Je koopt een nieuw product met een irritante LED erin, en je moet er vervolgens een lelijk papiertje overheen plakken? Wat is dit voor onzin? Waarom niet gewoon een knopje waarbij de optie kunt uitschakelen?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:04 schreef MASD het volgende:
tinypic is brak vandaag, zie hier ook niks, daarnaast is het verbruik minimaal. plak er gewoon een papiertje overheen ofzo
Ik heb een schijthekel aan Greenpeace. Ik hou wel van een lagere energierekening.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:05 schreef Mopst3r het volgende:
Greenpeace huillie
LEDje is prima! maar dan wel een optie, een knopje dus, om 'm aan of uit te zetten. Mocht het beeldscherm het opeens niet meer doen, dan kan het knopje weer ingeschakeld worden. Heel simpel.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef Daeron het volgende:
Dat LED-je zit op je beeldscherm om ervoor te zorgen dat je weet wat er aan de hand is, mocht een keer de dag komen dat er geen beeld meer komt.
Jij bent gewoon chagrijnig omdat dat stinktopic over gehandicapten van je niet zo populair is.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:05 schreef Mopst3r het volgende:
Greenpeace huillie
Zijn die ledjes niet zodat je kan zien of je rookmelder nog werkt?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:08 schreef Fastmatti het volgende:
LEDjes in rookmelders zijn helemaal schijtirritant. Lig je daar in het donker naar zo'n gifgroen lampje te kijken. Dit LEDje heb ik trouwens afgeplakt.
Originele bestandsnaam: 1mm%20FIBER%20met%20blauwe%20POWER%20LED.jpgquote:Op donderdag 8 november 2007 18:07 schreef BObNL het volgende:
en dat op dat plaatje... zijn geen leds dat is glasvezel.
Leuk idee, maar de garantie van bijvoorbeeld je beeldscherm vervalt dan.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:08 schreef Biefstuk het volgende:
Gewoon het ledje eruit halen, kast openmaken aan ledje trekken en klaar ben je?
Die krengen zijn zo fel dat de andere kant van de rookmelder ook verlicht wordt. Dus het plafond is nog groenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn die ledjes niet zodat je kan zien of je rookmelder nog werkt?
Lijkt me niet erg handig om die af te plakken![]()
pak dan een soldeerbout!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had een fijn setje boxjes voor mijn portable dvd speler ding.
Daar zat een teringfel blauw ledkreng op.
Erg storend als je inderdaad in het donker een film wil kijken.
Eensch is met TS.
Dat is dan opzich wel weer stoer.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die krengen zijn zo fel dat de andere kant van de rookmelder ook verlicht wordt. Dus het plafond is nog groen![]()
Goed voor de garantie.quote:
Tipex eroverheen dan, je sleutelt niet en toch is het weg te peuterenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk idee, maar de garantie van bijvoorbeeld je beeldscherm vervalt dan.
En wat zouden ze met FIBER bedoelen?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Originele bestandsnaam: 1mm%20FIBER%20met%20blauwe%20POWER%20LED.jpg
Maar dan alsnog: het was maar een voorbeeld. Ik heb werkelijk waar zo'n teringapparaat met zulke felle LED's erin. En je kan ze niet uitzetten als het apparaat aanstaat! Je hoeft fucking niet eens meer je verlichting aan te zetten als het donker is.
Jij en een romantisch dinerquote:Op donderdag 8 november 2007 18:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind het wel romantisch. Licht uit en dineren bij de zachte gloed van de led's van je computer, stereo en tv.
En alweer een nutteloze post.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En alweer een nutteloze post.![]()
Lekker on-topic ook. Krijg je wel genoeg pilletjes?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
![]()
Dacht eerst dat je een wijf was, maar je blijkt een nicht te zijn.
Alsof de EU hier veel mee te maken heeft. Daar zorgen de fabrikanten zelf voor.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof garantie in de EU iets voorstelt.
Hoop.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef veldmuis het volgende:
In mijn mooie TFT ding zeg je in het menu "power led off" en je bent klaar.
En als ie standby gaat gaat de LED wel netjes aan, precies zoals ik het hoopte
Flikker dan op met je gezeik.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef Buschetta het volgende:
Eens met TS. Heb hier zo'n tv kastje met een blauwe led die je denk ik 5km verder nog ziet.
Daarnaast heb ik zoveel routers, modems en andere onzin in m'n slaapkamer staan dat als ik een portscan heb het wel een discotheek lijkt s'nachts ;' maar dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Ik kan die dingen ook in een andere kamer pleuren. ach ja.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:27 schreef The_Terminator het volgende:
In mijn Gigaworks T20 speakers zit ook een rete irritante fel-blauwe kutled, maar hoor je mij daarover klagen?
jaquote:rete irritante fel-blauwe kutled
sinds wanneer is nerd zijn hip danquote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef Repeat het volgende:
Komt door al die nerds die gaten in hun pc zagen en tl buizen erin zetten.
Vroeger had je schermen met een groen/geel ledje, geeft nauwelijks licht maar je ziet het wel. Dat is prima.
Nu moet al die shit knalblauwe ledjes hebben omdat het anders niet hip is.
Gegronde klacht
Truequote:Op donderdag 8 november 2007 21:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
sinds wanneer is nerd zijn hip dan [afbeelding]
als je em aan de oplader hangt knippert ie nietquote:Op donderdag 8 november 2007 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, mijn Iiyama TFT heeft ook zo'n irritant felblauw ledje, maar ben er inmiddels al aan gewend. Bij m'n Nokia N73 is dat irritanter, ook een blauw ledje als die in standby stand staat dat ook nog eens knippert en nee, dat kun je niet uitzetten. Moet dus altijd de telefoon op z'n kop in de slaapkamer leggen, anders wordt de hele kamer om de 2 seconden verlicht... [afbeelding]
Dat laatste mag niet uitmaken. Als de LED's nutteloos zouden kunnen zijn moeten ze gewoon uitkunnen.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef Buschetta het volgende:
Eens met TS. Heb hier zo'n tv kastje met een blauwe led die je denk ik 5km verder nog ziet.
Daarnaast heb ik zoveel routers, modems en andere onzin in m'n slaapkamer staan dat als ik een portscan heb het wel een discotheek lijkt s'nachts ;' maar dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Ik kan die dingen ook in een andere kamer pleuren. ach ja.
Schijnbaar irriteren vele mensen eraan, en ook al is het maar een kleine ergenis, het is bij elkaar opgeteld een hele teringzooi ergenis. Dat maakt het een groot probleem.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:27 schreef The_Terminator het volgende:
De led is niets anders dan een indicatie dat het apparaat aan staat, sommige mensen klagen ook werkelijk overal over
In mijn Gigaworks T20 speakers zit ook een rete irritante fel-blauwe kutled, maar hoor je mij daarover klagen?
's nachts hangt 'ie altijd aan de lader, maar dan knippert 'ie nog net zo hard...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je em aan de oplader hangt knippert ie nietOf je zet em uit.
quote:
Heb jij even pechquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:53 schreef pberends het volgende:
Ja, dus? Ik wil de LED uithebben als de LCD aanstaat.
Heb jij even de vliegende vinkenteringquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb jij even pech![]()
Of je koopt zo'n über LCD waarvan de LED uit te schakelen is via het menu.
Fabrikanten moeten niks. Als ze zin hebben maken ze monitoren met TL-verlichting eromheen. Jij bent zo dom geweest om er niet op te letten bij de aanschafquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef pberends het volgende:
Heb jij even de vliegende vinkentering
Of fabrikanten maken de optie standaard dat je de LED kan uitzetten voor de vele mensen die het irritant vinden.
Philips Ambilight (zijn wel geen TL's, maar goed).quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Fabrikanten moeten niks. Als ze zin hebben maken ze monitoren met TL-verlichting eromheen.
Ik was net een foto aan het maken voor een online aankopen topic en toen bedacht ik dat ik die foto's ook wel hier nog eens zou kunnen posten omdat de receiver er ook bij op staat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:20 schreef classpc het volgende:
Ik ken het probleem.
Ik heb een zelfde soort probleem met mijn speakerset. Het geluid is echt geweldig, maar de receiver heeft een fel wit display en een blauwe led in de aan-knop.
Wanneer ik de set uitzet dan verdwijnt het felle display wel maar verandert de felle blauwe led in de aan-knop in een felle rode led.
Ik heb een foto van internet gehaald waar de receiver en het display te zien is, maar waar de blauwe/rode led niet te zien is. Ook is het display op deze foto lang niet zo fel als in het echt. Ik zal morgen met mijn mobiel foto's proberen te maken van mijn receiver om het te verduidelijken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik was net een foto aan het maken voor een online aankopen topic en toen bedacht ik dat ik die foto's ook wel hier nog eens zou kunnen posten omdat de receiver er ook bij op staat.
Dus bij deze. Het gaat dus om de receiver.
Aan:
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien wordt mijn kamer compleet verlicht wanneer ik in het donker een film aan het kijken ben, en wordt mijn kamer rood verlicht wanneer de receiver uit staat en ik wil slapen.
Maar door alle andere ledjes valt de receiver nog niet eens zo veel op. Die van de stekkerdoos en m'n draadloze muis als die in de oplader staat zijn namelijk nog feller.
Allemaal lichtvervuiling
Ik kan geen sticker over het display heen plakken want dan zie ik het display niet meer. Via het display kan ik hem luider of zachter zetten en meer bas of minder bas.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
op de tv die groene stip is inderdaad storend. En die stereoset, een kerstboom gelijk....
Maarum: dan doe je daar toch een plakker overheen? Ik zie het probleem niet zo....
dank je.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:02 schreef pberends het volgende:
Neem nou een beeldscherm, het LEDje daarvan kan best eens behoorlijk irriteren als je bijvoorbeeld een duistere film zit te kijken. De LED is sowieso functieloos, want ik kan zelf ook wel zien of het beeldscherm wel of niet aan staat. Daar heb ik dat LEDje helemaal niet voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |