Ligt 100 meter naast mijn werk en ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:47 schreef jimjim1983 het volgende:
in t akhnaton
draai van 23:00 tot kwart voor 1, als iemand wilt gaan dan kan ik ze voor de helft v.d.prijs binnen krijgen
ik kende het tot vorige week ook alleen van naam.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ligt 100 meter naast mijn werk en ik wist niet eens dat het bestond.
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:57 schreef Grumpey het volgende:
waarom post je dan een foto van Club LA uit de kerkstraat?
overigens zijn zowel club LA als akhnaton goed af te huren voor feesten van bijv. studieverenigingen, vaak genoeg op zo'n feest geweest.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef DANILXL het volgende:
hoe gaat de noord zuidlijn eigenlik lopen en komt ie langs de VU?
Ook las ik ergens dat de bussen achter het centraal station zouden komen, worden alle metrolinen (51, 53, 54) dan doorgetrokken?
En de bussen komen *ooit* idd achter het station, maar waarom zou er sprake moeten zijn van de metrolijnen doortrekken? Het is dan misschien 2 minuten lopen. En, volgens mij lopen de metrosporen dan gelijk aan het busstationquote:De Noord/Zuidlijn is 9,7 kilometer lang. De metro stopt bij 8 stations. De gemiddelde afstand tussen de stations is 1,2 kilometer. De lijn begint boven de grond vanaf station Buikslotermeerplein in Amsterdam-Noord. Daarna rijdt de metro in een verdiepte bak en na station Johan van Hasseltweg gaat de metro onder de grond verder, onder het water van het IJ door. Dan vervolgt hij zijn weg ondergronds door het centrum en de Pijp. Het ondergrondse deel van het traject bedraagt 7,1 kilometer, waarvan 3,8 geboorde tunnel is. Pas in de middenberm van de Ring A10 tussen station Europaplein en station Zuid/WTC komt de lijn weer bovengronds. Hier sluit de Noord/Zuidlijn aan op het bestaande netwerk van treinen, bussen, trams en de bestaande metrolijn.
yeah maar altijdddd daarheen gaan is saai !quote:Op maandag 25 februari 2008 08:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
9 straatjes + kalverstraat is toch wel genoeg om kleren te kopen, me dunkt?
In Groningen hebben ze niks te doen dagelijks, dus dat zal wel sneller gaan ja.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:24 schreef DANILXL het volgende:
we hebben nog een hoop topics in te halen op groningen
Nee viel meequote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Pritt het volgende:
Wat er op neer komt dat je terugkwam met 1000 tassen?
Teveel kleren? Typisch dames, om dan toch te winkelen.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee viel meeAlleen vintage pumps gekocht en leren jasje
Heb al teveel kleding
Rivierenbuurtquote:Op maandag 25 februari 2008 19:42 schreef Pritt het volgende:
Morgen ga ik samen met een makelaar kijken bij een appartementje in de Rivierenbuurt.
Heb er zin in
Is de rivierenbuurt zo duur dan? Zo ziet het er niet uit andersquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:18 schreef Detroit het volgende:
Zozo rivierenbuurt, doe maar duur!.
Uh.. voor de gezelligheid/sfeer/stad/bouwwerken/eten e.d. ik noem het wel winkelen maar heb wel veel meer gedaan dan datquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:47 schreef Pritt het volgende:
[..]
Teveel kleren? Typisch dames, om dan toch te winkelen.![]()
Pics van pumps en tasje, even beoordelen of je een goede koop hebt gedaan.
De meeste koophuizen daar gaan toch wel voor enkele honderdduizenden eurootjes weg, althans als ik funda e.d. mag geloven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Is de rivierenbuurt zo duur dan? Zo ziet het er niet uit anders
ja ok, maar als je vergelijkt met oud-zuid, centrum, oud-west, ijburg, westerpark zal het wel meevallen neem ik aan, ik schat de wijk in op het niveau baarsjes/hoofdorppleinbuurt/oost. Natuurlijk is alles duur in Amsterdamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:09 schreef Detroit het volgende:
[..]
De meeste koophuizen daar gaan toch wel voor enkele honderdduizenden eurootjes weg, althans als ik funda e.d. mag geloven.
onbegrijpelijk imo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:04 schreef Pritt het volgende:
Nou tegenwoordig echt niet meer hoor, Rivierenbuurt komt na oud zuid en centrum, helaas.
Doe mij maar psv-Ajaxquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen naar GZG matinee?
Ik weet nog niet of we naar Krang gaan, maar als ik er ben zal ik extra enthousiast voor je doen!quote:
als je gaat moet je me voor donderdag ff je naam doormailen, kan je voor de helft vd prijs naar binnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of we naar Krang gaan, maar als ik er ben zal ik extra enthousiast voor je doen!
en wie fietste er doorheen met twee kinderen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
Er komt wit spul uit de lucht hier.
Dat was meer dan vorige week.... in Zwitserlandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
Er komt wit spul uit de lucht hier.
Neuh maar is een project van de gemeente dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ga je dat kutnummer nou overal posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |