al het treinverkeer dat langs den haag hs - delft moet lag al van half 8 tot 9 uur stilquote:Op woensdag 7 november 2007 09:34 schreef Scorpie het volgende:
Hoe laat gebeurde dat dan, want ik had nergens last van?
Ah oke, ik snap.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:36 schreef MadMarine het volgende:
[..]
al het treinverkeer dat langs den haag hs - delft moet lag al van half 8 tot 9 uur stil
richting rotterdam werd aangeraden om via gouda te reizen, en alles wat naar delft e.o. moest werd in één tram gepropt
ik bedoel maar...
ík ben ook niet tegen een verbod op doodsverwensingen, modjes met regeltjes wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:41 schreef Pien85 het volgende:
Waarom zou dit een doodsverwensing zijn? Hij is al dood, en wilde dat graag
Dus al zou het een doodsverwensing zijn, dan maak je de persoon in kwestie toch alleen maar blij?
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat ik dezelfde ronde vormen heb.
een trein is best slank op zichquote:Op woensdag 7 november 2007 09:44 schreef Dibble het volgende:
[..]
is dat dik zijn al deftige taal uitgesproken
?
WTF, en jij bent vrouw?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
een trein is best slank op zichMaar met rondingen op de goede plekken.
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoezo kom je niet meer in Delft vandaag?
ík ben wel vaker met het OV geweest (zeg maar elke dag), en dit soort taferelen horen daar standaard bij. als alles normaal is rijdt het wel redelijk, maar zodra er ook maar 1 blaadje op de rails valt loopt alles vast, laat staan een paar liter bloed en een paar speklapjes...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Chinless het volgende:
Whahah een collega van mij moet naar roosendaal, die zit nu in een tram die niet verder rijd.
Je kon toch gewoon via rotterdam gaanquote:Op woensdag 7 november 2007 10:52 schreef MadMarine het volgende:
[..]
[..]
ík ben wel vaker met het OV geweest (zeg maar elke dag), en dit soort taferelen horen daar standaard bij. als alles normaal is rijdt het wel redelijk, maar zodra er ook maar 1 blaadje op de rails valt loopt alles vast, laat staan een paar liter bloed en een paar speklapjes...
vanavond doe ik weer een poging
Ik hoorde het om de oproep vanochtend op HS idd.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:28 schreef MadMarine het volgende:
Dat je nou zelfmoord pleegt, oké. dat zal werkelijk iedereen een worst wezen, maar dat je dat nou in de spits tussen den haag en delft doet getuigt toch wel van bijzonder weinig opvoeding.
Rest mij nog jou en je fantastische ouders te bedanken, asociale kankerlijer. Ik kom dus niet meer in delft vandaag.
Modjes... en kom nou niet aanzetten met dat dit een doods -erwensingof een andere scheldkanonnade is: het is ten slotte nog steeds vrij asociaal om iedereen te laten meegenieten van jouw kutleven (en dood), en ten tweede zullen we helaas nooit weten of deze persoon inderdaad aan kanker leed, maar laten we het in ieder geval hopen
Dat was het weer voor vandaag, life goes on![]()
![]()
en vanuit amsterdam en den haagquote:Op woensdag 7 november 2007 11:42 schreef freud het volgende:
Mensen vanuit Delft staan stil.
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:42 schreef freud het volgende:
Snap je het nu?
Alsof dat relevant isquote:Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef warrel het volgende:
En een werkgroepgenootje vond het dapper van een suïcidaal persoon om voor de trein te springenMaar ze is dan ook gothic ofzoiets..
Arme machinist
lolquote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef GoodGawd het volgende:
Je hebt ook nog van die hele mislukte. Die springen maar gaan uiteindelijk niet dood
Dat moet ik toch nog wel een keer zien, dat iemand springt maar de trein stopt net ^__^
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef warrel het volgende:
En een werkgroepgenootje vond het dapper van een suïcidaal persoon om voor de trein te springenMaar ze is dan ook gothic ofzoiets..
Echt wel, ik zou echt elke cent schade in rekening brengen. Alleen al die mensen die vandaag gaan claimen wegens te laat enzo.....quote:Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef men_in_red het volgende:
En als hij al geld had, die familie ziet er terecht niks van terug, alles geclaimd door de ns/prorail, terecht!
Nee, alle lichaamsdelen moet gevonden worden. Vorig jaar was er ook zo'n minkukel die even de trein dacht tegen te houden(lukt niet uiteraard). Toen kwam de ambulance en alles, er werden van die grote borden omheengezet zodat er niet teveel pottekijkers komen. En toen zijn ze uiteindelijk een uur bezig geweest om lichaamsdelen, zoals vingers te zoeken >_<quote:Op woensdag 7 november 2007 15:05 schreef karr-1 het volgende:
Waarom dan ook zo lang stil staan. Schuif die rotzooi aan de kant, spoel het spoor schoon en karren maar weer. Kan maximaal een half uur duren, meer niet.
En als ik dan besluit om zelfmoord te plegen, dan maar zo veel mogelijk mensen er van mee laten genieten zal die vent wel gedacht hebben.
en ¤2,37 terugkrijgen van de NS (met je OV studentenkaart)...quote:Op woensdag 7 november 2007 15:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Echt wel, ik zou echt elke cent schade in rekening brengen. Alleen al die mensen die vandaag gaan claimen wegens te laat enzo.....
Ja, ik vraag me ook af waarom het zolang moet duren.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:05 schreef karr-1 het volgende:
Waarom dan ook zo lang stil staan. Schuif die rotzooi aan de kant, spoel het spoor schoon en karren maar weer. Kan maximaal een half uur duren, meer niet.
En als ik dan besluit om zelfmoord te plegen, dan maar zo veel mogelijk mensen er van mee laten genieten zal die vent wel gedacht hebben.
Krijg je 2,37 met je OVquote:Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef MadMarine het volgende:
[..]
en ¤2,37 terugkrijgen van de NS (met je OV studentenkaart)...
behalve als je wél een kaartje had gekocht, want dan krijg je natuurlijk niks. dan vindt de NS het namelijk te weinig om terug te storten... jah, geef dan ook meer terug!!!
Nee AZ is lekker.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja jongen, moet je ook lekker met de auto gaan. Dan heb je dat gezeik niet!
haha
OV sucks..
Je moeder is ook niet lekker maar dat maakt qua dit ook geen ene fuck uit!quote:
Dus als je het echt wilt lamleggen hak je eerst een vinger eraf om er daarna voor te springen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:27 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee, alle lichaamsdelen moet gevonden worden. Vorig jaar was er ook zo'n minkukel die even de trein dacht tegen te houden(lukt niet uiteraard). Toen kwam de ambulance en alles, er werden van die grote borden omheengezet zodat er niet teveel pottekijkers komen. En toen zijn ze uiteindelijk een uur bezig geweest om lichaamsdelen, zoals vingers te zoeken >_<
Laat inderdaad lichen die troep, eten de kraaien wel op.
Waarom is het hele topic nog niet verwijdert dan? Mensen die denken dat zelfmoord een eenvoudige stap is.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:12 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger, doodsverwensingen, flames etc. verwijderd.
Iemand met jouw username zal daar wel alle begrip voor hebben jaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Waarom is het hele topic nog niet verwijdert dan? Mensen die denken dat zelfmoord een eenvoudige stap is.
Mensen die wat stoerepraatjes daarover hebben. "Boh, kut zelfmoordkerel, nu kom ik een uur te laat op m'n werk waar ik normaal gesproken al geen flikker uitvoer omdat ik een doornsee Fokker ben, boh boh, verdomme man, boh."
Grappig, maar kijk nou eens niet naar de username.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Iemand met jouw username zal daar wel alle begrip voor hebben ja![]()
Dat iemand zelfmoord pleegt is al erg genoeg, maar het is vrij asociaal om voor de trein te gaan springen, waardoor duizenden reizigers in de spits hier de dupe van zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Waarom is het hele topic nog niet verwijdert dan? Mensen die denken dat zelfmoord een eenvoudige stap is.
Mensen die wat stoerepraatjes daarover hebben. "Boh, kut zelfmoordkerel, nu kom ik een uur te laat op m'n werk waar ik normaal gesproken al geen flikker uitvoer omdat ik een doornsee Fokker ben, boh boh, verdomme man, boh."
hahahaquote:Op woensdag 7 november 2007 09:28 schreef MadMarine het volgende:
Dat je nou zelfmoord pleegt, oké. dat zal werkelijk iedereen een worst wezen, maar dat je dat nou in de spits tussen den haag en delft doet getuigt toch wel van bijzonder weinig opvoeding.
Rest mij nog jou en je fantastische ouders te bedanken, asociale kankerlijer. Ik kom dus niet meer in delft vandaag.
Modjes... en kom nou niet aanzetten met dat dit een doods -erwensingof een andere scheldkanonnade is: het is ten slotte nog steeds vrij asociaal om iedereen te laten meegenieten van jouw kutleven (en dood), en ten tweede zullen we helaas nooit weten of deze persoon inderdaad aan kanker leed, maar laten we het in ieder geval hopen
Dat was het weer voor vandaag, life goes on![]()
![]()
Oeh, krijg je dat terugquote:Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef MadMarine het volgende:
[..]
en ¤2,37 terugkrijgen van de NS (met je OV studentenkaart)...
Ja er word soms wel wat lollig gereageerdquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
ten eerste: wat betekend 'boh'?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je eerste vraag ga ik niet eens beantwoorden, die tweede vraag kun je beter aan de Fokkertjes zelf vragen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:38 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ten eerste: wat betekend 'boh'?
ten tweede: waarom zouden mensen stoere praatjes over zelfmoordpogingen hebben?
ik vind iets asociaals als in het openbaar zelfmoord plegen en honderden/duizenden mensen (die er helemaal niks mee te maken hebben ook nog) daarmee duperen nou niet echt iets om stoer over te doen, laat staan dat het de meest eenvoudige stap is die je kan maken als je zelfmoord wilt plegen
als je in het openbaar zelfmoord pleegt ken je de consequenties inmiddels wel, het gebeurd namelijk met enige regelmaat, en beslis je dus met voorbedachte asociale rade wat je anderen aan gaat doen.
ik vind een openbare zelfmoord een zelfde soort ziekheid als een zelfmoordaanslag, want denk nou zelf eens na, hoe anders is dát eigenlijk? de hoofdpersoon gaat dood als het goed is, er worden mensen door getraumatiseerd, de samenleving wordt ontwricht (in ieder geval voor even), en je probeert er een statement mee te maken.
tis eigenlijk jammer dat mensen niet meer gestraft kunnen worden als ze dood zijn.
grappig, ik dacht dat jij daar een mening over had?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je eerste vraag ga ik niet eens beantwoorden, die tweede vraag kun je beter aan de Fokkertjes zelf vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |