgeld winnen door slim te handelen in wijkaandelen. Dit speelgeld kun je verzilveren door aandelen weer te verkopen.
Uhhh ja wilt wel Kalverstraat maar geen 9 straatjes? Dat moet je eens uitleggen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb er tot de middelbare school gewoond.... en ga/ging er regelmatig nog winkelen
Maarr.. meestal alleen vaste rijtje: centraal-nieuwen dijk-kalverstraat en dan weer terug.
Nu gaan we naar de Noordermarkt... wat is nog meer leuk om heen te gaan?
9 straatjes/magna plaza/pc hooftstraat hoeft niet..
omdat k ook wel naar de 9 straatjes ga als ik naar de kalverstraat gaquote:Op zondag 24 februari 2008 23:54 schreef Pritt het volgende:
[..]
Uhhh ja wilt wel Kalverstraat maar geen 9 straatjes? Dat moet je eens uitleggen.
Meesten vinden Kalverstraat niet zo intressant ivm de rest.
En Timmy waar ben je terecht gekomen?
Ik zou mijn vrouwelijke huisgenootjes eens kunnen vragen waar zij hun spul kopen, ook erg fashionable en mooi altijd. Maar ja die kan ik morgenochtend pas vragen dus dat zal wel telaat voor je zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Geen alto kleren
maar gewoon leuke dingen
eerder fashion like dan echt echt mainstream
Ligt 100 meter naast mijn werk en ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:47 schreef jimjim1983 het volgende:
in t akhnaton
draai van 23:00 tot kwart voor 1, als iemand wilt gaan dan kan ik ze voor de helft v.d.prijs binnen krijgen
ik kende het tot vorige week ook alleen van naam.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ligt 100 meter naast mijn werk en ik wist niet eens dat het bestond.
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:57 schreef Grumpey het volgende:
waarom post je dan een foto van Club LA uit de kerkstraat?
overigens zijn zowel club LA als akhnaton goed af te huren voor feesten van bijv. studieverenigingen, vaak genoeg op zo'n feest geweest.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef DANILXL het volgende:
hoe gaat de noord zuidlijn eigenlik lopen en komt ie langs de VU?
Ook las ik ergens dat de bussen achter het centraal station zouden komen, worden alle metrolinen (51, 53, 54) dan doorgetrokken?
En de bussen komen *ooit* idd achter het station, maar waarom zou er sprake moeten zijn van de metrolijnen doortrekken? Het is dan misschien 2 minuten lopen. En, volgens mij lopen de metrosporen dan gelijk aan het busstationquote:De Noord/Zuidlijn is 9,7 kilometer lang. De metro stopt bij 8 stations. De gemiddelde afstand tussen de stations is 1,2 kilometer. De lijn begint boven de grond vanaf station Buikslotermeerplein in Amsterdam-Noord. Daarna rijdt de metro in een verdiepte bak en na station Johan van Hasseltweg gaat de metro onder de grond verder, onder het water van het IJ door. Dan vervolgt hij zijn weg ondergronds door het centrum en de Pijp. Het ondergrondse deel van het traject bedraagt 7,1 kilometer, waarvan 3,8 geboorde tunnel is. Pas in de middenberm van de Ring A10 tussen station Europaplein en station Zuid/WTC komt de lijn weer bovengronds. Hier sluit de Noord/Zuidlijn aan op het bestaande netwerk van treinen, bussen, trams en de bestaande metrolijn.
yeah maar altijdddd daarheen gaan is saai !quote:Op maandag 25 februari 2008 08:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
9 straatjes + kalverstraat is toch wel genoeg om kleren te kopen, me dunkt?
In Groningen hebben ze niks te doen dagelijks, dus dat zal wel sneller gaan ja.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:24 schreef DANILXL het volgende:
we hebben nog een hoop topics in te halen op groningen
Nee viel meequote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Pritt het volgende:
Wat er op neer komt dat je terugkwam met 1000 tassen?
Teveel kleren? Typisch dames, om dan toch te winkelen.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee viel meeAlleen vintage pumps gekocht en leren jasje
Heb al teveel kleding
Rivierenbuurtquote:Op maandag 25 februari 2008 19:42 schreef Pritt het volgende:
Morgen ga ik samen met een makelaar kijken bij een appartementje in de Rivierenbuurt.
Heb er zin in
Is de rivierenbuurt zo duur dan? Zo ziet het er niet uit andersquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:18 schreef Detroit het volgende:
Zozo rivierenbuurt, doe maar duur!.
Uh.. voor de gezelligheid/sfeer/stad/bouwwerken/eten e.d. ik noem het wel winkelen maar heb wel veel meer gedaan dan datquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:47 schreef Pritt het volgende:
[..]
Teveel kleren? Typisch dames, om dan toch te winkelen.![]()
Pics van pumps en tasje, even beoordelen of je een goede koop hebt gedaan.
De meeste koophuizen daar gaan toch wel voor enkele honderdduizenden eurootjes weg, althans als ik funda e.d. mag geloven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Is de rivierenbuurt zo duur dan? Zo ziet het er niet uit anders
ja ok, maar als je vergelijkt met oud-zuid, centrum, oud-west, ijburg, westerpark zal het wel meevallen neem ik aan, ik schat de wijk in op het niveau baarsjes/hoofdorppleinbuurt/oost. Natuurlijk is alles duur in Amsterdamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:09 schreef Detroit het volgende:
[..]
De meeste koophuizen daar gaan toch wel voor enkele honderdduizenden eurootjes weg, althans als ik funda e.d. mag geloven.
onbegrijpelijk imo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:04 schreef Pritt het volgende:
Nou tegenwoordig echt niet meer hoor, Rivierenbuurt komt na oud zuid en centrum, helaas.
Doe mij maar psv-Ajaxquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen naar GZG matinee?
Ik weet nog niet of we naar Krang gaan, maar als ik er ben zal ik extra enthousiast voor je doen!quote:
als je gaat moet je me voor donderdag ff je naam doormailen, kan je voor de helft vd prijs naar binnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of we naar Krang gaan, maar als ik er ben zal ik extra enthousiast voor je doen!
en wie fietste er doorheen met twee kinderen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
Er komt wit spul uit de lucht hier.
Dat was meer dan vorige week.... in Zwitserlandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
Er komt wit spul uit de lucht hier.
Neuh maar is een project van de gemeente dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ga je dat kutnummer nou overal posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |