abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54461818
http://www.youtube.com/watch?v=Vn6LHUIoF8A

Waarom hebben wij niet zulke wegen
pi_54461974
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef Fastmatti het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vn6LHUIoF8A

Waarom hebben wij niet zulke wegen
Omdat wij geen bergen hebben, geen sneeuw en veel mensen per vierkante kilometer. Simpele vraag, simpel antwoord.
pi_54461996
Ik was vorige maand op Vlieland (ja, ik had me weer eens over laten halen door m'n ouders om naar dat eiland voor terminale patiënten af te reizen) en daar ligt een weg volledig parallel aan de kustlijn. Prachtig om met je auto langs te rijden. Maar goed, daar mag je dan weer alleen met de fiets op.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54462036
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Bron?
Autodidact, de Barmhartige, de Genadevolle.
pi_54462251
edit
pi_54462304
Ik zag trouwens een verdomd enge Japanse horrorfilm deze week. Op MTV geloof ik. Wat was dat ziek.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:15:08 #107
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54462570
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:43 schreef Autodidact het volgende:
Lache trouwens, virtual machines.
Behalve als je echt werk wilt doen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 19:24:40 #108
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54462841
quote:
Op donderdag 8 november 2007 08:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Daar spreekt een verstandig man.
Zie je wel!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_54463212
pi_54463566
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Behalve als je echt werk wilt doen.
Hoe bedoel je?
pi_54463709
Autodidact, op een oude Jiskefet-dvd vond ik de scène 'Autodidakt'.

En wat een hilarische scène was dat.
pi_54463820
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
dvd
Dat kan niet oud zijn...

Welke?
pi_54463874
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:55 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat kan niet oud zijn...

Welke?
Een zomer met Jiskefet, dacht ik. Misschien ken je hem wel, ze slopen met een tang het dak van iemands auto af omdat de auto niet wil starten.
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 19:58:19 #114
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54463926
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Een zomer met Jiskefet, dacht ik. Misschien ken je hem wel, ze slopen met een tang het dak van iemands auto af omdat de auto niet wil starten.
Klinkt hihilarisch.
pi_54464142
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Klinkt hihilarisch.
Je krijgt mij sowieso makkelijk aan het lachen. Bij de eerste de beste opmerking van Sidekick staan de tranen in m'n ogen. Gekkenhuis.
pi_54464148
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:35 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hier gaat het ook ineens waaien en regenen.
Ja, er komt nog veel meer.
pi_54464215
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hmm, ik ken hem niet.
  donderdag 8 november 2007 @ 20:13:16 #118
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54464339
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Als je drie lui hebt die op dezelfde virtuele databaseserver tabellen gaan verklutsen (denk 200+ miljoen records), en ze gaan dat tegelijkertijd doen, dan heb je iets van een probleem. Zolang je er alleen op werkt gaat alles fluitend. Oftewel, de extremen zijn wat groter.

Overigens, 'echte IT'ers' gaan nu een grote bek opentrekken dat dat sowieso niet hoort, dat zoiets een slechte businessarchitectuur is en nog meer van dat soort blaat.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54464498
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:25 schreef Reya het volgende:
* Reya is meer liefhebber van de Citroen C3

[ afbeelding ]

Nee, rotauto. Slecht zicht rondom door de ruiten en slecht zicht in de miniatuurspiegels en een knoert van een overbodige display met noninfo in het midden van je dashboard.
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Lada NIVA .
Kijk, dat is wel een leuke auto. Ik heb er een heel kort gehad. Eén tankbeurt lang, toen heb ik 'm direct weer te koop gezet . Zelden zoveel verlies op een auto gemaakt . 500 gulden verschil tussen aan- en verkoop, een tank benzine verreden op -zeg- 200 km. Maar, leuk auto'tje. Ook slecht zicht in de spiegels trouwens, niet omdat ze te klein waren maar omdat die Niva van mij te hard trilde bij snelheden boven de 50km per uur om nog iets te kunnen herkennen .

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 08-11-2007 20:32:36 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54464573
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:13 schreef gronk het volgende:

[..]

Als je drie lui hebt die op dezelfde virtuele databaseserver tabellen gaan verklutsen (denk 200+ miljoen records), en ze gaan dat tegelijkertijd doen, dan heb je iets van een probleem. Zolang je er alleen op werkt gaat alles fluitend. Oftewel, de extremen zijn wat groter.
Record locking, table locking, database locking? Dat is toch geen probleem van virtuele servers alleen? Dat heb je met elke server....Welke ei laat er nou tien mensen zonder controle tabelwijzigingen aanbrengen op een db-server....

[ Bericht 2% gewijzigd door Autodidact op 08-11-2007 20:32:42 ]
  donderdag 8 november 2007 @ 20:24:52 #121
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54464622
Lekker 'spannende' ICT.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 20:35:40 #122
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54464904
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:06 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je krijgt mij sowieso makkelijk aan het lachen. Bij de eerste de beste opmerking van Sidekick staan de tranen in m'n ogen. Gekkenhuis.
Sidekick is een droogkloot, best grappig af en toe.
pi_54464992
Kun je bemind worden, maar tegelijkertijd niet geliefd zijn?
quote:
Afstand doen van eene Juffrouw Helder... die gy bemint! Waarlyk, gy moet of een zeer groot Man, of haarer onwaardig zyn. Ik ben verzuft. Wat kon ik ooit minder gedagt hebben, dan 't geen gy my meld!

Hebben dan de waare vrienden der Rede zo veel zedelyke kragten? .... Is voor hem, die onder haar oog werkt, niets onmooglyk? Hoe weinig ben ik dan nog met haar bekend! Zy alleen is het, die u - die zelf uwe liefde bestiert. Haare goedkeuring zal groot zyn, immers voor eenen denkenden Renting.

Maar, myn Vriend, hebt gy de beminlyke Helder ooit bemind - hoor my uitspreeken - bemind, zo als uw Willem haar beminde? Het onderwerp is voor my zo verrukkelyk, dat ik myne pen haaren vryen loop laat. Laat ik u den aart myner liefde voor haar, zo 't mooglyk zy, eens omschryven. Toets daar aan, het geen by u liefde genoemd wordt; en 't geen gy met recht zo noemt.

Die liefde, die voor haar in alle myne aderen klopt, heeft aan myne ziel iets medegedeeld, dat wel samengesteld schynt uit kragt en zwakheid. De grootste beletzels zouden my niet hebben kunnen weerhouden, om myne geliefde Helder te gaan zien.
pi_54465333
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Kun je bemind worden, maar tegelijkertijd niet geliefd zijn?
[..]
Ik zou de vraag stellen aan de theater&taalkunstenaars.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54465654
Woehoe, de Amerikaanse Senaat heeft eindelijk weer eens ballen laten zien en een veto van Bush ongedaan gemaakt!
pi_54465715
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Woehoe, de Amerikaanse Senaat heeft eindelijk weer eens ballen laten zien en een veto van Bush ongedaan gemaakt!
De Dixiecrats hebben dan ook een behoorlijke meerderheid.
pi_54465737
DB's op virtuele machines
pi_54465894
Wie van jullie wil Vlaanderen hebben? Nou?

Ik begrijp één ding niet van dat artikel in de NRC vandaag: er staat 'Frankrijk zou graag nauwere samenwerking met Wallonië onderhouden'. Maar waarom in godsnaam. Werkeloosheid, armoede, uitkeringstrekkers, smerige steden, oude fabrieken, vervuiling, verlaten kolenmijlen...dat dus.
pi_54465950
Een paar miljoen extra katholieken zie ik wel zitten.
pi_54466062
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een paar miljoen extra katholieken zie ik wel zitten.
Ik zie die haven van Antwerpen wel zitten. Kan eindelijk de Schelde uitgebaggerd worden. Eat this, Shanghai.
  donderdag 8 november 2007 @ 21:22:54 #131
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_54466086
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik zie die haven van Antwerpen wel zitten. Kan eindelijk de Schelde uitgebaggerd worden. Eat this, Shanghai.
Ja, want die goederen kunnen dan mooi per vrachtwagen naar China gereden worden?
pi_54466315
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, want die goederen kunnen dan mooi per vrachtwagen naar China gereden worden?
Wat een onzinnige reactie Ik stel dat de groei van het containervervoer naar en vanuit Antwerpen achterligt bij die van Shanghai, dat heeft echt niet alleen met de economische groei in China te maken.
pi_54466834
The FBI is warning that al Qaeda may be preparing a series of holiday attacks on U.S. shopping malls in Los Angeles and Chicago, according to an intelligence report distributed to law enforcement authorities across the country this morning. (Click here for full text.)

The alert said al Qaeda "hoped to disrupt the U.S. economy and has been planning the attack for the past two years."
http://blogs.abcnews.com/theblotter/2007/11/exclusive-fbi-a.html
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 21:56:40 #135
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54467014
Ik heb dropwater gemaakt.
Carpe Libertatem
pi_54467143
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb dropwater gemaakt.
Verkouden?
pi_54467310
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
OpinioTV: http://www.hetgesprek.nl/archief/141/
Wat een mistroostige pessimistische totalitaire fascisten. God moge ons voor hun achterlijke invloeden behoeden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 22:09:28 #138
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54467366
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Verkouden?
Last van mijn keel, maar het is ook gewoon onwijs lekker.
Carpe Libertatem
pi_54467452
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat een mistroostige pessimistische totalitaire fascisten. God moge ons voor hun achterlijke invloeden behoeden.
, kom kom, doe eens niet zo voorspelbaar.
pi_54467495
pi_54467533
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

De Klopkoek-doctrine.
pi_54467545
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Last van mijn keel, maar het is ook gewoon onwijs lekker.
Ja, drop is sowieso lekker. Ik heb ook last van mijn keel. Bij mij helpt het niet echt...al eet ik mij misselijk aan de drop.
pi_54467571
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Moet je eens kijken hoe Vink z'n best doet om vooral niet enthousiast te zijn. Stelletje doodsgravers.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 22:15:29 #144
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54467597
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat zijn achterlicht het niet doet. Er kom geen rode gloed uit zijn reet.
Carpe Libertatem
pi_54467602
Komt dat Donner debat nog of hoe zit dat
pi_54467617
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, drop is sowieso lekker. Ik heb ook last van mijn keel. Bij mij helpt het niet echt...al eet ik mij misselijk aan de drop.
Het is ook onzinnig dat drop vreten zou helpen. Bij een pijnlijke keel moet je juist zo weinig mogelijk drinken/eten aangezien iedere keer dat je slikt de irritatie verergert.
pi_54467633
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat zijn achterlicht het niet doet. Er kom geen rode gloed uit zijn reet.
Scheet laten en direct aansteken
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 22:16:44 #148
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54467645
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Zoethoutthee werkt ook goed.
Carpe Libertatem
pi_54467646
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet hij er jongensachtig uit op die fiets.
pi_54467686
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Het is ook onzinnig dat drop vreten zou helpen. Bij een pijnlijke keel moet je juist zo weinig mogelijk drinken/eten aangezien iedere keer dat je slikt de irritatie verergert.
Ja, dat is dus ook mijn ervaring. Zaterdag ging het nog. Toen ging ik aan de drop en het werd allen maar erger.

Maar ja, doktersassistent zei wel veel drinken. ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')