ppiquote:Op zaterdag 10 november 2007 05:51 schreef ppi het volgende:
Hier dus, harde actie !
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwart over 8 al, bij nacht een man, bij dag een man![]()
Wist je dat nog niet, ik dacht dat dat onderhand wel publiek geheim was...Taatjequote:Op zaterdag 10 november 2007 11:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?Moet ik je nu meneer gaan noemen?
![]()
Mij wordt nooit iets verteld Lobje.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet, ik dacht dat dat onderhand wel publiek geheim was...Taatje![]()
mijn dank nog voor het liedje... http://www.youtube.com/watch?v=p_okB0t1TuY ...quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet, ik dacht dat dat onderhand wel publiek geheim was...Taatje![]()
doet mij denken aan een artikel van Jan Blokker....quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mij wordt nooit iets verteld Lobje.Of moet ik je nu anders noemen?
![]()
![]()
Binnenkort leest de RFID chip automatisch je ID inclusief Sofienummer m/v voordat je het Internet opgaat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
Bon tardi.
Talitha, jij bent toch wel een vrouw hè.,
En Lobasca, wie laat jij namens jou bellen dan?
En wie liet Amanda op de radio weten wat voor een achterlijke slet ze is?
Ik vond "OKAY" vroeger wel een redelijke stoerheidsgraad hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
En dan is het éénlettergrepige "ok", zonder kee erachter dus, ook nog een tijdje in de mode geweest bij mensen die dachten dat dit vlot en hip stond.
"Ok." (gevolgd door een adrem-guitige blik van zo'n fucking nerd)![]()
Tja... dat zul je nooit zeker weten hè Gert.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
Bon tardi.
Talitha, jij bent toch wel een vrouw hè.,
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:01 schreef ppi het volgende:
Wàààrròm denk ik nou bij dat "oké" gedoe aan Rang![]()
"Rang is alleen Rang als er Rang op staat"
![]()
wat dacht je van optisch ... bijvoorbeeld irisscan...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Binnenkort leest de RFID chip automatisch je ID inclusief Sofienummer m/v voordat je het Internet opgaat.
Eeeuh... iets in die richting, 1984 maar dan 2084.
en dan dat zinnetje erbij....quote:
Zo erger ik mij de laatste tijd aan het gebruik van het woord irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doet mij denken aan een artikel van Jan Blokker....
...
Mensen die iets aangeven in plaats van te praten, zijn tevens mensen die nooit iets horen, maar iets meekrijgen. ‘Ik kan alleen maar aangeven, dat ik daar niets van heb meegekregen.’
Niks horen, of vernemen, of te weten komen. Gewoon meekrijgen.
Zo kan ik zelf nog steeds niet wennen aan de manier waarop aan het tussenwerpseltje oké (dat je vroeger niet eens hoefde uit te spreken, als je je duim maar omhoog had gestoken) de laatste tijd, via bepaalde stembuigingen, allerlei nieuwe, al dan niet medemenselijke, betekenissen worden gegeven.
‘Zullen we volgende week afspreken?’
‘Dat lukt niet meer. Ik hoor net van de dokter, dat ik nog drie dagen te leven heb.’
‘Okeeeeh!’
wat ik lelijk vind is de woord combinatie kapot lelijk, kapot erg etc. zoals door natasjaquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zo erger ik mij de laatste tijd aan het gebruik van het woord irritant.
Iemand kan zch ergeren aan iets wat irritant is.
Maar nu lees je vaak: "Ik irriteer me aan .."".....en dat ergert mij![]()
Dat is kapot irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wat ik lelijk vind is de woord combinatie kapot lelijk, kapot erg etc. zoals door natasjawerd gebruikt...
![]()
in hoge mate geschikt om ergernis op te wekkenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:17 schreef Talitha het volgende:
Veulert!![]()
* Litha overlaad Veulen met aandacht en adoratie![]()
Da's wel heel erg sneu voor mij. Lig hier al een hele tijd op m'n knieen te kleumen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Werd totaal afgeleid door de telefoon![]()
quote:
Op je knieen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:05 schreef Talitha het volgende:
Da's wel heel erg sneu voor mij. Lig hier al een hele tijd op m'n knieen te kleumen.![]()
Mag ik alweer overeind komen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op je knieen?
Wat overdreven. ik vind een buiging wel genoeg hoor![]()
Nou vooruit dan maar weer.quote:
shit! ... you caught me m'kay.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's m'kay.![]()
(beroemd zinnetje uit Southpark)
Waarmee had ik dat moeten doen? M'n tong?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer.
Heb je wel even de vloer gedweild terwijl je daar beneden was?
Is dat te veel gevraagd danquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:58 schreef Talitha het volgende:
Waarmee had ik dat moeten doen? M'n tong?![]()
En loop daarna even door naar de slijter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je die pleister eraf haalt, mag je me fijn helpen.![]()
Waarmee liefste Taatje?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je die pleister eraf haalt, mag je me fijn helpen.![]()
Vind je me nuchter niet leuk?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En loop daarna even door naar de slijter.![]()
Als je tong te droog is mag je wel een slokje nemen uit de waterbak van de hond hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
Okeeeh! Dan ben ik ff een paar uurtjes afwezig.![]()
Skattie!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef beroepslurker het volgende:
Zal ik even naar de slijter gaan voor ons allen? Heb een stevige borrel nodig om alle frustratie weg te spoelen van vandaag in DGKneusenkooi......noem me jullie poison en ik haal het
Lobje, chocomel? Mag er wel een flinke scheut Grand Marnier doorheen? Is lekker hoor! Wilde nog wat vragen , als je een liedje zoekt op You Tube, kun je dat dan gewoon alfabetisch opzoeken?quote:
Heb je dorst? Mijn advies: loop naar de pomp.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En loop daarna even door naar de slijter.![]()
Hij gromt naar me.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je tong te droog is mag je wel een slokje nemen uit de waterbak van de hond hoor.
Bij www.youtube.com, verschijnt een zoek (search)balk, daar voer je de titel of artiest of beide in, dan verschijnen er clipjes in beeld en hoppa...aanklikken en goaaaaaaaaan!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Lobje, chocomel? Mag er wel een flinke scheut Grand Marnier doorheen? Is lekker hoor! Wilde nog wat vragen , als je een liedje zoekt op You Tube, kun je dat dan gewoon alfabetisch opzoeken?
Geen idee.quote:
O, gaat het likken al beginnen? Komt het zuigen zeker straksquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ooooooooooeeeeeeeeeeehh....baby....
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je een carrièrre overwegen als dominatrix, volgens mij heb je het in de vingers en vind je het leuk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je tong te droog is mag je wel een slokje nemen uit de waterbak van de hond hoor.
Dumkopf !quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je dorst? Mijn advies: loop naar de pomp.![]()
Bedankt schat! Heb ik gedaan en lukt, maar hoe krijg ik dat dan eventueel hier?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij www.youtube.com, verschijnt een zoek (search)balk, daar voer je de titel of artiest of beide in, dan verschijnen er clipjes in beeld en hoppa...aanklikken en goaaaaaaaaan!!![]()
Eerst nog een wasje in de machine, de vaat en als ik dan nog zin heb kom je maar 'ns terugquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, gaat het likken al beginnen? Komt het zuigen zeker straks![]()
Met je rechtermuisknop de titel aanklikken, druk dan in de list die op duikt op snelkoppeling maken, kom hier terug... ga in reactieveld staan, druk op linkermuisknop toets plakken en dan net als ieder ander bericht wat je verstren wilt, op invoeren drukken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt schat! Heb ik gedaan en lukt, maar hoe krijg ik dat dan eventueel hier?
Wat ben jij toch altijd lekker complimenteusquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
Misschien moet je een carrièrre overwegen als dominatrix, volgens mij heb je het in de vingers en vind je het leuk.![]()
Je bent een schat! Ik ga een paar leuke plaatjes zoeken en jullie zullen nog van me hóren, fasten your seatbelts, we are goïng for a wild ride!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met je rechtermuisknop de titel aanklikken, druk dan in de list die op duikt op snelkoppeling maken, kom hier terug... ga in reactieveld staan, druk op linkermuisknop toets plakken en dan net als ieder ander bericht wat je verstren wilt, op invoeren drukken.
Ik sluit mijn dolby-surround meteen voor je aan... Let's go![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je bent een schat! Ik ga een paar leuke plaatjes zoeken en jullie zullen nog van me hóren, fasten your seatbelts, we are goïng for a wild ride!!!
Dit soort muziek doet me naar de fles grijpenquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:20 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Fy3l_gELdCs
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef beroepslurker het volgende:
Gelukt! Wat leuk!
Nah..quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd lekker complimenteus![]()
Ik weet niet wat voor beeld jij van mij hebt, maar het is in ieder geval een heel foutequote:Op zaterdag 10 november 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
Nah..![]()
Ligt er ook aan hoe je het opvat.
Ik kijk niet neer op SM-meesteressen hoor.
Zou niet durven.
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah..![]()
Zou niet durven.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:29 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jQBOHm0j87k
Dus deze klopt niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij van mij hebt, maar het is in ieder geval een heel foute![]()
VERVELEN DEED JE ME SOWIESO ALquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, bedankt meis, er is een hele nieuwe muzikale wereld voor me opengegaan, ga jullie erg vervelen ermee, is dat erg?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
Heeft Pavement trouwens al eens een ego boost nummertje gepost?
Zo niet, doe ik het voor 'm:
Pavement
Nee hoor, we vervelen elkaar allemaal hier met al die linkjes de hele tijd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, bedankt meis, er is een hele nieuwe muzikale wereld voor me opengegaan, ga jullie erg vervelen ermee, is dat erg?
Dat liedje was ik ook aan het zoeken, frappant!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:37 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SnLMiH-5kF0
En wie zegt dat ze die gratis booz dan met jou wil delen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dumkopf !
Jouw lik-gezel weet op orale wijze aan gratis booz te komen bij de slijter.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, maar ja, nieuw speeltje hè, sorry![]()
Ik doe mijn best, en ik vond die plaat van REM zelf erg goed, misschien een beetje somber zo vroeg op de avond, maar bedankt voor de tip Gert!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, we vervelen elkaar allemaal hier met al die linkjes de hele tijd.
Een tip: plaats af en toe ook wat goéds, zodat er geclickt blijft worden op de resultaten van je noeste arbeid.![]()
Heb ook m'n twijfels of het morgen wel goed gaat, gezien de resultaten tegen psv en twente.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:38 schreef Pavement het volgende:
* Pavement Is zwaar zenuwachtig voor morgen
Oe, Gertje wordt graag gedomineerd? En dan toch mod zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah..![]()
Zou niet durven.
Bij nader inzien: het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, Gertje wordt graag gedomineerd? En dan toch mod zijn.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d-88Lw1YLoE........deze wél goed Gert?
Dat is m nu, tegen twente en PSV vielen ze helemaal weg. En Ajax is redelijk op koers qua spel met Koster, ik denk wel dat spelers als Gio en Makaay erg belangrijk gaan worden morgen. Ik zit morgen in Rotterdam (niet in de kuip helaas) dus beter winnen ze is er gratis bier in de kroegquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ook m'n twijfels of het morgen wel goed gaat, gezien de resultaten tegen psv en twente.
Maar het kán weer dit jaar, 3 punten tegen de neuzen, dát wel.![]()
Als ze blij is of boos zit der caps knop standaard onder der pink.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
GERT OOK
Zit jou caps ook zo vast?
Welnee, je mag hier best ff oefenen...tis hier toch een speeltuin...quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
Slecht zeg, ik denk dat ik maar even stop nu....dit lijkt nergens op...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee, je mag hier best ff oefenen...tis hier toch een speeltuin...Wie wil er met me wippen?
![]()
Waar ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:49 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben morgen ook in R'dam!
Huh?quote:
Ja, Ernie!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Jij bert al bij de slijter gewéést hè?![]()
Okee dat is ook appart danquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:
Als ze blij is of boos zit der caps knop standaard onder der pink.![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:54 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Kaas en borsten.....hemelse combinatiequote:Op zaterdag 10 november 2007 21:51 schreef Pavement het volgende:
Had gister trouwens echt vaag gedroomd, over die deense knijp kaas en borsten.
Serieus hoor, was echt vaag Ik heb altijd vage dromen maar deze sloeg allesquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kaas en borsten.....hemelse combinatie![]()
Deus met Suds en Soda http://www.youtube.com/watch?v=vkNBbJJiegkquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef Talitha het volgende:
Kunnen jullie artiest en titel vermelden bij die linkjes? Kan ik ook meepraten.![]()
Doen we, maar de helft van wat Blurkie gepost heeft, werkte nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef Talitha het volgende:
Kunnen jullie artiest en titel vermelden bij die linkjes? Kan ik ook meepraten.![]()
Maar wèl een lekkere droom in de zin van lekker?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Serieus hoor, was echt vaag Ik heb altijd vage dromen maar deze sloeg alles
Ik heb zelf nog een dienblad vol met griezelsnoepquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
Doen we, maar de helft van wat Blurkie gepost heeft, werkte niet![]()
Ik heb trouwens vandaag allemaal lekkere snoepjes in huis gehaald voor Sint Maarten, dus..als jullie nu een mooi liedje zingen..
Sinte Maarten mikmakquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog een dienblad vol met griezelsnoep![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar wèl een lekkere droom in de zin van lekker?![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
Sinte Maarten mikmak
Gert die is een dikzak
Veulen is een dunnetje
Geef me 'n pepermunnetje
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinte Maarten mikmak
Gert die is een dikzak
Veulen is een dunnetje
Geef me 'n pepermunnetje
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Hier jij hebt een dropspin verdiend![]()
Sinte Maarten had een koequote:
Wij konden wel zusjes zijn, ik de oudste natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef beroepslurker het volgende:
Sinteremaarten had een koe
Die moest naar de slager toe
Was hij vet of mager
Hij moest naar de slager
( Zielig hè?)
Twinsisterquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef beroepslurker het volgende:
Was hij vet of mager
Hij moest naar de slager
( Zielig hè?)
Da's aardig van je. Alleen ken ik dat nummer niet.... dus wil ik die graag luisteren... maar youtube lijkt FOK! wel momenteel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Deus met Suds en Soda http://www.youtube.com/watch?v=vkNBbJJiegk
Oi plemp ik zulke kudt linkies dat niemand maar meer luisterd naar mijn bagger links ?![]()
freaky shit jullie 2quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef beroepslurker het volgende:
Was hij vet of mager
Hij moest naar de slager
( Zielig hè?)
Gert die is een boerenlulquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
Sint Maarten is een etterbak
Hij moet naar Spanje in de zak
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gert die is een boerenlul
Schrijft alleen maar flauwekul
Wil zo graag de baas spelen
Ga op je gitaar kwelen
Je bent best goed in die rijmpjes.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gert die is een boerenlul
Schrijft alleen maar flauwekul
Wil zo graag de baas spelen
Ga op je gitaar kwelen
Blurkie is een teringkloon,quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:26 schreef beroepslurker het volgende:
Pavement is een leuke knul
Maar soms ook wel een boerenlul
Hij vindt ons freaky shit, dat kan
Verzin zélf dan eens iets leuks man!
Hela ben jij de reïncarnatie van Gert geworden ofzo?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Sinte Maarten, die had aids
Maikuuul zegt altijd: Jeweets
Veulerst naar de slager
Fok wordt echt steeds trager.
Gert rijmt toch niet over aids?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hela ben jij de reïncarnatie van Gert geworden ofzo?
Pavert is den bestquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:26 schreef beroepslurker het volgende:
Pavement is een leuke knul
Maar soms ook wel een boerenlul
Hij vindt ons freaky shit, dat kan
Verzin zélf dan eens iets leuks man!
Zijn jullie stil van he HALVE TAMME'squote:Op zaterdag 10 november 2007 22:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Pavert is den best
Gay saus op mn vest
Anus aars of gat
Frikandel met patat
Pavement is een geile beerquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Pavert is den best
Gay saus op mn vest
Anus aars of gat
Frikandel met patat
Wie heb ik dan van de troon verstoten, opperhoofd?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Lobasca, deze 'baas' laat jou anders onbevangen
Hier het koninginnetje uithangenEn als je verder ook wat rustiger aan doen wil
Want ik volg tegerlijkertijd Kill Bill
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
Ian Nick is een lastige pik
Denkt dat ik al zijn shit zomaar slik
Ren maar naar Klein zusje henen
Met je staart tussen je benen
En spreidt de mare in het rond
Dat je kunt kussen mijn kont
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
Ian Nick is een lastige heeft een kleine pik
Denkt dat ik al zijn shit cum zomaar slik
Ren spreid maar fijn naar Klein zusje je hbenen
Met je staart Ik wil je 2cm tussen mijn benen
En spreidt de spuit mare in het rond mn mond
Dat je kunt kussen als het lukt ook in mijn kont
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pavement is een geile beer
Gaat elke avond op en neer
In de ster of in het kruis
Resistent tegen schaamluis
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Lurker is een stoere meid
Coming out na al die tijd
Dapper linkjes plaatsen en maar schrijven
Dit is er een die vast gaat blijven
http://www.youtube.com/watch?v=xd6tlv_3hJUquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
SC's lopen weer aardig snel......gaat weer goed hier...ben trots op jullie.....![]()
Disana je opsteker doet me goedquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Lurker is een stoere meid
Coming out na al die tijd
Dapper linkjes plaatsen en maar schrijven
Dit is er een die vast gaat blijven
Niet bepaald kindvriendelijk die versjes van jullie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oefenen voor Sinterklaas, jeweets..![]()
Schijt aan alle twijfelarenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Disana je opsteker doet me goed
en geeft de burger weer moed
Ben van plan te blijven lange tijd
en die dat niet leuk vind: de schijt!
Blurk je bent een fijne meidquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Disana je opsteker doet me goed
en geeft de burger weer moed
Ben van plan te blijven lange tijd
en die dat niet leuk vind: de schijt!
Saantje is soms eigenwijsquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Schijt aan alle twijfelaren
Waarom zouden zij ons zorgen baren
Ze koken maar gaar in hun eigen sop
Wij posten door en dat is top
Pave is zélf een likkertjequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
jesus wat een lik gedrag hier, kom op
http://www.youtube.com/watch?v=ZQxB_kgkz00quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
jesus wat een lik gedrag hier, kom op
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef beroepslurker het volgende:
Okee Pave, je vraagt erom
Deze dichten zijn dan ook vrij krom
Likken doen wij als we dat willen
Dus broek uit, en kom op met die billen.
Ik lik alleen kikkersquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Pave is zélf een likkertje
Zo'n zalvend strelend flikkertje
Zo'n ventje dat je steeds betast
(maar als wij het doen is Leiden in last)
Saan is lief en wijs en mooiquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Saantje is soms eigenwijs
Maar dat stel ik wel op prijs
Is ze wat opstandig
Dan kus ik haar hardhandig
Pave die houdt van nauwe gaatjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik lik alleen kikkersen hier en daar een ster
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pave die houdt van nauwe gaatjes
Liefst in donkere kleine straatjes
Maar zijn vrouw mag het niet weten
O, wat zal die jongen zweten
Do you like that?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef Pavement het volgende:
lobbes http://www.youtube.com/watch?v=x5mpda8VSKI
alweer ! vooruit tijgerquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yPLrXFw76Qg
Relax -FGTH
Dank je, geen gefrummel aan me lijf!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten tuig van de riichel....het was me weer een waar genoegen! Tot morgen en allemaal een goede nacht gewenst, al dan niet gevuld met sex en andere lekkere dingen!
hoe laat ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Morgen weer een wandeling in het bos?
nog niks ontvangenquote:
veulen is erbijquote:
Die appel wil ik wel, maar dat ei mag je houdenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:53 schreef Pavement het volgende:
veulen is erbij
zoals een appel en een ei
in galop op een paard
veulen heeft geen baard
Even denken:quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
Wat heb jij in de tussen tijd gedaan?![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Even denken:
- Hond uitgelaten (droog)
- Gedouched (heeeel heet)
- Me haar gesteilt (zonder tangen en haarblower)
- Warme chocomel gedronken (met slagroom)
- Stukje kill bill gekeken (afgehaakt toen ze in een doodskist moest)
Kan het er mee door mevrouw?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
SC's lopen weer aardig snel......gaat weer goed hier...ben trots op jullie.....![]()
Niks voor mijquote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=W9E-iK-IvIs![]()
Het was 2quote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W9E-iK-IvIs![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks voor mij![]()
Ben jij Feyenoord fan btw?
Was fijn bij de warme chocomelquote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
Films zijn aan mij niet besteed... ben meer een lezer..
Mooi!quote:
Deze dus:quote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
Films zijn aan mij niet besteed... ben meer een lezer..
jongeheren voorbind club ?quote:
Kiddo for teh pwn.quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
Ze is al lang weer úit de doodskist hoor.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Whehe Pavement is tof.
Maar ik heb boven geen tvquote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
Heee Kurt, niet zo stom lullen in de reclame, begon je net aardig te vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
Ik ook niet, ook geen telefoon of pc en er mag ook niet gerookt worden!quote:
Ga lekker een boek lezen dan, in plaats van die onzin hier.quote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heee Kurt, niet zo stom lullen in de reclame, begon je net aardig te vinden.
Waar? In het keldertje?quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Vanavond weer dronken Fokkerts met geniale dronken topics![]()
Gaan we wijs doen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga lekker een boek lezen dan, in plaats van die onzin hier.![]()
Ik kan daar in ja!quote:Op zondag 11 november 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof jij daar in kan![]()
Meestal in KLB en ONZ.![]()
Zo zeg, dat was een blijvertje.quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
klein zusje![]()
Een naamtopic op 49 ook echt![]()
Toe maar, kots het er maar uit, lekkere boekenwurm.quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook niet, ook geen telefoon of pc en er mag ook niet gerookt worden!![]()
Geen humor die modjes daarzoquote:Op zondag 11 november 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Écht een goed topic.
Nee, jochie, jij reageert geïrriteerd..ik vermaak me prima!quote:Op zondag 11 november 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Toe maar, kots het er maar uit, lekkere boekenwurm.![]()
11e van de 11e.... dan begint het voor die lijertjes al.quote:
Heb je APK gedumpt!?quote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij zijn niet meer on speaking terms, dus hou je er buiten![]()
Oef..mijn oudste zus is vandaag 50 geworden..quote:Op zondag 11 november 2007 00:34 schreef ppi het volgende:
11-11 oef - oké
Nu al Carnaval!?quote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
11e van de 11e.... dan begint het voor die lijertjes al.![]()
![]()
![]()
Beter dan DGKquote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
Nu heb ik ONZ in me MAT... Wilde ik dat eigenlijk wel![]()
Ach gut, alleen omdat ik mijn deuren op slot doe zodat jij mijn konijnen niet in de snelkookpan kunt stoppen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Wij zijn niet meer on speaking terms, dus hou je er buiten![]()
Je hebt me hart alweer gestolen..quote:Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ach gut, alleen omdat ik mijn deuren op slot doe zodat jij mijn konijnen niet in de snelkookpan kunt stoppen?![]()
Ik geef je alleen een koekje van eigen deeg, mild nog want zo ben ik.quote:Op zondag 11 november 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, jochie, jij reageert geïrriteerd..ik vermaak me prima!![]()
Moet je wel effe je kunstgebitje indoen, want dat was je vergeten bij de vorige smiley.quote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geef je alleen een koekje van eigen deeg, mild nog want zo ben ik.
De ergernis spat echter van je posts af, dus ik zal je nog wat meer ontzien.![]()
Ach... beneden de rivieren.quote:Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu al Carnaval!?
Welke lijertjes!?
Ik heb zó een teringhekel aan die mongolen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef ppi het volgende:
Ik heb dat ook nooit helemaal goed begrepen met die 11-11, beginnen ze nu dan met zuipen en vergaderen voor de carnaval van volgend jaar ?
"Voorbereiding" zeg maar..
Ik vergeet wel vaker wat..moet jij toch weten...quote:Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel effe je kunstgebitje indoen, want dat was je vergeten bij de vorige smiley.![]()
Die kanslozen moeten godverdomme losgegraven worden van Nederland en richting Amerika geduwt worden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... beneden de rivieren.
Veel last heb je d'r eigenlijk ook niet van, alleen ik háát carnaval. En de zajte j.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zó een teringhekel aan die mongolen.![]()
Niet normaal![]()
[ afbeelding ]
1 dag, freund.quote:Op zondag 11 november 2007 00:42 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Dan zit je goed in Duitsland met Carnaval....![]()
Okee: [SC#440] Tering!quote:Op zondag 11 november 2007 00:42 schreef Lobasca het volgende:
Ian maakt een nieuw kek-topic?
Oleee- oleeeeeheeeee.....quote:Op zondag 11 november 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Carnaval![]()
Mensen die carnaval leuk vinden![]()
Gasten die met carnaval bier zuipen tot ze deaudt gaan![]()
Wijven die zich met carnaval laten neuken door gasten die met carnaval bier zuipen tot ze deaudt gaan![]()
Wijven![]()
Gasten![]()
Tandpasta dopjes die vallen![]()
Kleine biertjes voor 1,50![]()
Kanarie gele fiat Multipla's![]()
Goed betoog.quote:Op zondag 11 november 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Carnaval![]()
Mensen die carnaval leuk vinden![]()
Gasten die met carnaval bier zuipen tot ze deaudt gaan![]()
Wijven die zich met carnaval laten neuken door gasten die met carnaval bier zuipen tot ze deaudt gaan![]()
Wijven![]()
Gasten![]()
Tandpasta dopjes die vallen![]()
Kleine biertjes voor 1,50![]()
Kanarie gele fiat Multipla's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |