*************H****I****J* IS 2 MAANDEN OUD* ***************************quote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij werkt je computer niet heel goed.
Een nieuw record: 16 karakters zonder sterretje ertussenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
*************H****I****J* IS 2 MAANDEN OUD* *************************************
******************************O**K** *****T**O****T ZO* *************quote:Op woensdag 7 november 2007 18:06 schreef Thomass het volgende:
Veilig modus keertje proberen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij werkt je computer niet heel goed.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb wel wat voor SCH om te kalmeren
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef SuperRogier het volgende:
En z'n capslock zit ook al vast
Probeer eens het * in te drukken, serieus, misschien zit die toets gewoon vast. Dus boven je numerieke gedeelte, uiterst rechts aan je toetsenbord. Ram er ff een paar keer hard op
Ook zonder toetsenbord heeft hij dit probleem, wel tussen de sterretjes doorlezen hequote:
dan start de computer op in veilige modus met netwerkmogelijkhedenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Petre het volgende:
opstarten in veilige modes met netwerkmogelijkheden, dat is bij het opstarten op f8 blijven rammen, wat dan?
caps lock is uitquote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef SCH het volgende:
v*eilige **m***o****d***us helpt niet allee*n **a***l***** *si*k nu* h*eel strak *ty***p*****e***** ******g***a*****a**t het beter maar sterretjes blijven*
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:23 schreef SCH het volgende:
als dit is verholpe*n ga ikd e finse scholier uithagen *op i * edereen die* me hier z it te pesten sjimz al*s eerste* *********:*********(* *:(*******
Heeft het stekkertje van je keyboard alle puntjes nog ?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef SCH het volgende:
v*eilige **m***o****d***us helpt niet allee*n **a***l***** *si*k nu* h*eel strak *ty***p*****e***** ******g***a*****a**t het beter maar sterretjes blijven*
Dank je voor het idee!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef SCH het volgende:
*klojos die in mijn fotoboek sterretjes gaan pos*ten zijn n*iet *****g******rappig *************
Hey, tis altijd beter dan last krijgen van je eigen sterretje !quote:Op woensdag 7 november 2007 18:26 schreef SCH het volgende:
ik**** ********k*an nog steeds gee * n* u*rls****** inbtypen**********************
Guiltyquote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef SCH het volgende:
*klojos die in mijn fotoboek sterretjes gaan pos*ten zijn n*iet *****g******rappig *************
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef pascalheister het volgende:
SCH je moet de stekker van je toetsenbord uit je sterretje halen
* heb alleen een draadloos toetsenbord liggen nog*quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Thomass het volgende:
Heb je toevallig een ander toetsenbord bij de hand? Dat je je pc ff uitzet, die toetsenbord erin doet en hem vervolgens opstart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |