quote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, in elk geval waren zowel jijzelf als je ouwe buurvrouw met hetzelfde bezig.
Nou, in elk geval waren zowel jijzelf als je ouwe buurvrouw met hetzelfde bezig.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik stond daar echt zo van: KUT. En nu he.
Ja, en zo krijgt Fok nog een Maikuuul.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat je moet doen, water een beetje koken, en dan over je heen gooien
Warm én het schuim gaat van je af ... iig, als je niet cancerveel schaamhaar hebt want dan blijft het er natuurlijk inzitten he vuillak
Dat dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:52 schreef SuperMocio het volgende:
Gaan douchen terwijl je eten op het vuur hebt staan?Gokje: je volgende klaagbaaktopic zal gaan over hoe je keuken is uitgebrand?
Rechtvaardigheid.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Zo gezegd zo gedaan. Ik lekker aan het douchen. Kapt ineens het fucking water ermee net terwijl ik 100 procent ingezeept ben
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:49 schreef afcajos het volgende:
Aan de andere kant, als jouw water er niet mee kapte en je nog lekker warm water had, was je je misschien wel lekker gaan fappen. En zodoende had je niet geruikt dat je eten aan het aanbranden was![]()
Hoe heette die Chinees nou ook alweer?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
Overtollig Smilies gebruikt maakt mij onmogelijk de OP te lezen.
Water koken terwijl het water afgesloten isquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
Warm én het schuim gaat van je af ... iig, als je niet cancerveel schaamhaar hebt want dan blijft het er natuurlijk inzitten he vuillak
Nee, niet nog eenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:58 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ja, en zo krijgt Fok nog een Maikuuul.![]()
OMG hoe kan ik zo'n taalfout makenquote:
Nou Lollerkuuul, dan moet je toch maar aan een sTyLoW-bril want TS meldt dat het water afgesloten is. Niet dat zijn stervende hoeren kankerkachel is overleden.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
Het is een stYl0w brilquote:Op donderdag 8 november 2007 15:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou Lollerkuuul, dan moet je toch maar aan een sTyLoW-bril want TS meldt dat het water afgesloten is. Niet dat zijn stervende hoeren kankerkachel is overleden.
Ik heb een beter idee:
Ts moet gewoon wachten tot het regent.
Zal jij ff lekker eten.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Onderwijl dat ik me dan ga douchen zet ik me dan meestal al het eten op het fornuis zodat wanneer ik weer helemaal het mannetje ben aan tafel kan aanschuiven om me die meuk naar binnen te schuiven.
Het IS Maikuuul, dumbassquote:Op woensdag 7 november 2007 22:58 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ja, en zo krijgt Fok nog een Maikuuul.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:29 schreef postmortum het volgende:
goed topic -sandstorm- , ga jij nu verder met de jasarmix aub
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Mij vergelijken met -Sandstorm-![]()
![]()
![]()
Heb je ook nog geprobeerd om water terug uit de afvoer te halen?quote:Ik nog wat provocorisch met mijn lichaam tegen de natte muur aanschuren zodat er schuim vanaf ging.
Wat is een veredelde BIFI worst? Een orginele spaanse chorizo ofzo?quote:Loopt daar net die bejaarde kut overbuurvrouw over straat die veredelde BIFI worst uit te laten
Jawel johquote:
Daar stopte ik al met lezen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
''toenstraks''
Geweldig dit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
In je naakse leuter door de woonkamer moeten rennen
Je avatar bitchzquote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
Overtollig Smilies gebruikt maakt mij onmogelijk de OP te lezen.
Raap me op.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
er komt geen water meer uit.................................. SUKKELLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik stond daar echt zo van: KUT. En nu he. Ik nog wat provocorisch met mijn lichaam tegen de natte muur aanschuren zodat er schuim vanaf ging. Ik kan je verzekeren: Lukt niet![]()
![]()
![]()
quote:: Loopt daar net die bejaarde kut overbuurvrouw over straat die veredelde BIFI worst uit te lachen![]()
![]()
![]()
Toen er nog kwaliteit was.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
Gofferdomme. Is dit avontuur alweer 3 jaar geleden.
De tijd vliegt. Ik ben oud aan het worden.
Anno 2010 probeert iedereen het KLB niveau van 2006/2007/2008 te evenaren, maar helaas.....quote:
Klomp, lees de OP dan. Toen was jij nog 11quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef Hyundai het volgende:
Verzonnen topics![]()
Leuk verzonnen trouwens.
Helemaal niet. Toen was ik 23.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klomp, lees de OP dan. Toen was jij nog 11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |