Scherp.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff deel 18 van gemaakt. Wel een EXTREEM matige OP. Minpuntje.
dat is het nooit met mr stubnitzquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef kut_klo0n het volgende:
was t weer een theekransje op de dansvloer?
vorige x wel helaas. doe mij maar studio 80quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is het nooit met mr stubnitz
studio 80 is altijd zo warm en druk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:22 schreef kut_klo0n het volgende:
[..]
vorige x wel helaas. doe mij maar studio 80--> minimaal feestmaal zdag
powerzone = kutquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:19 schreef Houniet het volgende:
ik heb zaterdag een feest in The Powerzone. iemand daar wel eens geweest?
ben wel eens benieuwd eigenlijk
want?quote:
kutfeesten (benny rodrigues, benny rodrigues, benny rodrigues) en echt abnormaal erg kutpubliek over het algemeen. maar da's mijn meningquote:
Inderdaad, zo'n mooie stad en dan zo'n matige OPquote:Op donderdag 15 november 2007 14:24 schreef Grumpey het volgende:
karige OP zeg...is wel es beter geweest
Je mag wel bij mij op me kamer hoor meisjequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Rianne84 het volgende:
Ik wil ook zelfstandigschiet niet op hier...
quote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef anti-virus het volgende:@ lienlien.
Een vriendinnetje van me heeft een soort gelijk iets gehad op de munt.
Fiets meesleuren naar waterlooplein, en daar de fietsenmakerman/stalletje lief aan kijken en hij slijpt 'm zo voor je eraf.
Ja ik weet, maar van de dam naar waterloo is wel een eindje slepen met een zware fietsquote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef anti-virus het volgende:@ lienlien.
Een vriendinnetje van me heeft een soort gelijk iets gehad op de munt.
Fiets meesleuren naar waterlooplein, en daar de fietsenmakerman/stalletje lief aan kijken en hij slijpt 'm zo voor je eraf.
De mac bike zit op het meester visserplein, dus net voor het waterlooplein (of er achter jaquote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
waar zit deze fietsenmakerman? Ik woon vlak bij het waterlooplein en ben wel toe aan werkende remmen...![]()
Inderdaad, je kunt in dat soort gevallen gewoon ook beter gelijk een nieuwe fiets kopen. Zaken als diefstal en de sleutel in je slot laten zitten moet je nou eenmaal incalculeren bij het dagelijks gebruik van je fiets.quote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar van de dam naar waterloo is wel een eindje slepen met een zware fiets
Ik ben al naar m'n ouders gegaan om een ander wrakje op te halen, maar die fietst helemaal niet fijn en het is gewoon zonde om een goede fiets daar maar te laten staanquote:Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt in dat soort gevallen gewoon ook beter gelijk een nieuwe fiets kopen. Zaken als diefstal en de sleutel in je slot laten zitten moet je nou eenmaal incalculeren bij het dagelijks gebruik van je fiets..
Alleen 'fietsverhuur damstraat' toch?quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Grumpey het volgende:
er zit ook een fietsmaker/macbike in de damstraat.
Ok, dan ga ik daar wel heenquote:Op maandag 19 november 2007 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik heb mijn fiets er ooit laten repareren, half jaar geleden. Lijkt me niet dat ie nu niet meer repareert
thanksquote:Op maandag 19 november 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
De mac bike zit op het meester visserplein, dus net voor het waterlooplein (of er achter ja) op de hoek van de Jodenbreestraat
Waar vind je die fietsendieven tegenwoordig?quote:Op maandag 19 november 2007 13:54 schreef Lotjeb het volgende:
Een vriendin van mijn had eens hetzelfde probleem. We zijn toen naar de fietsenmaker bij het Binnengasthuis gegaan en die wist wel een oplossing... Hij ging mee naar buiten, sprak een fietsendief aan en met behulp van een paperclip was het slot in 10 seconden open![]()
Volgens mij heeft hij geen winkel (of misschien wel, wie weet) maar hij heeft een stalletje als je langs de voorkant van het stadhuis fietst.quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
waar zit deze fietsenmakerman? Ik woon vlak bij het waterlooplein en ben wel toe aan werkende remmen...![]()
Ga een paar keer bij OMHP kijken tijdens collegeuren, dan kom je er sbnel achter.quote:Op maandag 19 november 2007 17:40 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen winkel (of misschien wel, wie weet) maar hij heeft een stalletje als je langs de voorkant van het stadhuis fietst.
En hoe herken je idd een fietsendief?
Vraag het de fietsenmakerquote:Op maandag 19 november 2007 14:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waar vind je die fietsendieven tegenwoordig?
alleen als je heel veel geld biedtquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef kut_klo0n het volgende:
hey ts, heb je toevallig nog kaarten over voor Stubnitz
50 voor 2quote:Op donderdag 29 november 2007 10:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alleen als je heel veel geld biedt
Lekker dom. Ik had in mijn tijd al veel te veel uren onderwijs vergeleken met de kennis die ik in die tijd opdeed. Wat een tijdverspilling en wat een verveling was dat toen zeg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:07 schreef anti-virus het volgende:dankuuuu!
Neen heur, ik behoor niet meer bij de 14 jarige kindjes die tegen de 1040 uren zijn.
zullen we het over die tyfus regen hebben dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat het hier nog eens over iets anders dan uitgaan?.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:54 schreef lienelien het volgende:
Stel, je laat joggingbroeken bedrukken. Zo'n 25 stuks. Vanmiddag zet je ze in het huis (op de gang) van een vriendin neer, je wil ze vanavond weer meenemen. Vervolgens hebben huisgenoten van haar het slimme idee om 'die zakken spul' buiten te zetten en zo ben je ¤355 aan broeken kwijt die nét van de drukker af kwamen
Gemeente nog gebeld of we wellicht op de vuilstortplaats mochten komen kijken, maar dat kon niet helaas
Waarom wordt het vuilnis in het centrum dan ook 's avonds zo laat nog opgehaald en niet de volgende ochtend?![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:08 schreef lienelien het volgende:
ja ik dacht, dan gaat het hier eens even over wat anders dan uitgaan
Al ik met mijn fiets-staat-op-slot+steutels-zijn-foessie het ook wel even op een ander onderwerp wist te brengen.
Uiteindelijk trouwens naar de mac bike bij waterloo gelopen (in de damstraat kon 'ie/wilde 'ie 'm niet opmaken) ¤5 voor het openslijpen, ¤15 voor een nieuw slot en ¤3 voor het te lui zijn om op te halen en 3 dagen wachten daarmee
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat het hier nog eens over iets anders dan uitgaan?.
quote:De baan is open van 11 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds (tot 6 januari).
B&L is stoerquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAmsterdam
Owja, ga eindelijk zelfstandig wonen
In Bos en Lommer
Er was er wel eentje bij mijn Dirk op het Sierpleinquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef anti-virus het volgende:
Weet er iemand iets over een overval op de Bilderdijkstraat vandaag?
Op dit moment? Zwager woont daar....quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
What the fuck is er aan de hand op de Albert Cuyp?
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op dit moment? Zwager woont daar....
Maar die zal wel op z'n werk zitten.
-edit-
De Albert Cuypmarkt is vrijdag de rest van de dag waarschijnlijk gesloten voor het publiek. Dit is besloten omdat de veiligheid van bezoekers door de harde wind niet te garanderen is.
In de nacht van donderdag op vrijdag kwamen drie verlichtingsbogen door de harde wind naar beneden. Die zijn weer bevestigd, maar daarna werd besloten de markt alsnog te sluiten. Er wordt nu gewacht op een expert uit Brabant. Hij moet controleren of de bogen juist zijn bevestigd.
Marktkooplui overwegen een schadeclaim tegen het stadsdeel omdat ze door de sluiting inkomsten mislopen.
misschien om de mensen tegen te houden ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.
zag het op AT5 staan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.
Waarvan van wie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Pauper demonstratie op de Dam vandaag, ME staat al klaar, zal wel weer uit de hand lopen met die gasten
Vandaag ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef Pritt het volgende:
Lekker weertje om te fietsen door Amsterdam vandaag.
Staatsloterij gaat nu iets op Dam doen hè? Volgens mij niet zo heel erg bijzonder. En de meeste andere feesten lijken zo erg op elkaar. Of heb ik het mis.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef Principessa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw? Wij hebben nog niets geregeld...![]()
eigen feestje geven en daarna afterparty in de bunkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef Principessa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw? Wij hebben nog niets geregeld...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |