Die is erg ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
In de categorie 'Erg voor Gert':
http://youtube.com/watch?v=EeAM75vperY
Ik hoop dat ie z'n klauwen er bij op kluift. Wordt dan een uitdaging voor 'm om nog de wifebeater uit te hangen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, was voor hier.. Wou het ff met jullie delen..![]()
Mijn deel mag je zelf houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, was voor hier.. Wou het ff met jullie delen..![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
In de categorie 'Erg voor Gert':
http://youtube.com/watch?v=EeAM75vperY
Ik voel me zielig en verlaten...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
Wat is er?
Sorryquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik voel me zielig en verlaten...
Roep heel blij navond... Niemand die wat terug zegt![]()
Heeeeeeeequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe net als ik en roep niks. Dan is het ook niet erg als niemand iets terug roept.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach gossie. Ikzelf ben niet zo'n groeter, sorry.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
Doe net als ik en roep niks. Dan is het ook niet erg als niemand iets terug roept.
Haaaaai Veulen!![]()
![]()
Het is dat hij er niet bij kan.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou liever op zijn jeweetwel kluiven, zo opgewonden raakt hij van die twee kijfwijven![]()
Precies. Maar ergens denk ik ook wel dat hij gestresst is omdat hij weet dat het met Amanda zomaar ineens fysiek kan worden. Ik hoop daar dus ook opquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Het is dat hij er niet bij kan.....
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Ware het niet dat ik graag verdrink in een overdaad aan aandacht![]()
Hallo lieve mensen![]()
Vertellenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:56 schreef beroepslurker het volgende:
Kan iemand (voor ik naar mijn bedje ga) nog even "In de middle of the night"van Billy Joel voor me opzoeken, heb zulke lekkere herinneringen aan dat nummer...
Het heet River of Dreamsquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:56 schreef beroepslurker het volgende:
Kan iemand (voor ik naar mijn bedje ga) nog even "In de middle of the night"van Billy Joel voor me opzoeken, heb zulke lekkere herinneringen aan dat nummer...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vond m'n paardenvleeskroketje laatst wat te stug trouwens.
Zouden ze ook veulenvleeskroketjes hebben?
Ja, dat hoop ik ook, en dat gaat vàst nog weleens gebeuren, het is alleen zo jammer dat er nooit consequenties voor hem zijn...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Maar ergens denk ik ook wel dat hij gestresst is omdat hij weet dat het met Amanda zomaar ineens fysiek kan worden. Ik hoop daar dus ook op![]()
Neem maar een varkenskroket, of heb je er bezwaar tegen om je eigen familie op te eten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vond m'n paardenvleeskroketje laatst wat te stug trouwens.
Zouden ze ook veulenvleeskroketjes hebben?
Tja. Ik vind Nadia op het moment trouwens veel enger.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook, en dat gaat vàst nog weleens gebeuren, het is alleen zo jammer dat er nooit consequenties voor hem zijn...
Ik durf the gory details hier niet te vertellen, kan alleen zeggen dat het zalig was. Neem je daar genoegen mee?quote:
Bedankt Disana, geweldig!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heet River of Dreams![]()
http://youtube.com/watch?v=uNS4pV9Pls0
Lekker die muziekquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heet River of Dreams![]()
http://youtube.com/watch?v=uNS4pV9Pls0
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neem maar een varkenskroket, of heb je er bezwaar tegen om je eigen familie op te eten?
Ja, heb dat wijf nooit vertrouwd, die is echt gemeen met al haar steken onder water naar haar vriendin Manniequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Ik vind Nadia op het moment trouwens veel enger.
Oeps bijna gemistquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neem maar een varkenskroket, of heb je er bezwaar tegen om je eigen familie op te eten?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef beroepslurker het volgende:
Ik durf the gory details hier niet te vertellen, kan alleen zeggen dat het zalig was. Neem je daar genoegen mee?
Ik heb nog 1 pilletje overquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Is het nog wat gebleven of was het een kort pretje?
quote:
Kort maar krachtigquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Is het nog wat gebleven of was het een kort pretje?
Snow Patrol is authentiek, ze hebben een eigen geluid.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
Deze band heb ik een paar jaar geleden als voorprogramma gezien.
Nou boeien voorprogramma's vaak niet zo. Maar dit was gewoon zó goéd.
De eerste rillingen, en toen moest de hoofdact nog beginnen. Studio-versie van het nummer dat de handen van het afwachtende publiek op elkaar kreeg:
http://www.youtube.com/watch?v=ot_GyvCjXng
Wat goed Gert!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
Deze band heb ik een paar jaar geleden als voorprogramma gezien.
Nou boeien voorprogramma's vaak niet zo. Maar dit was gewoon zó goéd.
De eerste rillingen, en toen moest de hoofdact nog beginnen. Studio-versie van het nummer dat de handen van het afwachtende publiek op elkaar kreeg:
http://www.youtube.com/watch?v=ot_GyvCjXng
Ben alleen vergeten de hierbij toepasselijke nieuwe smiley van nightsister te saven.quote:
De Sieg Smileyquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben alleen vergeten de hierbij toepasselijke nieuwe smiley van nightsister te saven.![]()
Nee die heb ik wel, maar ze heeft een nieuwe gemaakt. Van Dolfje in de sneeuw.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
De Sieg SmileyAch, de handen op elkaar voor muziek is zo erg nog niet (meestal).
Truste Blurkie, slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal, en Ian_Nick beterschap en tot morgen allemaal! Bedankt voor het leuke topic Ian en Gert ook bedankt.
Truste Muizemeis, Trees en Bountyquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
Truste fokkers
http://nl.youtube.com/watch?v=ovXk6O-xRGY![]()
![]()
Waar sla jij die smiley's op?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel, maar ze heeft een nieuwe gemaakt. Van Dolfje in de sneeuw.![]()
Ach die komt binnenkort wel weer langs.![]()
als linkje in de bookmarksquote:
Was toevallig in de buurtquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel, maar ze heeft een nieuwe gemaakt. Van Dolfje in de sneeuw.![]()
Ach die komt binnenkort wel weer langs.![]()
[SC#438] NightSister!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was toevallig in de buurt![]()
[ afbeelding ]
Kutkloontjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezellig hè.![]()
Lekkere muziek, dronke wijven.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8FouP3-3cHs
Snow patrol !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was toevallig in de buurt![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |