al het treinverkeer dat langs den haag hs - delft moet lag al van half 8 tot 9 uur stilquote:Op woensdag 7 november 2007 09:34 schreef Scorpie het volgende:
Hoe laat gebeurde dat dan, want ik had nergens last van?
Ah oke, ik snap.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:36 schreef MadMarine het volgende:
[..]
al het treinverkeer dat langs den haag hs - delft moet lag al van half 8 tot 9 uur stil
richting rotterdam werd aangeraden om via gouda te reizen, en alles wat naar delft e.o. moest werd in één tram gepropt
ik bedoel maar...
ík ben ook niet tegen een verbod op doodsverwensingen, modjes met regeltjes wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:41 schreef Pien85 het volgende:
Waarom zou dit een doodsverwensing zijn? Hij is al dood, en wilde dat graag
Dus al zou het een doodsverwensing zijn, dan maak je de persoon in kwestie toch alleen maar blij?
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat ik dezelfde ronde vormen heb.
een trein is best slank op zichquote:Op woensdag 7 november 2007 09:44 schreef Dibble het volgende:
[..]
is dat dik zijn al deftige taal uitgesproken
?
WTF, en jij bent vrouw?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
een trein is best slank op zichMaar met rondingen op de goede plekken.
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoezo kom je niet meer in Delft vandaag?
ík ben wel vaker met het OV geweest (zeg maar elke dag), en dit soort taferelen horen daar standaard bij. als alles normaal is rijdt het wel redelijk, maar zodra er ook maar 1 blaadje op de rails valt loopt alles vast, laat staan een paar liter bloed en een paar speklapjes...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Chinless het volgende:
Whahah een collega van mij moet naar roosendaal, die zit nu in een tram die niet verder rijd.
Je kon toch gewoon via rotterdam gaanquote:Op woensdag 7 november 2007 10:52 schreef MadMarine het volgende:
[..]
[..]
ík ben wel vaker met het OV geweest (zeg maar elke dag), en dit soort taferelen horen daar standaard bij. als alles normaal is rijdt het wel redelijk, maar zodra er ook maar 1 blaadje op de rails valt loopt alles vast, laat staan een paar liter bloed en een paar speklapjes...
vanavond doe ik weer een poging
Ik hoorde het om de oproep vanochtend op HS idd.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:28 schreef MadMarine het volgende:
Dat je nou zelfmoord pleegt, oké. dat zal werkelijk iedereen een worst wezen, maar dat je dat nou in de spits tussen den haag en delft doet getuigt toch wel van bijzonder weinig opvoeding.
Rest mij nog jou en je fantastische ouders te bedanken, asociale kankerlijer. Ik kom dus niet meer in delft vandaag.
Modjes... en kom nou niet aanzetten met dat dit een doods -erwensingof een andere scheldkanonnade is: het is ten slotte nog steeds vrij asociaal om iedereen te laten meegenieten van jouw kutleven (en dood), en ten tweede zullen we helaas nooit weten of deze persoon inderdaad aan kanker leed, maar laten we het in ieder geval hopen
Dat was het weer voor vandaag, life goes on![]()
![]()
en vanuit amsterdam en den haagquote:Op woensdag 7 november 2007 11:42 schreef freud het volgende:
Mensen vanuit Delft staan stil.
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:42 schreef freud het volgende:
Snap je het nu?
Alsof dat relevant isquote:Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef warrel het volgende:
En een werkgroepgenootje vond het dapper van een suïcidaal persoon om voor de trein te springenMaar ze is dan ook gothic ofzoiets..
Arme machinist
lolquote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef GoodGawd het volgende:
Je hebt ook nog van die hele mislukte. Die springen maar gaan uiteindelijk niet dood
Dat moet ik toch nog wel een keer zien, dat iemand springt maar de trein stopt net ^__^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |