Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, had ik nooit geraden
de naam zei me uiteindelijk wel wat, maar weet ik veel hoe dat mens eruit ziet (toen was ik zelfs nog too little to remember)quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:43 schreef MadMaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Kent niemand dit duo????
Bron: Ingrid Kup Fan Sitequote:Биография (Biography)
Ингрид Къп (Ingrid Kup), съпругата на Вилем Дуйн (Willem Duyn), започва своята кариера с участието си в дуета "Биг Маут енд Литъл Ив" (Big Mouth & Little Eve), който е продължение на дуета "Маут енд МакНийл" (Mouth & MacNeal). В новия дует Ингрид Къп замества певицата Маги Макнийл (Maggie MacNeal).
През март 1974 "Маут и МакНийл" представят Холандия на Конкурса за песен на Евровизия и получават трето място с песента "Ik Zie Een Ster" ("Виждам звезда"). В Холандия песента става хит и е четиринадесет седмици в хит-парад класациите. Независимо от продължителния успех на дуета, по Коледа Маги е заместена от Литъл Ив (Ингрид Къп).
През май 1975 "Биг Маут енд Литъл Ив" издават сингъл с песента "Uncle", която се превръща в хит, ненадминат в тяхната кариера.
През 1978 Ингрид Къп започва соло кариера, отначало под името Еви Адамс (Evie Adams), а по-късно вече под собственото си име.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:20 schreef ranja het volgende:
Zangeres Zonder Naam - Paradiso
Jawel...quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef ranja het volgende:
Anneke Grönloh dan? zat te twijfelen
ik bedoelde gewoon Matt Bianco, hij heet natuurlijk zelf gewoon Mark Reillyquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef Berkery het volgende:
...en die is bekend geworden met Yeah yeah. En 'Whose side are you on'.
Je hoeft niet naar huis vannachtquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:48 schreef Charmian het volgende:
volgens mij was het iets van Marco B maar ik weet niet meer wat
quote:
of voorbijquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
offuh ik leef niet meer voor jou
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |