Dit is wel heel dubbelopquote:
quote:
TS gebruikt nog steeds Emmers :-)quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:37 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Neem jij geen handdoek mee de douche in?
in je eigen huisquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:39 schreef Sempiterna het volgende:
En vervolgens morgen op de FP een bericht te lezen van de politie, die een man in [vul hier in], aangehouden heeft ivm schennispleging... aangegeven door de overbuurvrouw.
Haha zou zo een scene van American Pie kennen wezenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:28 schreef Schatgraver het volgende:
Ik toenstraks toen ik thuiskwam van me werk even lekker onder de douche gesprongen zoals ik dat eigenlijk elke middag doe.
Onderwijl dat ik me dan ga douchen zet ik me dan meestal al het eten op het fornuis zodat wanneer ik weer helemaal het mannetje ben aan tafel kan aanschuiven om me die meuk naar binnen te schuiven.
Zo gezegd zo gedaan. Ik lekker aan het douchen. Kapt ineens het fucking water ermee net terwijl ik 100 procent ingezeept ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik stond daar echt zo van: KUT. En nu he. Ik nog wat provocorisch met mijn lichaam tegen de natte muur aanschuren zodat er schuim vanaf ging. Ik kan je verzekeren: Lukt niet
![]()
![]()
![]()
Ruik ik ineens van beneden af een enorme verotte verbrandde luch. Moest ik in mijn naakse leutert langs de voordeur, en toen via de woonkamer zo richting keuken. En jawel hoor: Loopt daar net die bejaarde kut overbuurvrouw over straat die veredelde BIFI worst uit te laten![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze me gezien heeft![]()
![]()
![]()
Klacht: Via internet nu moeten lezen dat de waterleiding een paar uur is afgesloten vanwege een reparatie. De digitale snelweg moeten hanteren voor zulkes mededelingen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef wise het volgende:
-edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |