Even maar?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:47 schreef sjimz het volgende:
Anders ben je even een kneus en open je 2 topics in een keer!![]()
Hij heeft er last van.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
Waarom typt SCH met sterretjes?
Dacht dat er auto-correctie in TextOnly zatquote:
Fort Voordorp b.v.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef SCH het volgende:
** *niet grappig,ik kan niks meer* opzoeken, k an iema*nd het *adres van* het* fort i n* g*******r***o****e***nekan opzoeken waar i*k morgen *een congres heb van pentascope?*
nee iets met schitterend organiseren en vinken en vonken *quote:Op woensdag 7 november 2007 18:32 schreef Suijk het volgende:
Over de balans tussen welvaart en welzijn?
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
*
[..]
nee iets met schitterend organiseren en vinken en vonken *![]()
785 euro! Zo krijg ik ook wel mijn balans in orde.quote:Op 8 november organiseert Pentascope het congres “Kleur geven aan Schitterend Organiseren” in Fort Voordorp, Utrecht. Tijdens het congres komt op inspirerende wijze naar voren hoe organisaties de balans kunnen vinden tussen het behalen van hun financiële bedrijfsresultaten en mensgericht werken. Het uitgangspunt is een nieuwe en optimistische visie waarbij mensen en hun doelen, waarden, drijfveren en talenten centraal staan.
Geld zat bij de publieke omroep, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:34 schreef Suijk het volgende:
785 euro! Zo krijg ik ook wel mijn balans in orde.
je bent een hilversums sterretje of nietquote:Op woensdag 7 november 2007 18:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
[..]
785 euro! Zo krijg ik ook wel mijn balans in orde.
quote:
Bjoroooquote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]![]()
![]()
en voor de rest een
toffe TT, trouwens !
prima....maar voor de rest druk enzo !quote:
gelukkig zit ik hier in het oosten goedquote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Againzender het volgende:
Wij gaan er allemaal aan!!
[ afbeelding ]
Je gaat weg als PSV moet voetballen? Of had je er al niet echt veel vertrouwen in?quote:
vorige week niet wezen trainen, om deze week weer niet te gaan kan ik niet maken, bovendien van het weekend ook nog een competitiewedstrijd. En bij PSV had ik idd ook niet echt de hoopquote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je gaat weg als PSV moet voetballen? Of had je er al niet echt veel vertrouwen in?
Wat is dit? Worden die provincies afgezonken?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
laten we maar niet over ajax beginnenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
PSV verdedigt inderdaad weer de Hollandsche glorie
Tja er moet gewoon veel gebeuren wil er weer een Nederlandse club echt een rol spelen in de CLquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
PSV verdedigt inderdaad weer de Hollandsche glorie
Ajaxquote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laten we maar niet over ajax beginnen![]()
Dit is de officiele Europeese waarschuwingsite. Dit houdt in dat de verwachte waterstand boven het zogenaamde alarmpeil uitkomt (dat overigens een stuk lager ligt dan b.v. het hoogwater uit 1953)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is dit? Worden die provincies afgezonken?
ik krijg alweer pijn in mijn hoofd als ilk daaraan denkquote:
En dit is nog niet met de Superstorm hè, dit is morgen...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit is de officiele Europeese waarschuwingsite. Dit houdt in dat de verwachte waterstand boven het zogenaamde alarmpeil uitkomt (dat overigens een stuk lager ligt dan b.v. het hoogwater uit 1953)
Maar best link dus, begin van dit jaar kwam het water ikn het noordoosten nog tot recordhoogte door zo'n NW storm.
Ach, alsof er altijd Nederlandse clubs een vooraanstaande rol hebben gespeeld in de CL.. het is altijd een golfbeweging.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja er moet gewoon veel gebeuren wil er weer een Nederlandse club echt een rol spelen in de CL
ja, we hebben het over morgen, dus deze voorspellingen zijn WEL geloofwaardigquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dit is nog niet met de Superstorm hè, dit is morgen...
Waarom zijn de voorspellingen van die engelse pik niet geloofwaardig? Bij het KNMI voorspellen ze t weer door naar koeienkonten te kijken.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, we hebben het over morgen, dus deze voorspellingen zijn WEL geloofwaardig
Ja, ik had dan ook mijn blauwe jurk vandaag aan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
Rondje op kosten van golfer en ik.
beide hadden 2-0 voorspeld.
Wat weet zo'n buitenlander nou van ons weer?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom zijn de voorspellingen van die engelse pik niet geloofwaardig? Bij het KNMI voorspellen ze t weer door naar koeienkonten te kijken.
Weer is universeel. Hij voorspelde het voor de hele Britse eilanden, Denemarken, Zweden, etc.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat weet zo'n buitenlander nou van ons weer?![]()
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
Rondje op kosten van golfer en ik.
beide hadden 2-0 voorspeld.
Die zat er lekker in ja!quote:
Ja die tweede. Dat had ik moeten zeggen. DIe van CSKA heb ik gemist. Zat wat te stoeien met een foto voor mijn foboquote:Op woensdag 7 november 2007 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die 2e bedoel je zeker
Die goals van CSKA waren ook
maar zo lang van tevoren dat je toch echt niet van die voorspelling kan uitgaan. Hij zegt dan dat hij dat met z'n zonneactiviteit doet, maar ik blijf bij mijn standpunt dat je het weer maar voor een dagje of 5 kan voorspellen. Globalere ontwikkelingen kan wel wat langer, maar hij geeft zo specifiek aan waar wat gaat gebeuren, ik vind dat ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer is universeel. Hij voorspelde het voor de hele Britse eilanden, Denemarken, Zweden, etc.
Het weer hangt van een heleboel variabelen af. Als je maar genoeg variabelen kloppend weet te maken, dan kan je het weer voorspellen. Voor een periode tot in het oneindige. Dus waarom zou die vent niet gewoon een goed model kunnen hebben?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar zo lang van tevoren dat je toch echt niet van die voorspelling kan uitgaan. Hij zegt dan dat hij dat met z'n zonneactiviteit doet, maar ik blijf bij mijn standpunt dat je het weer maar voor een dagje of 5 kan voorspellen. Globalere ontwikkelingen kan wel wat langer, maar hij geeft zo specifiek aan waar wat gaat gebeuren, ik vind dat ongeloofwaardig.
Kijk maar naar deze week: wij zitten al meer dan een week naar vrijdag te kijken, zou een zeer zware storm kunnen worden, maar de afgelopen 24 uur stort de storm in de voorspellikngen helemaal in, en blijft er 'weinig' anders over dan een windkracht 9 voor de Wadden.
Wat niet wil zeggen dat deze storm straks toch nog 100 km verder zuidwaarts zakt en een dikke windkracht 10 over de kustgebieden geeft
\quote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wat zal ik eens zeggen?quote:
alleen Bayern München is daar echt beter de rest of maximaal gelijkwaardigquote:Op woensdag 7 november 2007 22:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker maar lijkt me niet echt reeel, je komt gewoon wat kwaliteit tekort
quote:
Okee, klinkt niet goed, maar laten we daar niet over doorgaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, wat zal ik eens zeggen?
Het gaat....
Met jou?
Valt wel mee hoor. Niet meteen het ergste denkenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, klinkt niet goed, maar laten we daar niet over doorgaan.
Okeequote:Op woensdag 7 november 2007 23:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Niet meteen het ergste denken
hij kan best gelijk hebben, maar dit valt vooralsnog in de rij 'zoveelste rampscenario'. Je hebt altijd gasten die een:quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het weer hangt van een heleboel variabelen af. Als je maar genoeg variabelen kloppend weet te maken, dan kan je het weer voorspellen. Voor een periode tot in het oneindige. Dus waarom zou die vent niet gewoon een goed model kunnen hebben?
hier ook !quote:
De mensen die een witte kerst oid voorspellen zijn van die huis-tuin-en-keuken-meteorologen. Dat is hij echt niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij kan best gelijk hebben, maar dit valt vooralsnog in de rij 'zoveelste rampscenario'. Je hebt altijd gasten die een:
- witte kerst
- Elfstedentocht
- bakzomer
- einde der tijden
voorspellen.
En er komt nooit wat van. En daardoor ben ik wat sceptisch geworden
Maar als er inderdaad eind november een verwoestende storm komt, dan geloof ik hem nog steeds niet, want het kan dan nog steeds een toevalstreffer zijn. Dan moet ik echt over meedere jaren juiste voorspellingen zien voor zo'n lange termijn.
mocht het uitkomen dan blijft het slechts 1 meetpunt, en dat is statistisch gezien totaal geen bewijs dat de theorie klopt.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De mensen die een witte kerst oid voorspellen zijn van die huis-tuin-en-keuken-meteorologen. Dat is hij echt niet.
En een verwoestende storm een toevalstrefferHoe vaak komen die dingen nou voor?
ik kan het mij echt niet herinnerenquote:
bier?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Grulez het volgende:
moi.
Je loopt een dag achter.quote:
Grr...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben voor deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:41 schreef sjimz het volgende:
Je loopt een dag achter.
Morgen post je vast hoe geweldig het doelpunt van Zlatan wel niet was.
ik doe het vooral met de sms updates van een bekende die meespeeltquote:Op woensdag 7 november 2007 23:43 schreef borisz het volgende:
MCOP begonnen op rtl7
Ik ben de hele nacht al wakkerquote:Op donderdag 8 november 2007 05:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er net uit. Kan toch niet slapen.
Bos jongen. Ik heb respect voor je. Verdomme nog midden in de nacht.quote:Op donderdag 8 november 2007 05:46 schreef Bos81 het volgende:
Hoi Tong
Mwa. Ik moet gewoon om 7.00 uur beginnen. Er zijn mensen die vroeger opstaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 05:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos jongen. Ik heb respect voor je. Verdomme nog midden in de nacht.
Ik ben ook de hele nacht op geweest en voel me nu ook behoorlijk moe worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:39 schreef RayMania het volgende:
Lijkt me ook geen lekker ritme eigenlijk.
Ik viel in slaap toen in PSV keek, rond 22:15quote:Op donderdag 8 november 2007 07:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben ook de hele nacht op geweest en voel me nu ook behoorlijk moe worden.
Zo even een power-nap van 20 minuten en ik ben weer fit.
Ze zouden rond die tijd moeten beginnen dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik viel in slaap toen in PSV keek, rond 22:15.
Succes Golfertquote:Op donderdag 8 november 2007 07:54 schreef golfer het volgende:
Goede morgen en tot vanavond maar weer.
Ja was echt leukquote:Op donderdag 8 november 2007 08:42 schreef SCH het volgende:
Hoe was Paul in Rood sientje?*
Ga dan naar buiten en oefen gewoon mee ipv nog ff snel een post in Hools te zettenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ga dan naar buiten en oefen gewoon mee ipv nog ff snel een post in Hools te zetten
quote:
gek he als je met 30.000 mensen langs Arnhem moetquote:Op donderdag 8 november 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Kom je 's nachts in de enige file van Nederland terecht
En ze besluiten de A12 af te sluiten.....quote:Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gek he als je met 30.000 mensen langs Arnhem moet
terecht natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 11:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ze besluiten de A12 af te sluiten.....
quote:12:27:31 08-11-07 06/112 -GROUP- TreinongevalKlein 1571 1541 1543 1590 RANDWYCKSINGEL MAAS MAASTRICHT
1004420 BRW Limburg Zuid (OvD Maastricht)
1004424 BRW Maastricht (1e TS)
1004428 BRW Maastricht (TS 3e Uitruk)
1004432 BRW Maastricht (HV 1571)
1005998 BRW Limburg Zuid (Monitorcode)
Iemand is vlak voor station Maastricht Randwyck voor de trein Kerkrade - Randwyck gesprongen. Trein is er voor 90% overheen gedenderd...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er precies/ongeveer gebeurd/ te zien?
Dat ziet er nooit zo smakelijk uit!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Iemand is vlak voor station Maastricht Randwyck voor de trein Kerkrade - Randwyck gesprongen. Trein is er voor 90% overheen gedenderd...
Geloof me, dat went.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:14 schreef DarkShine het volgende:
En de hulpverleners die nou dus aan het zoeken zijn of er nergens meer lichaamsdelen liggen...
Voor zo'n machinist nietquote:
Ik zelf heb meer moeite met mensen die nog intact zijn als ze dood zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor zo'n machinist niet
Als je het vaker gezien hebt geloof ik het wel. Leuk blijft anders iig.
quote:12:30 uur Maastricht<->Luik Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Maastricht en Maastricht Randwijck geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Geld terugvragen.
Je zou ook eerst 8 mensen kunnen uitmoorden op je school voordat je jezelf voor je kop schiet.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Getverdemme, ze blijven springen.
Doe het op een andere manier![]()
als je daar komt, het kan ook zijn dat de lifr naar beneden mag nemenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:57 schreef borisz het volgende:
Als je dan toch voor door de poort van Petrus wil, neem dan een overdosis ofzo
Idd dat gebeurt hier in Ermelo zo vaak....quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd dat gebeurt hier in Ermelo zo vaak....
Ik woon in Heerlen (vlakbij het stadion van Roda) maar werk in Maastricht Randwyck (naast het Mecc).quote:Op donderdag 8 november 2007 15:05 schreef dndiek het volgende:
DS, ga jij in Maastricht wonen?
Just curiousquote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik woon in Heerlen (vlakbij het stadion van Roda) maar werk in Maastricht Randwyck (naast het Mecc).
Why?
Wat lief.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:40 schreef Grulez het volgende:
****?
Of ga onder een ijzeren bed liggen en laat de poot op je keel vallenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:57 schreef borisz het volgende:
Als je dan toch voor door de poort van Petrus wil, neem dan een overdosis ofzo
Geeft niet, maar ik mis ff je binnenpretje en wat bedoel je met Ernelo ?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha, vind je het gek. In Ernelo
![]()
sorry sien
Kon zijn dat je iets wou weten over dit dorp.quote:
Mwah, ik weet er genoeg van en ik kom er nog wel eensquote:Op donderdag 8 november 2007 15:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kon zijn dat je iets wou weten over dit dorp.
Ik ben iedere keer weer blij dat ik dit dorp uitrij.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mwah, ik weet er genoeg van en ik kom er nog wel eens
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of ga onder een ijzeren bed liggen en laat de poot op je keel vallen
zo heeft ooit de peuterspeelzaalleidster van mijn kids het gedaan
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of ga onder een ijzeren bed liggen en laat de poot op je keel vallen
zo heeft ooit de peuterspeelzaalleidster van mijn kids het gedaan
Ja sorry, we zijn er toen echt heel lang van slag van geweest, en nu nog na 15 jaar of zo, is het blijven hangen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:01 schreef rubbereend het volgende:bah ik vind dit heel naar om te lezen
brrrrrrrrrrrr
Neee, heerlijk juist, lekker kokkerellen boodschappies, 3 afleveringen DWDD via uitz. gemist kijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef Grulez het volgende:
pff wat een saaie kutdag, dan maar ff stofzuigen
ach ik heb ze in verschillende soorten al meegemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd dat gebeurt hier in Ermelo zo vaak....
Zoiets zul je gewoon niet snel vergeten. Dat geeft gewoon zo'n impact.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja sorry, we zijn er toen echt heel lang van slag van geweest, en nu nog na 15 jaar of zo, is het blijven hangen.
daar kan ik me alles bij voorstellen, verschrikkelijk gewoonquote:Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja sorry, we zijn er toen echt heel lang van slag van geweest, en nu nog na 15 jaar of zo, is het blijven hangen.
Tja. Klinkt misschien hard en ongepast. Maar liever op zo'n manier dan op een manier waar je anderen bij betrekt (voor de trein springen bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 8 november 2007 16:32 schreef dndiek het volgende:
Wat een zieke manier om zelfmoord te plegen zeg
Hoe krijgen sommigen het bedacht
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja. Klinkt misschien hard en ongepast. Maar liever op zo'n manier dan op een manier waar je anderen bij betrekt (voor de trein springen bijvoorbeeld)
klopt, maar je zal haar maar vinden zoquote:Op donderdag 8 november 2007 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja. Klinkt misschien hard en ongepast. Maar liever op zo'n manier dan op een manier waar je anderen bij betrekt (voor de trein springen bijvoorbeeld)
Oh ja, adje was madonna tochquote:Op donderdag 8 november 2007 16:38 schreef SCH het volgende:
sientje, was je niet geschockeerd door die act aan het kruis bij paul?
Mijn oppas heeft zich verhangen wat jaartjes terug.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Zij heeft op het station gestaan om te springen, vervolgens heeft ze zich dezelfde dag laten opnemen in een gesloten afdeling.
Die nacht heeft ze dit gedaan
Vertel dat maar eens aan die peutertjes, echt vreselijk gewoon.
Bij mij ben je gewoon onlinequote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef SCH het volgende:
Bluezz, doet mijn msn het niet?
Trudie zegt:quote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef SCH het volgende:
Bluezz, doet mijn msn het niet?
OKee, dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, maar je zal haar maar vinden zo
Misschien heeft ie weer last van sterallures.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trudie zegt:
ik krijg alles terug wat ik verzend naar je
Trudie zegt:
of je geeft gewoon geen antwoord dat kan ook
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie weer last van sterallures.
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie weer last van sterallures.
Tja ik wist dat die scene ging komen (had het gelezen in de krant)quote:Op donderdag 8 november 2007 16:38 schreef SCH het volgende:
sientje, was je niet geschockeerd door die act aan het kruis bij paul?
Wat ben je toch ruimdenkendquote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik wist dat die scene ging komen (had het gelezen in de krant)
Tja het was een parodie op Madonna, maar het was niet echt nodig geweest voor mijn gevoel! Maar echt grof was hij niet.
en bokbier!quote:
clauwnatselquote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef clauwheee het volgende:
Ben je eindelijk gedouched en aangekleed, gaat het regenen.
Zijn wij dan van m af?quote:
In dr keel?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was toch maar een lekke band of niet danquote:
Maar vier keer in 3 weken een lekke band.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was toch maar een lekke band of niet dan
- Band een keer goed oppompenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar vier keer in 3 weken een lekke band.
Binnenband kwam door mn buitenband heen.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
- Band een keer goed oppompen
- Scherpe dingen uit je buitenband halen
- Leren plakken
- Leren fietsen
Wat VoreG zegtquote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar vier keer in 3 weken een lekke band.
Dat zie je dus al maandenlang aankomen en je legt er geen nieuwe buitenband op?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Binnenband kwam door mn buitenband heen.
Kan je niet tegen plakken.
Wat denk je dat ik nu heb?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zie je dus al maandenlang aankomen en je legt er geen nieuwe buitenband op?
Even zien, de binnenband komt door de buitenband heen. Gevolg: 4 lekke banden binnen 3 weken.quote:
Een nieuwe buitenband die er is opgelegd door een afzetter die zich fietsenmaker noemtquote:
Nu nog niet, anders wordt Weekend nat.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:18 schreef RayMania het volgende:
Goeienavond! Weekend staat alweer bijna voor de deur!
Weekend heeft een paraplu opgestoken.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu nog niet, anders wordt Weekend nat.
Weekend waait weg met paraplu.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weekend heeft een paraplu opgestoken.
Klinkt mysterieusquote:Op donderdag 8 november 2007 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben net weer thuis, even zuslief afgezet ergens.
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
Ik kom er net achter dat ik tentamen KM gehaald heb![]()
Nou weet je wel hoe snel zon ding gaatquote:Op donderdag 8 november 2007 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n bobslee schiet het ook niet op he.
Ach welnee, het wordt weer zwaar overdreven dat briesje dat gaat komen.quote:
Lekker op de pier kijken wat komen gaatquote:Op donderdag 8 november 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach welnee, het wordt weer zwaar overdreven dat briesje dat gaat komen.
Ik wacht gewoon op de door die Engelsman voorspelde Superstorm aan het einde van deze maand.
quote:
Dit jaar moet hij maar iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]de man die jaarlijks bij ons kampioensfeestje zie optreden
kijk die achterlijke programma's dan ook nietquote:Op donderdag 8 november 2007 21:32 schreef Ole het volgende:
die rare babyfluisteraar is weer op RTL
Studentenfeesten af gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit jaar moet hij maar iets anders gaan doen.
[ afbeelding ]
Ik ga in mei naar hem toe hier in Grunnquote:Op donderdag 8 november 2007 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]de man die jaarlijks bij ons kampioensfeestje zie optreden
nee hoor 20 april worden wij weer kampioen, zoals de traditie inmiddels is, tegen Vitessequote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit jaar moet hij maar iets anders gaan doen.
[ afbeelding ]
Dan hoop ik voor jullie dat jullie snel een nieuwe trainer krijgenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor 20 april worden wij weer kampioen, zoals de traditie inmiddels is, tegen Vitesse
maandag zoals gezegdquote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jullie dat jullie snel een nieuwe trainer krijgen
Vooral met dit weer, lekker glad wegdek. Hupsakee!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou weet je wel hoe snel zon ding gaat
Zal het derde keus Fred Rutten worden?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef rubbereend het volgende:KVW begint
[..]
maandag zoals gezegd
Als dat zo is dan gaat PSV ook Europees beter presteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal het derde keus Fred Rutten worden?
Die ik stiekem wel een goede trainer vind
Het is nog maar hopen dat PSV UEFA Cup haalt.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaat PSV ook Europees beter presteren.
Met Fredje staan ze in 3 jaar in de halve finale CL.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is nog maar hopen dat PSV UEFA Cup haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |