Omdat wij geen bergen hebben, geen sneeuw en veel mensen per vierkante kilometer. Simpele vraag, simpel antwoord.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef Fastmatti het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vn6LHUIoF8A
Waarom hebben wij niet zulke wegen![]()
Behalve als je echt werk wilt doen.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:43 schreef Autodidact het volgende:
Lache trouwens, virtual machines.
Zie je wel!quote:Op donderdag 8 november 2007 08:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar spreekt een verstandig man.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Behalve als je echt werk wilt doen.
Dat kan niet oud zijn...quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
dvd
Een zomer met Jiskefet, dacht ik. Misschien ken je hem wel, ze slopen met een tang het dak van iemands auto af omdat de auto niet wil starten.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat kan niet oud zijn...
Welke?
Klinkt hihilarisch.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een zomer met Jiskefet, dacht ik. Misschien ken je hem wel, ze slopen met een tang het dak van iemands auto af omdat de auto niet wil starten.![]()
Je krijgt mij sowieso makkelijk aan het lachen. Bij de eerste de beste opmerking van Sidekick staan de tranen in m'n ogen. Gekkenhuis.quote:
Ja, er komt nog veel meer.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hier gaat het ook ineens waaien en regenen.
Hmm, ik ken hem niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een zomer met Jiskefet, dacht ik. Misschien ken je hem wel, ze slopen met een tang het dak van iemands auto af omdat de auto niet wil starten.![]()
Als je drie lui hebt die op dezelfde virtuele databaseserver tabellen gaan verklutsen (denk 200+ miljoen records), en ze gaan dat tegelijkertijd doen, dan heb je iets van een probleem. Zolang je er alleen op werkt gaat alles fluitend. Oftewel, de extremen zijn wat groter.quote:
Nee, rotauto. Slecht zicht rondom door de ruiten en slecht zicht in de miniatuurspiegels en een knoert van een overbodige display met noninfo in het midden van je dashboard.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:25 schreef Reya het volgende:
* Reya is meer liefhebber van de Citroen C3
[ afbeelding ]
Kijk, dat is wel een leuke auto. Ik heb er een heel kort gehad. Eén tankbeurt lang, toen heb ik 'm direct weer te koop gezetquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je drie lui hebt die op dezelfde virtuele databaseserver tabellen gaan verklutsen (denk 200+ miljoen records), en ze gaan dat tegelijkertijd doen, dan heb je iets van een probleem. Zolang je er alleen op werkt gaat alles fluitend. Oftewel, de extremen zijn wat groter.
Sidekick is een droogkloot, best grappig af en toe.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je krijgt mij sowieso makkelijk aan het lachen. Bij de eerste de beste opmerking van Sidekick staan de tranen in m'n ogen. Gekkenhuis.![]()
quote:Afstand doen van eene Juffrouw Helder... die gy bemint! Waarlyk, gy moet of een zeer groot Man, of haarer onwaardig zyn. Ik ben verzuft. Wat kon ik ooit minder gedagt hebben, dan 't geen gy my meld!
Hebben dan de waare vrienden der Rede zo veel zedelyke kragten? .... Is voor hem, die onder haar oog werkt, niets onmooglyk? Hoe weinig ben ik dan nog met haar bekend! Zy alleen is het, die u - die zelf uwe liefde bestiert. Haare goedkeuring zal groot zyn, immers voor eenen denkenden Renting.
Maar, myn Vriend, hebt gy de beminlyke Helder ooit bemind - hoor my uitspreeken - bemind, zo als uw Willem haar beminde? Het onderwerp is voor my zo verrukkelyk, dat ik myne pen haaren vryen loop laat. Laat ik u den aart myner liefde voor haar, zo 't mooglyk zy, eens omschryven. Toets daar aan, het geen by u liefde genoemd wordt; en 't geen gy met recht zo noemt.
Die liefde, die voor haar in alle myne aderen klopt, heeft aan myne ziel iets medegedeeld, dat wel samengesteld schynt uit kragt en zwakheid. De grootste beletzels zouden my niet hebben kunnen weerhouden, om myne geliefde Helder te gaan zien.
Ik zou de vraag stellen aan de theater&taalkunstenaars.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Kun je bemind worden, maar tegelijkertijd niet geliefd zijn?
[..]
De Dixiecrats hebben dan ook een behoorlijke meerderheid.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Woehoe, de Amerikaanse Senaat heeft eindelijk weer eens ballen laten zien en een veto van Bush ongedaan gemaakt!
Ik zie die haven van Antwerpen wel zitten.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een paar miljoen extra katholieken zie ik wel zitten.
Ja, want die goederen kunnen dan mooi per vrachtwagen naar China gereden worden?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik zie die haven van Antwerpen wel zitten.Kan eindelijk de Schelde uitgebaggerd worden. Eat this, Shanghai.
Wat een onzinnige reactiequote:Op donderdag 8 november 2007 21:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, want die goederen kunnen dan mooi per vrachtwagen naar China gereden worden?
Wat een mistroostige pessimistische totalitaire fascisten. God moge ons voor hun achterlijke invloeden behoeden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
OpinioTV: http://www.hetgesprek.nl/archief/141/
Last van mijn keel, maar het is ook gewoon onwijs lekker.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Verkouden?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een mistroostige pessimistische totalitaire fascisten. God moge ons voor hun achterlijke invloeden behoeden.
De Klopkoek-doctrine.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..], kom kom, doe eens niet zo voorspelbaar.
Ja, drop is sowieso lekker. Ik heb ook last van mijn keel. Bij mij helpt het niet echt...al eet ik mij misselijk aan de drop.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Last van mijn keel, maar het is ook gewoon onwijs lekker.
Moet je eens kijken hoe Vink z'n best doet om vooral niet enthousiast te zijn. Stelletje doodsgravers.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..], kom kom, doe eens niet zo voorspelbaar.
Het lijkt erop dat zijn achterlicht het niet doet. Er kom geen rode gloed uit zijn reet.quote:
Het is ook onzinnig dat drop vreten zou helpen. Bij een pijnlijke keel moet je juist zo weinig mogelijk drinken/eten aangezien iedere keer dat je slikt de irritatie verergert.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, drop is sowieso lekker. Ik heb ook last van mijn keel. Bij mij helpt het niet echt...al eet ik mij misselijk aan de drop.
Scheet laten en direct aanstekenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat zijn achterlicht het niet doet. Er kom geen rode gloed uit zijn reet.
Zoethoutthee werkt ook goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, drop is sowieso lekker. Ik heb ook last van mijn keel. Bij mij helpt het niet echt...al eet ik mij misselijk aan de drop.
Wat ziet hij er jongensachtig uit op die fiets.quote:
Ja, dat is dus ook mijn ervaring. Zaterdag ging het nog. Toen ging ik aan de drop en het werd allen maar erger.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het is ook onzinnig dat drop vreten zou helpen. Bij een pijnlijke keel moet je juist zo weinig mogelijk drinken/eten aangezien iedere keer dat je slikt de irritatie verergert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |