Wel netjes dat ze reageren in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat net ook even flink te Googlen, kwam dit antwoord op een ander forum tegen:
[..]
Hier te zien: http://www.muzieknu.nl/20(...)renveen-abe-lenstra/quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:08 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat supernummer uit de reclame van Unive, bij SC Heerenveen? Over Abe's SC Heerenveen enzo...
"Stars runnin' wild/gold'....verder weet ik geen tekst. Ster.nl geeft niks!
Wie of wie?
quote:Op maandag 12 november 2007 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op de site van Topnotch
Staat links een player. Daar kun je 'Kiddo Cee-Wil ik hier wel weg' luisteren.
Daarin wordt een nederlands liedje gesampeld. Weet iemand welk liedje het is?
Volgens mij iets van Circus Kusters, maar ik weet het niet precies...
Kut want het is zo'n geweldig nummer!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hier te zien: http://www.muzieknu.nl/20(...)renveen-abe-lenstra/
Ik hoor "As stars come and go, you will always remain", maar Google geeft alleen maar een hit op ster.nl waar iemand het nummer ook zoekt. Lijkt me opdrachtmuziek dus.
Hmm ik herken het niet maar klinkt idd als Circus Kusters, Klein orkest of, beste optie, Toontje Lager. Ff googelen op die namen icm wil ik hier wel weg en dat moet wel lukken denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Degene die jou antwoord geeft krijgt een ban.![]()
Falco - Jeannyquote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Stealth-B2 het volgende:
een hele tijd geleden was er een keer een duits liedje op de radio.
het ging over een waargebeurd verhaal
een moord of een zelfmoord.
het word in het duits gezongen
wie kan me helpen aan de titel hiervan.
Volgens mij bedoel jij Tic Tac Toe met Warum!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Stealth-B2 het volgende:
een hele tijd geleden was er een keer een duits liedje op de radio.
het ging over een waargebeurd verhaal
een moord of een zelfmoord.
het word in het duits gezongen
wie kan me helpen aan de titel hiervan.
Op deze pagina staan er flink wat...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef angel008 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer met als tekst :
don't you want my love
oud nummer maar google kan mij niet verder helpen..
alvast bedankt!
Ik zit met 2 nummers in m'n hoofd maar ik heb geen idee of het klopt of niet.. te lang geleden dat ik het gekeken hebquote:Op woensdag 14 november 2007 17:48 schreef Quzex het volgende:
Weet iemand hoe de themesong van Spel zonder Grenzen heet? Was een flinke tijd terug op TV
Soort van klassiek stuk
Ik ken versies van Nicole en van Felix...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef angel008 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer met als tekst :
don't you want my love
oud nummer maar google kan mij niet verder helpen..
alvast bedankt!
Oxia - Dominoquote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie kent de artiest en songtitel van het volgende nummer? Het is Tecktonik / Metropolis type muziek.
Alvast bedankt!!
http://nl.youtube.com/watch?v=I1b9OjQlZDE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |