***********************H******E***L********P**** ****L****I*E****V***E****R***************quote:Op woensdag 7 november 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
SCH die last heeft van sterretjesHet moet niet gekker worden
Hier wil ik gewoon even van genietenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:49 schreef SCH het volgende:
*
[..]
***********************H******E***L********P**** ****L****I*E****V***E****R***************
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 7 november 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
**********quote:Op woensdag 7 november 2007 17:45 schreef hugecooll het volgende:
lol, tis zonde
mocht het geen grap zijn, dan typ je maar zo: start -> uitvoeren -> osk.exe
********H***E**T*** ****G**E****B****E***U****R***** T**O***O*K* ****A***L************* ****I******K** ***H*****E**T*** ***T***O**E****T***E***N***S*****E***N****B***O****R****D**** ****O***N****T****K*******O*******P****P**E***L************************quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Sebas. het volgende:
Start > Programma's > Bureau-Accessories > Toegankelijkheid > Schermtoetsenbord
********H**E****T*** ****G***E****B****E****U***R****** T*****S**T***E*****E*****D**S*** ***H**E*****B*** *******H****E*****M** ********A***L** *****1****0*****0**** *****X**** *****U**I*T***** *G***E****Z******E**T****** ***********H***O*****E*** ****R****E******B**O****O***T***E****N**********?*********************quote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Open eens een textbestandje. Komen die ***** ook als je niets doet? Zo ja, dan zit er ergens iets vast..
Rebooten helpt wsl wel.
Description: osk.exe is a small utility bundled with Windows intended to provide some functionality for users with limited mobility. This program is a non-essential system process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
**********I***S*** **D***I****T** ***S****E**R***I***E****U***S*********?*******?*****?*****************
Dat wil ik daarom niet missen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef TNA het volgende:
Dit topic is nu al legendarisch.
of Krakersquote:Op woensdag 7 november 2007 17:57 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat het ministerie van Sociale Zaken in je PC zit.
************************T********O***C****H** ****E****V**E****N* *G****E**L*****A*****C*H********E***N** ***************************quote:Op woensdag 7 november 2007 17:57 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat het ministerie van Sociale Zaken in je PC zit.
**quote:Op woensdag 7 november 2007 17:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Als je je computer opnieuw opstart blijft het dan doorgaan?
Zit je op een laptop te werken of op een reguliere PC? Als je het toetsenbord uittrekt dan zou het moeten stoppen normaal gezien.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:58 schreef SCH het volgende:
*
[..]
**
j***A*******
**********A******L*****L*******E******S***** *******A*****L** *****G****E*********P****R******O**B*******E*****E**R*******D***********
******J***A**** ****L****E****U*****K***E**** ****G*******R**A**P*****P****E***N** ****M**A****A**R*** **H**E**T** ***I***S***** ******S******E**R****I*****E****U**S****************************************************************H****I***J*** **D*****O***E**T** **N***I*****K*****S****** ********N***I**E**T** ***I***N*** *****U****R***L***S***** ******N****I**E**T*** ***I**N** *****M****I*****A****L*************S*******************************E*****N*****Z*************************quote:Op woensdag 7 november 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Misschien het sterretjes virus...
Dan moet het bij hem meer het rondjes virus zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Misschien het sterretjes virus...
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet het bij hem meer het rondjes virus zijn [afbeelding]
Ik denk serieus dat het iets softwarematigs is. Als je je toetsenbord ontkoppelt zou er eigenlijk geen input meer moeten zijn, maar dan gaat het door, zeg je.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]
******J***A**** ****L****E****U*****K***E**** ****G*******R**A**P*****P****E***N** ****M**A****A**R*** **H**E**T** ***I***S***** ******S******E**R****I*****E****U**S****************************************************************H****I***J*** **D*****O***E**T** **N***I*****K*****S****** ********N***I**E**T** ***I***N*** *****U****R***L***S***** ******N****I**E**T*** ***I**N** *****M****I*****A****L*************S*******************************E*****N*****Z*************************
*************H****I****J* IS 2 MAANDEN OUD* ***************************quote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij werkt je computer niet heel goed.
Een nieuw record: 16 karakters zonder sterretje ertussenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
*************H****I****J* IS 2 MAANDEN OUD* *************************************
******************************O**K** *****T**O****T ZO* *************quote:Op woensdag 7 november 2007 18:06 schreef Thomass het volgende:
Veilig modus keertje proberen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij werkt je computer niet heel goed.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb wel wat voor SCH om te kalmeren
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef SuperRogier het volgende:
En z'n capslock zit ook al vast
Probeer eens het * in te drukken, serieus, misschien zit die toets gewoon vast. Dus boven je numerieke gedeelte, uiterst rechts aan je toetsenbord. Ram er ff een paar keer hard op
Ook zonder toetsenbord heeft hij dit probleem, wel tussen de sterretjes doorlezen hequote:
dan start de computer op in veilige modus met netwerkmogelijkhedenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Petre het volgende:
opstarten in veilige modes met netwerkmogelijkheden, dat is bij het opstarten op f8 blijven rammen, wat dan?
caps lock is uitquote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef SCH het volgende:
v*eilige **m***o****d***us helpt niet allee*n **a***l***** *si*k nu* h*eel strak *ty***p*****e***** ******g***a*****a**t het beter maar sterretjes blijven*
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:23 schreef SCH het volgende:
als dit is verholpe*n ga ikd e finse scholier uithagen *op i * edereen die* me hier z it te pesten sjimz al*s eerste* *********:*********(* *:(*******
Heeft het stekkertje van je keyboard alle puntjes nog ?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef SCH het volgende:
v*eilige **m***o****d***us helpt niet allee*n **a***l***** *si*k nu* h*eel strak *ty***p*****e***** ******g***a*****a**t het beter maar sterretjes blijven*
Dank je voor het idee!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef SCH het volgende:
*klojos die in mijn fotoboek sterretjes gaan pos*ten zijn n*iet *****g******rappig *************
Hey, tis altijd beter dan last krijgen van je eigen sterretje !quote:Op woensdag 7 november 2007 18:26 schreef SCH het volgende:
ik**** ********k*an nog steeds gee * n* u*rls****** inbtypen**********************
Guiltyquote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef SCH het volgende:
*klojos die in mijn fotoboek sterretjes gaan pos*ten zijn n*iet *****g******rappig *************
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef pascalheister het volgende:
SCH je moet de stekker van je toetsenbord uit je sterretje halen
* heb alleen een draadloos toetsenbord liggen nog*quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Thomass het volgende:
Heb je toevallig een ander toetsenbord bij de hand? Dat je je pc ff uitzet, die toetsenbord erin doet en hem vervolgens opstart?
doe die maar danquote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
* heb alleen een draadloos toetsenbord liggen nog*
Prima, en doe je ons een plezier door die andere weg te gooien?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, je vergat een paar sterren bij deze post.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
Doet het goed zo te zien :pquote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je wel opnieuw opgestart? Ipv alleen die nieuwe unit in je pc geplugged. Lijkt me sterk dat dit het niet oplost eigenlijk, het ligt dan iig aan je computert en dus zou ik als ik jou was er mee teruggaan naar je pc boer.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:36 schreef SCH het volgende:
h*et gaat iets beter geloof ik* ********hij doet niet alle*en maar sterretjes meer
Jaquote:Op woensdag 7 november 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
*zou*den de andere* forumgebruikers het er*g vinden dat ik weer* gewoon in de ande*re topics ga posten met *alle** ***s*t*****erret*jes *vand ien?*
Nee, ik zit dit voor de lol te doen met al d*ie kutstteren, hou toch op - het duurt al vanaf gisteravondquote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Thomass het volgende:
[..]
Had je wel opnieuw opgestart? Ipv alleen die nieuwe unit in je pc geplugged. Lijkt me sterk dat dit het niet oplost eigenlijk, het ligt dan iig aan je computert en dus zou ik als ik jou was er mee teruggaan naar je pc boer.
Als het uberhaupt waar is en je ons niet zit te fucken natuurlijk
*Ik gebruik nog steeds hetzelfde toetensbord - ik zet de compu ook niet meer uit want inloggen lukt heel moeilijk met al die sterrenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Thomass het volgende:
[..]
Had je wel opnieuw opgestart? Ipv alleen die nieuwe unit in je pc geplugged. Lijkt me sterk dat dit het niet oplost eigenlijk, het ligt dan iig aan je computert en dus zou ik als ik jou was er mee teruggaan naar je pc boer.
Als het uberhaupt waar is en je ons niet zit te fucken natuurlijk
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat SCH dól is op sterretjesquote:Op woensdag 7 november 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
ik vind er geen zak aan *- ik heb de SCHijn tegen maar dit is fukking serieus, en ik ben blij dat alle fokkers me zo ontzettend steunenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:ik geloof er geen ruk van, dat ten eerste
maar neemt niet weg dat dit een hilarisch topic is![]()
ik geloof er geen hol vanquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat SCH dól is op sterretjes
Haha, je maakt een woordgarpje!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
ik geloof er geen hol van
hey mensen, volgens mij is ie weg
HOAXquote:[quote]Op woensdag 7 november 2007 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel je dat soort dingen op 1 lijn met een sexuele geaardheid?
Wat moet je weten?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef SCH het volgende:
*kan * *i******e*****m***a*****n**d***** **heta*dresv vo*or *mijjncong*res*********** *vo***o*****r*** morgen eveno* o**p****z****o*eken*?*****************
Hey, daar is het begonnenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:23 schreef Zwansen het volgende:
Gast, ik vond het al zo vaag dat toen je mij quotte in dat Figo-topic...
No problemquote:Op woensdag 7 november 2007 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je, heb het al gevonden via die eikels van HOols![]()
Niet door mij.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, daar is het begonnen
Dus door jou of door die Portugese kloothommel
Misschien weer een nieuw bij-effect van vistaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
Is het ech*t zo bijzonde*r dan?
Heb ik weer
De pc is echt gloedjenieuw
Maar een wachtwoord zie je toch meestal zo: ************quote:Op woensdag 7 november 2007 19:52 schreef SCH het volgende:
i*k w*****i*lde gaan inte*rnet*bank*ieren
maar je* mag *****maar *3 ************x******************* fout inlo*ggen,** ****t*****o****c**h maa*r eve***n**** ***n*i****e***t*** ******d**an *
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien weer een nieuw bij-effect van vista![]()
on screen keyboard.exequote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Description: osk.exe is a small utility bundled with Windows intended to provide some functionality for users with limited mobility. This program is a non-essential system process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems.
Valt te proberen.
Tevreden vista gebruiker?quote:
Jazekerquote:
OSD werkt alleen maar leuk als je een touchscreen hebt. Anders duurt het uren om met de muis alle letters te gaan aanwijzenen te klikken.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Hijacking het volgende:
gewoon bureau accesoires oid en dan schermtoetsenbord
hoef je in iedergeval niet met die kankersterretjes te typen
Het is nog een beetje vroeg om to conclusions te jumpen hoor - ik heb hem nu nog* niet weer uit en aan gezet en hij is * ook nog niet geheelstervrij *quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen leeft mee, en het antwoord is "ik heb ff lopen kutten en 't is opgelost".
Anti-climax![]()
T'is je toch gelukt...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:26 schreef SCH het volgende:
ik**** ********k*an nog steeds gee * n* u*rls****** inbtypen**********************
Ja, ik hoop dat ze een leuke dag hebben. Ik heb de hele week al buikgriep en kan me er echt niet voor opladen, bovendien hadden we 2 kaarten voor de prijs van 1 dus je hoeft je ook geen zorgen te maken over publiek geld.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:39 schreef Suijk het volgende:
Hey, je congres begint zo, SCH.
De computer is 2 mnd oud, zit er nog garantie op?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:23 schreef SCH het volgende:
****n*ee
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:26 schreef FredvZ het volgende:
*SCH pakt de PC
*SCH loopt naar de deur
*SCH gaat naar een transportmiddel naar keuze
*SCH gaat met transportmiddel naar de winkel
*SCH zet de computer op de toonbank van de winkel
*SCH zegt: "doet ***"
De waardering is hoog, aan het aantal sterren te zien.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo wat er zo leuk is aan dit topic
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
Hij doet het nu al 1,5 weer even goed. Ben benieuwd hoe het is als ik hem aan en uitzet.
Heb niet iets noemenswaardigs gedaan. Alleen het andere toetsenbord gepakt, niet eens aangesloten, daar schrok ie blijkbaar zo van dat ie eieren voor zijn geld koos
*proest*quote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef hooibaal het volgende:
Wel handig als je ergens je wachtwoord in moet typen
Ik heb maar 1 lampje op mijn monitorquote:Op donderdag 8 november 2007 13:57 schreef Geqxon het volgende:
SCH, brand het derde lampje op je monitor?
Je bent een fopdoosquote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo wat er zo leuk is aan dit topic
Ik word altijd verkeerd begrepen, of verkeerd uitgelegdquote:
Leg dan uit hoe tussen al jouw letters sterretjes staan, behalve tussen de smileys, die in een keer wonderwel lukten?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word altijd verkeerd begrepen, of verkeerd uitgelegd![]()
![]()
![]()
Ik zweer het op je hele verzameling MIKRO-gidsen, dit is echt waar![]()
Dan heb je niet goed gekeken... voorbeelden? Van gisteren of vanochtend, vanaf een uur of 11 vandaag was er geen probleem meer.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Leg dan uit hoe tussen al jouw letters sterretjes staan, behalve tussen de smileys, die in een keer wonderwel lukten?
V.
Die spaties worden er automatisch bijgezet.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:30 schreef SCH het volgende:
En toch was het moeilijk om een smiley te posten want die moet wel vrij staan, dus moet je eerst een spatie hebben. Typ maar eens een spatie met al die sterretjes [afbeelding]
De sterretjes ookquote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die spaties worden er automatisch bijgezet.
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken... voorbeelden? Van gisteren of vanochtend, vanaf een uur of 11 vandaag was er geen probleem meer.
V.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:55 schreef SCH het volgende:
*******[quote]Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Suijk het volgende:
Dus er worden standaard sterretjes als invoer gegeven? De hele tijd?
Als je straks weet hoe het erin kwam, zou je het dan even kunnen laten weten? Is wel een leuke voor collega's.
[/quote*********
Plug 'n Pray ipv plug 'n play?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef SCH het volgende:
Het was echt Verbal
En het lijkt nu weer over. Het is een mirakel, een wonder maar ik ben er niks gerust op eigenlijk. Omdat er geen duidelijjke oorzaak is en ik niks verholpen heb. Maar goed, dit is op technisch gebied wel een beetje de story of my life
Hij heeft geen problemen meer gehad. Sue mequote:Op maandag 12 november 2007 16:43 schreef iamredleader het volgende:
Doet 'ie het nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |