Even maar?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:47 schreef sjimz het volgende:
Anders ben je even een kneus en open je 2 topics in een keer!![]()
Hij heeft er last van.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
Waarom typt SCH met sterretjes?
Dacht dat er auto-correctie in TextOnly zatquote:
Fort Voordorp b.v.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef SCH het volgende:
** *niet grappig,ik kan niks meer* opzoeken, k an iema*nd het *adres van* het* fort i n* g*******r***o****e***nekan opzoeken waar i*k morgen *een congres heb van pentascope?*
nee iets met schitterend organiseren en vinken en vonken *quote:Op woensdag 7 november 2007 18:32 schreef Suijk het volgende:
Over de balans tussen welvaart en welzijn?
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
*
[..]
nee iets met schitterend organiseren en vinken en vonken *![]()
785 euro! Zo krijg ik ook wel mijn balans in orde.quote:Op 8 november organiseert Pentascope het congres “Kleur geven aan Schitterend Organiseren” in Fort Voordorp, Utrecht. Tijdens het congres komt op inspirerende wijze naar voren hoe organisaties de balans kunnen vinden tussen het behalen van hun financiële bedrijfsresultaten en mensgericht werken. Het uitgangspunt is een nieuwe en optimistische visie waarbij mensen en hun doelen, waarden, drijfveren en talenten centraal staan.
Geld zat bij de publieke omroep, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:34 schreef Suijk het volgende:
785 euro! Zo krijg ik ook wel mijn balans in orde.
je bent een hilversums sterretje of nietquote:Op woensdag 7 november 2007 18:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
[..]
785 euro! Zo krijg ik ook wel mijn balans in orde.
quote:
Bjoroooquote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]![]()
![]()
en voor de rest een
toffe TT, trouwens !
prima....maar voor de rest druk enzo !quote:
gelukkig zit ik hier in het oosten goedquote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Againzender het volgende:
Wij gaan er allemaal aan!!
[ afbeelding ]
Je gaat weg als PSV moet voetballen? Of had je er al niet echt veel vertrouwen in?quote:
vorige week niet wezen trainen, om deze week weer niet te gaan kan ik niet maken, bovendien van het weekend ook nog een competitiewedstrijd. En bij PSV had ik idd ook niet echt de hoopquote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je gaat weg als PSV moet voetballen? Of had je er al niet echt veel vertrouwen in?
Wat is dit? Worden die provincies afgezonken?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Againzender het volgende:
Wij gaan er allemaal aan!!
[ afbeelding ]
laten we maar niet over ajax beginnenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
PSV verdedigt inderdaad weer de Hollandsche glorie
Tja er moet gewoon veel gebeuren wil er weer een Nederlandse club echt een rol spelen in de CLquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
PSV verdedigt inderdaad weer de Hollandsche glorie
Ajaxquote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laten we maar niet over ajax beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |