was dat niet de zomer nadat in het najaar de muur gevallen was, dus zomer 90 ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik 16, Pink Floyd gaf een live concert van the wall, met o.m cindy lauper weet ik nog
Nate wil vast wel met je daten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:10 schreef Tomasso het volgende:
De jongen waar ik stapelverliefd op ben maar ik ben voor hem "slechts" 2e keus
Feauteau?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Jeey, mijn nieuwe pak was vandaag eindelijk klaar..
.
Hoewel dit misschien meer iets is voor het stijl-topic wat ergens op Fok rondslingert, in plaats van in deze moddergooireeks.
Maar wil ik dat ook wel?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nate wil vast wel met je daten..
Matig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik onthoud me even van commentaar
Maar Cantori Davidici - Psalm 43.mp3 is ook best fijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mariah Carey - Say Somethin' (Morales Stereo Anthem) blijft een fijne track die ik ooit nog eens op de dansvloer wil horen
Maar op 3 oktober was de eenwording van Duitsland reeds een feit!quote:
Een jaar later jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
Maar op 3 oktober was de eenwording van Duitsland reeds een feit!
Hij is jouw gewoon niet waard. Hij is blind als hij niet inziet dat er geen betere eerste keuze is dan jijquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:10 schreef Tomasso het volgende:
De jongen waar ik stapelverliefd op ben maar ik ben voor hem "slechts" 2e keus
Tell me all about it. Nog 1.5 maand tot ik Xmas vier in London..maar mag ik even een Xmas bui hebben?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is nog geen kerst, CDP.
Natuurlijk, die had ik vorige week ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tell me all about it. Nog 1.5 maand tot ik Xmas vier in London..maar mag ik even een Xmas bui hebben?
Deck the halls with boughs of holly,quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk, die had ik vorige week ook.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... 'k moet echt een nieuwe pc... het uitpakken van gedownde dvd'tjes duurt veel te lang...
Ik wil ook, ik wil ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk, die had ik vorige week ook.
Bij Tech?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:03 schreef Zakje het volgende:
Oh nu raak ik ook in de kerstsferen! Als alles goed gaat vier ik kerst in Reykjavik![]()
En dan kan ik sans gêne zo'n leuke muts met 2 van die flapjes+touwtjes aan de zijkant dragen en zon wol-bol op de top. Die staan me zo leuk, maar ik lijk wel 12 met zo'n ding opquote:
Dat vind ik stiekem ook altijd leuke meutsenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
En dan kan ik sans gêne zo'n leuke muts met 2 van die flapjes+touwtjes aan de zijkant dragen en zon wol-bol op de top. Die staan me zo leuk, maar ik lijk wel 12 met zo'n ding op![]()
Maar ze zijn ook geweldigquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem ook altijd leuke meutsen.
Ik heb alleen geen mutsenhoofd.
Ik kan natuurlijk ook zelf allemaal losse onderdelen bestellen bij webshops, en 'm dan in elkaar sleutelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:04 schreef TomatensapBiertje het volgende:
http://www.tobycomputers.nl
Dit is geen SPAM, dit is gewenste reclame. toch?
Omdat ze f-ing lelijk zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:10 schreef Zakje het volgende:
Waarom zijn ze ook alweer not-done hier ?
Dat is mijn officiële standpunt ook, maar officieus vind ik ze helemaal te gekquote:
sweet dreams Erikquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen flauw idee, maar als je ze wilt dragen doe je dat toch gewoon.
Ik ga maar eens slapen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is mijn officiële standpunt ook, maar officieus vind ik ze helemaal te gek![]()
![]()
![]()
hij wil vast wel mee komen helpen sleutelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook zelf allemaal losse onderdelen bestellen bij webshops, en 'm dan in elkaar sleutelen.
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef Tomasso het volgende:
Koop gewoon een Mac. Klaar, van al het gezeik af
Ik wil spellen kunnen spelen en photoshop gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef Tomasso het volgende:
Is er dan een daadwerkelijk verschil tussen zo'n mac en een gewone pc? Een computer is toch een computerquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef Tomasso het volgende:
ja die mag je niet zomaar vergelijken met elkaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is er dan een daadwerkelijk verschil tussen zo'n mac en een gewone pc? Een computer is toch een computer?
quote:
Photoshoppen kan ook op een Macquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wil spellen kunnen spelen en photoshop gebruiken enzo.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is er dan een daadwerkelijk verschil tussen zo'n mac en een gewone pc? Een computer is toch een computer?
Oh , nouja, voor mij is de computer nog een mysterieuze kast met daarin een hoop draadjes en dingetjes enzo, nooit echt in verdiept. Ik dacht dat mac's er gewoon zeer fancy uitzagen, maar dezelfde dingen konden als een pcquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die mag je niet zomaar vergelijken met elkaar
maar er zijn vast andere Fokkers die je de verschillen haarflijn kunnen en willen uitleggen![]()
Ja dat kan ook natuurlijk, maar dat kan niet iedereen enzo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook zelf allemaal losse onderdelen bestellen bij webshops, en 'm dan in elkaar sleutelen.
Een Mac ziet er tof uit, werkt hemels, zonder problemen en je kan er het meeste mee met wat je ook met windows kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh , nouja, voor mij is de computer nog een mysterieuze kast met daarin een hoop draadjes en dingetjes enzo, nooit echt in verdiept. Ik dacht dat mac's er gewoon zeer fancy uitzagen, maar dezelfde dingen konden als een pc.
ze kunnen alle twee internetquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh , nouja, voor mij is de computer nog een mysterieuze kast met daarin een hoop draadjes en dingetjes enzo, nooit echt in verdiept. Ik dacht dat mac's er gewoon zeer fancy uitzagen, maar dezelfde dingen konden als een pc.
't Is meer de vraag of ik er het gedoe voor over hebquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Ja dat kan ook natuurlijk, maar dat kan niet iedereen enzo.
quote:Ow en mac's zijn stom, ik snap ze niet en ze gaan niet kapot.
Welkom, feel free to say whatever you wantquote:
Altijd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welkom, feel free to say whatever you want![]()
Of zoiets?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
En dan kan ik sans gêne zo'n leuke muts met 2 van die flapjes+touwtjes aan de zijkant dragen en zon wol-bol op de top. Die staan me zo leuk, maar ik lijk wel 12 met zo'n ding op![]()
ja straks heeft hij nog een blaasontstekingquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Belachelijk.
Dat kan ik denk ik niet, dan onderkoel ik binnen 30 secondenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of zoiets?
[ afbeelding ].
Het is zo'n fake setting... alsof iemand in de koude sneeuw z'n bovenkleding gaat uittrekken, z'n muts op houdt etc. Can't be done.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
ja straks heeft hij nog een blaasontsteking
tuurlijk wel, model zijn is toch kei hard werkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is zo'n fake setting... alsof iemand in de koude sneeuw z'n bovenkleding gaat uittrekken, z'n muts op houdt etc. Can't be done.
Ga jij weleens op wintersportquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mutsen zijn trouwens voor kinderen.
Sport is voor nazi's vooral.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef Zakje het volgende:
Ga jij weleens op wintersport? Succes zonder muts!
Dat beeld is grieks, het was alleen populair bij nazi'squote:Op dinsdag 6 november 2007 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sport is voor nazi's vooral.
[ afbeelding ]
Wat een kolder, het is de pose van de wereldberoemde Discobolus!quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Da's geen beeld, maar een naasi!
Een sport-nazi met de pose van een discuswerpert.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:59 schreef Zakje het volgende:
Wat een kolder, het is de pose van de wereldberoemde Discobolus!![]()
[ afbeelding ]
Of van die wanten met zo'n touwtje door de mouwen van je jas heenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Mutsen zijn trouwens voor kinderen.
Of zwarte leren bitchslap gloves.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of van die wanten met zo'n touwtje door de mouwen van je jas heen
maar dan ook echte wanten, van die dingen met alleen een losse duim, dus geen handschoenenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of van die wanten met zo'n touwtje door de mouwen van je jas heen
Oh die zijn zo lekker warm, maar zo onpraktischquote:Op woensdag 7 november 2007 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan ook echte wanten, van die dingen met alleen een losse duim, dus geen handschoenen![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik 16, Pink Floyd Roger Waters gaf een live concert van the wall, met o.m cindy lauper weet ik nog
Ja krijg je alsnog koude vingers met rokenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh die zijn zo lekker warm, maar zo onpraktisch![]()
er blijven ook altijd muziekpuristen overquote:
Essentieel verschil hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er blijven ook altijd muziekpuristen over![]()
![]()
en ja als ik dat hele stuk van Wiki geknipt/plakt had stond het er inderdaad bij
da's toch voer voor juristenquote:
Dat concert? 21 juli 1990.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch voer voor juristenwant mediators krijgen die plooien niet meer glad gestreken
maar in de contekst van de post ging het er meer over of het evenement op Potzdammer platz nu in 1989 of 1990 gehouden werd
moet ik nu weer al die oude koeien uit de sloot gaan halen ?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:26 schreef Deceit het volgende:
Ey stroekie jij zei dat ik moest komen en dat er zoveel gebeurt was! Tell me
He, yuck.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenwoordig zelfs met een homoseksueel personage.
maar toch niet lang meerquote:
Frankly, I don't give a damn.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch niet lang meer
want de voorgang van het verhaal stokt nu toch nu de scribenten daar on strike zijn
of loopt Nederland weer tich seizoenen achter op USA ?
Ik ook, maar dan is het ook weer feest... awards en geld in de zak dus partyquote:Op woensdag 7 november 2007 10:31 schreef samjustme het volgende:
Nog een aantal dagen en dan finally weekend. Ben echt aan toe.
oogjes gisteravond nog open kunnen houden ?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan is het ook weer feest... awards en geld in de zak dus party
Voor mij is het minder spannend. Vrijdag uit en shoppen, ik heb een nieuw outfit en bril nodig. Zaterdag ook uit en eff aan mijn school werken.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan is het ook weer feest... awards en geld in de zak dus party
yep moest welquote:Op woensdag 7 november 2007 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oogjes gisteravond nog open kunnen houden ?
Geweldig!!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
Vermoeiend, Margriet van der Linden
De Pers, 07-11
<knip>
wat een zelfkwellingquote:Op woensdag 7 november 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep moest welgelukkig kon ik om 12 uur wegglippen maar helaas tot 3 uur doorgegaan in een andere club
Je bent een echte feestbeest he. Ben je het nooit zat?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep moest welgelukkig kon ik om 12 uur wegglippen maar helaas tot 3 uur doorgegaan in een andere club
Nope, waarom zou ik? Het is altijd leuk, alleen een beetje moeilijk opstaan de volgende dag. Gisteren was echt lachen want een van de lesbo's had haar moeder meegenomen, en met die moeder heb ik leuke jongens gespotquote:Op woensdag 7 november 2007 12:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent een echte feestbeest he. Ben je het nooit zat?
Group sex ?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef samjustme het volgende:
Dit lijkt me een gave baan. Vergelijkbaar met mijn huidige job.
· You are a team player prepared to contribute in expansion of the Indirect Tax Department and you have leadership skills.
Ik ben een beetje zoekende ik was al overgestapt van werk met doorgroeimogelijkheden naar Hoofd Administrateur naar Accountancy werk en nu doe ik VAT stuff. Uiteindelijk wil ik wel teamleider of manager worden. Financieel Adviseur lijkt me ook wat eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Group sex ?
Nee maar zonder grappen, is dat niet een beetje saai ?
Kun je mijn financieen beheren, ben er zelf nogal slecht inquote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoekende ik was al overgestapt van werk met doorgroeimogelijkheden naar Hoofd Administrateur naar Accountancy werk en nu doe ik VAT stuff. Uiteindelijk wil ik wel teamleider of manager worden. Financieel Adviseur lijkt me ook wat eerlijk gezegd.
Wat krijg ik voor terug danquote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kun je mijn financieen beheren, ben er zelf nogal slecht in
MMM effe nadenkenquote:
Da's toch in Tilburg ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Bonjour.. iemand enig idee of Pann on tour in utrecht iets is? Ik "moet" mee..
tuurlijk wordt dat leukquote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Bonjour.. iemand enig idee of Pann on tour in Tilburg iets is? Ik "moet" mee..
Mag ik zelfs bij je slapenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:15 schreef Cairon het volgende:
Wie gaan er allemaal, mochten er mensen zijn die een slaapplaats nodig hebben, ik ben best bereid om mensen in huis te halen, maar hoe sneller ik weet wie wat en wanneer, hoe makkelijker ik ontbijt ofzo in huis kan halen.
Mogen Nathan en Zakje ook bij hem slapen is wel de grootste vraag !quote:
je voelt het aan je waterquote:Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef Cairon het volgende:
iets zegt me dat die twee niet zullen vragen om een slaapplek.
misschien moeten we dit keer van te voren een reporter aanwijzen die op zondagochtend verslag doet van Pann on tourquote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mogen Nathan en Zakje ook bij hem slapen is wel de grootste vraag !
Volgens mij moet je wel een kamer vragen met een deur en een slot en ohja je moet van citroenen houden bij het ontbijt
Worden onkosten vergoed ?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
misschien moeten we dit keer van te voren een reporter aanwijzen die op zondagochtend verslag doet van Pann on tour![]()
Pann is zowieso leuk, en dit is dan ook nog eens een XL versie, dus...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Bonjour.. iemand enig idee of Pann on tour in Tilburg iets is? Ik "moet" mee..
Je wou met zakje natuurlijk tekeer gaanquote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Pann is zowieso leuk, en dit is dan ook nog eens een XL versie, dus...
Ik ben er bij.
Maar Cairon, ik heb geen slaapplaats nodig, ik weet ook niet of er velen zich bij je aanmelden, ze moeten zich dan zo keurig gedragen en geen geluid maken tijdens het paren.
Terwijl: You can be as loud as the hell you want when You're making love(Avenue Q devies)
Sam, als jij eens wist met wie ik zaterdag ben zou je wel anders piepenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je wou met zakje natuurlijk tekeer gaan.
ligt er natuurlijk aan wie die taak gaat doen, of en die persoon een voorkeur heeft voor een vergoeding in valuta of liever in naturaquote:
Ligt eraan waaruit de natura bestaatquote:Op woensdag 7 november 2007 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wie die taak gaat doen, of en die persoon een voorkeur heeft voor een vergoeding in valuta of liever in natura![]()
De mooiste jongen van Pann na mij natuurlijk is mijn crushje hoe durf jequote:Op woensdag 7 november 2007 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam, als jij eens wist met wie ik zaterdag ben zou je wel anders piepen
Ik ben zaterdag met de mooiste jongen van heel pann, en daar blijf ik ook slapen.
oh dus jij komt ook weer zaterdag?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
De mooiste jongen van Pann na mij natuurlijk is mijn crushje hoe durf je![]()
.
Omdat je blijft slapen betekent niet dat er iets hoeft te gebeuren .quote:Op woensdag 7 november 2007 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben zaterdag met de mooiste jongen van heel pann, en daar blijf ik ook slapen.
Ja maar ik ben dan alleen bezig met andere zakenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus jij komt ook weer zaterdag?
[ afbeelding ]
dit is mijn date zaterdag
Just stating the obvious.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Precies, alleen jammer dat je nu hier die illusie weg neemt
Dus het is geen "date" date maar meer gewoon als vrienden op stap, en dan kun jij toekijken terwijl hij iedereen aflebbertquote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Precies, alleen jammer dat je nu hier die illusie weg neemt
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dus het is geen "date" date maar meer gewoon als vrienden op stap, en dan kun jij toekijken terwijl hij iedereen aflebbert![]()
Ik ben niet eens gevraagd voor Pannquote:Op woensdag 7 november 2007 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben ook net meegevraagd voor Pann.Helemaal blut en om nou de hele nacht vast te zitten in T'burg..
I'll pass..
Ik vraag jou bij deze uit voor Pann na afloop moet je in natura betalenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben niet eens gevraagd voor PannTilburg ? ik weet niet eens waar het ligt trouwens.
En je hebt geen financiele tegemoetkoming gevraagd voor je geweldige gezelschap ?
Ik heb sowieso een Juristenborrel bij Magister jftquote:Op woensdag 7 november 2007 15:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je wou met zakje natuurlijk tekeer gaan.
Ik betalenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vraag jou bij deze uit voor Pann na afloop moet je in natura betalen.
zozo 15 hele uren werken, kijk maar uit dat je niet oververmoeid raaktquote:Op woensdag 7 november 2007 16:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een Juristenborrel bij Magister jft, daarbij moet ik volgende week 15 uur werken, ik kan dus niet uit
.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zozo 15 hele uren werken, kijk maar uit dat je niet oververmoeid raakt
Ik moet ook nog een stukje schrijven over Dolus en Culpa, en mijn colleges volgen.Toch ga ik stoppen met werken denk ik, of het terugschroeven naar 3 uur per week ofzo. Voor het geld hoef ik het niet te laten.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zozo 15 hele uren werken, kijk maar uit dat je niet oververmoeid raakt
Ik ken het, bel snel de manicure mevrouw voordat er niets meer te redden isquote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
De huid van mijn duim is droog en gespleten en ik kan er niet afblijven
ik ook nietquote:Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet gratis!
Zakje succes met je job, ben benieuwd hoe het gaat lopen.
trouwens wat ook heel handig is tijdens je studie is werken bij een firm. Een kennis van me een leuke meid, werkt bij
Loyes en Loeff http://www.loyensloeff.com/ probeer daar maar eens.
Wil je erover praten (we zitten toch al in R&P tenslottequote:Op woensdag 7 november 2007 18:01 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en ik heb echt een ouderwetse tyfusdag gehad.
Eerst verzint een of andere asociale kuthond het ff om 's morgens vroeg in de spits voor de trein de springen. Veel vertragingen natuurlijk. Gevolg: Veel te volle trein. Dan kom je aan op school, denk je ff online te gaan met je laptop, maar nee. Lukt natuurlijk weer eens niet (Inhollandquote:Op woensdag 7 november 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil je erover praten (we zitten toch al in R&P tenslotte).
je lijkt zakje wel, die heeft ook altijd sex als ie dronken isquote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook nietje moet er bij mij eerst 2 flessen rode wijn ingooien
dronken, nuchter, aangeschoten 's ochtends 's avonds 's nachts het maakt mij niet uitquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt zakje wel, die heeft ook altijd sex als ie dronken is![]()
Ochja, als je nog jong bent moet je lol hebben, voordat je het weet ben je oud,lelijk en afgeschreven, vind je niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt zakje wel, die heeft ook altijd sex als ie dronken is![]()
helemaal waar, als ik nog jong was en mooi, wat ik overigens nooit teglijk ben geweest, niet zo dat het iemand opgevallen is tenminste, zou ik het ook zo doenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ochja, als je nog jong bent moet je lol hebben, voordat je het weet ben je oud,lelijk en afgeschreven, vind je niet?![]()
is het weer zo ver?quote:
Hohoquote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helemaal waar, als ik nog jong was en mooi, wat ik overigens nooit teglijk ben geweest, niet zo dat het iemand opgevallen is tenminste, zou ik het ook zo doen
je bent maar 1 x jong en schoonheid vergaat vaak nog sneller als jeugd
schoonheid vergaat sneller dan jeugd. nou de jeugd is allang voorbij maar een beetje schoonheid bezit ik nog wel (en dit is geen verwaandheid). Ook geld dit voor mijn BF en vele andere dus daarom ...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zeg ik NU weer verkeerd?
Als je het ervoor over hebt is schoonheid slechts een creditcardbetaling ver wegquote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helemaal waar, als ik nog jong was en mooi, wat ik overigens nooit teglijk ben geweest, niet zo dat het iemand opgevallen is tenminste, zou ik het ook zo doen
je bent maar 1 x jong en schoonheid vergaat vaak nog sneller als jeugd
VELE ANDEREN staat erquote:Op woensdag 7 november 2007 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
VAAK staat er
wie of wat zit je dwars, zeg het maar we zitten toch in R&P vandaagquote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zeg maar zo.....het hoeft geen tieten te hebben om te zeuren.
Niks, ik verbaas me gewoon hoeveel mensen in deze reeks het moeilijk met elkaar hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie of wat zit je dwars, zeg het maar we zitten toch in R&P vandaag
Ik voel me persoonlijk aangevallen door deze opmerkingquote:Op woensdag 7 november 2007 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks, ik verbaas me gewoon hoeveel mensen in deze reeks het moeilijk met elkaar hebben.
Dat zou me verbazen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallen door deze opmerking.
Kunnen we niet een topic-arbiter of iets dergelijks instellen voor de onderlinge vuilspuiterij ?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niks, ik verbaas me gewoon hoeveel mensen in deze reeks het moeilijk met elkaar hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, als mensen zich tot vuilspuiterij veragen weet je je iig dat ze nog aan je denken. Anders zouden ze dat soort gedrag niet tentoonspreiden.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kunnen we niet een topic-arbiter of iets dergelijks instellen voor de onderlinge vuilspuiterij ?
En ik even hopen dat je met een flauwe grap op de proppen zou komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
If it wears Manolo, it certainly doesn't have to mean you deal with a woman.
en dan eerst democratisch zo'n arbiter hier kiezen zeker ?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kunnen we niet een topic-arbiter of iets dergelijks instellen voor de onderlinge vuilspuiterij ?
Iemand met een juridische achtergrond zal het het beste doen, Nathan zou misschien kunnen?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan eerst democratisch zo'n arbiter hier kiezen zeker ?
Moet een arbiter niet onpartijdig zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Iemand met een juridische achtergrond zal het het beste doen, Nathan zou misschien kunnen?
Och, zelfs Arafat kreeg 'm, dus het moet jou ook lukken.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog even en ik krijg de Nobelprijs voor de vrede.
je hoopt teveelquote:Op woensdag 7 november 2007 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik even hopen dat je met een flauwe grap op de proppen zou komen.
Laat zienquote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
Over schoonheid gesproken, Ik kreeg net een foto van vrienden en OMG wat zie ik er slecht uit na 2 dagen en nachten feesten.
zou je wel willenquote:
Midas Dekkers past wel bij jou, eigenlijkquote:
Hij zuipt veel meerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
Midas Dekkers past wel bij jou, eigenlijk
Ik heb tot nu toe al je foto's weten te missen,quote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef Nuno_G het volgende:
zou je wel willendat ik er ook slecht uit kan zien. Maar sam is er niet dus mag ik geen foto's plaatsen
Ik mag dan wel in een buurt wonen met tal van criminele kansjongeren, dat wilt nog niet zeggen dat ik die "gewoontes" zomaar overneemquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
*Tomasso knuffel geef*
Heb je ze niet gezien van anderen ?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe al je foto's weten te missen,.
Ik hoop op geile sex, maar ook dat zit er vanavond niet in.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoop op geile sex, maar ook dat zit er vanavond niet in.
OK de verschrikkelijke foto danquote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van andere mensen gezien, maar niet van jou.
Ik ben back, je hoeft geen foto's te plaatsen vooral als Dennismore om vraagtquote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou je wel willendat ik er ook slecht uit kan zien. Maar sam is er niet dus mag ik geen foto's plaatsen
het kn me niet zoveel schelen ze gaan zo weer wegquote:Op woensdag 7 november 2007 21:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben back, je hoeft geen foto's te plaatsen vooral als Dennismore om vraagt.
Je ziet idd moe uit de pics. Geen wonder dat er zoveel mannen op je vallen, je hebt een mooi lichaamquote:Op woensdag 7 november 2007 21:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het kn me niet zoveel schelen ze gaan zo weer weg
2e pic zie ik er toch niet moe uitquote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ziet idd moe uit de pics. Geen wonder dat er zoveel mannen op je vallen, je hebt een mooi lichaam.
Lang leve het mediterraans dieet.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ziet idd moe uit de pics. Geen wonder dat er zoveel mannen op je vallen, je hebt een mooi lichaam.
Niet echt, sorry dat ik het zeg maar omg wat heb ik toch een hekel aan lang haar. Kort haar ala Justin zou je nog sexier makenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
2e pic zie ik er toch niet moe uit![]()
wat is dit nu weer voor een opmerking ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
omg... haha.
Veel wijn, vooral veel wijn EN geen bierquote:Op woensdag 7 november 2007 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lang leve het mediterraans dieet.
CDP heeft volgens mij al eens aangegeven dat zijn persoonlijkheid schommelt tussen de 14 en 32...Ik denk dat ie nu 16 is.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een opmerking ?
Waarschijnlijk dat je er inderdaad niet uitziet na twee dagen en nachten feesten.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat je mijn ogen echt niet die hunk bent zoals je altijd zegt/doet blijken dat je bent.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
Door al die kruiden permanent aan de race?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lang leve het mediterraans dieet.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk dat je er inderdaad niet uitziet na twee dagen en nachten feesten.
geloof me kort haar staat me niet, zal eens kijken of ik een foto heb van een paar jaar geleden toen het kort wasquote:Op woensdag 7 november 2007 21:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet echt, sorry dat ik het zeg maar omg wat heb ik toch een hekel aan lang haar. Kort haar ala Justin zou je nog sexier maken.
dan is ie lelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me herinneren dat JT een volwassen schaap op zijn hoofd had.
ik heb nooit gezegd dat ik nog 19 ben en het was om DM even te laten zien (maar verlept vind ik wel ver gaan)quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat je mijn ogen echt niet die hunk bent zoals je altijd zegt/doet blijken dat je bent.
OMG oud & verlept.
en schat Hunk is ook niet het eerste wat in me opkomt als ik jou foto's zie.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat je mijn ogen echt niet die hunk bent zoals je altijd zegt/doet blijken dat je bent.
OMG oud & verlept.
Ik wist dat je geen 19 was maar damn..quote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef Nuno_G het volgende:
Hij ziet er idd moe en verlept maar komt door drank en feesten denk ik. Wees wat aardiger want je ex vriendje komt verre niet in de buurt.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OMG oud & verlept.
Ik kan hem in een bepaalde clip nog wel herinneren dat ie met een wit mouwloos shirt aan het zingen was...Nou dat had ook bij mij in bed ook gemogen hoor.quote:
Never said I was.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
en schat Hunk is ook niet het eerste wat in me opkomt als ik jou foto's zie.
Nor did Iquote:
M'n ex was ook niet de allermooiste jongen die ik ken, maar hij had wel iets volgens mijn smaak en waar bemoei jij je mee? Ben je z'n bitch ofzo? Jesus relax man.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef samjustme het volgende:
Wees wat aardiger want je ex vriendje komt verre niet in de buurt.
CDP meldt ook niet steeds dat ie het zo goed doet bij de mannetjes, zoals jij.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en schat Hunk is ook niet het eerste wat in me opkomt als ik jou foto's zie.
Heb je ze nu gezien dan kunnen ze weg want CDP kan er niet tegen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van andere mensen gezien, maar niet van jou.
Nu snap ik ook de relatie met de vele drankconsumptiesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
CDP meldt ook niet steeds dat ie het zo goed doet bij de mannetjes, zoals jij.
Nou ik ehm... moet eerlijk zeggen dat ik onbewust ook wel wat anders verwacht hadquote:Op woensdag 7 november 2007 21:45 schreef Nuno_G het volgende:
Heb je ze nu gezien dan kunnen ze weg want CDP kan er niet tegen.
Als zoiets simpels toch dit zooitje hier zou kunnen sussen...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:45 schreef Tomasso het volgende:
Doe eens liev.
Ik heb over aandacht niet te klagen ja en dat puisterige teenagers mij niet leuk vinden prima dat zijn me types toch niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
CDP meldt ook niet steeds dat ie het zo goed doet bij de mannetjes, zoals jij.
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als zoiets simpels toch dit zooitje hier zou kunnen sussen...
wat had je verwacht dan ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou ik ehm... moet eerlijk zeggen dat ik onbewust ook wel wat anders verwacht had.
Maar idd... je bent geen 19 meer.
Erik, zullen we Tomasso al direct maar nomineren voor de nobelprijs voor de vrede als hem dit lukt ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als zoiets simpels toch dit zooitje hier zou kunnen sussen...
In ieder geval een nobelprijs voor de poging voor vrede.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik, zullen we Tomasso al direct maar nomineren voor de nobelprijs voor de vrede als hem dit lukt ?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Nuno_G het volgende:
puisterige teenager
Clearasil schijnt te helpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
omg daar gaat al m'n zelfvertrouwen, wat nu?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In ieder geval een nobelprijs voor de poging voor vrede.
aanstippen met karnemelk ookquote:Op woensdag 7 november 2007 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Clearasil schijnt te helpen.
Misschien heb je wel een hele leuke uitstraling ter compensatie, dat zien we natuurlijk niet op een foto.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb over aandacht niet te klagen ja en dat puisterige teenagers mij niet leuk vinden prima dat zijn me types toch niet.
Hoe komen stokstaartjes in het openbaarquote:Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, wat is jullie standpunt ten opzichte van zichzelf afberende stokstaartjes? Ik vind het echt niet kunnen hoor, zomaar in het openbaar
Jij ziet ze nooit? Zijn niet te missenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komen stokstaartjes in het openbaar?
lebberen, en zeker aflebberen in het openbaar moet verboden wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, wat is jullie standpunt ten opzichte van zichzelf afberende stokstaartjes? Ik vind het echt niet kunnen hoor, zomaar in het openbaar
met de OV Chipknipquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komen stokstaartjes in het openbaar?
Welkom in homoland.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef MisterO het volgende:
Stil nou maar, wat een oppervlakkige gedoe weer![]()
Ik vind zoenen in de disco echt niet foutquote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lebberen, en zeker aflebberen in het openbaar moet verboden worden![]()
Ik heb het al een tijdje geleden gemerkt ja, vanaf day onequote:
maar er is dan ook een heel groot verschil tussen het uitwisselen van onschuldige zoenen of het urenlang staan kopkluivenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind zoenen in de disco echt niet fout![]()
zie ik er zo slecht uit op die foto's danquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een hele leuke uitstraling ter compensatie, dat zien we natuurlijk niet op een foto.
Ik heb het paspoort al jaren geleden teruggeven.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje geleden gemerkt ja, vanaf day one, maar thnx for welcoming me...
Ik ben niet zijn bitch, je moet alleen niet zo vijandig doen man. Hij is niet mijn type maar het is geen lelijkerd ofzo. Zijn gezicht staat er idd niet charmant op that´s all.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
M'n ex was ook niet de allermooiste jongen die ik ken, maar hij had wel iets volgens mijn smaak en waar bemoei jij je mee? Ben je z'n bitch ofzo? Jesus relax man.
dus nu zit je vast en kun je nergens meer naartoequote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het paspoort al jaren geleden teruggeven.
en echte schoonheid zit diep van binnen sprak de gyneacoloog toen hij zich richtte tot het meisje met de prachtige eierstokjes, Althans volgens meneer Finkersquote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie ik er zo slecht uit op die foto's danja de 1e maar dat wist ik zelf ook wel enfin laat maar het ging erom om DM even te laten zien en het is nu alweer voorbij
Je kan je hoofd er toch afknippen?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar goed dat ik niet een foto van m'n nieuwe pak heb gepost..
Dit is echt niet het antwoord waar Nuno op zat te wachten hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en echte schoonheid zit diep van binnen sprak de gyneacoloog toen hij zich richtte tot het meisje met de prachtige eierstokjes, Althans volgens meneer Finkers
maar gelukkig voor hem bezit hij dan ook geen prachtige eierstokjesquote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit is echt niet het antwoord waar Nuno op zat te wachten hoor![]()
Elkaar afzeiken op uiterlijk en tegelijk boos reageren als je iemand promiscueus gedrag verwijt. Mjah, ik vind het wel passen bij de gayscene.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Cairon het volgende:
valt me een beetje tegen, eerst lopen bokken als ik onaardig ben... maar al rap iemand afvlammen gebasseerd op twee foto's
Hypocriet?
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kan je hoofd er toch afknippen?
New Tailor.quote:Waar gekocht?
Lieverds kunnen we gewoon ophouden, het was even voor DM en de rest kan me niks schelen. Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Elkaar afzeiken op uiterlijk en tegelijk boos reageren als je iemand promiscueus gedrag verwijt. Mjah, ik vind het wel passen bij de gayscene.
Nee hoor. Jij loopt gewoon een kruistocht te voeren gebaseerd op je eigen frustratie. Ik geef een weergave van m'n (niet bestaandequote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Cairon het volgende:
valt me een beetje tegen, eerst lopen bokken als ik onaardig ben... maar al rap iemand afvlammen gebasseerd op twee foto's
Hypocriet?
Precies. Onzin allemaal. Er wordt helemaal geen uiterlijk afgekraakt.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
Lieverds kunnen we gewoon ophouden, het was even voor DM en de rest kan me niks schelen. Beauty is in the eye of the beholder.
Is ook niet foutquote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind zoenen in de disco echt niet fout![]()
De populatie olifanten is idd weer gegroeid. Echter gaat het de afgelopen weken een stuk minder met de muggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
dus nu zit je vast en kun je nergens meer naartoeWat een bummer. Ach joh, gelukkig lopen er genoeg entertainers rond die ons wel vermaken.
Inderdaad, alleen de beholder.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies. Onzin allemaal. Er wordt helemaal geen uiterlijk afgekraakt.
Ik creeer niks zeg alleen wat ik meemaakquote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij loopt gewoon een kruistocht te voeren gebaseerd op je eigen frustratie. Ik geef een weergave van m'n (niet bestaande) smaak en mening van Nuno gebaseerd op het imago wat hij hier heeft gecreëerd .
Bespoke he? En dan niet het zogenaamde bespoken dat Suitsupply jokt op de website, want da's gewoon MTM met een paspak aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |