quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Luxemburg op voorsprong komt snij ik mijn hoofd eraf
quote:Op zondag 18 november 2007 01:06 schreef Mindstate het volgende:
Als Portugal het niet zou halen en Finland wel loop ik een jaar lang met Jari Litmanen in mn ava
quote:Op zondag 18 november 2007 10:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Dan zet ik een levensgrote tattoo van Jari op mijn penis.
Over de benen van Maniche als we op het EK worden uitgeschakeld door Portugal.quote:Op zondag 18 november 2007 15:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als dat weer gebeurt breek ik persoonlijk z'n benen.
quote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over de benen van Maniche als we op het EK worden uitgeschakeld door Portugal en dan met name door Maniche.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Fener de volgende wedstrijd verliest (tegen CSKA ja) EN PSV wint tegen Inter dan eet ik een stukje schoen op en zet ik het filmpje online.
Als ie speelt is dus voldoende.quote:
Kan je het niet hebben dat Utrecht met zoveel gewonnen heeftquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:02 schreef De_Brandweer het volgende:
jij bent en mod kan je niet zo achter zn naam iets grappigs zetten, zo waar bij jou moderator staat.
iets van ajax supporter ofzo whehehehe
Kan mij dat verrottenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef Blight het volgende:
Wat mij betreft doet 'ie maar. Mijn respect kan 'ie sowieso al nooit meer ergens mee winnen,.
Kan mij dat verrottenquote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo hij is weer terug hoor, jullie gunnen mij ook niets he!
7-1 is bijna een clubrecord hoor
Klojo's![]()
![]()
Bende gekquote:Op maandag 3 december 2007 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wel een weekje langer nu hè, Paultjuhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |