Ik doe mijn best, en ik vond die plaat van REM zelf erg goed, misschien een beetje somber zo vroeg op de avond, maar bedankt voor de tip Gert!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, we vervelen elkaar allemaal hier met al die linkjes de hele tijd.
Een tip: plaats af en toe ook wat goéds, zodat er geclickt blijft worden op de resultaten van je noeste arbeid.![]()
Heb ook m'n twijfels of het morgen wel goed gaat, gezien de resultaten tegen psv en twente.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:38 schreef Pavement het volgende:
* Pavement Is zwaar zenuwachtig voor morgen
Oe, Gertje wordt graag gedomineerd? En dan toch mod zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah..![]()
Ligt er ook aan hoe je het opvat.
Ik kijk niet neer op SM-meesteressen hoor.
Zou niet durven.
Bij nader inzien: het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, Gertje wordt graag gedomineerd? En dan toch mod zijn.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d-88Lw1YLoE........deze wél goed Gert?
Dat is m nu, tegen twente en PSV vielen ze helemaal weg. En Ajax is redelijk op koers qua spel met Koster, ik denk wel dat spelers als Gio en Makaay erg belangrijk gaan worden morgen. Ik zit morgen in Rotterdam (niet in de kuip helaas) dus beter winnen ze is er gratis bier in de kroegquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ook m'n twijfels of het morgen wel goed gaat, gezien de resultaten tegen psv en twente.
Maar het kán weer dit jaar, 3 punten tegen de neuzen, dát wel.![]()
Als ze blij is of boos zit der caps knop standaard onder der pink.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
GERT OOK
Zit jou caps ook zo vast?
Welnee, je mag hier best ff oefenen...tis hier toch een speeltuin...quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
Slecht zeg, ik denk dat ik maar even stop nu....dit lijkt nergens op...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee, je mag hier best ff oefenen...tis hier toch een speeltuin...Wie wil er met me wippen?
![]()
Waar ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:49 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben morgen ook in R'dam!
Huh?quote:
Ja, Ernie!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Jij bert al bij de slijter gewéést hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |