quote:Op donderdag 8 november 2007 20:22 schreef bigshadow het volgende:
We gaan hard
Moke
C-mon en Kypski
Voicst
+
Marike Jager?
Suicidal Birds?
Audiotransparant?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef ranja het volgende:
Krezip
Mono
Pien Feith
El Pino & the Volunteers
Heyquote:
Die bestaan toch al een tijdje niet meer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:56 schreef HAL9000S het volgende:
Celestial Season
quote:
We hebben tot nu toe:quote:Op donderdag 8 november 2007 18:50 schreef brother52 het volgende:
De eerste 13 nederlandse namen voor noorderslag zijn bekend. Noem er 6 5
Lijkt me van wel als ze op noorderslag willen spelen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef HAL9000S het volgende:
Ah oke, ik wist niet dat dat een vereiste was...
dan ga ik voor zZz.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:48 schreef ranja het volgende:
nieuwe gokjes op
Heideroosjes
Golden Earring
Ilse de Lange
The Quotes
The Madd
allemaal niet goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:52 schreef HAL9000S het volgende:
Opgezwolle zijn ook een stel festivalhoeren trouwens.
En dat maakt 5quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Heb gisteren bericht gelezen en 1 naam heb ik nog onthouden (omdat ik die laatst ook hier gevraagd had): The Sugarettes
Prima! Ook dus te herkennen zonder hoofddekselquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
juan luis guerra ?
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Cheeky Girls?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nina Sky dan?
Gaaf.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Mark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef schaap001 het volgende:
Michiel Borstlap?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Goo Goo Dolls?
Maar het label van de heer Hoes is dan wel een goeie linkquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef cafca het volgende:
Johnny Hoes?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
is het een dame uit een video voor een liedje met een meisjesnaam als titel?
idemquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:29 schreef ranja het volgende:
ze komt me zo bekend voor
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:30 schreef MadMaster het volgende:
iedereen hier kent haar...
Ze komt me wel erg bekend voor jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Er staat nu ook een Nederlands georiënteerde vraag open, misschien kan je daar wat mee...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef cafca het volgende:
Ja, ze komt me nog steeds wel bekend voor
Dat is Kate Miller Heidke...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is die Australische dame
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, had ik nooit geraden
Voor mijn tijd ben ik bang...quote:
de naam zei me uiteindelijk wel wat, maar weet ik veel hoe dat mens eruit ziet (toen was ik zelfs nog too little to remember)quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:43 schreef MadMaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Kent niemand dit duo????
Bron: Ingrid Kup Fan Sitequote:Биография (Biography)
Ингрид Къп (Ingrid Kup), съпругата на Вилем Дуйн (Willem Duyn), започва своята кариера с участието си в дуета "Биг Маут енд Литъл Ив" (Big Mouth & Little Eve), който е продължение на дуета "Маут енд МакНийл" (Mouth & MacNeal). В новия дует Ингрид Къп замества певицата Маги Макнийл (Maggie MacNeal).
През март 1974 "Маут и МакНийл" представят Холандия на Конкурса за песен на Евровизия и получават трето място с песента "Ik Zie Een Ster" ("Виждам звезда"). В Холандия песента става хит и е четиринадесет седмици в хит-парад класациите. Независимо от продължителния успех на дуета, по Коледа Маги е заместена от Литъл Ив (Ингрид Къп).
През май 1975 "Биг Маут енд Литъл Ив" издават сингъл с песента "Uncle", която се превръща в хит, ненадминат в тяхната кариера.
През 1978 Ингрид Къп започва соло кариера, отначало под името Еви Адамс (Evie Adams), а по-късно вече под собственото си име.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:20 schreef ranja het volgende:
Zangeres Zonder Naam - Paradiso
Jawel...quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef ranja het volgende:
Anneke Grönloh dan? zat te twijfelen
ik bedoelde gewoon Matt Bianco, hij heet natuurlijk zelf gewoon Mark Reillyquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef Berkery het volgende:
...en die is bekend geworden met Yeah yeah. En 'Whose side are you on'.
Je hoeft niet naar huis vannachtquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:48 schreef Charmian het volgende:
volgens mij was het iets van Marco B maar ik weet niet meer wat
quote:
of voorbijquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
offuh ik leef niet meer voor jou
![]()
DELA heeft meer verstand van begraven dan van muziek.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef Houtspeer het volgende:
Is het niet gewoon 'water'? Heb het zojuist opgezocht.
quote:
Uit eerbied voor deze grondleggersquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:39 schreef belsen het volgende:
Crass?
Dat spinnenweb op de arm heeft Tim Armstrong van Ranicd geloof ik ook.
Nee dat zijn schriele mannetjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:42 schreef ranja het volgende:
Dwarves?
Grondleggers van de punk...quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uit eerbied voor deze grondleggers
een lelijke collega van mij ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:39 schreef belsen het volgende:
Crass?
Dat spinnenweb op de arm heeft Tim Armstrong van Ranicd geloof ik ook.
Grondleggers van de cross over tussen punk en hardrockquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Grondleggers van de punk...
Het is niet Biafra en ook niet Ian MacKaye... Erm.
Die kwamen zelfs nog laterquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:44 schreef ranja het volgende:
punk/hardrock... Suicidal Tendencies? al zijn die mogelijk niet oud genoeg
Mag ik je kussen ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:03 schreef bartrid het volgende:
agnostic front dan?
Wereldband maar kwame laterquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
sick of it all ?
Vooruit dan maarquote:
quote:; Wanna spend my whole life drunk, never wanna give a fuck
Wanna walk through gates of heaven, backstage pass in hand
St. Peter, park my car, there's angels on my mind
Fix me up some manna, where d'ya keep the wine?
Van Patriek Fernando?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben slecht in songteksten zing nog steeds born to be your wife
Therapy? dus.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:58 schreef bartrid het volgende:
Noord-Ierse band.
quote:Luther king and mahatma gandhi
Went to the park to check on the game
But they was murdered by the other team
Who went on to win 50-nil
You can be true, you can be false
You be given the same reward
quote:Surrendered to self preservation
From others who care for themselves
A blindness that touches perfection
But hurts just like anything else
Het staat op een Joy Division Tribute albumquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:54 schreef brother52 het volgende:
Ik wist niet eens dat Smashing Pumpkins dat nummer ook gecovered had, toch maar eens even naar zoeken.
Wie?
[ afbeelding ]
Ah, dan bedoel je vast de versie van starchildren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:07 schreef n0r het volgende:
[..]
Het staat op een Joy Division Tribute album
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dan bedoel je vast de versie van starchildren.
quote:Blue, blue, electric blue
That's the colour of my room
Where I will live
Blue, blue
quote:is a 1977 album by British musician
. Widely regarded as one of his most influential releases,
was the first of the "Berlin Trilogy", a series of collaborations with Brian Eno
quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Charmian het volgende:
David Bowie _Sound and Vision?
nee, andere plek ander themaquote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef cafca het volgende:
Dat glazen huis staat op de Neude in Utrecht, en wat er gesteund wordt? gokje op maar weer een keer Darfur
Ik zou er niet te zeker van zijn Madmaster....quote:3FM Serious Request in actie voor schoon water
3FM Serious Request, de jaarlijkse actie van de publieke popzender en het Rode Kruis, staat dit jaar in het teken van water. Jaarlijks overlijden 4 miljoen mensen door gebrek aan schoon water. Voor deze stille ramp doet 3FM de week voor kerst een Serious Request.
Vanaf 19 december gaan drie dj's vanuit het Glazen Huis van 3FM tot kerstavond geld inzamelen en mooie radio maken voor een betere drinkwatervoorziening in de wereld.
“In het zevende millenniumdoel is vastgelegd dat het aantal mensen zonder toegang tot veilig drinkwater in 2015 gehalveerd moet zijn ten opzichte van 1990”, zegt Florent Luyckx zendermanager 3FM. “Vooral in gebieden waar oorlog is of oorlog is geweest sterven veel mensen, veel kinderen, omdat er geen schoon water voorhanden is. Het is een groot maar onbekend probleem. Met 3FM Serious Request 2007 willen wij hier aandacht voor vragen en zoveel mogelijk leed gaan verzachten”.
In 2004, het eerste jaar, haalde 3FM 915.955 euro op voor de vluchtelingen in Darfur. In 2005 bedroeg het eindbedrag voor de ontheemde kinderen in Kongo 2.203.549 euro. In 2006 sloot Studio Brussel zich aan bij de actie en samen met 3FM werd een recordbedrag van 5.067.921 euro binnengehaald voor de slachtoffers van landmijnen wereldwijd.
Donderdag 30 Augustus 2007 20:12
Volgens mij is de actie elk jaar in samenwerking met het rode kruis en zorgt die voor de verdere voortgang van de opbrengst aan het doel.quote:Op zondag 11 november 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen donderdag of vrijdag was de aktie wel nog ter sprake gekomen op 3FM tijdens de Koen en Sander-show en daar zeiden ze dat de opbrengst naar het Rode Kruis zou gaan (zoals op zich ook in jouw quote staat). Over een specifieker onderwerp werd niet gerept, vandaar...
Kort maar krachtig...quote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mo
Is goed, de acties worden inderdaad altijd in samenwerking met Het Rode Kruis uitgevoerd en ik vroeg naar een thema.quote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef peaceman het volgende:
In Den Haag dacht ik... het thema is water
Die heet gewoon " Warsaw", toch?quote:Op maandag 12 november 2007 01:29 schreef belsen het volgende:
Dat zijn demo-opnamen van Warsaw. De preciese titel ken ik niet...
Titelloos, of gewoon 'Warsaw'quote:Op maandag 12 november 2007 01:29 schreef belsen het volgende:
Dat zijn demo-opnamen van Warsaw. De preciese titel ken ik niet...
quote:
Ik denk dat ie het tot de draad versleten heeft, eik.quote:Op maandag 12 november 2007 11:15 schreef schaap001 het volgende:
Kill Your Idol (Axl Rose droeg het weleens)
quote:Op maandag 12 november 2007 11:38 schreef cafca het volgende:
Bananarama in hun jonge jaren?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:43 schreef ranja het volgende:
een gedeelte van Bikini Kill kon niet zo snel een betere foto vinden![]()
bigshadow +1quote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef bigshadow het volgende:
The Chalets - Check-in.
ranja +1quote:Op maandag 12 november 2007 13:07 schreef ranja het volgende:
[..]
geinspireerd door de top 100 van n0r
en The Subways.
Hips And Makers zette me op het spoor: Kristin Hersh.quote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef ranja het volgende:
discografie van wie?
HAM
SA
MMATG
SM
SBB
TG
LTSLAS
Het helpt vaak welquote:Op maandag 12 november 2007 13:57 schreef Z het volgende:
Je doet het gokken op basis van lengte?
Meshuggah?quote:Op maandag 12 november 2007 14:42 schreef bukgeit het volgende:
Moeilijke metalmannen met net een nieuw album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |